Oh nee, da's Helmond.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Breda ben ik alleen als kind geweest dus dat weet ik niet. Eindhoven is sws de beste stad van Nederland.
Is dat überhaupt een stad?quote:
Even mijn boekjes Zimbabwaanse poëzie bijeen pakken... zie je zo.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Even mijn boekjes Zimbabwaanse poëzie bijeen pakken... zie je zo.
breda beste carnaval van brabantquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Breda ben ik alleen als kind geweest dus dat weet ik niet. Eindhoven is sws de beste stad van Nederland.
Carnaval is alleen leuk als je helemaal naar de klote bent en dan boeit het sws niet meer in welke stad je bent.quote:
als ik het zie laat ik het wel wetenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Yo Dead, aangezien jij hier altijd bent... dm mij even waar en wanneer Remqo zijn paint heeft geplaatst...
*BoKs*
Ken de stad verder niet hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zit er ook vol met paupers.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:03 schreef deadprez het volgende:
Remqo zou een topic moeten hebben waar al zijn paints staan.
Pertinent onwaarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Carnaval is alleen leuk als je helemaal naar de klote bent en dan boeit het sws niet meer in welke stad je bent.
Nijmegen lijkt me echt een fucking coole stad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ken de stad verder niet hoor.
Alternatief is Nijmegen.
Nijmegen hoort eigenlijk gewoon bij Brabantquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nijmegen lijkt me echt een fucking coole stad.
wtf hoe danquote:- Wat zijn jouw maandelijkse kosten?
Ongeveer ¤ 3.000,00
Is ook wel chill idd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nijmegen lijkt me echt een fucking coole stad.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:04 schreef Hiddendoe het volgende:
- Wat is je leeftijd?
Boven de 50
- Hoeveel geld heb jij?
Meer dan genoeg
- Wat zijn jouw maandelijkse kosten?
Ongeveer ¤ 3.000,00
- Hoe kom je aan je geld?
Door middel van mijn pinpasje.
quote:
ik heb het voor je gevraagdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
hoe de fuck krijg je 3.000 euro per maand op
Bedankt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |