Morgen verliezen van Excelsior?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn oprechte meedeling
Mensen zouden je een stuk serieuzer nemen wanneer je wel hoofdletters zou gebruiken hoor.quote:
Dan maar uitloggen hehquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:28 schreef TheWeeknd het volgende:
catkiller
maar ik kan nog steeds niet citeren
die groene blokjes met allemaal quotes en dan ''quote alert''
oh ja, die heb jij nog niet eerder binnengekregen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:28 schreef TheWeeknd het volgende:
catkiller
Jezus zo ingewikkeld is het nu allemaal ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:28 schreef TheWeeknd het volgende:
catkiller
ik denk het niet, jij wordt toch ook door niemand serieus genomen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen zouden je een stuk serieuzer nemen wanneer je wel hoofdletters zou gebruiken hoor.
Maak printscreentje dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:28 schreef TheWeeknd het volgende:
catkiller
Heb je geen 1500 quote mededelingen open staan of zo dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:28 schreef TheWeeknd het volgende:
catkiller
Better Call Saul is een prequel van Breaking Badquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hoe komt het dat hij nog speelt in better call saul als die dood is?
jeetje wat slechtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:30 schreef TheWeeknd het volgende:
ik ga weer verder op mijn telefoon, dit wordt m niet
'alles sluiten en verwijderen'quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:30 schreef TheWeeknd het volgende:
ja dit dusquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'alles sluiten en verwijderen'
Scrol bij die 'groene blokjes' naar beneden totdat je op het einde een geel blokje ziet met daarop een tekst in de trant van 'alles sluiten' en klik daarop. Dan zijn ze weg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:30 schreef TheWeeknd het volgende:
Jawel, moet je alleen wel zo slim zijn om naar beneden te scrollen, was ik pas ook niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:30 schreef deadprez het volgende:
kun je die shit niet net als dm's in een keer wegklikken allemaal?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:30 schreef housesoftheholy het volgende:
SES / Debet/credit
zou dit iemands kloon zijn?
seizoen 1?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
House of Cards s01e06 dan maar
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:30 schreef housesoftheholy het volgende:
SES / Debet/credit
zou dit iemands kloon zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |