hehequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:30 schreef housesoftheholy het volgende:
SES / Debet/credit
zou dit iemands kloon zijn?
oh sorry man mijn foutquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar heb je het over man
Je krijgt als het goed is een balkje rechts wat je aan kunt klikken en naar beneden kunt schuiven totdat je bij het einde bent.quote:
ooohquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Better Call Saul is een prequel van Breaking Bad
ik ben nog steeds bezigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je krijgt als het goed is een balkje rechts wat je aan kunt klikken en naar beneden kunt schuiven totdat je bij het einde bent.
Dat krijg je er nou van als je mobiel gaat FOK!ken.quote:
Samen kunnen we alles.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Samen slepen we ons er doorheen.
Maar is GmpH nou nog gebanned of is 'ie gestopt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat krijg je er nou van als je mobiel gaat FOK!ken.
Zat dat maar in de familie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij heb jij de computerkunsten van mijn oma
Ban.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar is GmpH nou nog gebanned of is 'ie gestopt?
niet waarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij heb jij de computerkunsten van mijn oma
niet weerquote:
Geen idee. Ik denk perma.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |