Zijn muts kan toch wel zo een muts breien.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij hebt al een muts, wat moet je dan met nog eentje?
Heb er graag 1 achter de hand.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij hebt al een muts, wat moet je dan met nog eentje?
Ze mag niet breien van mij want dan krijg ik de zenuwen, heb 'r wel nieuwe naaimachine geregeld maar die staat in andere kamer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn muts kan toch wel zo een muts breien.
Ah, ze is meteen weer wakker zodra het over handwerken gaat.quote:
Ik was nog steeds wakker en ik handwerk niet, tenminste niet haken of breienquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, ze is meteen weer wakker zodra het over handwerken gaat.
Dan zit je natuurlijk al klaar om koffie te zetten....quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was nog steeds wakker en ik handwerk niet, tenminste niet haken of breien![]()
als schilderen ook onder handwerk valt dan deed ik dat wel, maar eigenlijk nu niet meer,
geen zin meer in
Schilderen is tof, dat maakt geen herrie.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:12 schreef FANN het volgende:
als schilderen ook onder handwerk valt dan deed ik dat wel, maar eigenlijk nu niet meer,
geen zin meer in
Of je hebt de toppers aanstaanquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schilderen is tof, dat maakt geen herrie.
nee ik zat te wachten tot mijn pammetje ging werkenquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zit je natuurlijk al klaar om koffie te zetten....
Dat is wel waar, kon je dag en nacht doen, maakte niet uit ...quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schilderen is tof, dat maakt geen herrie.
dat is best errugquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een zus van mijn vader ging zitten breien of haken op verjaardagen.
En daar heb je een trauma aan opgelopen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een zus van mijn vader ging zitten breien of haken op verjaardagen.
Ik had vroeger een draadloze koptelefoon, die had ik dan vaak op.... hij is stuk geloof ik, ik zit nu met diequote:
40+ / Jeugdtrauma'squote:Op woensdag 25 februari 2015 01:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En daar heb je een trauma aan opgelopen?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had een tante, 1 van de 9 zussen van mijn vader en die nam het brei of haakwerkje mee naar een verjaardagsfeestje.
Nou PP, er staan lotgenoten voor je klaar.quote:
wat zijn breiringen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik nam vroeger mijn haakwerk of breiringen ook overal mee naartoe
Om een ronde kraag te beien denk ik, mijn moeder had ook van die dingen...quote:
Het is wat met die mutsen.quote:
ik zie het op dat toepje, had ik écht nog NOOIT van gehoordquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Breiringen zijn een soort punniksysteem waar je heel snel mutsen en sjaals mee kunt maken
Punniken is nog erger.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Breiringen zijn een soort punniksysteem waar je heel snel mutsen en sjaals mee kunt maken
Ze nemen vaak hun vrouw of vriendin mee, telt dat ook?quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stel je voor dat mannen hun hobby mee gingen nemen als ze naar een verjaardag gaan.
Gaat er een koffertje open met allerlei gereedschap en opeens zit er een naast jete solderen.
Ja, probeer die maar eens te lozen....quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze nemen vaak hun vrouw of vriendin mee, telt dat ook?
Valt mee heh voor die oudjesquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:25 schreef ToT het volgende:
Nounou, jullie maken het gezellig laat hier!
Jij, haakt blijkbaar ook nog niet af.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:25 schreef ToT het volgende:
Nounou, jullie maken het gezellig laat hier!
Daar kan ik nog wel ff over doorgaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:25 schreef FANN het volgende:
Of Piet moet met zijn Paard komen, dat weet ik niet
quote:
Mwah ik maak het niet gek veel later meer, maar ik zat net ff naar wat te veel metal te luisteren zo op de late avond, dus ben ik nog wat te energiek om te kunnen slapen!quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij, haakt blijkbaar ook nog niet af.
punnikmolentje gaat googelen...quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Op MP zag ik ooit advertenties van iemand die coole tassen maakte van punnikkoorden, maar die zal ze wel met een punnikmolentje maken
Ik ook hoor, daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik koop er wel 1 in de winkel als ik weer een nieuwe wil
Nu haak ik wel afquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als veulen.
[ afbeelding ]
Verkocht naar Duitsland.
Ik ken je niet eens, maar dat vind ik wel bij jou passenquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:33 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.lsp-designs.nl/Tassen.php
Dat is het paard van Pippi Langkous.quote:
En wat was de vader van Pipi?quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het paard van Pippi Langkous.
Inmiddels niet meer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het paard van Pippi Langkous.
Piraat en negerkoning.quote:
Dat vermoeden heb ik ook.. Je koopt niet voor niets zo'n schimmelquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb daar toch wat inspiratie opgedaan toen ik dat keek waarschijnlijk.
Catweazle, die was te gek joh.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn grootste held blijft toch deze:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook.. Je koopt niet voor niets zo'n schimmel
quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn grootste held blijft toch deze:
[ afbeelding ]
Is ergens van midden of eind jaren 70.quote:
Die vond ik minder.quote:
Aardig oud. De voorloper van.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is ergens van midden of eind jaren 70.
Uniek en nooit meer nagedaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar Catweazle vond ik echt toppie met die outfit, die kikker, die magie en de lichtschakelaar.
Thierry de slingeraar....quote:
En uiteraard.quote:
Die had ik vandaag in de muziek-ketting gegooid omdat iemand met Buddy Holly kwam en die verongelukte in een Beachcraft Bonanza vliegtuig.quote:
Die tune is wicked.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zulke leuke series maken ze niet meer. Doctor Who vond ik ook te gek.
Ah gemist blijkbaarquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die had ik vandaag in de muziek ketting gegooid omdat iemand met Buddy Holly kwam en die verongelukte in een Beachcraft Bonanza vliegtuig.
Dus ik dacht > Bonanza!!!
Ik was blij dat ik hem een keer erin kwijt kon.quote:
Die poppen waren om te gillen met die zichtbare touwtjes.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat is pas jeugdsentiment allemaal zeg.
Nu hebben ze toch die films van Team America met zulke poppenquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die poppen waren om te gillen met die zichtbare touwtjes.
Er waren maar 2 zenders.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stom eigenlijk dat we toch allemaal dezelfde series keken...
Ik zit aan de grens nog steeds, al mijn hele leven.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan de grens hadden we ook 3 x Duitsland
Ik ook, wordt wel tijd, welterusten en CU.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:36 schreef chufi het volgende:
Maar ook ik haak af .... Maak het nog lekker gezellig en tot morgen maar weer
Je bent zelf een trekzak.quote:Op woensdag 25 februari 2015 05:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die trekzakken zitten nog in mijn hoofd.
Kom nooit bij de dokterquote:Op woensdag 25 februari 2015 05:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent zelf een trekzak.
Ik werd net wakker van de buikpijn. Ik dacht even kijken of Dokter Piet nog wakker is om medisch advies te geven.
Ik ook niet. Ik vind de mijne niet aardig. Heb ondertussen een sigaret gerookt en voel me al een stuk beter. Denk dat ik gisteren te veel boerenkool heb gegeten en dat mijn maag het daar niet mee eens is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 05:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kom nooit bij de dokter
De bassen goed hard zetten?
Wat een toeval, heb ook boerenkool gegeten en merk dat mijn darmen er nu druk met zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 05:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind de mijne niet aardig. Heb ondertussen een sigaret gerookt en voel me al een stuk beter. Denk dat ik gisteren te veel boerenkool heb gegeten en dat mijn maag het daar niet mee eens is.
Even wat de dagcijfers neerzetten en dan nog een paar uur slapen. Om half 8 gaat de wekker alweer.
Dat was pas in 88 die derde zenderquote:
Toen pas? Dat je dat nog weet...quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was pas in 88 die derde zender
Wat toevallig, ik heb gisteren ook boerenkool gegeten,quote:Op woensdag 25 februari 2015 05:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een toeval, heb ook boerenkool gegeten en merk dat mijn darmen er nu druk met zijn.
Er komt zo regelmatig aardig wat gas vrij dat eruit moet.
Vorige week nog opgezocht, dus dat is niet zo moeilijk.quote:
Volgens mij welquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:14 schreef drakin het volgende:
Was er trouwens ook een 40 + topic over series van vroeger?
Wel 1 over uit de jaren 70. 40+ / Welke TV serie uit de '70 .....quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:14 schreef drakin het volgende:
Was er trouwens ook een 40 + topic over series van vroeger?
Heb je het zo druk?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel 1 over uit de jaren 70. 40+ / Welke TV serie uit de '70 .....
Een algemene is er volgens mij ook wel ergens, maar dan zou ik even moeten zoeken en nu geen tijd voor.
Ons zomaar in de steek latenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel 1 over uit de jaren 70. 40+ / Welke TV serie uit de '70 .....
Een algemene is er volgens mij ook wel ergens, maar dan zou ik even moeten zoeken en nu geen tijd voor.
Ben aan het klussen.quote:
klussen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben aan het klussen.![]()
Tussendoor ook nog een verrassinkje aan het schrijven voor jullie, voordat drakin gaat zeiken dat ik jullie in de steek laat. Zeikwijf dat het is.
Ik haat klussen. Kan nog geen hamer van een schroevendraaier onderscheiden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:19 schreef FANN het volgende:
klussen?dat lijkt me nou niks voor jou
![]()
wat ga je klussen?
Heb jij een inloopkast dan? Heb je zoveel kleding, of is het geen kledingkast?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik haat klussen. Kan nog geen hamer van een schroevendraaier onderscheiden.![]()
Ben de planken van een inloopkast aan het bedekken. Wat een kutwerk. Geen idee waarom ik er aan begonnen ben.
Ach, Pinkpop is al minstens 20 jaar één en al commercie, o.a. roze hoedjes en je mag op het terrein helemaal niets meer. De kaartjes zijn duur, sinds het festival meerdere dagen is (ook 1988) zit je dan vaak met een dilemma, omdat je 2 acts wil zien maar die spelen tegelijkertijd op verschillende podia, terwijl je ook vaak bagger hebt die je dan weer niet wil zien.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:58 schreef chufi het volgende:
Voor de liefhebbers van PinkPop livestream
Slimquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:23 schreef drakin het volgende:
Er is nu wel een topic 40+ / Series en tekenfilms van vroeger
Daarom geef ik dus vaak geen antwoord op vragen. Je geeft antwoord op een vraag en het resultaat is dat je nog 4 extra vragen krijgt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:24 schreef FANN het volgende:
Heb jij een inloopkast dan? Heb je zoveel kleding, of is het geen kledingkast?
Alleen bedekken is toch niet zo moeilijk?Waar ga je het mee bedekken dan?
was pure interessequote:Op woensdag 25 februari 2015 12:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom geef ik dus vaak geen antwoord op vragen. Je geeft antwoord op een vraag en het resultaat is dat je nog 4 extra vragen krijgt.De nieuwsgierigheid van vrouwen is nooit te bevredigen en morgen zijn ze het antwoord toch alweer vergeten.Boterham is op. Tot later.
Er zitten geen domme toepjes bij, ze zijn allemaal harsssike slimquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Slimhebben we al die domme toepjes hier tenminste niet
ik ga later wel kijken, ik me zo wegquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zitten geen domme toepjes bij, ze zijn allemaal harsssike slim
Omdat het kutwerk is en daar houden mannen kennelijk van.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik haat klussen. Kan nog geen hamer van een schroevendraaier onderscheiden.![]()
Ben de planken van een inloopkast aan het bedekken. Wat een kutwerk. Geen idee waarom ik er aan begonnen ben.
Ik ook, even een serie van deze week samen met zoonlief kijken, daarna even de boekhouding bijwerken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga later wel kijken, ik me zo weg
Ja ondertussen is het halve Nederlandse NPO archief al geplunderd .....quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga later wel kijken, ik me zo weg
Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik ga mijn schoenen aantrekken, ik zat nog effe de samenvatting vanquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ondertussen is het halve Nederlandse NPO archief al geplunderd .....
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom geef ik dus vaak geen antwoord op vragen. Je geeft antwoord op een vraag en het resultaat is dat je nog 4 extra vragen krijgt.De nieuwsgierigheid van vrouwen is nooit te bevredigen en morgen zijn ze het antwoord toch alweer vergeten.Boterham is op. Tot later.
En wat haak jij vandaag?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef Marrije het volgende:
Iedereen afgehaakt?
Ik mag inmiddels officieel inhaken hier
Hoi Marrije.. Welkom hier. Je had ook best eerder mogen komen hoor ...quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef Marrije het volgende:
Iedereen afgehaakt?
Dat is een cliché, ik vreet beter dan mijn ex want die kon niet koken en voor mijn vriendinnen die ik daarna had kookte ik ook, ik eet niet graag wat anderen koken namelijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:12 schreef Juup© het volgende:
Vanavond maar niet koken (hoe zat het ook alweer met ongezond eten door 40+ alleenstaande mannen/vaders?), geen zin/energie in/voor door omstandigheden
Welkom, ik wist dat deze TT vrouwen aan zou trekken, volgende keer zal ik er beter over nadenken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef Marrije het volgende:
Iedereen afgehaakt?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef Marrije het volgende:
Iedereen afgehaakt?
Ach zowel mijn ex als ik kunnen goed koken en hebben er beiden geen hekel aan (voor zover ik nu nog weet), ik heb door omstandigheden alleen de energie niet om te koken vandaag.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een cliché, ik vreet beter dan mijn ex want die kon niet koken en voor mijn vriendinnen die ik daarna had kookte ik ook, ik eet niet graag wat anderen koken namelijk.
Ja, ik ben nu eenmaal een weirdo.
Dus de volgende keer maak jij een TT die vrouwen afstoot?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welkom, ik wist dat deze TT vrouwen aan zou trekken, volgende keer zal ik er beter over nadenken.
Ik zal maar niet over die vegetariër beginnen, maar water met groente is geen soep, dat weet ik wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach zowel mijn ex als ik kunnen goed koken en hebben er beiden geen hekel aan (voor zover ik nu nog weet), ik heb door omstandigheden alleen de energie niet om te koken vandaag.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over die vegetariër beginnen, maar water met groente is geen soep, dat weet ik wel.
De sc gaat een stuk langzamer bedoel je nu we tegelijk zitten te haken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welkom, ik wist dat deze TT vrouwen aan zou trekken, volgende keer zal ik er beter over nadenken.
Nou, zo intimiderend zijn we toch nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:37 schreef chufi het volgende:
Ze is gelijk overweldigd door 3 mannen en 1 vrouw
Haken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:39 schreef drakin het volgende:
[..]
De sc gaat een stuk langzamer bedoel je nu we tegelijk zitten te haken.
Vrouwen hèquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Draakje snapt het niet, ik bedoelde deze haakjes.
[ afbeelding ]
Blokje bouillon erbij en klaarquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over die vegetariër beginnen, maar water met groente is geen soep, dat weet ik wel.
Die denken heel anders, maar daar kunnen ze waarschijnlijk niets aan doen.quote:
Of dit soort haken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan ook vegasoep maken, en indd met een blokje en wat kruiden kan je al wonderen verrichten.quote:
Nee joh, in het geval van b.v. kippensoep, zelf bouillon trekken van een kip zeg maarquote:
Hahahaha LoLquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die denken heel anders, maar daar kunnen ze waarschijnlijk niets aan doen.
Daarmee heb ik net mijn tas gerepareerd toen die bleef haken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kippenbouillon voor een vegetariër gaat niet werken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee joh, in het geval van b.v. kippensoep, zelf bouillon trekken van een kip zeg maarEn dan nog een zooi lekker gehaktballetjes er in etc..
Boeiend, dan eten/drinken ze maar warm waterquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kippenbouillon voor een vegetariër gaat niet werken.
Met gehaktballetjes erbij ook niet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En als je kippenbouillon trekt hou je toch kip over, wat moet je dan nog met gehaktballetjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee joh, in het geval van b.v. kippensoep, zelf bouillon trekken van een kip zeg maarEn dan nog een zooi lekker gehaktballetjes er in etc..
Net als bij b.v. tomatensoep een bouillon maken van kruiden en ossenstaart
Als de kip vegetarisch is dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, maar Juup begon erover dat mannen ongezond eten. Vandaar dat we het nu over eten hebben.quote:
Jij kunt het weten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:47 schreef Kingstown het volgende:
Marrije komt hier weleens vaker langs. Meestal om Deisyy iets te vertellen.
Dat is een extraquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En als je kippenbouillon trekt hou je toch kip over, wat moet je dan nog met gehaktballetjes.
Neem je pillen dan ook voor je gaat fokken.quote:
Gedaan, maar werken nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem je pillen dan ook voor je gaat fokken.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil niet alles quoten want anders kom ik nooit van hem af// Dus vandaar een open vraag
Ik hoop niet dat we haar weggejaagd hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil niet alles quoten want anders kom ik nooit van hem af// Dus vandaar een open vraag
Wie Kt?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat we haar weggejaagd hebben.
Marrije komt hier met een zekere regelmaat al behoorlijk lang (jaartje of 2 ofzo) af en toe langs.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:52 schreef Juup© het volgende:
Ik heb geen idee, ik zie die user nu voor het eerst hier.
Dat was leuk spul.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:04 schreef Juup© het volgende:
Iemand zin in een "mecano"projectje?
[ afbeelding ]
Ik meen haar naam ook idd al regelmatig gezien te hebben , maar leek vandaag of het haar officiele aanmelding wasquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Marrije komt hier met een zekere regelmaat al behoorlijk lang (jaartje of 2 ofzo) af en toe langs.
Nee, maar daar heb ik gelukkig geen ervaring mee, sterker nog ik heb nog nooit een bot uit mijn lijf gebroken. Wel de nodige andere shit gehad.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als het in je been heeft gezeten nietEn dat was niet de eerste maal helaas
Dito, ik zag de naam ook al eerder, maar niet in deze SC.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik meen haar naam ook idd al regelmatig gezien te hebben , maar leek vandaag of het haar officiele aanmelding was
Mijn been is ook het enige dat ik tot nu toe gebroken heb in mijn lichaam gelukkig, maar als ik het doe doe ik het goedquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar daar heb ik gelukkig geen ervaring mee, sterker nog ik heb nog nooit een bot uit mijn lijf gebroken. Wel de nodige andere shit gehad.
Welk bot of botten had hje gebroken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn been is ook het enige dat ik tot nu toe gebroken heb in mijn lichaam gelukkig, maar als ik het doe doe ik het goed
Bovenbeen in gruzelementen vanwege een motorongeval. (Femoral Diaphysis, figuur B)quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Welk bot of botten had hje gebroken?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bovenbeen in gruzelementen vanwege een motorongeval.
De femur dus, het sterkste bot van het lichaam, knap om die te brekenquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bovenbeen in gruzelementen vanwege een motorongeval.
Ik gaf al aan, als ik iets doe doe ik het goedquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:17 schreef drakin het volgende:
[..]
De femur dus, het sterkste bot van het lichaam, knap om die te breken
Op dat moment reed ik op een lesmotor (was motorfietsmonteur), een off-road geval waar ik het type e.d. niet meer van weet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]Damn!
Wat voor bike had je trouwens?
De latijnse benamingen ook?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:19 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger zo een heel anatomieboek en al die botjes ook nog in het echt in handen gehad en bestudeerd .....
Gaafquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:19 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger zo een heel anatomieboek en al die botjes ook nog in het echt in handen gehad en bestudeerd .....
Ja dat ook, maar in der loop der jaren is me daarvan een hoop ontschoten... Was ook nieet meer dan een blauwe maandag (half jaar)quote:
En de spieren ook geleerd of die niet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar in der loop der jaren is me daarvan een hoop ontschoten... Was ook nieet meer dan een blauwe maandag (half jaar)
Ik heb een paar anatomieboeken, maar 1 te leen. Moet eigenlijk gewoon een keer een echt goede hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
GaafIk ben niet verder gekomen dan een boek met de titel "Het menselijk lichaam" waar ook wel aardig wat in stond voor een jong ventje, maar helaas geen anatomieboek.
Ja ook die nog... De zenuwen helaas niet ...quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:25 schreef drakin het volgende:
[..]
En de spieren ook geleerd of die niet?
En gewoon voor de lol of wilde je er echt iets mee doen.
O Fysio, dat is een paar jaar leren en als je eenmaal het werk doet elk jaar bijleren.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ook die nog... De zenuwen helaas niet ...
Ik zat op 1st jaar fysio , maar wou na een tijdje toch wat anders ...
Je was in Amsterdam?quote:
Ik gaf aan figuur B wat op zich klopt, alleen de behandeling niet. Er is geprobeerd een pen in mijn bot te drijven maar dat is mislukt. Toen is er 1 plaat geplaatst om alles te fixeren, maar die is na enige tijd gebroken omdat die (door het ontbreken van de pen) te zwak was. Fijne arts was datquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bovenbeen in gruzelementen vanwege een motorongeval. (Femoral Diaphysis, figuur B) [ afbeelding ]
Ik had er 2, maar nadat ik gestopt was wou mn oudere zus ze .. Die was al fysio therapeutequote:Op woensdag 25 februari 2015 17:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een paar anatomieboeken, maar 1 te leen. Moet eigenlijk gewoon een keer een echt goede hebben.
Ik ken 2 die meer dan tien jaar terug fysiotherapeut waren, anatomie weten ze nog wel, maar vanwege elk jaar dat bijleren en ik dacht ook examen doen zijn ze nu wel het meeste weer kwijtquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had er 2, maar nadat ik gestopt was wou mn oudere zus ze .. Die was al fysio therapeute
Je mocht van je eiland even weg dusquote:
Is daar ook een jaap eden baan? Ik ken daar alleen de tt baanquote:
Oef, echt kut!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op dat moment reed ik op een lesmotor (was motorfietsmonteur), een off-road geval waar ik het type e.d. niet meer van weet.
Dat was het mecano plaatjequote:Op woensdag 25 februari 2015 17:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik gaf aan figuur B wat op zich klopt, alleen de behandeling niet. Er is geprobeerd een pen in mijn bot te drijven maar dat is mislukt. Toen is er 1 plaat geplaatst om alles te fixeren, maar die is na enige tijd gebroken omdat die (door het ontbreken van de pen) te zwak was. Fijne arts was datDus toen met spoed naar het ziekenhuis en toen zijn er 2 platen ingezet en die hebben het 2 jaar uitgehouden en toen mochten zij er weer uit en mocht ik ze meenemen naar huis.
Stalker gesignaleerdquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren ook al hoor.. Togenover Fann dr huis
met enkelband mag datquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Je mocht van je eiland even weg dus
de vrije tijdzonequote:Op woensdag 25 februari 2015 17:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Leef jij niet in een andere tijdzone daar?
Jeukt dat niet enorm tijdens het schaatsen?quote:
Valt wel mee volgens mij ... Yep Kramer gebruikt ze ook zie je gelijk de ronde-tijdenquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Jeukt dat niet enorm tijdens het schaatsen?
jah!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Jeukt dat niet enorm tijdens het schaatsen?
In een paar lessen slagen kon vroeger nog .....quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:36 schreef ToT het volgende:
Overgestapt naar een andere rijschoolhouder, paar lessen gehad, meteen geslaagd.
...nadat ik bij die eerste klootzak 40 lessen had gehad!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
In een paar lessen slagen kon vroeger nog .....
Nee zuiden des lands.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, echt kut!
Mocht dat van een bepaalde rijschoolhouder uit Deventer geweest zijn zou het voor mij persoonlijk wel een troost zijn dat dat ding nu aan barrels is.
Maar hoe is het gebeurd? Verder nog iets aan overgehouden? Is je been wel goed hersteld?
Whehehe okee dan!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit trouwens met veel plezier mee te lurken bij die paints van je in dat ONZ-Hools-topic.
Ik heb geen motorbewijs... Maar mn autolessen waren 11 of 12 en klaarquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
...nadat ik bij die eerste klootzak 40 lessen had gehad!
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee zuiden des lands.Ja, mijn knie is verrot (zware artrose doordat ik van de arts geen fysio mocht doen (wist ik veel) en mijn meniscus is deels weg etc..) en verder niets. Ben daarna nog gewoon aan het rijden gegaan op diverse motoren, maar helaas zit het er al jaren (en voor de toekomst) niet meer in![]()
De artrose komt doordat ik na bijna 3 maanden in tractie gelegen te hebben aardig wat botontkalking had, en doordat de arts mij verbood (letterlijk!!!) om fysiotherapie te gaan doen, ik (toen ik eindelijk mocht gaan "meelopen" op krukken zeg maar) mijn kraanbeen (want bot was door ontkalking omgezet in zeg maar kraakbeen) gesloopt heb.
Al met al ellende waar ik nu last van heb, ik moet eigenlijk een nieuwe knie hebben maar daar ben ik blijkbaar nog te jong voor dus doe ik het maar net een knie-brace.
Zo. Nu weet Fok! (dus internet) nog meer van mij
Ik kan er zelf helemaal niets van, maar vind het prachtig om al die creaties te zien die men bedenkt. De meeste althans. Ik zou geloof ik zelf nog een keer op paintles gaan, maar dat is een lange termijn project geworden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:40 schreef ToT het volgende:
Whehehe okee dan!
Ja ik vind het altijd wel leuk om te Photoshoppen!
Laatst ook voor iemand wat oude foto's uit opa's jeugd opgepoetst en met elkaar gecombineerd.
De basics van Photoshop zijn erg makkelijk te leren, hoewel er nog steeds genoeg erg basale dingen zijn die ik niet eens ken!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan er zelf helemaal niets van, maar vind het prachtig om al die creaties te zien die men bedenkt. De meeste althans. Ik zou geloof ik zelf nog een keer op paintles gaan, maar dat is een lange termijn project geworden.
Dat had ik met mijn autorijbewijs, motor ben ik in 1 keer geslaagd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:43 schreef ToT het volgende:
Overigens ben ik bij die eerste rijschoolhouder wel 2x voor examen opgeweest, maar beide keren gezakt omdat ik te voorzichtig reed.
Ik ben eerst 2x gezakt met de motor, toen geslaagd met de auto, en daarna ook geslaagd met de motor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat had ik met mijn autorijbewijs, motor ben ik in 1 keer geslaagd.
Tijdmeting is 1 woord, ook op het eiland volgens mijquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:38 schreef sacha het volgende:
[..]
jah!en de tijd meting raakt van slag
P.S. Terschelling?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tijdmeting is 1 woord, ook op het eiland volgens mij
Dat zeiden ze ook tegen mijn ma en pas op haar 68e kreeg ze een nieuwe knie.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee zuiden des lands.
Ja, mijn knie is verrot (zware artrose doordat ik van de arts geen fysio mocht doen (wist ik veel) en mijn meniscus is deels weg etc..) en verder niets. Ben daarna nog gewoon aan het rijden gegaan op diverse motoren, maar helaas zit het er al jaren (en voor de toekomst) niet meer in![]()
De artrose komt doordat ik na bijna 3 maanden in tractie gelegen te hebben aardig wat botontkalking had, en doordat de arts mij verbood (letterlijk!!!) om fysiotherapie te gaan doen, ik (toen ik eindelijk mocht gaan "meelopen" op krukken zeg maar) mijn kraakbeen (want bot was door ontkalking omgezet in zeg maar kraakbeen) gesloopt heb.
Al met al ellende waar ik nu last van heb, ik moet eigenlijk een nieuwe knie hebben maar daar ben ik blijkbaar nog te jong voor dus doe ik het maar net een knie-brace.
Zo.
Nu weet Fok! (dus internet) nog meer van mij
Oh, dat heb je zo onder de knie hoor. Ik weet even niet hoe die tool heet, maar er is een specifieke tool voor dat soort dingen. Iets met shapes/vormen geloof ik, en daar zit dan ook een lijn bij.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
De basics van Photoshop zijn erg makkelijk te leren, hoewel er nog steeds genoeg erg basale dingen zijn die ik niet eens ken!Zo weet ik niet eens hoe je gewoon een fucking rechte lijn moet trekken, of eentje in een boog!
Ja met de pen tool mot het volgens mij wel kunnen, maar die heb ik ook niet echt onder de knie.
Het gekke is dat een kennis van mij op zijn 44ste een nieuwe knie kreeg, hij mocht nooit geen motor meer rijden maar hij doet niet anders. Het is oneerlijk verdeeld vind ik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook tegen mijn ma en pas op haar 68e kreeg ze een nieuwe knie.
Datzelfde jaar een vriendin van 52 ook, helaas mocht ze er maar 10 weken van genieten.
Ow dat heb ik niet bij die shapes tool gevonden, maar ik zal nog eens kijken!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat heb je zo onder de knie hoor. Ik weet even niet hoe die tool heet, maar er is een specifieke tool voor dat soort dingen. Iets met shapes/vormen geloof ik, en daar zit dan ook een lijn bij.
Begin niet over een knie jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat heb je zo onder de knie hoor.
Dat is wel kut. Je zou zeggen dat ze bij een jong iemand eerder geneigd zijn om een knie te vervangen dan bij een oud iemand, aangezien het niet gratis is jij er gemiddeld langer gebruik van zult kunnen maken dan iemand die al ouder is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee zuiden des lands.
Ja, mijn knie is verrot (zware artrose doordat ik van de arts geen fysio mocht doen (wist ik veel) en mijn meniscus is deels weg etc..) en verder niets. Ben daarna nog gewoon aan het rijden gegaan op diverse motoren, maar helaas zit het er al jaren (en voor de toekomst) niet meer in![]()
De artrose komt doordat ik na bijna 3 maanden in tractie gelegen te hebben aardig wat botontkalking had, en doordat de arts mij verbood (letterlijk!!!) om fysiotherapie te gaan doen, ik (toen ik eindelijk mocht gaan "meelopen" op krukken zeg maar) mijn kraakbeen (want bot was door ontkalking omgezet in zeg maar kraakbeen) gesloopt heb.
Zo.
Nu weet Fok! (dus internet) nog meer van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjaquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Je zou zeggen dat ze bij een jong iemand eerder geneigd zijn om een knie te vervangen dan bij een oud iemand, aangezien het niet gratis is jij er gemiddeld langer gebruik van zult kunnen maken dan iemand die al ouder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |