Op dat moment reed ik op een lesmotor (was motorfietsmonteur), een off-road geval waar ik het type e.d. niet meer van weet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]Damn!
Wat voor bike had je trouwens?
De latijnse benamingen ook?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:19 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger zo een heel anatomieboek en al die botjes ook nog in het echt in handen gehad en bestudeerd .....
Gaafquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:19 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger zo een heel anatomieboek en al die botjes ook nog in het echt in handen gehad en bestudeerd .....
Ja dat ook, maar in der loop der jaren is me daarvan een hoop ontschoten... Was ook nieet meer dan een blauwe maandag (half jaar)quote:
En de spieren ook geleerd of die niet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar in der loop der jaren is me daarvan een hoop ontschoten... Was ook nieet meer dan een blauwe maandag (half jaar)
Ik heb een paar anatomieboeken, maar 1 te leen. Moet eigenlijk gewoon een keer een echt goede hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
GaafIk ben niet verder gekomen dan een boek met de titel "Het menselijk lichaam" waar ook wel aardig wat in stond voor een jong ventje, maar helaas geen anatomieboek.
Ja ook die nog... De zenuwen helaas niet ...quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:25 schreef drakin het volgende:
[..]
En de spieren ook geleerd of die niet?
En gewoon voor de lol of wilde je er echt iets mee doen.
O Fysio, dat is een paar jaar leren en als je eenmaal het werk doet elk jaar bijleren.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ook die nog... De zenuwen helaas niet ...
Ik zat op 1st jaar fysio , maar wou na een tijdje toch wat anders ...
Je was in Amsterdam?quote:
Ik gaf aan figuur B wat op zich klopt, alleen de behandeling niet. Er is geprobeerd een pen in mijn bot te drijven maar dat is mislukt. Toen is er 1 plaat geplaatst om alles te fixeren, maar die is na enige tijd gebroken omdat die (door het ontbreken van de pen) te zwak was. Fijne arts was datquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bovenbeen in gruzelementen vanwege een motorongeval. (Femoral Diaphysis, figuur B) [ afbeelding ]
Ik had er 2, maar nadat ik gestopt was wou mn oudere zus ze .. Die was al fysio therapeutequote:Op woensdag 25 februari 2015 17:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een paar anatomieboeken, maar 1 te leen. Moet eigenlijk gewoon een keer een echt goede hebben.
Ik ken 2 die meer dan tien jaar terug fysiotherapeut waren, anatomie weten ze nog wel, maar vanwege elk jaar dat bijleren en ik dacht ook examen doen zijn ze nu wel het meeste weer kwijtquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had er 2, maar nadat ik gestopt was wou mn oudere zus ze .. Die was al fysio therapeute
Je mocht van je eiland even weg dusquote:
Is daar ook een jaap eden baan? Ik ken daar alleen de tt baanquote:
Oef, echt kut!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op dat moment reed ik op een lesmotor (was motorfietsmonteur), een off-road geval waar ik het type e.d. niet meer van weet.
Dat was het mecano plaatjequote:Op woensdag 25 februari 2015 17:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik gaf aan figuur B wat op zich klopt, alleen de behandeling niet. Er is geprobeerd een pen in mijn bot te drijven maar dat is mislukt. Toen is er 1 plaat geplaatst om alles te fixeren, maar die is na enige tijd gebroken omdat die (door het ontbreken van de pen) te zwak was. Fijne arts was datDus toen met spoed naar het ziekenhuis en toen zijn er 2 platen ingezet en die hebben het 2 jaar uitgehouden en toen mochten zij er weer uit en mocht ik ze meenemen naar huis.
Stalker gesignaleerdquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren ook al hoor.. Togenover Fann dr huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |