Nee joh, in het geval van b.v. kippensoep, zelf bouillon trekken van een kip zeg maarquote:
Hahahaha LoLquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die denken heel anders, maar daar kunnen ze waarschijnlijk niets aan doen.
Daarmee heb ik net mijn tas gerepareerd toen die bleef haken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Draakje snapt het niet, ik bedoelde deze haakjes.
[ afbeelding ]
Kippenbouillon voor een vegetariër gaat niet werken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee joh, in het geval van b.v. kippensoep, zelf bouillon trekken van een kip zeg maarEn dan nog een zooi lekker gehaktballetjes er in etc..
Boeiend, dan eten/drinken ze maar warm waterquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kippenbouillon voor een vegetariër gaat niet werken.
Met gehaktballetjes erbij ook niet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En als je kippenbouillon trekt hou je toch kip over, wat moet je dan nog met gehaktballetjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee joh, in het geval van b.v. kippensoep, zelf bouillon trekken van een kip zeg maarEn dan nog een zooi lekker gehaktballetjes er in etc..
Net als bij b.v. tomatensoep een bouillon maken van kruiden en ossenstaart
Als de kip vegetarisch is dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, maar Juup begon erover dat mannen ongezond eten. Vandaar dat we het nu over eten hebben.quote:
Jij kunt het weten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:47 schreef Kingstown het volgende:
Marrije komt hier weleens vaker langs. Meestal om Deisyy iets te vertellen.
Dat is een extraquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En als je kippenbouillon trekt hou je toch kip over, wat moet je dan nog met gehaktballetjes.
Neem je pillen dan ook voor je gaat fokken.quote:
Gedaan, maar werken nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem je pillen dan ook voor je gaat fokken.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil niet alles quoten want anders kom ik nooit van hem af// Dus vandaar een open vraag
Ik hoop niet dat we haar weggejaagd hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil niet alles quoten want anders kom ik nooit van hem af// Dus vandaar een open vraag
Wie Kt?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat we haar weggejaagd hebben.
Marrije komt hier met een zekere regelmaat al behoorlijk lang (jaartje of 2 ofzo) af en toe langs.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:52 schreef Juup© het volgende:
Ik heb geen idee, ik zie die user nu voor het eerst hier.
Dat was leuk spul.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:04 schreef Juup© het volgende:
Iemand zin in een "mecano"projectje?
[ afbeelding ]
Ik meen haar naam ook idd al regelmatig gezien te hebben , maar leek vandaag of het haar officiele aanmelding wasquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Marrije komt hier met een zekere regelmaat al behoorlijk lang (jaartje of 2 ofzo) af en toe langs.
Nee, maar daar heb ik gelukkig geen ervaring mee, sterker nog ik heb nog nooit een bot uit mijn lijf gebroken. Wel de nodige andere shit gehad.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als het in je been heeft gezeten nietEn dat was niet de eerste maal helaas
Dito, ik zag de naam ook al eerder, maar niet in deze SC.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik meen haar naam ook idd al regelmatig gezien te hebben , maar leek vandaag of het haar officiele aanmelding was
Mijn been is ook het enige dat ik tot nu toe gebroken heb in mijn lichaam gelukkig, maar als ik het doe doe ik het goedquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar daar heb ik gelukkig geen ervaring mee, sterker nog ik heb nog nooit een bot uit mijn lijf gebroken. Wel de nodige andere shit gehad.
Welk bot of botten had hje gebroken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn been is ook het enige dat ik tot nu toe gebroken heb in mijn lichaam gelukkig, maar als ik het doe doe ik het goed
Bovenbeen in gruzelementen vanwege een motorongeval. (Femoral Diaphysis, figuur B)quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Welk bot of botten had hje gebroken?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bovenbeen in gruzelementen vanwege een motorongeval.
De femur dus, het sterkste bot van het lichaam, knap om die te brekenquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bovenbeen in gruzelementen vanwege een motorongeval.
Ik gaf al aan, als ik iets doe doe ik het goedquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:17 schreef drakin het volgende:
[..]
De femur dus, het sterkste bot van het lichaam, knap om die te breken
Op dat moment reed ik op een lesmotor (was motorfietsmonteur), een off-road geval waar ik het type e.d. niet meer van weet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]Damn!
Wat voor bike had je trouwens?
De latijnse benamingen ook?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:19 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger zo een heel anatomieboek en al die botjes ook nog in het echt in handen gehad en bestudeerd .....
Gaafquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:19 schreef chufi het volgende:
Ik had vroeger zo een heel anatomieboek en al die botjes ook nog in het echt in handen gehad en bestudeerd .....
Ja dat ook, maar in der loop der jaren is me daarvan een hoop ontschoten... Was ook nieet meer dan een blauwe maandag (half jaar)quote:
En de spieren ook geleerd of die niet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar in der loop der jaren is me daarvan een hoop ontschoten... Was ook nieet meer dan een blauwe maandag (half jaar)
Ik heb een paar anatomieboeken, maar 1 te leen. Moet eigenlijk gewoon een keer een echt goede hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
GaafIk ben niet verder gekomen dan een boek met de titel "Het menselijk lichaam" waar ook wel aardig wat in stond voor een jong ventje, maar helaas geen anatomieboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |