Nee joh, in het geval van b.v. kippensoep, zelf bouillon trekken van een kip zeg maarquote:
Hahahaha LoLquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die denken heel anders, maar daar kunnen ze waarschijnlijk niets aan doen.
Daarmee heb ik net mijn tas gerepareerd toen die bleef haken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Draakje snapt het niet, ik bedoelde deze haakjes.
[ afbeelding ]
Kippenbouillon voor een vegetariër gaat niet werken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee joh, in het geval van b.v. kippensoep, zelf bouillon trekken van een kip zeg maarEn dan nog een zooi lekker gehaktballetjes er in etc..
Boeiend, dan eten/drinken ze maar warm waterquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kippenbouillon voor een vegetariër gaat niet werken.
Met gehaktballetjes erbij ook niet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En als je kippenbouillon trekt hou je toch kip over, wat moet je dan nog met gehaktballetjes.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee joh, in het geval van b.v. kippensoep, zelf bouillon trekken van een kip zeg maarEn dan nog een zooi lekker gehaktballetjes er in etc..
Net als bij b.v. tomatensoep een bouillon maken van kruiden en ossenstaart
Als de kip vegetarisch is dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, maar Juup begon erover dat mannen ongezond eten. Vandaar dat we het nu over eten hebben.quote:
Jij kunt het weten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:47 schreef Kingstown het volgende:
Marrije komt hier weleens vaker langs. Meestal om Deisyy iets te vertellen.
Dat is een extraquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En als je kippenbouillon trekt hou je toch kip over, wat moet je dan nog met gehaktballetjes.
Neem je pillen dan ook voor je gaat fokken.quote:
Gedaan, maar werken nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem je pillen dan ook voor je gaat fokken.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil niet alles quoten want anders kom ik nooit van hem af// Dus vandaar een open vraag
Ik hoop niet dat we haar weggejaagd hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil niet alles quoten want anders kom ik nooit van hem af// Dus vandaar een open vraag
Wie Kt?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat we haar weggejaagd hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |