Volgens mij welquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:14 schreef drakin het volgende:
Was er trouwens ook een 40 + topic over series van vroeger?
Wel 1 over uit de jaren 70. 40+ / Welke TV serie uit de '70 .....quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:14 schreef drakin het volgende:
Was er trouwens ook een 40 + topic over series van vroeger?
Heb je het zo druk?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel 1 over uit de jaren 70. 40+ / Welke TV serie uit de '70 .....
Een algemene is er volgens mij ook wel ergens, maar dan zou ik even moeten zoeken en nu geen tijd voor.
Ons zomaar in de steek latenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel 1 over uit de jaren 70. 40+ / Welke TV serie uit de '70 .....
Een algemene is er volgens mij ook wel ergens, maar dan zou ik even moeten zoeken en nu geen tijd voor.
Ben aan het klussen.quote:
klussen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben aan het klussen.![]()
Tussendoor ook nog een verrassinkje aan het schrijven voor jullie, voordat drakin gaat zeiken dat ik jullie in de steek laat. Zeikwijf dat het is.
Ik haat klussen. Kan nog geen hamer van een schroevendraaier onderscheiden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:19 schreef FANN het volgende:
klussen?dat lijkt me nou niks voor jou
![]()
wat ga je klussen?
Heb jij een inloopkast dan? Heb je zoveel kleding, of is het geen kledingkast?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik haat klussen. Kan nog geen hamer van een schroevendraaier onderscheiden.![]()
Ben de planken van een inloopkast aan het bedekken. Wat een kutwerk. Geen idee waarom ik er aan begonnen ben.
Ach, Pinkpop is al minstens 20 jaar één en al commercie, o.a. roze hoedjes en je mag op het terrein helemaal niets meer. De kaartjes zijn duur, sinds het festival meerdere dagen is (ook 1988) zit je dan vaak met een dilemma, omdat je 2 acts wil zien maar die spelen tegelijkertijd op verschillende podia, terwijl je ook vaak bagger hebt die je dan weer niet wil zien.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:58 schreef chufi het volgende:
Voor de liefhebbers van PinkPop livestream
Slimquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:23 schreef drakin het volgende:
Er is nu wel een topic 40+ / Series en tekenfilms van vroeger
Daarom geef ik dus vaak geen antwoord op vragen. Je geeft antwoord op een vraag en het resultaat is dat je nog 4 extra vragen krijgt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:24 schreef FANN het volgende:
Heb jij een inloopkast dan? Heb je zoveel kleding, of is het geen kledingkast?
Alleen bedekken is toch niet zo moeilijk?Waar ga je het mee bedekken dan?
was pure interessequote:Op woensdag 25 februari 2015 12:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom geef ik dus vaak geen antwoord op vragen. Je geeft antwoord op een vraag en het resultaat is dat je nog 4 extra vragen krijgt.De nieuwsgierigheid van vrouwen is nooit te bevredigen en morgen zijn ze het antwoord toch alweer vergeten.Boterham is op. Tot later.
Er zitten geen domme toepjes bij, ze zijn allemaal harsssike slimquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Slimhebben we al die domme toepjes hier tenminste niet
ik ga later wel kijken, ik me zo wegquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zitten geen domme toepjes bij, ze zijn allemaal harsssike slim
Omdat het kutwerk is en daar houden mannen kennelijk van.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik haat klussen. Kan nog geen hamer van een schroevendraaier onderscheiden.![]()
Ben de planken van een inloopkast aan het bedekken. Wat een kutwerk. Geen idee waarom ik er aan begonnen ben.
Ik ook, even een serie van deze week samen met zoonlief kijken, daarna even de boekhouding bijwerken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga later wel kijken, ik me zo weg
Ja ondertussen is het halve Nederlandse NPO archief al geplunderd .....quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:28 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga later wel kijken, ik me zo weg
Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik ga mijn schoenen aantrekken, ik zat nog effe de samenvatting vanquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ondertussen is het halve Nederlandse NPO archief al geplunderd .....
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daarom geef ik dus vaak geen antwoord op vragen. Je geeft antwoord op een vraag en het resultaat is dat je nog 4 extra vragen krijgt.De nieuwsgierigheid van vrouwen is nooit te bevredigen en morgen zijn ze het antwoord toch alweer vergeten.Boterham is op. Tot later.
En wat haak jij vandaag?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef Marrije het volgende:
Iedereen afgehaakt?
Ik mag inmiddels officieel inhaken hier
Hoi Marrije.. Welkom hier. Je had ook best eerder mogen komen hoor ...quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef Marrije het volgende:
Iedereen afgehaakt?
Dat is een cliché, ik vreet beter dan mijn ex want die kon niet koken en voor mijn vriendinnen die ik daarna had kookte ik ook, ik eet niet graag wat anderen koken namelijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:12 schreef Juup© het volgende:
Vanavond maar niet koken (hoe zat het ook alweer met ongezond eten door 40+ alleenstaande mannen/vaders?), geen zin/energie in/voor door omstandigheden
Welkom, ik wist dat deze TT vrouwen aan zou trekken, volgende keer zal ik er beter over nadenken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef Marrije het volgende:
Iedereen afgehaakt?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef Marrije het volgende:
Iedereen afgehaakt?
Ach zowel mijn ex als ik kunnen goed koken en hebben er beiden geen hekel aan (voor zover ik nu nog weet), ik heb door omstandigheden alleen de energie niet om te koken vandaag.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een cliché, ik vreet beter dan mijn ex want die kon niet koken en voor mijn vriendinnen die ik daarna had kookte ik ook, ik eet niet graag wat anderen koken namelijk.
Ja, ik ben nu eenmaal een weirdo.
Dus de volgende keer maak jij een TT die vrouwen afstoot?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welkom, ik wist dat deze TT vrouwen aan zou trekken, volgende keer zal ik er beter over nadenken.
Ik zal maar niet over die vegetariër beginnen, maar water met groente is geen soep, dat weet ik wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach zowel mijn ex als ik kunnen goed koken en hebben er beiden geen hekel aan (voor zover ik nu nog weet), ik heb door omstandigheden alleen de energie niet om te koken vandaag.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over die vegetariër beginnen, maar water met groente is geen soep, dat weet ik wel.
De sc gaat een stuk langzamer bedoel je nu we tegelijk zitten te haken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welkom, ik wist dat deze TT vrouwen aan zou trekken, volgende keer zal ik er beter over nadenken.
Nou, zo intimiderend zijn we toch nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:37 schreef chufi het volgende:
Ze is gelijk overweldigd door 3 mannen en 1 vrouw
Haken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:39 schreef drakin het volgende:
[..]
De sc gaat een stuk langzamer bedoel je nu we tegelijk zitten te haken.
Vrouwen hèquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Draakje snapt het niet, ik bedoelde deze haakjes.
[ afbeelding ]
Blokje bouillon erbij en klaarquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over die vegetariër beginnen, maar water met groente is geen soep, dat weet ik wel.
Die denken heel anders, maar daar kunnen ze waarschijnlijk niets aan doen.quote:
Of dit soort haken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Draakje snapt het niet, ik bedoelde deze haakjes.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |