En wat haak jij vandaag?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef Marrije het volgende:
Iedereen afgehaakt?
Ik mag inmiddels officieel inhaken hier
Hoi Marrije.. Welkom hier. Je had ook best eerder mogen komen hoor ...quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef Marrije het volgende:
Iedereen afgehaakt?
Dat is een cliché, ik vreet beter dan mijn ex want die kon niet koken en voor mijn vriendinnen die ik daarna had kookte ik ook, ik eet niet graag wat anderen koken namelijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:12 schreef Juup© het volgende:
Vanavond maar niet koken (hoe zat het ook alweer met ongezond eten door 40+ alleenstaande mannen/vaders?), geen zin/energie in/voor door omstandigheden
Welkom, ik wist dat deze TT vrouwen aan zou trekken, volgende keer zal ik er beter over nadenken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef Marrije het volgende:
Iedereen afgehaakt?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:21 schreef Marrije het volgende:
Iedereen afgehaakt?
Ach zowel mijn ex als ik kunnen goed koken en hebben er beiden geen hekel aan (voor zover ik nu nog weet), ik heb door omstandigheden alleen de energie niet om te koken vandaag.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een cliché, ik vreet beter dan mijn ex want die kon niet koken en voor mijn vriendinnen die ik daarna had kookte ik ook, ik eet niet graag wat anderen koken namelijk.
Ja, ik ben nu eenmaal een weirdo.
Dus de volgende keer maak jij een TT die vrouwen afstoot?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welkom, ik wist dat deze TT vrouwen aan zou trekken, volgende keer zal ik er beter over nadenken.
Ik zal maar niet over die vegetariër beginnen, maar water met groente is geen soep, dat weet ik wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ach zowel mijn ex als ik kunnen goed koken en hebben er beiden geen hekel aan (voor zover ik nu nog weet), ik heb door omstandigheden alleen de energie niet om te koken vandaag.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over die vegetariër beginnen, maar water met groente is geen soep, dat weet ik wel.
De sc gaat een stuk langzamer bedoel je nu we tegelijk zitten te haken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welkom, ik wist dat deze TT vrouwen aan zou trekken, volgende keer zal ik er beter over nadenken.
Nou, zo intimiderend zijn we toch nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:37 schreef chufi het volgende:
Ze is gelijk overweldigd door 3 mannen en 1 vrouw
Haken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:39 schreef drakin het volgende:
[..]
De sc gaat een stuk langzamer bedoel je nu we tegelijk zitten te haken.
Vrouwen hèquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Draakje snapt het niet, ik bedoelde deze haakjes.
[ afbeelding ]
Blokje bouillon erbij en klaarquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over die vegetariër beginnen, maar water met groente is geen soep, dat weet ik wel.
Die denken heel anders, maar daar kunnen ze waarschijnlijk niets aan doen.quote:
Of dit soort haken?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Draakje snapt het niet, ik bedoelde deze haakjes.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |