Valt wel mee volgens mij ... Yep Kramer gebruikt ze ook zie je gelijk de ronde-tijdenquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Jeukt dat niet enorm tijdens het schaatsen?
jah!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Jeukt dat niet enorm tijdens het schaatsen?
In een paar lessen slagen kon vroeger nog .....quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:36 schreef ToT het volgende:
Overgestapt naar een andere rijschoolhouder, paar lessen gehad, meteen geslaagd.
...nadat ik bij die eerste klootzak 40 lessen had gehad!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
In een paar lessen slagen kon vroeger nog .....
Nee zuiden des lands.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, echt kut!
Mocht dat van een bepaalde rijschoolhouder uit Deventer geweest zijn zou het voor mij persoonlijk wel een troost zijn dat dat ding nu aan barrels is.
Maar hoe is het gebeurd? Verder nog iets aan overgehouden? Is je been wel goed hersteld?
Whehehe okee dan!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit trouwens met veel plezier mee te lurken bij die paints van je in dat ONZ-Hools-topic.
Ik heb geen motorbewijs... Maar mn autolessen waren 11 of 12 en klaarquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
...nadat ik bij die eerste klootzak 40 lessen had gehad!
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee zuiden des lands.Ja, mijn knie is verrot (zware artrose doordat ik van de arts geen fysio mocht doen (wist ik veel) en mijn meniscus is deels weg etc..) en verder niets. Ben daarna nog gewoon aan het rijden gegaan op diverse motoren, maar helaas zit het er al jaren (en voor de toekomst) niet meer in![]()
De artrose komt doordat ik na bijna 3 maanden in tractie gelegen te hebben aardig wat botontkalking had, en doordat de arts mij verbood (letterlijk!!!) om fysiotherapie te gaan doen, ik (toen ik eindelijk mocht gaan "meelopen" op krukken zeg maar) mijn kraanbeen (want bot was door ontkalking omgezet in zeg maar kraakbeen) gesloopt heb.
Al met al ellende waar ik nu last van heb, ik moet eigenlijk een nieuwe knie hebben maar daar ben ik blijkbaar nog te jong voor dus doe ik het maar net een knie-brace.
Zo. Nu weet Fok! (dus internet) nog meer van mij
Ik kan er zelf helemaal niets van, maar vind het prachtig om al die creaties te zien die men bedenkt. De meeste althans. Ik zou geloof ik zelf nog een keer op paintles gaan, maar dat is een lange termijn project geworden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:40 schreef ToT het volgende:
Whehehe okee dan!
Ja ik vind het altijd wel leuk om te Photoshoppen!
Laatst ook voor iemand wat oude foto's uit opa's jeugd opgepoetst en met elkaar gecombineerd.
De basics van Photoshop zijn erg makkelijk te leren, hoewel er nog steeds genoeg erg basale dingen zijn die ik niet eens ken!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan er zelf helemaal niets van, maar vind het prachtig om al die creaties te zien die men bedenkt. De meeste althans. Ik zou geloof ik zelf nog een keer op paintles gaan, maar dat is een lange termijn project geworden.
Dat had ik met mijn autorijbewijs, motor ben ik in 1 keer geslaagd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:43 schreef ToT het volgende:
Overigens ben ik bij die eerste rijschoolhouder wel 2x voor examen opgeweest, maar beide keren gezakt omdat ik te voorzichtig reed.
Ik ben eerst 2x gezakt met de motor, toen geslaagd met de auto, en daarna ook geslaagd met de motor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat had ik met mijn autorijbewijs, motor ben ik in 1 keer geslaagd.
Tijdmeting is 1 woord, ook op het eiland volgens mijquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:38 schreef sacha het volgende:
[..]
jah!en de tijd meting raakt van slag
P.S. Terschelling?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tijdmeting is 1 woord, ook op het eiland volgens mij
Dat zeiden ze ook tegen mijn ma en pas op haar 68e kreeg ze een nieuwe knie.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee zuiden des lands.
Ja, mijn knie is verrot (zware artrose doordat ik van de arts geen fysio mocht doen (wist ik veel) en mijn meniscus is deels weg etc..) en verder niets. Ben daarna nog gewoon aan het rijden gegaan op diverse motoren, maar helaas zit het er al jaren (en voor de toekomst) niet meer in![]()
De artrose komt doordat ik na bijna 3 maanden in tractie gelegen te hebben aardig wat botontkalking had, en doordat de arts mij verbood (letterlijk!!!) om fysiotherapie te gaan doen, ik (toen ik eindelijk mocht gaan "meelopen" op krukken zeg maar) mijn kraakbeen (want bot was door ontkalking omgezet in zeg maar kraakbeen) gesloopt heb.
Al met al ellende waar ik nu last van heb, ik moet eigenlijk een nieuwe knie hebben maar daar ben ik blijkbaar nog te jong voor dus doe ik het maar net een knie-brace.
Zo.
Nu weet Fok! (dus internet) nog meer van mij
Oh, dat heb je zo onder de knie hoor. Ik weet even niet hoe die tool heet, maar er is een specifieke tool voor dat soort dingen. Iets met shapes/vormen geloof ik, en daar zit dan ook een lijn bij.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
De basics van Photoshop zijn erg makkelijk te leren, hoewel er nog steeds genoeg erg basale dingen zijn die ik niet eens ken!Zo weet ik niet eens hoe je gewoon een fucking rechte lijn moet trekken, of eentje in een boog!
Ja met de pen tool mot het volgens mij wel kunnen, maar die heb ik ook niet echt onder de knie.
Het gekke is dat een kennis van mij op zijn 44ste een nieuwe knie kreeg, hij mocht nooit geen motor meer rijden maar hij doet niet anders. Het is oneerlijk verdeeld vind ik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook tegen mijn ma en pas op haar 68e kreeg ze een nieuwe knie.
Datzelfde jaar een vriendin van 52 ook, helaas mocht ze er maar 10 weken van genieten.
Ow dat heb ik niet bij die shapes tool gevonden, maar ik zal nog eens kijken!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat heb je zo onder de knie hoor. Ik weet even niet hoe die tool heet, maar er is een specifieke tool voor dat soort dingen. Iets met shapes/vormen geloof ik, en daar zit dan ook een lijn bij.
Begin niet over een knie jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat heb je zo onder de knie hoor.
Dat is wel kut. Je zou zeggen dat ze bij een jong iemand eerder geneigd zijn om een knie te vervangen dan bij een oud iemand, aangezien het niet gratis is jij er gemiddeld langer gebruik van zult kunnen maken dan iemand die al ouder is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee zuiden des lands.
Ja, mijn knie is verrot (zware artrose doordat ik van de arts geen fysio mocht doen (wist ik veel) en mijn meniscus is deels weg etc..) en verder niets. Ben daarna nog gewoon aan het rijden gegaan op diverse motoren, maar helaas zit het er al jaren (en voor de toekomst) niet meer in![]()
De artrose komt doordat ik na bijna 3 maanden in tractie gelegen te hebben aardig wat botontkalking had, en doordat de arts mij verbood (letterlijk!!!) om fysiotherapie te gaan doen, ik (toen ik eindelijk mocht gaan "meelopen" op krukken zeg maar) mijn kraakbeen (want bot was door ontkalking omgezet in zeg maar kraakbeen) gesloopt heb.
Zo.
Nu weet Fok! (dus internet) nog meer van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |