Zijn muts kan toch wel zo een muts breien.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij hebt al een muts, wat moet je dan met nog eentje?
Heb er graag 1 achter de hand.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij hebt al een muts, wat moet je dan met nog eentje?
Ze mag niet breien van mij want dan krijg ik de zenuwen, heb 'r wel nieuwe naaimachine geregeld maar die staat in andere kamer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn muts kan toch wel zo een muts breien.
Ah, ze is meteen weer wakker zodra het over handwerken gaat.quote:
Ik was nog steeds wakker en ik handwerk niet, tenminste niet haken of breienquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, ze is meteen weer wakker zodra het over handwerken gaat.
Dan zit je natuurlijk al klaar om koffie te zetten....quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was nog steeds wakker en ik handwerk niet, tenminste niet haken of breien![]()
als schilderen ook onder handwerk valt dan deed ik dat wel, maar eigenlijk nu niet meer,
geen zin meer in
Schilderen is tof, dat maakt geen herrie.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:12 schreef FANN het volgende:
als schilderen ook onder handwerk valt dan deed ik dat wel, maar eigenlijk nu niet meer,
geen zin meer in
Of je hebt de toppers aanstaanquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schilderen is tof, dat maakt geen herrie.
nee ik zat te wachten tot mijn pammetje ging werkenquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zit je natuurlijk al klaar om koffie te zetten....
Dat is wel waar, kon je dag en nacht doen, maakte niet uit ...quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schilderen is tof, dat maakt geen herrie.
dat is best errugquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een zus van mijn vader ging zitten breien of haken op verjaardagen.
En daar heb je een trauma aan opgelopen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een zus van mijn vader ging zitten breien of haken op verjaardagen.
Ik had vroeger een draadloze koptelefoon, die had ik dan vaak op.... hij is stuk geloof ik, ik zit nu met diequote:
40+ / Jeugdtrauma'squote:Op woensdag 25 februari 2015 01:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En daar heb je een trauma aan opgelopen?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik had een tante, 1 van de 9 zussen van mijn vader en die nam het brei of haakwerkje mee naar een verjaardagsfeestje.
Nou PP, er staan lotgenoten voor je klaar.quote:
wat zijn breiringen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik nam vroeger mijn haakwerk of breiringen ook overal mee naartoe
Om een ronde kraag te beien denk ik, mijn moeder had ook van die dingen...quote:
Het is wat met die mutsen.quote:
ik zie het op dat toepje, had ik écht nog NOOIT van gehoordquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Breiringen zijn een soort punniksysteem waar je heel snel mutsen en sjaals mee kunt maken
Punniken is nog erger.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Breiringen zijn een soort punniksysteem waar je heel snel mutsen en sjaals mee kunt maken
Ze nemen vaak hun vrouw of vriendin mee, telt dat ook?quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stel je voor dat mannen hun hobby mee gingen nemen als ze naar een verjaardag gaan.
Gaat er een koffertje open met allerlei gereedschap en opeens zit er een naast jete solderen.
Ja, probeer die maar eens te lozen....quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze nemen vaak hun vrouw of vriendin mee, telt dat ook?
Valt mee heh voor die oudjesquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:25 schreef ToT het volgende:
Nounou, jullie maken het gezellig laat hier!
Jij, haakt blijkbaar ook nog niet af.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:25 schreef ToT het volgende:
Nounou, jullie maken het gezellig laat hier!
Daar kan ik nog wel ff over doorgaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:25 schreef FANN het volgende:
Of Piet moet met zijn Paard komen, dat weet ik niet
quote:
Mwah ik maak het niet gek veel later meer, maar ik zat net ff naar wat te veel metal te luisteren zo op de late avond, dus ben ik nog wat te energiek om te kunnen slapen!quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij, haakt blijkbaar ook nog niet af.
punnikmolentje gaat googelen...quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Op MP zag ik ooit advertenties van iemand die coole tassen maakte van punnikkoorden, maar die zal ze wel met een punnikmolentje maken
Ik ook hoor, daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik koop er wel 1 in de winkel als ik weer een nieuwe wil
Nu haak ik wel afquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als veulen.
[ afbeelding ]
Verkocht naar Duitsland.
Ik ken je niet eens, maar dat vind ik wel bij jou passenquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:33 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.lsp-designs.nl/Tassen.php
Dat is het paard van Pippi Langkous.quote:
En wat was de vader van Pipi?quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het paard van Pippi Langkous.
Inmiddels niet meer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het paard van Pippi Langkous.
Piraat en negerkoning.quote:
Dat vermoeden heb ik ook.. Je koopt niet voor niets zo'n schimmelquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb daar toch wat inspiratie opgedaan toen ik dat keek waarschijnlijk.
Catweazle, die was te gek joh.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn grootste held blijft toch deze:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook.. Je koopt niet voor niets zo'n schimmel
quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn grootste held blijft toch deze:
[ afbeelding ]
Is ergens van midden of eind jaren 70.quote:
Die vond ik minder.quote:
Aardig oud. De voorloper van.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is ergens van midden of eind jaren 70.
Uniek en nooit meer nagedaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar Catweazle vond ik echt toppie met die outfit, die kikker, die magie en de lichtschakelaar.
Thierry de slingeraar....quote:
En uiteraard.quote:
Die had ik vandaag in de muziek-ketting gegooid omdat iemand met Buddy Holly kwam en die verongelukte in een Beachcraft Bonanza vliegtuig.quote:
Die tune is wicked.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zulke leuke series maken ze niet meer. Doctor Who vond ik ook te gek.
Ah gemist blijkbaarquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die had ik vandaag in de muziek ketting gegooid omdat iemand met Buddy Holly kwam en die verongelukte in een Beachcraft Bonanza vliegtuig.
Dus ik dacht > Bonanza!!!
Ik was blij dat ik hem een keer erin kwijt kon.quote:
Die poppen waren om te gillen met die zichtbare touwtjes.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat is pas jeugdsentiment allemaal zeg.
Nu hebben ze toch die films van Team America met zulke poppenquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die poppen waren om te gillen met die zichtbare touwtjes.
Er waren maar 2 zenders.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stom eigenlijk dat we toch allemaal dezelfde series keken...
Ik zit aan de grens nog steeds, al mijn hele leven.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan de grens hadden we ook 3 x Duitsland
Ik ook, wordt wel tijd, welterusten en CU.quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:36 schreef chufi het volgende:
Maar ook ik haak af .... Maak het nog lekker gezellig en tot morgen maar weer
Je bent zelf een trekzak.quote:Op woensdag 25 februari 2015 05:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die trekzakken zitten nog in mijn hoofd.
Kom nooit bij de dokterquote:Op woensdag 25 februari 2015 05:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent zelf een trekzak.
Ik werd net wakker van de buikpijn. Ik dacht even kijken of Dokter Piet nog wakker is om medisch advies te geven.
Ik ook niet. Ik vind de mijne niet aardig. Heb ondertussen een sigaret gerookt en voel me al een stuk beter. Denk dat ik gisteren te veel boerenkool heb gegeten en dat mijn maag het daar niet mee eens is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 05:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kom nooit bij de dokter
De bassen goed hard zetten?
Wat een toeval, heb ook boerenkool gegeten en merk dat mijn darmen er nu druk met zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 05:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind de mijne niet aardig. Heb ondertussen een sigaret gerookt en voel me al een stuk beter. Denk dat ik gisteren te veel boerenkool heb gegeten en dat mijn maag het daar niet mee eens is.
Even wat de dagcijfers neerzetten en dan nog een paar uur slapen. Om half 8 gaat de wekker alweer.
Dat was pas in 88 die derde zenderquote:
Toen pas? Dat je dat nog weet...quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was pas in 88 die derde zender
Wat toevallig, ik heb gisteren ook boerenkool gegeten,quote:Op woensdag 25 februari 2015 05:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een toeval, heb ook boerenkool gegeten en merk dat mijn darmen er nu druk met zijn.
Er komt zo regelmatig aardig wat gas vrij dat eruit moet.
Vorige week nog opgezocht, dus dat is niet zo moeilijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |