Fok je mobiel? Ik kan dat dan namelijk ook wel eens niet, vervelende bug.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:07 schreef theodoor9 het volgende:
Vraag me niet waarom, maar ik kon geen nieuw deel openen..
Yesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Fok je mobiel? Ik kan dat dan namelijk ook wel eens niet, vervelende bug.
Were we turn on the bright lightsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:08 schreef richolio het volgende:
Wat wilde je als naam? We hebben altijd nog een lieve mod
Where we turn on the bright lights. Jezusquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:11 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Were we turn on the bright lights
Dank uquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Where we turn on the bright lights past niet.
Dus maar zo gedaan!
Maar ik zie het niet gebeurentwitter:jochemgeerdink twitterde op woensdag 25-02-2015 om 09:03:26Mmm, hoor net dat @Metallica headliner op #LL15 is. Past wel in tourschema van de band, mogelijk afsluiter de 23e? reageer retweet
Precies. Linkin Park heeft ook een erg gave show, dat past prima in de Alpha.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zou toch eerder Linkin Park boeken dan Metallica in dat geval.
LP vind ik enigzins nog wel passen in de geest van Lowlands. Metallica totaal niet.
twitter:jochemgeerdink twitterde op woensdag 25-02-2015 om 10:38:26Update: n.a.v. Metallica-gerucht heeft woordvoerder Lowlands laten weten dat ik mijn bron "kan indelen in de categorie onbetrouwbaar”. #LL15 reageer retweet
JOCHEM GEERDINKquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:jochemgeerdink twitterde op woensdag 25-02-2015 om 10:38:26Update: n.a.v. Metallica-gerucht heeft woordvoerder Lowlands laten weten dat ik mijn bron "kan indelen in de categorie onbetrouwbaar”. #LL15 reageer retweet
Dit zal ook best een boost kunnen geven aan LL ja. Al kunnen we wachten dat Anouk en De Jeugd ook naar LL komen!quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:15 schreef theodoor9 het volgende:
Zo ben ik even blij dat ik naar Lowlands ga en niet naar Pinkpop
Een stuur The Wombats en Typhoon maar door.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit zal ook best een boost kunnen geven aan LL ja. Al kunnen we wachten dat Anouk en De Jeugd ook naar LL komen!
Was in 2012 top!quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:40 schreef theodoor9 het volgende:
Dit verhoogt wel de kansen op The Black Keys op lowlands. Lijkt me wel weer een keer leuk.
Mee eens! Nog geen tourdata in augustus bekend. Maar ook nog geen datum in Nederland dus wie weet..quote:
Lijkt wel aannemelijk ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Denk niet dat die wat gaan doen in die periode, ik denk dat ze ons land overslaan kwa festivals.
Niet in z'n eentje. Wel met andere Nouveau Riche-ledenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:53 schreef Scuidward het volgende:
Zou Jebroer realistisch zijn? Heb twee favorieten van hem.
Ah op die tour. Vind paranoia en banaan erg lekker.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:57 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Niet in z'n eentje. Wel met andere Nouveau Riche-leden
Polska en kornuiten hadden ze een jaar of 2 terug moeten boeken, nu vind ik het niet heel relevant meer op LL om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah op die tour. Vind paranoia en banaan erg lekker.
En Polska heeft ook een album.
Mweh, Polska is wel een stuk meer volwassen. Vooral qua muziek. En net een nieuw album dat goed ontvangen wordt, kan dus nog best relevant zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Polska en kornuiten hadden ze een jaar of 2 terug moeten boeken, nu vind ik het niet heel relevant meer op LL om eerlijk te zijn.
Ja, die zag ik vorig jaar toen ik even de grote zaal van Paradiso in liep, waar zij toen optrad. Ze heeft duidelijk talent, maar als ze nu langs de grote festivals gaat hoop ik ook dat ze haar show een maatje groter heeft gemaakt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zie nu dat Azealia Banks op Leeds/Reading staat. Die hoop ik toch ook nog is een keer op Biddinghuizen te zien.
Klinkt lekker.quote:
Klinkt niet slecht, leuk voor ergens vroeg in de ochtend, met een mooi zonnetje erbij.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Wat vind je hiervan;
Wow. Goede tip!quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 18:29 schreef richolio het volgende:
GodverIk heb via Google Chrome de html code van de Lowlands website aangepast en een paar lievelingsnamen van mijn vrienden neergeplemt.
[ afbeelding ]
Ze vinden het he-le-maal te gek. Zal een tegenvaller zijn als ze erachter komen dat het nep is.
Meer bier en wc's voor ons.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 16:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Zijn die kaarten nu nog niet uitverkocht?
Prima zaak
Zeker, Heineken dat wel. Maar zal wel goed komen, als zal het sochtends even wat kutter voelenquote:
Ja, ik zie het al helemaal voor me. Eerste slok, oef, even herstellen. En daarna in een volle teug de beker leeg en de volgende halen. Maar ik was vorig jaar ook wel fan van de Redbull / Wodka camper, ook aardig geprijsd. Geloof 2.5 muntje voor een goede beker. Keertje deed de jongen daar het rietje in het blikje en toen had ik hem bijna meegekregen, mag natuurlijk niet. Maar laat die zomer maar komen inderdaad. Even zorgen dat we klaar zijn met studie etc. en dan vooruit met de geit.quote:Op maandag 2 maart 2015 00:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zeker, Heineken dat wel. Maar zal wel goed komen, als zal het sochtends even wat kutter voelen.
Maar goed op het einde smaakt alles.
Is allemaal zo prijzig, vooral in de avond kan het soms best hard aan toe gaan. Al doe ik soms stiekem muntjes bewaren om een goed excuus te hebben om een LP'tje te kopen. Vorig jaar alles van the National op 12" meegenomenquote:Op maandag 2 maart 2015 00:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, ik zie het al helemaal voor me. Eerste slok, oef, even herstellen. En daarna in een volle teug de beker leeg en de volgende halen. Maar ik was vorig jaar ook wel fan van de Redbull / Wodka camper, ook aardig geprijsd. Geloof 2.5 muntje voor een goede beker. Keertje deed de jongen daar het rietje in het blikje en toen had ik hem bijna meegekregen, mag natuurlijk niet. Maar laat die zomer maar komen inderdaad. Even zorgen dat we klaar zijn met studie etc. en dan vooruit met de geit.
Bedoelde met 'aardig' 'positief'quote:Op maandag 2 maart 2015 00:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is allemaal zo prijzig, vooral in de avond kan het soms best hard aan toe gaan. Al doe ik soms stiekem muntjes bewaren om een goed excuus te hebben om een LP'tje te kopen. Vorig jaar alles van the National op 12" meegenomen.
Ik koop pas altijd de plaat op een zondag, dan savonds in het tentje leggen of in de lockers (en savonds meenemen richting de tent). Dan overleeft hij dat wel. Kleding koop ik dan weer nooit, dat trekt ik toch niet aan denk ik.quote:Op maandag 2 maart 2015 00:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Bedoelde met 'aardig' 'positief'![]()
Maar ook mooi ja. Vaak toch wel een zonnebril gekocht. Vorig jaar bij die 2e hands kleding tent zo'n gaar hip Nikevestje die ik nooit meer draag en die me toch nog teveel heeft gekocht omdat het blijkbaar per gewicht was zonder af te ronden ... en ik had geen zin om na te denken. Zijn nog steeds wel winkelprijzen daar denk ik? Ik vrees dat ik een LP niet heel van het festivalterrein af krijg.
Ik ook wel ja. Is mijn 9e keer ondertussen. Tijdens de 1e keer heb ik wel een goede avond gehad in in de pit in de 24 uurs. Maar de jaren daarna zat dat er niet meer in helaas. Aan de andere kant ga ik met een stel zuipers, dus ik hoop dat het een beetje makkelijk is om drank te 'smokkelen' en anders is de 24 uurs misschien weer rustig genoeg om daar te gaan zuipen. Het kan inderdaad alleen maar beter worden. Qua kleding begrijp ik je wel. Heb alleen een LL vest nu waar ik wel blij mee ben omdat hij onopvallend is.quote:Op maandag 2 maart 2015 00:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben wel benieuwde naar de donderdag avond dit jaar , is kijken wat ze daar van maken.
http://spoti.fi/1LwDCFlquote:Op maandag 2 maart 2015 00:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ook wel ja. Is mijn 9e keer ondertussen. Tijdens de 1e keer heb ik wel een goede avond gehad in in de pit in de 24 uurs. Maar de jaren daarna zat dat er niet meer in helaas. Aan de andere kant ga ik met een stel zuipers, dus ik hoop dat het een beetje makkelijk is om drank te 'smokkelen' en anders is de 24 uurs misschien weer rustig genoeg om daar te gaan zuipen. Het kan inderdaad alleen maar beter worden. Qua kleding begrijp ik je wel. Heb alleen een LL vest nu waar ik wel blij mee ben omdat hij onopvallend is.
Is de Spotify list van 2015 al bezig? Ga ik voor het slapen maar even 80% van de namen die ik niet ken bestuderen
Ja is gewoon plato prijzen. Maar ze hebben wel vrij veel keuze. Meer dan die ik heb hier bij de lokale platenboer.quote:Op maandag 2 maart 2015 08:30 schreef richolio het volgende:
Ik zie vaak wel heel leuke kleding in dat vintage kledingzaakje, vorig jaar ook nog wat gekocht. Fijn dat het niet duur is.
Zijn die LP's op Lowlands een beetje op prijs ofwah?
Ja,quote:Op maandag 2 maart 2015 16:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Mumford & Sons naar Gofftertpark, kunnen we afschrijven dus?
Dan is de gouden driekhoek van n00bie dus gebroken.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja,
Salida, Colorado, USA
August 21st + 22nd – Mumford & Sons, The Flaming Lips, Dawes,
Jenny Lewis, The Vaccines, TuneYards, James Vincent McMorrow, JEFF The Brotherhood, Blake Mills + more TBA
En een kaartje kost 55 euro... Hoezo is die band ineens zo groot geworden?quote:Op maandag 2 maart 2015 16:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja Goffert vind ik ook best ver gaan, had dan Ziggo Dome gedaan ofzo.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En een kaartje kost 55 euro... Hoezo is die band ineens zo groot geworden?
Hm denk je? Zou jammer zijn. Goffertpark is wel meteen erg groot ja..quote:Op maandag 2 maart 2015 16:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Zijn er wel een paar bij waar ik blij van kan worden hoor ...quote:Op maandag 2 maart 2015 19:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier missen we niks aan voor LL toch?
Reverend & The Makers was in 2010 of 2011 ook leukquote:Op maandag 2 maart 2015 19:19 schreef indiaantje89 het volgende:
fixedquote:Op maandag 2 maart 2015 19:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
The Proclaimers past met die 2 hits ook wel in de Heineken
Owja, die heb ik ook wel eens gehoord! I'm Gonna Be is beterquote:Op maandag 2 maart 2015 20:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was een hit in NL, I'm Gonna Be niet
Proclaimers ken ik ook alleen van 500 miles idd, maar die mogen best komen ja. Reverend & The Makers ken ik niet moet ik zeggen.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Reverend & The Makers was in 2010 of 2011 ook leukThe Proclaimers past met dat ene hitje ook wel in de Heineken en Tom Jones mag van mij ook wel langskomen.
Grandmaster Flash mag op vrijdag nog wel naar Biddinghuizen afreizen.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Reverend was best leuk op Lowlands 2009, daarna heb ik er niks meer van gehoord.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Proclaimers ken ik ook alleen van 500 miles idd, maar die mogen best komen ja. Reverend & The Makers ken ik niet moet ik zeggen.
Daar heb ik niet veel meequote:Op maandag 2 maart 2015 20:47 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Grandmaster Flash mag op vrijdag nog wel naar Biddinghuizen afreizen.
Ken het echt niet, straks is naar luisteren.quote:Op maandag 2 maart 2015 20:48 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Reverend was best leuk op Lowlands 2009, daarna heb ik er niks meer van gehoord.
Staat op North Sea Jazz. Ik zou Stereophonics tof vinden voor in de Alphaquote:Op maandag 2 maart 2015 21:15 schreef theodoor9 het volgende:
Hozier is trouwens ook wel een aardige kanshebber, staat niet op Pinkpop, BKS of DTRH.
Dit is hun bekendste lied:quote:Op maandag 2 maart 2015 20:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Reverend & The Makers ken ik niet moet ik zeggen.
Thanks voor de tip. Klinkt leuk. But doesn't ring a bell.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit is hun bekendste lied:
Deze is ook wel leuk
Jep. Zie hun website. Staan in Nijmegen in juli en tijdens lowlands al elders geboekt.quote:Op maandag 2 maart 2015 19:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Hm denk je? Zou jammer zijn. Goffertpark is wel meteen erg groot ja..
My Morning Jacket, Mark Lanegan niet denk ik. De rest wel ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weinig nieuws tussen toch? Was van vrijwel alles al bekend dat het 'op pad' was?
Lowlands? Ik zou daar echt niet veel grote namen meer verwachten hoor..quote:Op maandag 2 maart 2015 23:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben toch benieuwd wat ze voor alternatief hebben. Leek bijna niet te kunnen missen, maar toch gemist. Is kijken waar Pukkelpop mee gaat komen. Daar worden Metallica en Linkin Park dus genoemd.
Tuurlijk wel, er zijn pas twee lichtingen naar buiten gekomen.. Minstens nog een paar, en iig twee headliners..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:17 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Lowlands? Ik zou daar echt niet veel grote namen meer verwachten hoor..
2 headliners zou ik nog niet durven zeggen, zou zomaar kunnen dat ze iets tot headliner gaan Bombarderen zoals ze dat vorig jaar ook met Stromae deden. Een Ben Howard ofzoiets, of toch Major Lazer al zou ik dat een tegenvaller vinden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, er zijn pas twee lichtingen naar buiten gekomen.. Minstens nog een paar, en iig twee headliners..
Denk je? Major Lazor stond er in 2013 ook al, en sindsdien is er niets iets bijzonders gebeurd omtrent hem. En Ben Howard als headliner, meh.. Ik vind hem écht een geweldige artiest, maar een headliner moet wel een bepaalde durf hebben zeg maar. Net als wat je vond met Alt-J als headliner.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
2 headliners zou ik nog niet durven zeggen, zou zomaar kunnen dat ze iets tot headliner gaan Bombarderen zoals ze dat vorig jaar ook met Stromae deden. Een Ben Howard ofzoiets, of toch Major Lazer al zou ik dat een tegenvaller vinden.
Ik heb vorig jaar ook mensen voor gek verklaard toen ze zieden dat Stromae ging headlinenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Denk je? Major Lazor stond er in 2013 ook al, en sindsdien is er niets iets bijzonders gebeurd omtrent hem. En Ben Howard als headliner, meh.. Ik vind hem écht een geweldige artiest, maar een headliner moet wel een bepaalde durf hebben zeg maar. Net als wat je vond met Alt-J als headliner.
Ik denk dat ze ons nog wel eens kunnen gaan verrassen.![]()
Nog niet bekend, even kijken hoe ze dat gaan doen met Heineken als sponsor. Misschien even Rapid_Razor_Bob tweeten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:00 schreef KhaZ het volgende:
Weet iemand of er dit jaar weer een omruil service zal zijn voor lauwe > gekoelde blikjes, zoals in 2013?
3/5e van de kaarten dan ongeveer. En stel voor dat ze nog een Linkin Park achter de hand hebben dan is het zo uitverkocht.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:30 schreef Gehaktbal80 het volgende:
Ik las dat @LLowCamp vandaag tweette dat er naar schatting nog maar 29000 kaarten zijn verkocht. Zojuist tweet overigens weer verwijderd. Ik neem ze trouwens niet serieus (het zijn echt een stel dwazen), maar als het klopt, dan zou 29000 verkochte kaarten best weinig zijn toch?
Nederland is een smakeloos landje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Laten we wel zijn, de focus is 'ineens' verschoven naar Nederlands en commercieel. Waar het een paar jaar geleden hip was om een beetje lekker underground te doen en naar Lowlands te gaan omdat je zo sophisticated was qua muziek is het nu gewoon hip om fan van Kensington en Dotan te zijn, en verkoopt Pinkpop binnen het uur uit met een geur- en smaakloze line-up
Het is niet alleen in NL het geval, kijk maar naar de UK wat voor line-ups ze daar soms neerzetten (T In The Park en V-Festival bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos landje.
Heb je een postertje of twee?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het is niet alleen in NL het geval, kijk maar naar de UK wat voor line-ups ze daar soms neerzetten (T In The Park en V-Festival bijvoorbeeld)
Wel heel veel overlap met elkaar en met Pinkpop ja. Desalniettemin buiten de zaterdag op V niet compleet waardeloos. Wel absoluut geen festivals waar ik heen zou gaan.quote:
Dan snap je denk ik Lowlands niet (helemaal). Die gaan nou eenmaal niet (alleen) voor de grote klappers, maar juist ook voor de wat onbekendere dingen. Als je grote namen wil moet je je 195 aan Pinkpop geven, of beter nog: Rock am Ring of Werchter.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:55 schreef guinnessvld het volgende:
Nu mensen de luxe hebben om de namen af te wachten verloopt de kaartverkoop wat rustiger.
Als er inderdaad enkele grotere namen zullen komen trekt dat wel aan.
Wees eerlijk. Voor ¤195,- mag je wat namen verwachten.
Leuk die onbekende/upcoming bands is echt vet maar daar hoef je geen ¤195,- te vragen voor een ticket.
Pinkpop is toch ook niet geheel waardeloos?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel heel veel overlap met elkaar en met Pinkpop ja. Desalniettemin buiten de zaterdag op V niet compleet waardeloos. Wel absoluut geen festivals waar ik heen zou gaan.
Daarom, alleen maar goed voor zo'n festival dat ze beetje hun best moeten doen voor uitverkoop. De jaren dat het stijf uitverkocht zat er volgens mij ook één editie tussen die niet heel geweldig was en waarvan EvE uiteindelijk heeft toegegeven dat er flink wat budget was 'uitgespaard', maar ze heus voor het jaar er op gingen gebruikenquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Pinkpop is toch ook niet geheel waardeloos?
Maar goed dit is het LWL topic![]()
Denk dat 3/5e van de verkochten kaarten niet zo heel slecht is. En met een headlinertje erbij kan het zomaar rap gaan met de kaarten. Komt wel goed. En anders maar niet
2011 was dat, mijn eerste LL. En vond eigenlijk nog een prima editie. Arctic Monkeys vond ik toen heel tof en The Offspring vond ik ook wel top. Toen heb ik nog Amon Tobin gezien, James Blake, Interpol, een super geniaal overweldigend dEUS, Skunk Anansie die prima in vorm was. Skrillex die toen nog in het nachtprogramma stond, Fleet Foxes wat ik erg leuk vond. Beady Eye was ook boem lauw toen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom, alleen maar goed voor zo'n festival dat ze beetje hun best moeten doen voor uitverkoop. De jaren dat het stijf uitverkocht zat er volgens mij ook één editie tussen die niet heel geweldig was en waarvan EvE uiteindelijk heeft toegegeven dat er flink wat budget was 'uitgespaard', maar ze heus voor het jaar er op gingen gebruiken
Mjah achteraf gezien was Arctic Monkeys goede boeking, maar was dit ook het jaar dat ze al vér van de tevoren als headliner waren aangekondigd, daar kwam toen wel redelijk wat kritiek op.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
2011 was dat, mijn eerste LL. En vond eigenlijk nog een prima editie. Arctic Monkeys vond ik toen heel tof en The Offspring vond ik ook wel top. Toen heb ik nog Amon Tobin gezien, James Blake, Interpol, een super geniaal overweldigend dEUS, Skunk Anansie die prima in vorm was. Skrillex die toen nog in het nachtprogramma stond, Fleet Foxes wat ik erg leuk vond. Beady Eye was ook boem lauw toen.
Of ik ben veel veranderd, maar dat vond ik eigenlijk een van de toffere LL edities.
Dat was 2012 idd, maar dat had ook met Pukkelpop te maken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:09 schreef DavetheNL het volgende:
Het jaar daarna stonden de Foo's toch ineens op de affiche? Die nemen nogal een hap uit het budget lijkt mij. Of haal ik nu jaren door elkaar?
Ja i know, maar toch heb ik goede herrieneringen aan die show van The Offspring. Was allemaal niet zo strak meer, maar die Alpha ging wel uit z'n plaat op de hits.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah achteraf gezien was Arctic Monkeys goede boeking, maar was dit ook het jaar dat ze al vér van de tevoren als headliner waren aangekondigd, daar kwam toen wel redelijk wat kritiek op.
2012 kwamen de Foo's Pukkelpop inhalen, kan me voorstellen dat Lowlands toen voordelig graantje kon meepikken.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was leuke pit vorige keer bij flogging molly
beste ll jaar ooitquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:09 schreef indiaantje89 het volgende:
En dan zie ik nu dat ik dingen als:
Trentemoller, The Kills, Aphex Twin, Edward Sharpe & The Magnetic Zeros, SBTRKT, Dry The River, OFGWKTA en nog meer toffe dingen heb gemist.
Altijd als ik terugkijk kom ik erachter dat ik zo gestoord veel gemist heb, zo ook 2012quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:44 schreef richolio het volgende:
2012Nog steeds de beste LL line-up imo.
Die zondag... Foo Fighters vs. Modeselektor vs. Wilco vs. The XX.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:44 schreef richolio het volgende:
2012Nog steeds de beste LL line-up imo.
Dat heb ik een beetje iedere editiequote:Op woensdag 4 maart 2015 16:50 schreef Pieterkosram het volgende:
[..]
Altijd als ik terugkijk kom ik erachter dat ik zo gestoord veel gemist heb, zo ook 2012
Objekt, actress, blawan, anstam, nugzunguzu,
Ja idd!quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat heb ik een beetje iedere editievan damn had ik toch dat en dat nog bekeken.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die zondag... Foo Fighters vs. Modeselektor vs. Wilco vs. The XX.
Die was pijnlijk.
En dan nog zelfs liever die hitte dan de wind, regen en kou van vorig jaar. Al weet ik niet of ik dat mag zeggen.. Maar goed.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
2012: "ow nice, die-en-die spelen zo" "ow waar?"Alpha" "pffff dat is wel erg ver lopen"
*plof weer neer in de schaduw
Was je er al wel in 2012? Op LL dan hequote:Op woensdag 4 maart 2015 17:40 schreef richolio het volgende:
[..]
En dan nog zelfs liever die hitte dan de wind, regen en kou van vorig jaar. Al weet ik niet of ik dat mag zeggen.. Maar goed.
Nee, daarom weet ik niet of ik dat wel mag zeggen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was je er al wel in 2012? Op LL dan he
Het is niet zo'n pretje, je kunt bijna niet schuilen omdat alle plekken of bezet zijn of het is er gewoon te benauwd. Afgezien van Lake LL dan. Maar sommigen kunnen er beter tegen dan anderen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, daarom weet ik niet of ik dat wel mag zeggen.
In de avond/nacht heb je er wel meer baat bij lijkt me? Een fijn zomernachtje lijkt me dat dan. Tot het ochtend wordt en je je tentje uitgebrandt wordt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is niet zo'n pretje, je kunt bijna niet schuilen omdat alle plekken of bezet zijn of het is er gewoon te benauwd. Afgezien van Lake LL dan. Maar sommigen kunnen er beter tegen dan anderen.
Ik hoop op Millen Colin en Millencolin.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:53 schreef guinnessvld het volgende:
Weet dat er wat punknamen rond touren in de LL periode:
Millen Colin
Bad Religion
New Found Glory
Mad CAddies
Simple Plan
Dropkick Murphy’s
Millencolin
Gogol Bordello staat 21 augustus ook op Nirwana Tuinfeest. Lijkt me dat dat de kans dat ze ook op LL spelen niet bevordertquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:33 schreef guinnessvld het volgende:
Flogging Molly een leuke kandidaat.
Komen 14 Augustus naar Engeland voor het Boomtown Fair festival. Denk dat ze wat festivals eraan gaan plakken.
Leuke namen die daar ook spelen:
La Pegatina
Matisyahu
Gogol Bordello
Streetlight Manifesto
En die stonden er vorig jaar als vervanger van London Grammar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:10 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Gogol Bordello staat 21 augustus ook op Nirwana Tuinfeest. Lijkt me dat dat de kans dat ze ook op LL spelen niet bevordert
Raar foutje inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:46 schreef Drebbelman het volgende:
Festivalinfo denkt intussen dat Mumford and sons zichzelf vanuit de US naar Lowlands gaan teleporteren:
http://www.festivalinfo.nl/festival/18849/Lowlands/2015/
Dmv teleportatie zou het nog kunnen inderdaad, dus laten we het hopen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:46 schreef Drebbelman het volgende:
Festivalinfo denkt intussen dat Mumford and sons zichzelf vanuit de US naar Lowlands gaan teleporteren:
http://www.festivalinfo.nl/festival/18849/Lowlands/2015/
Ze moeten bij livenation eens een seizoenen kaart verkopen ofzo... Dat je voor 500,00 per jaar naar alle concerten kan gaan per jaarquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:44 schreef richolio het volgende:
Nu moet ik een kaartje kopen voor het Goffertpark. Lekker duur weer.
Ja nog even over getwijfeld. Ben wel benieuwd hoeveel andere bands ervoor spelen, en welke natuurlijk. Denk dat ik hem maar laat schieten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:44 schreef richolio het volgende:
Nu moet ik een kaartje kopen voor het Goffertpark. Lekker duur weer.
Updatedquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:58 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja nog even over getwijfeld. Ben wel benieuwd hoeveel andere bands ervoor spelen, en welke natuurlijk. Denk dat ik hem maar laat schieten.
Miscchien zijn ze druk bezig met aanpassenquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:53 schreef indiaantje89 het volgende:
De Lowlands site doet het niet bij mij![]()
Error 500 - er ging iets mis.
¯\_(ツ)_/¯
Hij doet het weerquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:14 schreef guinnessvld het volgende:
[..]
Miscchien zijn ze druk bezig met aanpassen
Stop de persen, de reünieband van Lowlands dit jaar is gevondentwitter:Lowlands_Rumors twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 11:18:18Nieuwe EP van @ChefSpecial aan het luisteren. Nieuwe sound met een rauw randje. Reunie op Lowlands? #LL15 @Rapid_Razor_Bob reageer retweet
Zelfbevestiging?quote:La Pegatina @lapegatina Feb 5
@Lowlands_Rumors not only a rumor! Fiesta will be back with our 5th album. @Rapid_Razor_Bob
Daar lijkt het wel opquote:
twitter:lapegatina twitterde op donderdag 05-02-2015 om 15:11:52@Lowlands_Rumors not only a rumor! Fiesta will be back with our 5th album. @Rapid_Razor_Bob reageer retweet
Haha, ongelofelijk!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Stop de persen, de reünieband van Lowlands dit jaar is gevondentwitter:Lowlands_Rumors twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 11:18:18Nieuwe EP van @ChefSpecial aan het luisteren. Nieuwe sound met een rauw randje. Reunie op Lowlands? #LL15 @Rapid_Razor_Bob reageer retweet
Zou het geweldig vinden, al lieten ze Björk ook schieten op de 2012 editie geloof ik? Toen stond ze wel op Pukkelpop maar niet op LWL.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:07 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoe klein is de kans dat een Björk op LL staat?
Tsja, zit daar niet echt op te wachten.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Chef'Special schijnt toch een redelijk zekerheidje te zijn (las ik net in de comments op Lowlove)
Maar ken die redelijk betrouwbare bron niet.
twitter:basenadriaan twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 16:07:56@Rapid_Razor_Bob Wanneer komen er weer eens nieuwe namen? Erg benieuwd! reageer retweet
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 16:10:41@basenadriaan Daar wordt hard aan gewerkt! iig deze maand nog
reageer retweet
Ze staat bijna op ieder mogelijk festival... vandaar mijn gedachten.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens,ze staat natuurlijk al op Pinkpop, dus die kans is al klein lijkt me.
Dat zeiden we ook bij Pinkpop, toen riepen we; ze staat al op Paaspop, ZAND, Vestrock, Zwarte Cross, Indian Summer, etc. etc.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens,ze staat natuurlijk al op Pinkpop, dus die kans is al klein lijkt me.
Jawel, maar die 2 moeten elkaar toch altijd een beetje ontwijken, qua programma, als 2 meest vooraanstaande popfestivals. Zeker met headliners.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ze staat bijna op ieder mogelijk festival... vandaar mijn gedachten.
Ja misschien kunnen ze iets voor een goed bedrag krijgen, en dan een grotere headliner (Linkin Park of iets) dan neerzetten. Om maar wat op te noemen. Niet dat ik het hoopquote:Op maandag 9 maart 2015 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jawel, maar die 2 moeten elkaar toch altijd een beetje ontwijken, qua programma, als 2 meest vooraanstaande popfestivals. Zeker met headliners.
Tsja dat was Nine Inch Nails toch ook niet anders? Of The Offspring?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat LL naast Chemical Brothers nog een headliner neerzet waarvan het hoogtepunt toch wel meer dan 10 jaar achter ons ligt.
Dan denk ik dat ze toch nog eerder Passenger zouden doen.
Ja, maar dat was er dan 1, of misschien 2 als je 2013 meerekent met Nick Cave. En dat bleek geen succes (afgezien van t fantastische optreden).quote:Op maandag 9 maart 2015 12:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tsja dat was Nine Inch Nails toch ook niet anders? Of The Offspring?
Wie weet als het op je pad ligt en vrij betaalbaar is (waar ik mijn vraagtekens bij zet). Dan zou ik niet weten waarom het niet te doen. Ok ze zijn wel over hun hoogtepunt heen, maar ze zijn live nog prima te doen. En zal ook gewoon LL doen uitverkopen. Zoveel relevante dingen zijn er niet meer wat je als headliner kan programmeren.
Al blijf ik denken dat ze gewoon te groot en te duur zijn voor LL.
Comment op Lowlove.nl, snap dat het geen fundament heb:quote:Op maandag 9 maart 2015 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
Nah Anouk zou echt een enorm zwaktebod zijn. Lowlands moet al HELEMAAL dat soort acts niet boeken als ze overal staan. Jammer van Chef'Special dus ook.
Chemical Brothers komen wel met nieuw werk. En ik zie dit jaar ook nog niet echt een act de headline spot pakken wat nu echt doorgebroken is (heel misschien Ben Howard, maar dat is er muzikaal niet naar).quote:Op maandag 9 maart 2015 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, maar dat was er dan 1, of misschien 2 als je 2013 meerekent met Nick Cave. En dat bleek geen succes (afgezien van t fantastische optreden).
Ik denk dat ze toch liever nieuw en fris willen laten headlinen zoals in 2012 en vorig jaar.
Maar t is wel allemaal afhankelijk van t aanbod idd.
PAUW hoop ik eigenlijk op BKS te zien.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Nederlandse acts zal ook altijd wel staan op LL. Ik hoop wat dat betreft op Roosbeef, en Pauw zal er ook wel staan.
Maar NL acts ontwijk sowieso op Lowlands
Ging wel redelijk los, alleen het was niet echt headlinerworthy, beetje saai en laf allemaal.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Chemical Brothers komen wel met nieuw werk. En ik zie dit jaar ook nog niet echt een act de headline spot pakken wat nu echt doorgebroken is (heel misschien Ben Howard, maar dat is er muzikaal niet naar).
En Disclosure was vorig jaar ook niet echt een succes had ik begrepen? (was daar zelf niet bij).
We gaan het zien.
Ik waande me al op de Alpha heuvelsquote:Op maandag 9 maart 2015 13:27 schreef richolio het volgende:
Lekker weer was het hè, van het weekend.
Vind het beide geen headliners, maar eigenlijk zijn het wel de tijden waar we in leven. Al ben ik van mening dat relevantie van een band niet altijd belangrijk is. Het moet gewoon goed zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 13:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Disclosure scheen 1 van de bestbezochte LL headliners van de afgelopen jaren te zijn. Dus dan is t wel headlinerworthy.
Overigens is Passenger groter dan Ben Howard, dus als t om die 2 zou spannen als afsluiter, dan eerder Passenger.
Ik vind het zeikmuziek.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar geen headliner nee.
Als zaterdag en zondag op 1 dag vallen misschien..quote:Op maandag 9 maart 2015 15:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Passenger zal sowieso niet headlinen (wat ik ook niet had verwacht), staan op eenzelfde dag als Chemical Brothers.
Damn ik zat te slapenquote:Op maandag 9 maart 2015 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als zaterdag en zondag op 1 dag vallen misschien..
De marketing rondom LL moet nog beginnenquote:Op maandag 9 maart 2015 18:52 schreef guinnessvld het volgende:
Linkin Park zou fantastisch zijn. Geduldig afwachten.
Een of ander idee dat Lowlands minder leeft als vroeger. Merk het online, vriendengroep en media.
Tegenwoordig veel aanbod en festivals over de grens worden steeds aantrekkelijker.
Verwacht dat LL organisatie toch een troef moet gaan spelen om het uit te verkopen.
Zou begin maart moeten zijn dus dat zal deze week wel zijn denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:15 schreef theodoor9 het volgende:
Benieuwd of Pukkelpop morgen met het affiche komt!
En het is volgens mij altijd op dinsdagochtendquote:Op maandag 9 maart 2015 19:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou begin maart moeten zijn dus dat zal deze week wel zijn denk ik.
Kendrick Lamar denk ik niet? EvE vertelde in een interview dat het Lowlands publiek niet op hip hop headliner zit te wachten. Deadmau5 zie ik niet als headliner, idem geld voor Beck (kaarten werden gewoon weggeven op een gegeven moment, half graz had een ticket voor de HMH gewonnen). Alt-J zal wel exclu op BKS staan. Jack White ook nog geen EU dates bekend zover ik weet? Vind ik Jack White eerlijk gezegd ook niet zo boeiend als The White Stripes destijds.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:40 schreef richolio het volgende:
De enige headliner tot nu toe zijn de Chem Bro's, niets van wat er verder bekend is denk ik.
Als ze echt hip en anders willen gaan doen, is Kendrick Lamar ook nog een optie. Of die populair genoeg is? Deadmau5 wel, maar dan heb je weer iets elektronisch.
Beck kan. Speelt de 14e in Finland en is populair genoeg. The Black Keys, Alt-J, Jack White (denk het niet), Paolo Nutini (staat wel al op NSJ).. Genoeg opties toch nog?Ik hoor alleen maar Florence en Linkin Park. Overigens zou ik die laatste wel te gek vinden.
Hoop overigens ook nog wel dat Passion Pit komt opdagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Drebbelman op 09-03-2015 21:28:46 ]In the coolest little capital of the world
Zou fijn zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 21:31 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik verwacht ook nog wel een Franz Ferdinand & Sparks op een Nederlands festival, ondanks dat ze in de Melkweg staan.
Het nieuwe album is intens mooi ookquote:Op maandag 9 maart 2015 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vraag me af of Sufjan tussen 14 augustus en begin september nog zin heeft om eerder naar europa te komen.
leuk, die mogen alledrie doorreizen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:40 schreef theodoor9 het volgende:
[...]
En Paredes de Coura komt met: Allah Las, Fuzz en Steve Gunn.
Boys Noize zou ik ook best fijn vinden voor in de nacht. Benjamin Booker zou ook tof zijn voor in de India, en Woot Asgeir is ook welkom als zou dat wel 1 jaartje te laat zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:40 schreef theodoor9 het volgende:
Nieuwe namen MS Dockville (in het Lowlands weekend): oa Four Tet, Boys Noize, Benjamin Booker, Ibeyi en..... Woot Asgeir!
En Paredes de Coura komt met: Allah Las, Fuzz en Steve Gunn.
Ik zie ze wel de Bravo doen laat in de avond/vroeg in de nachtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kijk ik wel naar uit op LL, zal wel gewoon overdag staan lijkt me?
Caribou lijkt me wel de afsluiter van de Bravo in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie ze wel de Bravo doen laat in de avond/vroeg in de nacht
Dat is zeker een voordeel, even wat anders dan een normaal biertje.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Het voordeel van Heineken is wel dat er waarschijnlijk Desperado zal verschijnen op Lowlands trouwens.
Heineken zal vast wel uitpakken hun kennende. Ben ik niet bang voor, al vond ik Grolsch toch wel iets lekkerderquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:43 schreef roflcaik het volgende:
[..]
Dat is zeker een voordeel, even wat anders dan een normaal biertje.
Ik hoop wel dat ze een equivalent van de koelservice aanbieden. En de tegenhanger van de beugelbar ook graag.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Het voordeel van Heineken is wel dat er waarschijnlijk Desperado zal verschijnen op Lowlands trouwens.
En dan samen met Giel een traantje laten omdat we het allemaal zo mooi vinden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kunnen ze een singer-songwriter boeken.
Maaike Ouboter bijvoorbeeld.
Linkin Park gaat echt niet overdag spelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:25 schreef roflcaik het volgende:
Linkin Park en Limp Bizkit zouden beide prima zijn...voor een overdag inderdaad. Als afsluister zie ik dan toch liever een mooi stukje echt gitaarmuziek.
Deden ze ook op Pinkpop (3FM stage) vorig jaar. Ze zijn natuurlijk wel afgegleden de laatste jaren. Zie het een beetje als de Kaiser Chiefs. Zo lang geleden is het niet dat die nog headliner warenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Limp gaat ook niet overdag denk ik.
Linkin Park was in het verleden ook niet haalbaar. Hebben 2012 nog gewoon als Pinkpop headliner gestaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat het ook wel wat zegt dat Linkin Park nooit op zowel Pukkelpop als LL heeft gestaan.
Volgens mij willen ze ze niet eens.
je kent dat nummer blijkbaar ook niet goed genoeg, want je blijft de titel verkeerd schrijvenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Denk dat mijn moeder weer eerder Keep Your Head Up kent dan Let Herself Go.
Zijn altijd van die vage namen kwa dat betreft. We gaan het zien eind dit jaar. Vind ze beide eigenlijk geen headlinerwaardige naam
Damn daar gaat mn fanboy statusquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je kent dat nummer blijkbaar ook niet goed genoeg, want je blijft de titel verkeerd schrijven
En toen kon ik me echt niet indekken dat Stromae headliner ging worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:03 schreef roflcaik het volgende:
Er zal toch zeker nog wel het 1 en ander bijkomen, ook wat headliner kwaliteit zal zijn. Vorige editie werd Disclosure in juni aangekondigd en Stromae in de maart lichting. Al vond ik Disclosure tegenvallen en Stromae heb laten schieten voor Gesaffelstein, zonder spijt.
Waarom niet? Ze verkopen meer concertkaarten dan de meeste Alpha headliners van de afgelopen jaren?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:22 schreef richolio het volgende:
Ik had eigenlijk niet eens verwacht dat jullie Ben of Passenger uberhaupt zouden overwegen als headliner.
Ben Howard lijkt mij ook wel groter.
Dat is toch niet de enige factor voor een headliner? Maar áls het er een wordt, dan Ben Howard. Ik kan wel geloven dat hij een bepaalde magie in zijn show/nummers heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze verkopen meer concertkaarten dan de meeste Alpha headliners van de afgelopen jaren?
Mwa een band heeft ook altijd nog z'n eisen wanneer ze iets bekend willen maken. Linkin Park bijvoorbeeld heeft pas na de laatste Lowlands lichting hun eerste festival data bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:06 schreef guinnessvld het volgende:
Waarschijnlijk hebben vele van jullie het interview gezien:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-van-Eerdenburg.html
In het interview zegt Eric dat de headliner voor 2015 al geboekt!
In het interview legt hij kort uit hoe het boeken in elkaar steekt.
Artiesten doen een aanbod en het is een kwestie van ja of nee.
De headliner die toendertijd was geboekt, is deze al bekend gemaakt?
Neem aan als je in augustus 2014 al weet je deze bij de eerste lichting bekend maakt.
Ben Howard of Checmical Brothers lijkt me.
Tsja ik durf er nog niet m'n geld op te zetten. Maar er zijn al vrij veel headliners natuurlijk afgeschreven. Het begint er toch steeds een beetje meer op te lijken.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:57 schreef richolio het volgende:
Mini Mansions? Dat zou ik echt tof vinden.
Het is wel een erg grote band, reken er maar niet te veel opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tsja ik durf er nog niet m'n geld op te zetten. Maar er zijn al vrij veel headliners natuurlijk afgeschreven. Het begint er toch steeds een beetje meer op te lijken.
Ja maar misschien is het wel een soort once in a liftetime oppotunity... zoals met Foo Fighters 2012.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is wel een erg grote band, reken er maar niet te veel opAl zou het een mooie naam zijn, net als Limp Bizkit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |