abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150281559
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:55 schreef guinnessvld het volgende:
Nu mensen de luxe hebben om de namen af te wachten verloopt de kaartverkoop wat rustiger.
Als er inderdaad enkele grotere namen zullen komen trekt dat wel aan.

Wees eerlijk. Voor ¤195,- mag je wat namen verwachten.

Leuk die onbekende/upcoming bands is echt vet maar daar hoef je geen ¤195,- te vragen voor een ticket.
Dan snap je denk ik Lowlands niet (helemaal). Die gaan nou eenmaal niet (alleen) voor de grote klappers, maar juist ook voor de wat onbekendere dingen. Als je grote namen wil moet je je 195 aan Pinkpop geven, of beter nog: Rock am Ring of Werchter.
pi_150281595
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wel heel veel overlap met elkaar en met Pinkpop ja. Desalniettemin buiten de zaterdag op V niet compleet waardeloos. Wel absoluut geen festivals waar ik heen zou gaan.
Pinkpop is toch ook niet geheel waardeloos?

Maar goed dit is het LWL topic :P

Denk dat 3/5e van de verkochten kaarten niet zo heel slecht is. En met een headlinertje erbij kan het zomaar rap gaan met de kaarten. Komt wel goed. En anders maar niet :)
pi_150281632
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 13:59 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Pinkpop is toch ook niet geheel waardeloos?

Maar goed dit is het LWL topic :P

Denk dat 3/5e van de verkochten kaarten niet zo heel slecht is. En met een headlinertje erbij kan het zomaar rap gaan met de kaarten. Komt wel goed. En anders maar niet :)
Daarom, alleen maar goed voor zo'n festival dat ze beetje hun best moeten doen voor uitverkoop. De jaren dat het stijf uitverkocht zat er volgens mij ook één editie tussen die niet heel geweldig was en waarvan EvE uiteindelijk heeft toegegeven dat er flink wat budget was 'uitgespaard', maar ze heus voor het jaar er op gingen gebruiken :')
pi_150281858
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Daarom, alleen maar goed voor zo'n festival dat ze beetje hun best moeten doen voor uitverkoop. De jaren dat het stijf uitverkocht zat er volgens mij ook één editie tussen die niet heel geweldig was en waarvan EvE uiteindelijk heeft toegegeven dat er flink wat budget was 'uitgespaard', maar ze heus voor het jaar er op gingen gebruiken :')
2011 was dat, mijn eerste LL. En vond eigenlijk nog een prima editie. Arctic Monkeys vond ik toen heel tof en The Offspring vond ik ook wel top. Toen heb ik nog Amon Tobin gezien, James Blake, Interpol, een super geniaal overweldigend dEUS, Skunk Anansie die prima in vorm was. Skrillex die toen nog in het nachtprogramma stond, Fleet Foxes wat ik erg leuk vond. Beady Eye was ook boem lauw toen.

Of ik ben veel veranderd, maar dat vond ik eigenlijk een van de toffere LL edities :P.
pi_150281904
Het jaar daarna stonden de Foo's toch ineens op de affiche? Die nemen nogal een hap uit het budget lijkt mij. Of haal ik nu jaren door elkaar?
pi_150281925
En dan zie ik nu dat ik dingen als:

Trentemoller, The Kills, Aphex Twin, Edward Sharpe & The Magnetic Zeros, SBTRKT, Dry The River, OFGWKTA en nog meer toffe dingen heb gemist :P.
pi_150281937
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:07 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

2011 was dat, mijn eerste LL. En vond eigenlijk nog een prima editie. Arctic Monkeys vond ik toen heel tof en The Offspring vond ik ook wel top. Toen heb ik nog Amon Tobin gezien, James Blake, Interpol, een super geniaal overweldigend dEUS, Skunk Anansie die prima in vorm was. Skrillex die toen nog in het nachtprogramma stond, Fleet Foxes wat ik erg leuk vond. Beady Eye was ook boem lauw toen.

Of ik ben veel veranderd, maar dat vond ik eigenlijk een van de toffere LL edities :P.
Mjah achteraf gezien was Arctic Monkeys goede boeking, maar was dit ook het jaar dat ze al vér van de tevoren als headliner waren aangekondigd, daar kwam toen wel redelijk wat kritiek op.

2012 kwamen de Foo's Pukkelpop inhalen, kan me voorstellen dat Lowlands toen voordelig graantje kon meepikken.
pi_150281940
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:09 schreef DavetheNL het volgende:
Het jaar daarna stonden de Foo's toch ineens op de affiche? Die nemen nogal een hap uit het budget lijkt mij. Of haal ik nu jaren door elkaar?
Dat was 2012 idd, maar dat had ook met Pukkelpop te maken.
pi_150281960
quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mjah achteraf gezien was Arctic Monkeys goede boeking, maar was dit ook het jaar dat ze al vér van de tevoren als headliner waren aangekondigd, daar kwam toen wel redelijk wat kritiek op.

2012 kwamen de Foo's Pukkelpop inhalen, kan me voorstellen dat Lowlands toen voordelig graantje kon meepikken.
Ja i know, maar toch heb ik goede herrieneringen aan die show van The Offspring. Was allemaal niet zo strak meer, maar die Alpha ging wel uit z'n plaat op de hits.
pi_150281969
Touren dit jaar weer trouwens The Offspring, maar nu slaan ze wel over denk ik.
pi_150282205
Maar mogen best langskomen zo te horen :D
pi_150282249
Ben erg benieuwd wat Pukkelpop doet deze zomer.

Komen altijd met een lading namen in één keer.
pi_150282637
Flogging Molly een leuke kandidaat.

Komen 14 Augustus naar Engeland voor het Boomtown Fair festival. Denk dat ze wat festivals eraan gaan plakken.

Leuke namen die daar ook spelen:
La Pegatina
Matisyahu
Gogol Bordello
Streetlight Manifesto
pi_150283025
Pukkelpop zal volgende week denk ik wel met hun namen komen. Flogging Molly staat al op Zwarte Cross in ieder geval (hoeft niets te zeggen). Altijd een leuk bandje dat wel.
  woensdag 4 maart 2015 @ 14:46:22 #140
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_150283070
Was leuke pit vorige keer bij flogging molly
pi_150283370
Ik verwacht Seinabo Sey ook nog wel eigenlijk (of Kygo) die Remix van Younger hoor je ook steeds meer overal.

Ik hoop toch als headliner een klein beetje op Linkin Park, ik vind ze wel tof. Ook Limp Bizkit is wat mij betreft welkom om even de boel op gang te helpen :P (en is zo duur niet meer denk ik?).

Run The Jewels zie ik nog steeds als kanshebber. Staan al op Woo Hah! Maar ik zie ze best een festival er naast doen.

Frank Turner zou me ook niet verbazen dat die ergens opduikt. Naar mijn weten nog geen Nederlandse festival datum bekend.

The Wombats zie ik ook wel Pinkpop + Lowlands doen.
pi_150284833
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was leuke pit vorige keer bij flogging molly
_O_
జ్ఞ‌ా
pi_150287049
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 14:09 schreef indiaantje89 het volgende:
En dan zie ik nu dat ik dingen als:

Trentemoller, The Kills, Aphex Twin, Edward Sharpe & The Magnetic Zeros, SBTRKT, Dry The River, OFGWKTA en nog meer toffe dingen heb gemist :P.
beste ll jaar ooit :)
pi_150287096
The Gaslight Anthem gaat ook weer touren, staan 19 en 20 augustus in Duitsland, kanshebber voor de line-up?
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  woensdag 4 maart 2015 @ 16:44:37 #145
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_150287125
2012 _O_ Nog steeds de beste LL line-up imo.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_150287341
quote:
17s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:44 schreef richolio het volgende:
Altijd als ik terugkijk kom ik erachter dat ik zo gestoord veel gemist heb, zo ook 2012

Objekt, actress, blawan, anstam, nugzunguzu,
pi_150287921
quote:
17s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:44 schreef richolio het volgende:
Die zondag... Foo Fighters vs. Modeselektor vs. Wilco vs. The XX.

Die was pijnlijk.
pi_150287940
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 16:50 schreef Pieterkosram het volgende:

[..]

Altijd als ik terugkijk kom ik erachter dat ik zo gestoord veel gemist heb, zo ook 2012

Objekt, actress, blawan, anstam, nugzunguzu,
Dat heb ik een beetje iedere editie :P van damn had ik toch dat en dat nog bekeken.
pi_150288231
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat heb ik een beetje iedere editie :P van damn had ik toch dat en dat nog bekeken.
Ja idd!
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:36:23 #150
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_150288840
2012: "ow nice, die-en-die spelen zo" "ow waar?"Alpha" "pffff dat is wel erg ver lopen"
*plof weer neer in de schaduw
- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
- Maar had Lady Gaga onder haar vleesjurk nu ook een hamstring?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')