My Morning Jacket, Mark Lanegan niet denk ik. De rest wel ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weinig nieuws tussen toch? Was van vrijwel alles al bekend dat het 'op pad' was?
Lowlands? Ik zou daar echt niet veel grote namen meer verwachten hoor..quote:Op maandag 2 maart 2015 23:02 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben toch benieuwd wat ze voor alternatief hebben. Leek bijna niet te kunnen missen, maar toch gemist. Is kijken waar Pukkelpop mee gaat komen. Daar worden Metallica en Linkin Park dus genoemd.
Tuurlijk wel, er zijn pas twee lichtingen naar buiten gekomen.. Minstens nog een paar, en iig twee headliners..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:17 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Lowlands? Ik zou daar echt niet veel grote namen meer verwachten hoor..
2 headliners zou ik nog niet durven zeggen, zou zomaar kunnen dat ze iets tot headliner gaan Bombarderen zoals ze dat vorig jaar ook met Stromae deden. Een Ben Howard ofzoiets, of toch Major Lazer al zou ik dat een tegenvaller vinden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, er zijn pas twee lichtingen naar buiten gekomen.. Minstens nog een paar, en iig twee headliners..
Denk je? Major Lazor stond er in 2013 ook al, en sindsdien is er niets iets bijzonders gebeurd omtrent hem. En Ben Howard als headliner, meh.. Ik vind hem écht een geweldige artiest, maar een headliner moet wel een bepaalde durf hebben zeg maar. Net als wat je vond met Alt-J als headliner.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
2 headliners zou ik nog niet durven zeggen, zou zomaar kunnen dat ze iets tot headliner gaan Bombarderen zoals ze dat vorig jaar ook met Stromae deden. Een Ben Howard ofzoiets, of toch Major Lazer al zou ik dat een tegenvaller vinden.
Ik heb vorig jaar ook mensen voor gek verklaard toen ze zieden dat Stromae ging headlinenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Denk je? Major Lazor stond er in 2013 ook al, en sindsdien is er niets iets bijzonders gebeurd omtrent hem. En Ben Howard als headliner, meh.. Ik vind hem écht een geweldige artiest, maar een headliner moet wel een bepaalde durf hebben zeg maar. Net als wat je vond met Alt-J als headliner.
Ik denk dat ze ons nog wel eens kunnen gaan verrassen.![]()
Nog niet bekend, even kijken hoe ze dat gaan doen met Heineken als sponsor. Misschien even Rapid_Razor_Bob tweeten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:00 schreef KhaZ het volgende:
Weet iemand of er dit jaar weer een omruil service zal zijn voor lauwe > gekoelde blikjes, zoals in 2013?
3/5e van de kaarten dan ongeveer. En stel voor dat ze nog een Linkin Park achter de hand hebben dan is het zo uitverkocht.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:30 schreef Gehaktbal80 het volgende:
Ik las dat @LLowCamp vandaag tweette dat er naar schatting nog maar 29000 kaarten zijn verkocht. Zojuist tweet overigens weer verwijderd. Ik neem ze trouwens niet serieus (het zijn echt een stel dwazen), maar als het klopt, dan zou 29000 verkochte kaarten best weinig zijn toch?
Nederland is een smakeloos landje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Laten we wel zijn, de focus is 'ineens' verschoven naar Nederlands en commercieel. Waar het een paar jaar geleden hip was om een beetje lekker underground te doen en naar Lowlands te gaan omdat je zo sophisticated was qua muziek is het nu gewoon hip om fan van Kensington en Dotan te zijn, en verkoopt Pinkpop binnen het uur uit met een geur- en smaakloze line-up
Het is niet alleen in NL het geval, kijk maar naar de UK wat voor line-ups ze daar soms neerzetten (T In The Park en V-Festival bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos landje.
Heb je een postertje of twee?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het is niet alleen in NL het geval, kijk maar naar de UK wat voor line-ups ze daar soms neerzetten (T In The Park en V-Festival bijvoorbeeld)
Wel heel veel overlap met elkaar en met Pinkpop ja. Desalniettemin buiten de zaterdag op V niet compleet waardeloos. Wel absoluut geen festivals waar ik heen zou gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |