quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die zondag... Foo Fighters vs. Modeselektor vs. Wilco vs. The XX.
Die was pijnlijk.
En dan nog zelfs liever die hitte dan de wind, regen en kou van vorig jaar. Al weet ik niet of ik dat mag zeggen.. Maar goed.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
2012: "ow nice, die-en-die spelen zo" "ow waar?"Alpha" "pffff dat is wel erg ver lopen"
*plof weer neer in de schaduw
Was je er al wel in 2012? Op LL dan hequote:Op woensdag 4 maart 2015 17:40 schreef richolio het volgende:
[..]
En dan nog zelfs liever die hitte dan de wind, regen en kou van vorig jaar. Al weet ik niet of ik dat mag zeggen.. Maar goed.
Nee, daarom weet ik niet of ik dat wel mag zeggen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was je er al wel in 2012? Op LL dan he
Het is niet zo'n pretje, je kunt bijna niet schuilen omdat alle plekken of bezet zijn of het is er gewoon te benauwd. Afgezien van Lake LL dan. Maar sommigen kunnen er beter tegen dan anderen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, daarom weet ik niet of ik dat wel mag zeggen.
In de avond/nacht heb je er wel meer baat bij lijkt me? Een fijn zomernachtje lijkt me dat dan. Tot het ochtend wordt en je je tentje uitgebrandt wordt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is niet zo'n pretje, je kunt bijna niet schuilen omdat alle plekken of bezet zijn of het is er gewoon te benauwd. Afgezien van Lake LL dan. Maar sommigen kunnen er beter tegen dan anderen.
Ik hoop op Millen Colin en Millencolin.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:53 schreef guinnessvld het volgende:
Weet dat er wat punknamen rond touren in de LL periode:
Millen Colin
Bad Religion
New Found Glory
Mad CAddies
Simple Plan
Dropkick Murphy’s
Millencolin
Gogol Bordello staat 21 augustus ook op Nirwana Tuinfeest. Lijkt me dat dat de kans dat ze ook op LL spelen niet bevordertquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:33 schreef guinnessvld het volgende:
Flogging Molly een leuke kandidaat.
Komen 14 Augustus naar Engeland voor het Boomtown Fair festival. Denk dat ze wat festivals eraan gaan plakken.
Leuke namen die daar ook spelen:
La Pegatina
Matisyahu
Gogol Bordello
Streetlight Manifesto
En die stonden er vorig jaar als vervanger van London Grammar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:10 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Gogol Bordello staat 21 augustus ook op Nirwana Tuinfeest. Lijkt me dat dat de kans dat ze ook op LL spelen niet bevordert
Raar foutje inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:46 schreef Drebbelman het volgende:
Festivalinfo denkt intussen dat Mumford and sons zichzelf vanuit de US naar Lowlands gaan teleporteren:
http://www.festivalinfo.nl/festival/18849/Lowlands/2015/
Dmv teleportatie zou het nog kunnen inderdaad, dus laten we het hopen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:46 schreef Drebbelman het volgende:
Festivalinfo denkt intussen dat Mumford and sons zichzelf vanuit de US naar Lowlands gaan teleporteren:
http://www.festivalinfo.nl/festival/18849/Lowlands/2015/
Ze moeten bij livenation eens een seizoenen kaart verkopen ofzo... Dat je voor 500,00 per jaar naar alle concerten kan gaan per jaarquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:44 schreef richolio het volgende:
Nu moet ik een kaartje kopen voor het Goffertpark. Lekker duur weer.
Ja nog even over getwijfeld. Ben wel benieuwd hoeveel andere bands ervoor spelen, en welke natuurlijk. Denk dat ik hem maar laat schieten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:44 schreef richolio het volgende:
Nu moet ik een kaartje kopen voor het Goffertpark. Lekker duur weer.
Updatedquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:58 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja nog even over getwijfeld. Ben wel benieuwd hoeveel andere bands ervoor spelen, en welke natuurlijk. Denk dat ik hem maar laat schieten.
Miscchien zijn ze druk bezig met aanpassenquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:53 schreef indiaantje89 het volgende:
De Lowlands site doet het niet bij mij![]()
Error 500 - er ging iets mis.
¯\_(ツ)_/¯
Hij doet het weerquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:14 schreef guinnessvld het volgende:
[..]
Miscchien zijn ze druk bezig met aanpassen
Stop de persen, de reünieband van Lowlands dit jaar is gevondentwitter:Lowlands_Rumors twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 11:18:18Nieuwe EP van @ChefSpecial aan het luisteren. Nieuwe sound met een rauw randje. Reunie op Lowlands? #LL15 @Rapid_Razor_Bob reageer retweet
Zelfbevestiging?quote:La Pegatina @lapegatina Feb 5
@Lowlands_Rumors not only a rumor! Fiesta will be back with our 5th album. @Rapid_Razor_Bob
Daar lijkt het wel opquote:
twitter:lapegatina twitterde op donderdag 05-02-2015 om 15:11:52@Lowlands_Rumors not only a rumor! Fiesta will be back with our 5th album. @Rapid_Razor_Bob reageer retweet
Haha, ongelofelijk!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Stop de persen, de reünieband van Lowlands dit jaar is gevondentwitter:Lowlands_Rumors twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 11:18:18Nieuwe EP van @ChefSpecial aan het luisteren. Nieuwe sound met een rauw randje. Reunie op Lowlands? #LL15 @Rapid_Razor_Bob reageer retweet
Zou het geweldig vinden, al lieten ze Björk ook schieten op de 2012 editie geloof ik? Toen stond ze wel op Pukkelpop maar niet op LWL.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:07 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoe klein is de kans dat een Björk op LL staat?
Tsja, zit daar niet echt op te wachten.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Chef'Special schijnt toch een redelijk zekerheidje te zijn (las ik net in de comments op Lowlove)
Maar ken die redelijk betrouwbare bron niet.
twitter:basenadriaan twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 16:07:56@Rapid_Razor_Bob Wanneer komen er weer eens nieuwe namen? Erg benieuwd! reageer retweet
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 16:10:41@basenadriaan Daar wordt hard aan gewerkt! iig deze maand nog
reageer retweet
Ze staat bijna op ieder mogelijk festival... vandaar mijn gedachten.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens,ze staat natuurlijk al op Pinkpop, dus die kans is al klein lijkt me.
Dat zeiden we ook bij Pinkpop, toen riepen we; ze staat al op Paaspop, ZAND, Vestrock, Zwarte Cross, Indian Summer, etc. etc.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens,ze staat natuurlijk al op Pinkpop, dus die kans is al klein lijkt me.
Jawel, maar die 2 moeten elkaar toch altijd een beetje ontwijken, qua programma, als 2 meest vooraanstaande popfestivals. Zeker met headliners.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ze staat bijna op ieder mogelijk festival... vandaar mijn gedachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |