Miscchien zijn ze druk bezig met aanpassenquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:53 schreef indiaantje89 het volgende:
De Lowlands site doet het niet bij mij![]()
Error 500 - er ging iets mis.
¯\_(ツ)_/¯
Hij doet het weerquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:14 schreef guinnessvld het volgende:
[..]
Miscchien zijn ze druk bezig met aanpassen
Stop de persen, de reünieband van Lowlands dit jaar is gevondentwitter:Lowlands_Rumors twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 11:18:18Nieuwe EP van @ChefSpecial aan het luisteren. Nieuwe sound met een rauw randje. Reunie op Lowlands? #LL15 @Rapid_Razor_Bob reageer retweet
Zelfbevestiging?quote:La Pegatina @lapegatina Feb 5
@Lowlands_Rumors not only a rumor! Fiesta will be back with our 5th album. @Rapid_Razor_Bob
Daar lijkt het wel opquote:
twitter:lapegatina twitterde op donderdag 05-02-2015 om 15:11:52@Lowlands_Rumors not only a rumor! Fiesta will be back with our 5th album. @Rapid_Razor_Bob reageer retweet
Haha, ongelofelijk!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Stop de persen, de reünieband van Lowlands dit jaar is gevondentwitter:Lowlands_Rumors twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 11:18:18Nieuwe EP van @ChefSpecial aan het luisteren. Nieuwe sound met een rauw randje. Reunie op Lowlands? #LL15 @Rapid_Razor_Bob reageer retweet
Zou het geweldig vinden, al lieten ze Björk ook schieten op de 2012 editie geloof ik? Toen stond ze wel op Pukkelpop maar niet op LWL.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:07 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoe klein is de kans dat een Björk op LL staat?
Tsja, zit daar niet echt op te wachten.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Chef'Special schijnt toch een redelijk zekerheidje te zijn (las ik net in de comments op Lowlove)
Maar ken die redelijk betrouwbare bron niet.
twitter:basenadriaan twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 16:07:56@Rapid_Razor_Bob Wanneer komen er weer eens nieuwe namen? Erg benieuwd! reageer retweet
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 16:10:41@basenadriaan Daar wordt hard aan gewerkt! iig deze maand nog
reageer retweet
Ze staat bijna op ieder mogelijk festival... vandaar mijn gedachten.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens,ze staat natuurlijk al op Pinkpop, dus die kans is al klein lijkt me.
Dat zeiden we ook bij Pinkpop, toen riepen we; ze staat al op Paaspop, ZAND, Vestrock, Zwarte Cross, Indian Summer, etc. etc.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens,ze staat natuurlijk al op Pinkpop, dus die kans is al klein lijkt me.
Jawel, maar die 2 moeten elkaar toch altijd een beetje ontwijken, qua programma, als 2 meest vooraanstaande popfestivals. Zeker met headliners.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ze staat bijna op ieder mogelijk festival... vandaar mijn gedachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |