Ja misschien kunnen ze iets voor een goed bedrag krijgen, en dan een grotere headliner (Linkin Park of iets) dan neerzetten. Om maar wat op te noemen. Niet dat ik het hoopquote:Op maandag 9 maart 2015 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jawel, maar die 2 moeten elkaar toch altijd een beetje ontwijken, qua programma, als 2 meest vooraanstaande popfestivals. Zeker met headliners.
Tsja dat was Nine Inch Nails toch ook niet anders? Of The Offspring?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat LL naast Chemical Brothers nog een headliner neerzet waarvan het hoogtepunt toch wel meer dan 10 jaar achter ons ligt.
Dan denk ik dat ze toch nog eerder Passenger zouden doen.
Ja, maar dat was er dan 1, of misschien 2 als je 2013 meerekent met Nick Cave. En dat bleek geen succes (afgezien van t fantastische optreden).quote:Op maandag 9 maart 2015 12:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tsja dat was Nine Inch Nails toch ook niet anders? Of The Offspring?
Wie weet als het op je pad ligt en vrij betaalbaar is (waar ik mijn vraagtekens bij zet). Dan zou ik niet weten waarom het niet te doen. Ok ze zijn wel over hun hoogtepunt heen, maar ze zijn live nog prima te doen. En zal ook gewoon LL doen uitverkopen. Zoveel relevante dingen zijn er niet meer wat je als headliner kan programmeren.
Al blijf ik denken dat ze gewoon te groot en te duur zijn voor LL.
Comment op Lowlove.nl, snap dat het geen fundament heb:quote:Op maandag 9 maart 2015 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
Nah Anouk zou echt een enorm zwaktebod zijn. Lowlands moet al HELEMAAL dat soort acts niet boeken als ze overal staan. Jammer van Chef'Special dus ook.
Chemical Brothers komen wel met nieuw werk. En ik zie dit jaar ook nog niet echt een act de headline spot pakken wat nu echt doorgebroken is (heel misschien Ben Howard, maar dat is er muzikaal niet naar).quote:Op maandag 9 maart 2015 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, maar dat was er dan 1, of misschien 2 als je 2013 meerekent met Nick Cave. En dat bleek geen succes (afgezien van t fantastische optreden).
Ik denk dat ze toch liever nieuw en fris willen laten headlinen zoals in 2012 en vorig jaar.
Maar t is wel allemaal afhankelijk van t aanbod idd.
PAUW hoop ik eigenlijk op BKS te zien.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Nederlandse acts zal ook altijd wel staan op LL. Ik hoop wat dat betreft op Roosbeef, en Pauw zal er ook wel staan.
Maar NL acts ontwijk sowieso op Lowlands
Ging wel redelijk los, alleen het was niet echt headlinerworthy, beetje saai en laf allemaal.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Chemical Brothers komen wel met nieuw werk. En ik zie dit jaar ook nog niet echt een act de headline spot pakken wat nu echt doorgebroken is (heel misschien Ben Howard, maar dat is er muzikaal niet naar).
En Disclosure was vorig jaar ook niet echt een succes had ik begrepen? (was daar zelf niet bij).
We gaan het zien.
Ik waande me al op de Alpha heuvelsquote:Op maandag 9 maart 2015 13:27 schreef richolio het volgende:
Lekker weer was het hè, van het weekend.
Vind het beide geen headliners, maar eigenlijk zijn het wel de tijden waar we in leven. Al ben ik van mening dat relevantie van een band niet altijd belangrijk is. Het moet gewoon goed zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 13:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Disclosure scheen 1 van de bestbezochte LL headliners van de afgelopen jaren te zijn. Dus dan is t wel headlinerworthy.
Overigens is Passenger groter dan Ben Howard, dus als t om die 2 zou spannen als afsluiter, dan eerder Passenger.
Ik vind het zeikmuziek.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar geen headliner nee.
Als zaterdag en zondag op 1 dag vallen misschien..quote:Op maandag 9 maart 2015 15:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Passenger zal sowieso niet headlinen (wat ik ook niet had verwacht), staan op eenzelfde dag als Chemical Brothers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |