Ja misschien kunnen ze iets voor een goed bedrag krijgen, en dan een grotere headliner (Linkin Park of iets) dan neerzetten. Om maar wat op te noemen. Niet dat ik het hoopquote:Op maandag 9 maart 2015 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jawel, maar die 2 moeten elkaar toch altijd een beetje ontwijken, qua programma, als 2 meest vooraanstaande popfestivals. Zeker met headliners.
Tsja dat was Nine Inch Nails toch ook niet anders? Of The Offspring?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat LL naast Chemical Brothers nog een headliner neerzet waarvan het hoogtepunt toch wel meer dan 10 jaar achter ons ligt.
Dan denk ik dat ze toch nog eerder Passenger zouden doen.
Ja, maar dat was er dan 1, of misschien 2 als je 2013 meerekent met Nick Cave. En dat bleek geen succes (afgezien van t fantastische optreden).quote:Op maandag 9 maart 2015 12:28 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tsja dat was Nine Inch Nails toch ook niet anders? Of The Offspring?
Wie weet als het op je pad ligt en vrij betaalbaar is (waar ik mijn vraagtekens bij zet). Dan zou ik niet weten waarom het niet te doen. Ok ze zijn wel over hun hoogtepunt heen, maar ze zijn live nog prima te doen. En zal ook gewoon LL doen uitverkopen. Zoveel relevante dingen zijn er niet meer wat je als headliner kan programmeren.
Al blijf ik denken dat ze gewoon te groot en te duur zijn voor LL.
Comment op Lowlove.nl, snap dat het geen fundament heb:quote:Op maandag 9 maart 2015 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
Nah Anouk zou echt een enorm zwaktebod zijn. Lowlands moet al HELEMAAL dat soort acts niet boeken als ze overal staan. Jammer van Chef'Special dus ook.
Chemical Brothers komen wel met nieuw werk. En ik zie dit jaar ook nog niet echt een act de headline spot pakken wat nu echt doorgebroken is (heel misschien Ben Howard, maar dat is er muzikaal niet naar).quote:Op maandag 9 maart 2015 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, maar dat was er dan 1, of misschien 2 als je 2013 meerekent met Nick Cave. En dat bleek geen succes (afgezien van t fantastische optreden).
Ik denk dat ze toch liever nieuw en fris willen laten headlinen zoals in 2012 en vorig jaar.
Maar t is wel allemaal afhankelijk van t aanbod idd.
PAUW hoop ik eigenlijk op BKS te zien.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Nederlandse acts zal ook altijd wel staan op LL. Ik hoop wat dat betreft op Roosbeef, en Pauw zal er ook wel staan.
Maar NL acts ontwijk sowieso op Lowlands
Ging wel redelijk los, alleen het was niet echt headlinerworthy, beetje saai en laf allemaal.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Chemical Brothers komen wel met nieuw werk. En ik zie dit jaar ook nog niet echt een act de headline spot pakken wat nu echt doorgebroken is (heel misschien Ben Howard, maar dat is er muzikaal niet naar).
En Disclosure was vorig jaar ook niet echt een succes had ik begrepen? (was daar zelf niet bij).
We gaan het zien.
Ik waande me al op de Alpha heuvelsquote:Op maandag 9 maart 2015 13:27 schreef richolio het volgende:
Lekker weer was het hè, van het weekend.
Vind het beide geen headliners, maar eigenlijk zijn het wel de tijden waar we in leven. Al ben ik van mening dat relevantie van een band niet altijd belangrijk is. Het moet gewoon goed zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 13:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Disclosure scheen 1 van de bestbezochte LL headliners van de afgelopen jaren te zijn. Dus dan is t wel headlinerworthy.
Overigens is Passenger groter dan Ben Howard, dus als t om die 2 zou spannen als afsluiter, dan eerder Passenger.
Ik vind het zeikmuziek.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar geen headliner nee.
Als zaterdag en zondag op 1 dag vallen misschien..quote:Op maandag 9 maart 2015 15:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Passenger zal sowieso niet headlinen (wat ik ook niet had verwacht), staan op eenzelfde dag als Chemical Brothers.
Damn ik zat te slapenquote:Op maandag 9 maart 2015 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als zaterdag en zondag op 1 dag vallen misschien..
De marketing rondom LL moet nog beginnenquote:Op maandag 9 maart 2015 18:52 schreef guinnessvld het volgende:
Linkin Park zou fantastisch zijn. Geduldig afwachten.
Een of ander idee dat Lowlands minder leeft als vroeger. Merk het online, vriendengroep en media.
Tegenwoordig veel aanbod en festivals over de grens worden steeds aantrekkelijker.
Verwacht dat LL organisatie toch een troef moet gaan spelen om het uit te verkopen.
Zou begin maart moeten zijn dus dat zal deze week wel zijn denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:15 schreef theodoor9 het volgende:
Benieuwd of Pukkelpop morgen met het affiche komt!
En het is volgens mij altijd op dinsdagochtendquote:Op maandag 9 maart 2015 19:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou begin maart moeten zijn dus dat zal deze week wel zijn denk ik.
Kendrick Lamar denk ik niet? EvE vertelde in een interview dat het Lowlands publiek niet op hip hop headliner zit te wachten. Deadmau5 zie ik niet als headliner, idem geld voor Beck (kaarten werden gewoon weggeven op een gegeven moment, half graz had een ticket voor de HMH gewonnen). Alt-J zal wel exclu op BKS staan. Jack White ook nog geen EU dates bekend zover ik weet? Vind ik Jack White eerlijk gezegd ook niet zo boeiend als The White Stripes destijds.quote:Op maandag 9 maart 2015 20:40 schreef richolio het volgende:
De enige headliner tot nu toe zijn de Chem Bro's, niets van wat er verder bekend is denk ik.
Als ze echt hip en anders willen gaan doen, is Kendrick Lamar ook nog een optie. Of die populair genoeg is? Deadmau5 wel, maar dan heb je weer iets elektronisch.
Beck kan. Speelt de 14e in Finland en is populair genoeg. The Black Keys, Alt-J, Jack White (denk het niet), Paolo Nutini (staat wel al op NSJ).. Genoeg opties toch nog?Ik hoor alleen maar Florence en Linkin Park. Overigens zou ik die laatste wel te gek vinden.
Hoop overigens ook nog wel dat Passion Pit komt opdagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Drebbelman op 09-03-2015 21:28:46 ]In the coolest little capital of the world
Zou fijn zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 21:31 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik verwacht ook nog wel een Franz Ferdinand & Sparks op een Nederlands festival, ondanks dat ze in de Melkweg staan.
Het nieuwe album is intens mooi ookquote:Op maandag 9 maart 2015 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vraag me af of Sufjan tussen 14 augustus en begin september nog zin heeft om eerder naar europa te komen.
leuk, die mogen alledrie doorreizen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:40 schreef theodoor9 het volgende:
[...]
En Paredes de Coura komt met: Allah Las, Fuzz en Steve Gunn.
Boys Noize zou ik ook best fijn vinden voor in de nacht. Benjamin Booker zou ook tof zijn voor in de India, en Woot Asgeir is ook welkom als zou dat wel 1 jaartje te laat zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:40 schreef theodoor9 het volgende:
Nieuwe namen MS Dockville (in het Lowlands weekend): oa Four Tet, Boys Noize, Benjamin Booker, Ibeyi en..... Woot Asgeir!
En Paredes de Coura komt met: Allah Las, Fuzz en Steve Gunn.
Ik zie ze wel de Bravo doen laat in de avond/vroeg in de nachtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kijk ik wel naar uit op LL, zal wel gewoon overdag staan lijkt me?
Caribou lijkt me wel de afsluiter van de Bravo in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie ze wel de Bravo doen laat in de avond/vroeg in de nacht
Dat is zeker een voordeel, even wat anders dan een normaal biertje.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Het voordeel van Heineken is wel dat er waarschijnlijk Desperado zal verschijnen op Lowlands trouwens.
Heineken zal vast wel uitpakken hun kennende. Ben ik niet bang voor, al vond ik Grolsch toch wel iets lekkerderquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:43 schreef roflcaik het volgende:
[..]
Dat is zeker een voordeel, even wat anders dan een normaal biertje.
Ik hoop wel dat ze een equivalent van de koelservice aanbieden. En de tegenhanger van de beugelbar ook graag.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Het voordeel van Heineken is wel dat er waarschijnlijk Desperado zal verschijnen op Lowlands trouwens.
En dan samen met Giel een traantje laten omdat we het allemaal zo mooi vinden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kunnen ze een singer-songwriter boeken.
Maaike Ouboter bijvoorbeeld.
Linkin Park gaat echt niet overdag spelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:25 schreef roflcaik het volgende:
Linkin Park en Limp Bizkit zouden beide prima zijn...voor een overdag inderdaad. Als afsluister zie ik dan toch liever een mooi stukje echt gitaarmuziek.
Deden ze ook op Pinkpop (3FM stage) vorig jaar. Ze zijn natuurlijk wel afgegleden de laatste jaren. Zie het een beetje als de Kaiser Chiefs. Zo lang geleden is het niet dat die nog headliner warenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Limp gaat ook niet overdag denk ik.
Linkin Park was in het verleden ook niet haalbaar. Hebben 2012 nog gewoon als Pinkpop headliner gestaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat het ook wel wat zegt dat Linkin Park nooit op zowel Pukkelpop als LL heeft gestaan.
Volgens mij willen ze ze niet eens.
je kent dat nummer blijkbaar ook niet goed genoeg, want je blijft de titel verkeerd schrijvenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Denk dat mijn moeder weer eerder Keep Your Head Up kent dan Let Herself Go.
Zijn altijd van die vage namen kwa dat betreft. We gaan het zien eind dit jaar. Vind ze beide eigenlijk geen headlinerwaardige naam
Damn daar gaat mn fanboy statusquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
je kent dat nummer blijkbaar ook niet goed genoeg, want je blijft de titel verkeerd schrijven
En toen kon ik me echt niet indekken dat Stromae headliner ging worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:03 schreef roflcaik het volgende:
Er zal toch zeker nog wel het 1 en ander bijkomen, ook wat headliner kwaliteit zal zijn. Vorige editie werd Disclosure in juni aangekondigd en Stromae in de maart lichting. Al vond ik Disclosure tegenvallen en Stromae heb laten schieten voor Gesaffelstein, zonder spijt.
Waarom niet? Ze verkopen meer concertkaarten dan de meeste Alpha headliners van de afgelopen jaren?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:22 schreef richolio het volgende:
Ik had eigenlijk niet eens verwacht dat jullie Ben of Passenger uberhaupt zouden overwegen als headliner.
Ben Howard lijkt mij ook wel groter.
Dat is toch niet de enige factor voor een headliner? Maar áls het er een wordt, dan Ben Howard. Ik kan wel geloven dat hij een bepaalde magie in zijn show/nummers heeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze verkopen meer concertkaarten dan de meeste Alpha headliners van de afgelopen jaren?
Mwa een band heeft ook altijd nog z'n eisen wanneer ze iets bekend willen maken. Linkin Park bijvoorbeeld heeft pas na de laatste Lowlands lichting hun eerste festival data bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:06 schreef guinnessvld het volgende:
Waarschijnlijk hebben vele van jullie het interview gezien:
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-van-Eerdenburg.html
In het interview zegt Eric dat de headliner voor 2015 al geboekt!
In het interview legt hij kort uit hoe het boeken in elkaar steekt.
Artiesten doen een aanbod en het is een kwestie van ja of nee.
De headliner die toendertijd was geboekt, is deze al bekend gemaakt?
Neem aan als je in augustus 2014 al weet je deze bij de eerste lichting bekend maakt.
Ben Howard of Checmical Brothers lijkt me.
Tsja ik durf er nog niet m'n geld op te zetten. Maar er zijn al vrij veel headliners natuurlijk afgeschreven. Het begint er toch steeds een beetje meer op te lijken.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:57 schreef richolio het volgende:
Mini Mansions? Dat zou ik echt tof vinden.
Het is wel een erg grote band, reken er maar niet te veel opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tsja ik durf er nog niet m'n geld op te zetten. Maar er zijn al vrij veel headliners natuurlijk afgeschreven. Het begint er toch steeds een beetje meer op te lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |