Precies. Linkin Park heeft ook een erg gave show, dat past prima in de Alpha.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zou toch eerder Linkin Park boeken dan Metallica in dat geval.
LP vind ik enigzins nog wel passen in de geest van Lowlands. Metallica totaal niet.
twitter:jochemgeerdink twitterde op woensdag 25-02-2015 om 10:38:26Update: n.a.v. Metallica-gerucht heeft woordvoerder Lowlands laten weten dat ik mijn bron "kan indelen in de categorie onbetrouwbaar”. #LL15 reageer retweet
JOCHEM GEERDINKquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:jochemgeerdink twitterde op woensdag 25-02-2015 om 10:38:26Update: n.a.v. Metallica-gerucht heeft woordvoerder Lowlands laten weten dat ik mijn bron "kan indelen in de categorie onbetrouwbaar”. #LL15 reageer retweet
Dit zal ook best een boost kunnen geven aan LL ja. Al kunnen we wachten dat Anouk en De Jeugd ook naar LL komen!quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:15 schreef theodoor9 het volgende:
Zo ben ik even blij dat ik naar Lowlands ga en niet naar Pinkpop
Een stuur The Wombats en Typhoon maar door.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit zal ook best een boost kunnen geven aan LL ja. Al kunnen we wachten dat Anouk en De Jeugd ook naar LL komen!
Was in 2012 top!quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:40 schreef theodoor9 het volgende:
Dit verhoogt wel de kansen op The Black Keys op lowlands. Lijkt me wel weer een keer leuk.
Mee eens! Nog geen tourdata in augustus bekend. Maar ook nog geen datum in Nederland dus wie weet..quote:
Lijkt wel aannemelijk ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Denk niet dat die wat gaan doen in die periode, ik denk dat ze ons land overslaan kwa festivals.
Niet in z'n eentje. Wel met andere Nouveau Riche-ledenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:53 schreef Scuidward het volgende:
Zou Jebroer realistisch zijn? Heb twee favorieten van hem.
Ah op die tour. Vind paranoia en banaan erg lekker.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:57 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Niet in z'n eentje. Wel met andere Nouveau Riche-leden
Polska en kornuiten hadden ze een jaar of 2 terug moeten boeken, nu vind ik het niet heel relevant meer op LL om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ah op die tour. Vind paranoia en banaan erg lekker.
En Polska heeft ook een album.
Mweh, Polska is wel een stuk meer volwassen. Vooral qua muziek. En net een nieuw album dat goed ontvangen wordt, kan dus nog best relevant zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Polska en kornuiten hadden ze een jaar of 2 terug moeten boeken, nu vind ik het niet heel relevant meer op LL om eerlijk te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |