abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 21 februari 2015 @ 16:07:42 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149890040
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:16 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Sarcasme is iets wat u blijkbaar niet helemaal kunt vatten.
_O-

je moet het niet gebruiken als je het niet kunt herkennen nee

quote:
Het gaat niet om angst het gaat om constateren wat er gaande is in de maatschappij.
Je kop in het zand steken zoals men vooral op het binnenhof pleegt te doen is imho niet de manier om tot een oplossing te komen.
ok vertel maar

wat is er precies gaande waardoor we Nederland beter zelf alvast kunnen islameren?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_149890097
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Wordt dat echt gezegd? Of wordt er gezegd dat er aan beide kanten wel wat werk is?
Wat zijn nu echt de nederlandse waarden? Hoort "tolerantie" daar niet ook gewoon bij? Is het dan niet handig om iedereen eens daarop aan te spreken?

Daarnaast hebben we het hier over iemand die hier al sinds zijn 13de woont(net voor de onafhankelijkheid hier komen wonen, dus eigenlijk een geboren en getogen nederlander ;) ). Hoe durf je zo iemand aan te spreken op "buitenlander" zijn???????

Ik krijg echt een beetje een vieze smaak in mijn mond van dat buitenlander gelul. Wanneer is iemand eindelijk geen buitenlander meer?????? Of is het gewoon zo dat als iemands naam wat buitenlands klinkt, of het uiterlijk niet steriotype nederlands is iemand gewoon jouw mening moet accepteren, het zelfs ermee eens moet zijn om een nederlander te zijn?

Potjandorie zeg....
het probleem ligt vooral bij allochtonen die de islam aanhangen. En de islam is gewoon intollerant. Dat geeft problemen en aangezien hun het verrekken om zich aan te passen moeten wij ons gaan aanpassen en dat is voor mij onaceptabel
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_149890289
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Hagennezen moeten zich aanpassen?
[ afbeelding ]
_O_
pi_149890358
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

_O-

je moet het niet gebruiken als je het niet kunt herkennen nee

[..]

ok vertel maar

wat is er precies gaande waardoor we Nederland beter zelf alvast kunnen islameren?
Het is net alsof ik humor aan een Duitser aan het uitleggen ben.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_149890362
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:09 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

het probleem ligt vooral bij allochtonen die de islam aanhangen. En de islam is gewoon intollerant. Dat geeft problemen en aangezien hun het verrekken om zich aan te passen moeten wij ons gaan aanpassen en dat is voor mij onaceptabel
Wat heeft de islam nu in godsnaam te maken met deze man? Hij is niet eens moslim.

Echt waar, heb je dan echt niet door dat dit echt helemaal nergens meer op slaat? Sorry, niet alleen jou, ik haak alleen in op jou reactie. Maar dit gaat toch echt helemaal nergens meer over?
Iemand met een buitenlands klinkende naam, uit surinaams nederland, woonachtig in nederland net voor de onafhankelijkheid van suriname, geen moslim, politiek actief onder de pvda.
Maar he, het gaat over de islam, hoe intolerant die wel niet is, daarom is deze man een vb van dat islamgevaar....

Potjandorie zeg, ik word er echt debiel van, hoe kan je deze gedachtegang volgen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_149890410
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet echt, het antwoord op de vraag had ook in een "ja" gevat kunnen worden namelijk.

Waarom doet het feit dat deze man een "buitenlandse" achternaam heeft er ook maar iets toe?
Hij zegt alleen maar dat dit hem opvalt. Jij maakt er gelijk van dat -alle- allochtonen maar hun mond moeten houden, zoiets. Je overdrijft.

En wat het ertoe doet is dat die buitenlanders zich zo snel gekwetst voelen als wij kritiek hebben op hun westerhaat en wellicht dit er iets mee te maken heeft.
pi_149890418
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat heeft de islam nu in godsnaam te maken met deze man? Hij is niet eens moslim.

Echt waar, heb je dan echt niet door dat dit echt helemaal nergens meer op slaat? Sorry, niet alleen jou, ik haak alleen in op jou reactie. Maar dit gaat toch echt helemaal nergens meer over?
Iemand met een buitenlands klinkende naam, uit surinaams nederland, woonachtig in nederland net voor de onafhankelijkheid van suriname, geen moslim, politiek actief onder de pvda.
Maar he, het gaat over de islam, hoe intolerant die wel niet is, daarom is deze man een vb van dat islamgevaar....

Potjandorie zeg, ik word er echt debiel van, hoe kan je deze gedachtegang volgen?
  Moderator zaterdag 21 februari 2015 @ 16:25:35 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149890582
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:17 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Het is net alsof ik humor aan een Duitser aan het uitleggen ben.
wat is er aan de hand
pi_149890708
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:19 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi om te zien hoe hysterisch erodome is op het moment dat er 1 opmerking over een naam wordt gemaakt en gaat ze volledig buiten context reageren, maar als je vervolgens over haar deelname aan de pro Palestina / pro IS demonstraties begint in DH gaat ze huilen over dat dingen uit context zijn gerukt :D hypocriet much?
pi_149891130
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hij zegt alleen maar dat dit hem opvalt. Jij maakt er gelijk van dat -alle- allochtonen maar hun mond moeten houden, zoiets. Je overdrijft.

En wat het ertoe doet is dat die buitenlanders zich zo snel gekwetst voelen als wij kritiek hebben op hun westerhaat en wellicht dit er iets mee te maken heeft.
Heb jij zijn antwoord op die vraag gelezen? Zoals gezegd had hij die ook in een simpel "ja" kunnen vatten.
Hij zegt dus wel wat meer dan dat dit hem opvalt.

En waarom beticht je deze man van "westenhaat" eigenlijk?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_149891146
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:19 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Stel je voor dat je eens echt zou antwoorden...

Wat heeft deze man, die geen moslim is, een geboren en getogen nederlander is die actief is voor de pvda met de islam te maken?
pi_149891170
:')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149891196
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mooi om te zien hoe hysterisch erodome is op het moment dat er 1 opmerking over een naam wordt gemaakt en gaat ze volledig buiten context reageren, maar als je vervolgens over haar deelname aan de pro Palestina / pro IS demonstraties begint in DH gaat ze huilen over dat dingen uit context zijn gerukt :D hypocriet much?
Een naam, die buitelands klinkt. Daarom gaat dit over de islam....

Dat deze man geen moslim is, niet uit een islamitisch gebied komt of wat dan ook doet er niets toe. Buitenlands klinkende naam is isis terrorist.
Zo nu beter, zeg ik nu wat je wil?
pi_149891222
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149891339
Onlangs nog dat programma op NPO1, met al die verschillende mensen. :7
Die Hagenees probeert echt, alsook andere goede mensen, maar die partiepooper, mag ik deze persoon zo noemen? ja dat mag ik...manmanman wat moeten we er mee aan :{ :? ;( }:| :*

Wij Nederlanders zijn echt geen racisten,de meesten van ons kunnen met iedereen door 1 deur :)
Juliie maken het ons erg lastig, en kan het nog krommer? jawel... :? ah hier is nog rustig... *; al houd ik de bushaltes goed in de gaten als ik daar ben..je weet tog. ;)
pi_149891366
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Een naam, die buitelands klinkt. Daarom gaat dit over de islam....
De quote waarop je als een volslagen debiel reageerde heeft het hele woord islam niet eens gebruikt, maar toch ga jij helemaal over je theewater en insinueer je van alles en nog wat, zonder onderbouwing.

quote:
Dat deze man geen moslim is, niet uit een islamitisch gebied komt of wat dan ook doet er niets toe. Buitenlands klinkende naam is isis terrorist.
Zo nu beter, zeg ik nu wat je wil?
Je moet echt eens beter leren lezen, volgens mij ben je gehersenspoeld tijdens al die demonstraties.
pi_149891459
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:49 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]
pi_149891497
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De quote waarop je als een volslagen debiel reageerde heeft het hele woord islam niet eens gebruikt, maar toch ga jij helemaal over je theewater en insinueer je van alles en nog wat, zonder onderbouwing.
Ik reageer hier dan ook op jou, die wel degelijk de islam aan de haren erbij trekt.
In de vraag daar staan niets over de islam.

quote:
Je moet echt eens beter leren lezen, volgens mij ben je gehersenspoeld tijdens al die demonstraties.
Waarom gaat je rant dan wel over de islam, want die heeft geen klote te maken met deze man.
pi_149891523
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:57 schreef erodome het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_149891537
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik reageer hier dan ook op jou, die wel degelijk de islam aan de haren erbij trekt.
In de vraag daar staan niets over de islam.

Vertel, waar haal ik de islam erbij? Wijs mij het aan in een letterlijke quote.

quote:
Waarom gaat je rant dan wel over de islam, want die heeft geen klote te maken met deze man.
Waar? Show me waar ik rant over de islam in dit topic.

Letterlijke quotes, kom maar op.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2015 17:00:34 ]
pi_149891577
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vertel, waar haal ik de islam erbij? Wijs mij het aan in een letterlijke quote.

[..]

Waar? Show me waar ik rant over de islam in dit topic.
Je haalt een ander onderwerp aan, over de ene pro palestina demo waar ik ben geweest. Waar je dan gelijk weer pro isis van moet maken om het idee te geven dat het ergens anders over gaat.
pi_149891632
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Je haalt een ander onderwerp aan, over de ene pro palestina demo waar ik ben geweest. Waar je dan gelijk weer pro isis van moet maken om het idee te geven dat het ergens anders over gaat.
Ik vroeg om letterlijke quotes waar ik de islam bij de haren in dit topic bij haal. Dat is je niet gelukt, sterker nog, je hebt geen idee hoe hypocriet je wel niet bent met je opmerkingen en je pro-ISIS demonstratie deelname. Je faalt wederom, keihard en overduidelijk. Stop gewoon met reageren in dit topic want je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk met je debiele uitspraken en je woordendiarree die je uit je toetsenbord weet te persen. En nu tjeften jij.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2015 17:04:28 ]
pi_149891674
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik vroeg om letterlijke quotes waar ik de islam bij de haren in dit topic bij haal. Dat is je niet gelukt, sterker nog, je hebt geen idee hoe hypocriet je wel niet bent met je opmerkingen in dit topic. Je faalt wederom, keihard en overduidelijk. Stop gewoon met reageren in dit topic want je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk met je debiele uitspraken en je woordendiarree die je uit je toetsenbord weet te persen. En nu tjeften jij.
Ach rot op scorpie, de reactie waar jij als eerste op reageert komt af van een reactie op een tekst die wel degelijk over de islam gaat. Lees gewoon eens terug en kijk eens waar je zelf op reageert.

Deze dus:

quote:
pi_149891700
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:49 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt mijn haar ziet er momenteel net zo uit ik moet nodig naar de kapper :o
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_149891735
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Ach rot op scorpie, de reactie waar jij als eerste op reageert komt af van een reactie op een test die wel degelijk over de islam gaat. Lees gewoon eens terug en kijk eens waar je zelf op reageert.
Als het zo was dan had je ondertussen wel allang letterlijke quotes erbij kunnen halen van mij waarin ik rant over de islam, zoals je zo stoer beweerde. Het lukt je niet, omdat het er simpelweg niet is.

Geef nou gewoon toe dat je door overmatige jeuk aan je kut buiten alle properties als een volslagen debiel reageerde op dingen die simpelweg niet in dit topic stonden, dit ga je niet winnen, je zit vastgelult.
pi_149891761
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Ach rot op scorpie, de reactie waar jij als eerste op reageert komt af van een reactie op een tekst die wel degelijk over de islam gaat. Lees gewoon eens terug en kijk eens waar je zelf op reageert.

Deze dus:

[..]

Leuk dat je copy paste uit een quote die je niet letterlijk wil neerzetten omdat je dan weet dat je nat gaat. Je hebt al gezichtsverlies geleden, maak het nou niet erger. Je ziet zelf al dat ik nooit ook maar in de buurt van die quote bent geweest, dus wat de fuck ben je nou aan het raaskallen meid?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2015 17:08:31 ]
pi_149892029
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb jij zijn antwoord op die vraag gelezen? Zoals gezegd had hij die ook in een simpel "ja" kunnen vatten.
Hij zegt dus wel wat meer dan dat dit hem opvalt.

En waarom beticht je deze man van "westenhaat" eigenlijk?
Ik? Waar heb ik dat gezegd? :D

Naja, siejoelator! :P
pi_149892290
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:17 schreef erodome het volgende:

[..]

simpel, jij wil of kan het niet zien en dat is prima... zonde maar je kan er niks aan doen, we spreken elkaar nog wel een keer over een jaar of wat :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_149892354
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Leuk dat je copy paste uit een quote die je niet letterlijk wil neerzetten omdat je dan weet dat je nat gaat. Je hebt al gezichtsverlies geleden, maak het nou niet erger. Je ziet zelf al dat ik nooit ook maar in de buurt van die quote bent geweest, dus wat de fuck ben je nou aan het raaskallen meid?
Wtf? Dat is de complete reactie waar ik op reageerde. Waarop op die reactie van mij dat plaatje werd gepost waarop jij dan weer reageerde.
pi_149892372
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:27 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

simpel, jij wil of kan het niet zien en dat is prima... zonde maar je kan er niks aan doen, we spreken elkaar nog wel een keer over een jaar of wat :{
Wat heeft deze man met de islam te maken????????
pi_149892512
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
De gemeente wil af van discriminatie en racisme door autochtonen?! Wat een schande zeg! Ik roep om Kamervragen!
Gelijke monniken gelijke kappen was het toch.. :P
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_149893165
Oud ideetje van Abou Jahjah?

I´m back.
pi_149893565
quote:
„We mogen niet wegkijken bij polarisatie tussen groepen Hagenaars”, schrijft PvdA-wethouder Rabin Baldewsingh volgens Trouw in zijn brief over integratie en discriminatie. Wederkerigheid en fatsoen zijn daarbij het uitgangspunt.

Autochtone Hagenaars moeten aanvaarden dat hun stad inwoners telt met 140 etnische achtergronden. Geluiden tegen nieuwkomers als 'jullie horen hier niet thuis' leiden tot gevoelens van buitengesloten worden. „Dat accepteren we niet in Den Haag.”
Dus meneer wil een vrijheid van meningsuitingvrije zone van Den Haag maken? Het lijkt wel alsof de tijden van Verdonk en Balkende zijn teruggekeerd, die zeiden ook altijd dingen als dat we met zijn allen Nederlands gingen praten in de bus en wat we met zijn allen niet moesten willen en zo.

Politici besturen de overheid, niet de samenleving en zeker niet de burgers.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 18:25:12 #134
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_149893669
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:
.

Politici besturen de overheid, niet de samenleving en zeker niet de burgers.
True, maar politici willen zich profileren. Is niet voor niets zo een wildgroei aan overheid op allerlei gebieden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_149896512
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

True, maar politici willen zich profileren. Is niet voor niets zo een wildgroei aan overheid op allerlei gebieden
Het staat los van of je een grotere of kleinerer overheid wil, een politicus moet zijn plek kennen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_149898258
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hypocriet, zo rollen de slachtofferol wannabee's natuurlijk.

Hebben ze van de groep die ze als voorbeeld zien, daarbij glibberen ze van de stoel af bij de gedachte op te komen voor zielige kindjes in Afrika of onschuldige Palestijnen. :')
  Moderator zaterdag 21 februari 2015 @ 20:52:42 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149898577
naja in dit geval heeft ze wel gelijk natuurlijk ... als daar niet zo slap op gereageerd was dan was het geen dingetje geworden
pi_149898702
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:52 schreef sp3c het volgende:
naja in dit geval heeft ze wel gelijk natuurlijk ... als daar niet zo slap op gereageerd was dan was het geen dingetje geworden
Als je een Downie bent vind je dat ze gelijk had ja.
pi_149898759
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:44 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Hypocriet, zo rollen de slachtofferol wannabee's natuurlijk.

Hebben ze van de groep die ze als voorbeeld zien, daarbij glibberen ze van de stoel af bij de gedachte op te komen voor zielige kindjes in Afrika of onschuldige Palestijnen. :')
Nee ze trok de "ich habe es nicht gewusst" kaart terwijl ze met d'r harses tussen de zwarte vlaggen stond :') hilarishd topic was dat wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2015 20:59:43 ]
pi_149899796
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:57 schreef erodome het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  Moderator zaterdag 21 februari 2015 @ 21:24:40 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149900001
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als je een Downie bent vind je dat ze gelijk had ja.
scherp als een mes dit

ja
pi_149908826
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:42 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)ok_integreren__.html

Zoals te verwachten was wordt de discussie over integratie aangegrepen om alle mensen te veranderen in de modelburger die voldoet aan de normen en waarden zoals door onze samenleving is gewenst.

U wilt Nederlandse normen en waarden, dat is prima, de politiek gaat bepalen wat dat is en u moet zich maar aanpassen. Leve de Nederlandse cultuur, de politiek weet wat goed voor u is.
Maar hoe zit het nou met Hagenezen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_149909513
'Rasechte'. :') Net alsof allochtonen neppe, of tweederangs burgers zijn.

Gelijke monniken, gelijke kappen. ^O^
  zondag 22 februari 2015 @ 08:29:36 #144
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_149911502
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:50 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Voorbeelden zijn er te over ik noem het feit dat bepaalde mensen menen vrouwen hoeren te mogen noemen en mogen mishandelen en of misbruiken indien ze geen islamitische kleding dragen.

Ik zou dus mezelf moeten openstellen en me meer in hun gedachtegoed moeten inleven..

Nou zout maar op naar de woestijn met je achterlijke geloof en cultuur!

Integratie lukt niet omdat bepaalde groepen hun middeleeuwse opvattingen willen opdringen aan een moderne westerse maatschappij.
8)7

Waar haal je in hemelsnaam vandaan dat deze man zou beweren dat je middeleeuwse opvattingen zou moeten accepteren? :')

Dat bedenk je er gewoon allemaal zelf bij |:(

quote:
DEN HAAG - Iedereen moet zich in Den Haag aanpassen: nieuwkomers én de mensen die al generaties lang in de stad wonen. De gemeente richt het integratiebeleid daarom óók op Hagenaars die zich niet lekker voelen in de multiculturele stad, of zich daar tegen verzetten.
Men zegt toch letterlijk dat ook de nieuwkomers zich (logischerwijs) moeten aanpassen?

quote:
„We mogen niet wegkijken bij polarisatie tussen groepen Hagenaars”, schrijft PvdA-wethouder Rabin Baldewsingh volgens Trouw in zijn brief over integratie en discriminatie. Wederkerigheid en fatsoen zijn daarbij het uitgangspunt.

Autochtone Hagenaars moeten aanvaarden dat hun stad inwoners telt met 140 etnische achtergronden. Geluiden tegen nieuwkomers als 'jullie horen hier niet thuis' leiden tot gevoelens van buitengesloten worden. „Dat accepteren we niet in Den Haag.”
Hieruit blijkt dat het gaat om het niet accepteren van nieuwkomers omdat ze nieuwkomers zijn. Er staat nergens dat men moet accepteren dat de nieuwkomers middeleeuwse gebruiken met zich meebrengen (alsof überhaupt alle allochtonen middeleeuws gedrag vertonen |:( ). En in de eerste regel stond juist al dat ook de nieuwkomers zich moeten aanpassen.

quote:
Anderzijds roept Baldewsingh nieuwkomers op uit hun isolement te komen. Hij noemt expliciet minderheidsgroepen die zich 'opsluiten in de eigen groep en met groot wantrouwen kijken naar hun leef- en werkomgeving'.
En hier richt de man zich nogmaals op nieuwkomers en geeft hij aan dat ze zich moeten aanpassen, dat ze moeten participeren en dat ze de Nederlandse samenleving moeten omarmen ipv wantrouwen.

Dus hoe jij erop komt dat de opmerking van Baldewsingh betekent dat we allerlei intolerante opvattingen moeten accepteren is mij echt een raadsel.
Krekker is de bom!
pi_149911564
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:37 schreef Fisherman het volgende:
Er zijn ook genoeg mensen die niet integreren in onze eigen Nederlandse cultuur. Er zijn culturen binnen de eigen cultuur. Er zijn genoeg mensen die leven buiten de Nederlandse cultuur zoals ik die ken. Die mensen zijn worden in de volksmond ook wel "Tokkies" genoemd, de laaggeschoolde arme sloebers in achterstandswijken/volksbuurten. Zij hebben ook een een eigen cultuur en integreren ook niet met de normale cultuur zoals ik die ken.
Mag je het nog wel hebben over onze eigen Nederlandse cultuur of ben je dan discriminerend bezig?
  zondag 22 februari 2015 @ 08:41:43 #146
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_149911567
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:08 schreef DrMabuse het volgende:
Ik integreren.

Als Nederlander en Hagenaar.

De debiliteit kent geen grenzen in dit land / deze stad.
Ja want de man heeft het inderdaad specifiek over jou, DrMabuse |:(

Wel grappig trouwens, ik zie vrij regelmatig dat mensen die negatief praten over allochtonen in het algemeen, nadat iemand ze erop wijst dat niet elke allochtoon tuig is, reageren met: "ja duh, maar de goede hoeven zich toch niet aangesproken te voelen".

In dit geval wordt in de rest v/h artikel zelfs nog vrij duidelijk gespecifieerd op welke groep autochtone Hagenaars de man doelt en toch voel jij je direct aangesproken. Mag ik daaruit opmaken dat jij iemand bent die vindt dat nieuwkomers hier per definitie niet thuishoren en dat jij nieuwkomers per definitie niet accepteert? En ik heb het hier dus niet over nieuwkomers die zich misdragen of die niet integreren..

Of voel je je wellicht gewoon onterecht aangesproken?
Krekker is de bom!
pi_149912946
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 20:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee ze trok de "ich habe es nicht gewusst" kaart terwijl ze met d'r harses tussen de zwarte vlaggen stond :') hilarishd topic was dat wel.
Omdat die daar dan ook niet waren. Die vlaggen waren verboden daar en er zijn geen arrestatie's verricht volgens de kranten(en ook niks wat ik gezien heb).

Deze heb ik wel gezien trouwens:

Dat jij het zo wil draaien dat ik volgens jou bij de pro isis demo in de schilderswijk was weten we nu wel, begint een beetje saai te worden dat je dat echt sinds vorig jaar elke keer even op tafel moet gooien, ook al is je vanaf het begin afaan verteld dat ik daar niet was, dat ik in utrecht was.

Maar laten we ophouden met jouw stomme spelletje, laten we weer gewoon terug ontopic komen, vindt jij ook dat deze man hier niets over mag zeggen omdat hij een buitenlands klinkende naam heeft en een gekleurd velletje heeft? Je vindt het compleet normaal dat mensen daarover vallen?

Wat vindt je van zijn idee op dit gebied, dat er aan beide kanten wat aan de intolerantie gedaan moet worden en dat integratie ook van 2 kanten komt?
pi_149913251
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat die daar dan ook niet waren. Die vlaggen waren verboden daar en er zijn geen arrestatie's verricht volgens de kranten(en ook niks wat ik gezien heb).

[ afbeelding ]

Dat jij het zo wil draaien dat ik volgens jou bij de pro isis demo in de schilderswijk was weten we nu wel, begint een beetje saai te worden dat je dat echt sinds vorig jaar elke keer even op tafel moet gooien, ook al is je vanaf het begin afaan verteld dat ik daar niet was, dat ik in utrecht was.

Maar laten we ophouden met jouw stomme spelletje, laten we weer gewoon terug ontopic komen, vindt jij ook dat deze man hier niets over mag zeggen omdat hij een buitenlands klinkende naam heeft en een gekleurd velletje heeft? Je vindt het compleet normaal dat mensen daarover vallen?

Wat vindt je van zijn idee op dit gebied, dat er aan beide kanten wat aan de intolerantie gedaan moet worden en dat integratie ook van 2 kanten komt?
Wel een mega demonstratie zo te zien :D
  zondag 22 februari 2015 @ 11:36:07 #149
236046 NotYou
tigerblood
pi_149913536
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 10:59 schreef erodome het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

quote:
Monday, August 11, 2014
Islamic Relief drukt stempel op Gazademo
Rond de duizend betogers trotseerden afgelopen zondag de regen in Utrecht, om tegen de oorlog in Gaza te demonstreren. Voormalig SP-prominent Anja Meulenbelt was ook weer van de partij. Andere aanwezige 'usual suspects' waren Mohammed Rabbae en Een ander Joods Geluid.
Judith Sargentini (Groenlinks) hield een moedige toespraak waarin ze de raketten van Hamas veroordeelde. Eindelijk eens een linkse politica die naar een oplossing van het Midden-Oosten-conflict streeft, maar dat werd haar niet in dank afgenomen. Boe-geroep en schelden maakten haar speech verder onhoorbaar. De organisatoren probeerden door middel van het afspelen van soera's uit de Koran haar vloeken in de kerk teniet te doen.

Het bidden en afspelen van versen uit de Koran waren niet de enige tekenen die erop wijzen dat de hele Pro-Palestina-Beweging in snel tempo aan het islamiseren is. Tijdens één van de toespraken werden de moslims van de niet-moslims gescheiden, door de moslims op te dragen een bepaald handgebaar te maken en de niet-moslims moesten een minuut hun mond houden, wat op zich geen slecht idee was. Maar het indelen van de mensheid in moslims, en niet-moslims, dat is het begin van een racistische discriminatie. Ik wil het maar even waarschuwend naar voren brengen.

Ik sprak tijdens de demonstratie met beroepsdemonstrante en 'boos vrouwtje' Jose van Leeuwen, ten einde mijn grote zorg over het bidden en de islamitische preken uit te spreken. Wat doet een seculier iemand als Jose hiermee? Nou daar was ik toch helemaal mee aan het verkeerde adres. "De Christenen voor Israël bidden toch ook, en daar heb jij blijkbaar geen moeite mee", voegde ze me, al sjekkiedraaiend, toe. Daar had ik dan niet meteen iets op terug te zeggen.

Vanaf het podium werd met regelmatige tussenpozen opgeroepen de collecte van de "Islamic Relief" te steunen. Er lopen mensen door het publiek die geld voor deze organisatie ophalen. Tevens was er een standje van deze organisatie aanwezig. Zoals we weten is de Islamic Relief een Hamas-mantelorganisatie, die in Israël om die reden verboden is.

Nadat mij duidelijk was geworden dat de gazademo van afgelopen zondag te Utrecht aan de Hamas-ondersteuners ten prooi was gevallen en dat de Nederlandse activisten daar geen weet van hebben, ofwel daar niets tegen wensen te ondernemen, keek ik nog eens scherp om mij heen. Amin Abou Rashed, ook wel Abou Eénarm genoemd, vanwege zijn ene ontbrekende arm, blijkt een prominente rol in het geheel te spelen. Hij staat bij het podium en spreekt met verschillende organisatoren. Zoals we weten heeft Amin Abou Rashed een grote betrokkenheid in de internationale moslimbroederschap en wordt gezien als de financier van Hamas in Nederland.

(Geheel links met pet: Amin Abou Rashed)

De regen hield niet op en de demonstratie kabbelde voort. Er werd opgeroepen toch vooral geen Joden te discrimineren maar de volgende spreker benadrukte dan weer dat "Israel niet bestaat en ook nooit bestaan heeft". Tegen zoveel ontkenning van de realiteit is geen kruid gewassen. Het wordt tijd weer eens terug te keren naar de thuissituatie. Tot de volgende keer.
quote:
Amin Abou Rashed

Amin Abou Rashed (1967) is een Palestijns activist met de Nederlandse nationaliteit.

Rashed heeft zich via diverse stichtingen en actiegroepen ingezet voor de Palestijnse zaak. In het verleden werkte hij onder de naam Amin Abou Ibrahim voor de Nederlandse Al-Aqsa Stichting. Deze stichting was gelieerd aan Hamas en staat sinds 2003 op de lijst van verboden terroristische organisaties.[1] Rashed onderhield banden met de Holy Land Foundation, een Amerikaanse organisatie die in 2008 in de Verenigde Staten werd vervolgd vanwege het financieren van Hamas. Rashed is ook actief in de Stichting Palestijns Platform voor Mensenrechten en Solidariteit (PPMS).[2][3]. Rashed verloor eerder zijn arm in een actie tegen Israël.

In 2010 kwam Amin Abou Rashed in het nieuws als opvarende van het scheepskonvooi voor Gaza dat door de Israëlische marine werd opgebracht. Hij was een van de twee opvarenden met de Nederlandse nationaliteit, naast de antropologe Anne de Jong. Rashed is blijkens een publicatie op de website van de moslimbroederschap een van de initiatiefnemers van de Europese actie om de blokkade van Gaza te breken.[4] en wordt door de Israëlische geheime dienst beschouwd als 'chief Hamas fundraiser' in West-Europa.[5]
Mevrouw multiculti is dus op een Hamas fundraiser geweest. (En had het kennelijk niet eens door.) :') Nee dat is veel beter. _O-

Je suis Charlie Sheen
pi_149913659
quote:
10s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:18 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wel een mega demonstratie zo te zien :D
Zeg ik dat ergens dan? Het is scorpie die er een enorm ding van maakt.

Maar jij mag ook antwoorden hoor, gewoon ontopic...

quote:

pi_149914580
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 08:41 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ja want de man heeft het inderdaad specifiek over jou, DrMabuse |:(

Wel grappig trouwens, ik zie vrij regelmatig dat mensen die negatief praten over allochtonen in het algemeen, nadat iemand ze erop wijst dat niet elke allochtoon tuig is, reageren met: "ja duh, maar de goede hoeven zich toch niet aangesproken te voelen".

In dit geval wordt in de rest v/h artikel zelfs nog vrij duidelijk gespecifieerd op welke groep autochtone Hagenaars de man doelt en toch voel jij je direct aangesproken. Mag ik daaruit opmaken dat jij iemand bent die vindt dat nieuwkomers hier per definitie niet thuishoren en dat jij nieuwkomers per definitie niet accepteert? En ik heb het hier dus niet over nieuwkomers die zich misdragen of die niet integreren..

Of voel je je wellicht gewoon onterecht aangesproken?
quote:
Iedereen moet zich in Den Haag aanpassen: nieuwkomers én de mensen die al generaties lang in de stad wonen
Daar reageer ik op.

En ja , als Hagenaar ben ik het zat om steeds weer (nieuwe) groepen buitenlandse kansloze shit voor de kiezen te krijgen .

Met alle verschillende kleuren , tradities en talen. En met of zonder religie.

Om alles maar te moeten begrijpen , er voor open te staan , ook al is het aantoonbaar een belediging voor modern en Westers denken en een belasting voor de maatschappij.

Gewoon voorlopig niet nog meer , het even zo te laten. Het wel genoeg laten zijn.

Niet open te blijven staan voor meer instroom.

Dat meneer Baldewsingh mij , als Nederlander en Hagenaar , oproept te moeten integreren roept irritatie op.

Begrijp het of niet , dat is zoals ik ben.
pi_149914613
  zondag 22 februari 2015 @ 12:50:14 #153
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_149915013
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:30 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

[..]

Daar reageer ik op.

En ja , als Hagenaar ben ik het zat om steeds weer (nieuwe) groepen buitenlandse kansloze shit voor de kiezen te krijgen .

Met alle verschillende kleuren , tradities en talen. En met of zonder religie.

Om alles maar te moeten begrijpen , er voor open te staan , ook al is het aantoonbaar een belediging voor modern en Westers denken en een belasting voor de maatschappij.

Gewoon voorlopig niet nog meer , het even zo te laten. Het wel genoeg laten zijn.

Niet open te blijven staan voor meer instroom.

Dat meneer Baldewsingh mij , als Nederlander en Hagenaar , oproept te moeten integreren roept irritatie op.

Begrijp het of niet , dat is zoals ik ben.
Waarom zou je een zin uit z'n verband rukken en dan puur op die zin reageren ipv het hele artikel te lezen en te reageren op basis van de werkelijke strekking?

quote:
DEN HAAG - Iedereen moet zich in Den Haag aanpassen: nieuwkomers én de mensen die al generaties lang in de stad wonen. De gemeente richt het integratiebeleid daarom óók op Hagenaars die zich niet lekker voelen in de multiculturele stad, of zich daar tegen verzetten.

Anderzijds roept Baldewsingh nieuwkomers op uit hun isolement te komen. Hij noemt expliciet minderheidsgroepen die zich 'opsluiten in de eigen groep en met groot wantrouwen kijken naar hun leef- en werkomgeving'.
Baldewsingh zegt helemaal niet dat je alles maar moet begrijpen en dat je voor alles open moet staan. Sterker nog, hij geeft juist aan dat nieuwkomers zich moeten aanpassen. Enige verschil is dat hij van mening is dat ook autochtonen moeten meewerken door te nieuwkomers niet per definitie buiten te sluiten en ze per definitie als ongewenst te beschouwen.
Krekker is de bom!
pi_149915035
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:30 schreef DrMabuse het volgende:
Dan krijg je binnenkort een oproep om op cursus te komen: irritatie beheersing en conformisme.
  Moderator zondag 22 februari 2015 @ 13:08:55 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149915496
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waarom zou je een zin uit z'n verband rukken en dan puur op die zin reageren ipv het hele artikel te lezen en te reageren op basis van de werkelijke strekking?

[..]

Baldewsingh zegt helemaal niet dat je alles maar moet begrijpen en dat je voor alles open moet staan. Sterker nog, hij geeft juist aan dat nieuwkomers zich moeten aanpassen. Enige verschil is dat hij van mening is dat ook autochtonen moeten meewerken door te nieuwkomers niet per definitie buiten te sluiten en ze per definitie als ongewenst te beschouwen.
dat laatste is natuurlijk gewoon de norm in NL dus wat dat betreft zijn de woorden op zijn minst ongelukkig gekozen
pi_149915692
Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. Dat kan je van de politici momenteel niet zeggen.

De problemen stapelen zich op, vrouwen die uitgescholden worden, homo's die uit hun huizen getreiterd worden en joden die geen keppeltje meer op straat kunnen dragen. En weer wordt er gesproken over nieuwkomers. Grenzen dicht. Als je wil dweilen, doe dan eerst de kraan dicht.

Voor de rest heb ik de heer Baldewsingh meerdere keren meegemaakt. Deze man is vooral zichtbaar als er weer ergens subsidiegelden kapotgesmeten worden aan een cultureel centrum of een maatschappelijk verantwoord kunstwerk. Hij houdt dan een warrig praatje en spoedt zich naar de schalen met hapjes en drankjes. Het is dat Baldewsingh in de baantjescarrousel van de PvdA meehobbelt, want op zijn kwaliteiten hoeft hij niet serieus genomen te worden.
pi_149917889
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:15 schreef luxerobots het volgende:
Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. Dat kan je van de politici momenteel niet zeggen.

De problemen stapelen zich op, vrouwen die uitgescholden worden, homo's die uit hun huizen getreiterd worden en joden die geen keppeltje meer op straat kunnen dragen. En weer wordt er gesproken over nieuwkomers. Grenzen dicht. Als je wil dweilen, doe dan eerst de kraan dicht.

Voor de rest heb ik de heer Baldewsingh meerdere keren meegemaakt. Deze man is vooral zichtbaar als er weer ergens subsidiegelden kapotgesmeten worden aan een cultureel centrum of een maatschappelijk verantwoord kunstwerk. Hij houdt dan een warrig praatje en spoedt zich naar de schalen met hapjes en drankjes. Het is dat Baldewsingh in de baantjescarrousel van de PvdA meehobbelt, want op zijn kwaliteiten hoeft hij niet serieus genomen te worden.
_O_
pi_149919655
Regelrechte belediging aan alle Hagenezen.
pi_149919724
En straks maar vragen waarom toch die mensen het idee hadden om brandbommen in een moskee te gooien, sjonge jonge.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_149919919
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:34 schreef Galgeras het volgende:
Regelrechte belediging aan alle Hagenezen.
Wat is nou erger dan Hagenees genoemd te worden?
pi_149920046
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:41 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wat is nou erger dan Hagenees genoemd te worden?
Ik vind Hagenees zijn een heel mooi iets. Tis ook een mooie stad op wat wijken na die verpest zijn door religieuze waanziniggen...
  zondag 22 februari 2015 @ 16:56:47 #162
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_149923353
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:36 schreef raptorix het volgende:
En straks maar vragen waarom toch die mensen het idee hadden om brandbommen in een moskee te gooien, sjonge jonge.
Nou? Waarom hadden die mensen het idee om brandbommen in een moskee te gooien en wat heeft dat te maken met het artikel uit de openingspost? :?
Krekker is de bom!
  zondag 22 februari 2015 @ 19:55:15 #163
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_149929711
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef Galgeras het volgende:

[..]

Ik vind Hagenees zijn een heel mooi iets. Tis ook een mooie stad op wat wijken na die verpest zijn door religieuze waanziniggen...
Dat zijn nou net de wijken die vroegah zo gezellig waren ... spoor , schilders , moerwijk ...
nu durft je er haast niet meer binnen te komen ... om over de laak maar te zwijgen ...

beter een Hagenees zijn dan een Hagenaar .. ( maar goed mijn roots komen uit spoorwijk )
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_149930243
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:42 schreef Wespensteek het volgende:
Autochtone Hagenaars moeten aanvaarden dat hun stad inwoners telt met 140 etnische achtergronden.
We MOETEN helemaal niks. Dat er 140 nationaliteiten in Den Haag zijn komen wonen is een beslissing van de politieke elite en niet van de Nederlanders of Hagenezen. Dit soort ingrijpende veranderingen zou dmv referenda beslist moeten worden en niet door een elitaire bovenlaag.
Opvallend is ook dat diezelfde elite altijd in de veilige, overwegend blanke welvarende wijken wonen.
Ik droom van een revolutie waarbij we de elite uit hun villa's zetten en die aan de vreemdelingen toewijzen. De elite is de grote aanjager van de massa-immigratie en dan gaan ze ook maar in hun wijken en huizen wonen. Dat de Hagenezen en de rest van de Nederlanders hun eigenheid en identiteit willen beschermen en behouden is niet meer als normaal.
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_149939735
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:10 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

We MOETEN helemaal niks. Dat er 140 nationaliteiten in Den Haag zijn komen wonen is een beslissing van de politieke elite en niet van de Nederlanders of Hagenezen. Dit soort ingrijpende veranderingen zou dmv referenda beslist moeten worden en niet door een elitaire bovenlaag.
Opvallend is ook dat diezelfde elite altijd in de veilige, overwegend blanke welvarende wijken wonen.
Ik droom van een revolutie waarbij we de elite uit hun villa's zetten en die aan de vreemdelingen toewijzen. De elite is de grote aanjager van de massa-immigratie en dan gaan ze ook maar in hun wijken en huizen wonen. Dat de Hagenezen en de rest van de Nederlanders hun eigenheid en identiteit willen beschermen en behouden is niet meer als normaal.
Volkomen mee eens.
pi_149939812
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

[..]

Jij leest en vat zinnen anders op dan ik.

Is prima.
  Moderator maandag 23 februari 2015 @ 00:02:24 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149941844
quote:

[..]

hagenezen

en niemand vraagt ze of ze hun identiteit opgeven
enkel dat die figuren die denken dat wie dan ook er niet thuishoort ff een toontje lager gaan zingen

lijkt mij geen onredelijk verzoek zeker naast het verzoek dat de nieuwkomers ook gewoon normaal doen
pi_149941875
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

hagenezen

en niemand vraagt ze of ze hun identiteit opgeven
enkel dat die figuren die denken dat wie dan ook er niet thuishoort ff een toontje lager gaan zingen

lijkt mij geen onredelijk verzoek zeker naast het verzoek dat de nieuwkomers ook gewoon normaal doen
Jij kwam toch ook uit t Haagje?
I´m back.
pi_149942166
quote:

[..]

Wie is "wij" ? De fascistische sturmtruppen ? De meer anarchistische breivikvolgelingen ?
En wat na de machtsovername ? Monoculturele dictatuur of een pseudo-democratie, waar de monoculturele elite de touwtjes in handen houdt ?
pi_149942364
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wie is "wij" ? De fascistische sturmtruppen ? De meer anarchistische breivikvolgelingen ?
En wat na de machtsovername ? Monoculturele dictatuur of een pseudo-democratie, waar de monoculturele elite de touwtjes in handen houdt ?
Het tegenovergestelde is ook behoorlijk extreem, Bluesude. Mensen die zich niet kunnen aanpassen aan de multiculturele samenleving moeten maar 'oprotten'? Of emigreren of een cursus volgen van het gemeentehuis?
Ik ben links en ik ben dus erg tegen de bigotterij van een geloof als de islam, om het even van welk geloof.
Dat tegen andersdenkenden is, tegen vrouwen, tegen homo's, tegen iedereen die geen moslim is.
Ik heb eerlijk gezegd vanaf de jaren 80 nooit geweten waarom links zich daarmee moest inlaten. Het is tegengesteld aan wat ik als linksje geloof.
I´m back.
pi_149942547
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het tegenovergestelde is ook behoorlijk extreem, Bluesude. Mensen die zich niet kunnen aanpassen aan de multiculturele samenleving moeten maar 'oprotten'?
Wie zegt dat zo ? ik niet..
Nederland is een multiculturele samenleving en wie zich daar niet prettig in voelt kan zich misschien prettiger voelen in een monoculturele samenleving.
Maar ik denk het niet. Dus... gelden de oude volkswijsheden: lighten up, pas je aan, buig mee.
Always look at the bright site. Zo geformuleerd is er niks extreems an.
Het tegenovergestelde van een monoculturele dictatuur zou dus een multiculturele dictatuur zijn?
Wat is het juiste midden ? Simpel.....dat is een democratie. Het volk kiest hun eigen vertegenwoordigers .
Mét alle burgerrechten daarnaast

quote:
Ik heb eerlijk gezegd vanaf de jaren 80 nooit geweten waarom links zich daarmee moest inlaten. Het is tegengesteld aan wat ik als linksje geloof.
Ik ben ook atheïst. Godsdiensten is veel regeltjes en drogredeneringen.
Jodendom ook .... maar dat wil niet zeggen dat je dan ook de mensen zelf moet minachten.
Net als met moslims.. En dit zijn beide minderheidsgroepen die onder druk staan in deze samenleving en dus moet de leiders van links én rechts hun verantwoordelijkheid oppikken en de juiste weg zoeken. Wel distantie houden tot geloof, maar niet geloofshaat/ gelovigenhaat opjuinen.
Daar heeft deze samenleving al genoeg ellende van ervaren.
Nie wieder.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bluesdude op 23-02-2015 00:44:11 ]
pi_149943118
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 00:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wie zegt dat zo ? ik niet..
Nederland is een multiculturele samenleving en wie zich daar niet prettig in voelt kan zich misschien prettiger voelen in een monoculturele samenleving.
Maar ik denk het niet. Dus... gelden de oude volkswijsheden: lighten up, pas je aan, buig mee.
Always look at the bright site. Zo geformuleerd is er niks extreems an.
Het tegenovergestelde van een monoculturele dictatuur zou dus een multiculturele dictatuur zijn?
Wat is het juiste midden ? Simpel.....dat is een democratie. Het volk kiest hun eigen vertegenwoordigers .
Mét alle burgerrechten daarnaast
Het gaat er naar toe dat mensen politici zeggen: kun je je niet aanpassen aan je moslim buurman? Rot maar op. Terwijl die moslim buurman echt intolerant is.
quote:
[..]

Ik ben ook atheïst. Godsdiensten is veel regeltjes en drogredeneringen.
Jodendom ook .... maar dat wil niet zeggen dat je dan ook de mensen zelf moet minachten.
Net als met moslims.. En dit zijn beide minderheidsgroepen die onder druk staan in deze samenleving en dus moet de leiders van links én rechts hun verantwoordelijkheid oppikken en de juiste weg zoeken. Wel distantie houden tot geloof, maar niet geloofshaat/ gelovigenhaat opjuinen.
Daar heeft deze samenleving al genoeg ellende van ervaren.
Nie wieder.
De Joden waren niet intolerant, met de islam heb je een intolerante godsdienst te pakken, moet je als politiek zijnde de mensen dwingen zich daaraan aan te passen?
Ik ben nogmaals, een linksje, heb ook nooit begrepen waarom linksjes de vrouwen ongelijkheid bij moslims met de mantel der liefde bedekte in de jaren 80 al. Nooit maar de minste moeite gedaan om dat die moslims dat uit hun hoofd te praten ook.
Misschien moeten we als linksjes dat toch een keer rechtzetten ook.

Of gaan de linksjes nu uiteen?
Krijgen we linksjes die die vrouwenongelijkheid en andere gekkigheden wel blijven verdedigen?
En linksjes die zeggen, dudes jullie zitten nu lang genoeg in NL pas je een keer aan, verander een keer, ook al zeg je boekje van niet.
I´m back.
pi_149943313
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 01:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het gaat er naar toe dat mensen politici zeggen: kun je je niet aanpassen aan je moslim buurman? Rot maar op. Terwijl die moslim buurman echt intolerant is.
Nu schuif je met stereotyperingen.
De meeste moslimbuurmannen die leiden gewoon rustig hun eigen leven. Wel of niet tolerant'
Net zoals de meeste intolerante nonmoslimbuurmannen rustg hun eigen leven leiden.Het zijn zeker niet allemaal brievenbuspissers.
En iedereen moet zich altijd aanpassen aan de mensen om hem/haar heen.
Ook al is een buurman een extreemrechtse lul .. Zolang hij niet lastig is voor de buren... moeten ook de buren zich aanpassen... leven en laten leven.

quote:
De Joden waren niet intolerant, met de islam heb je een intolerante godsdienst te pakken, moet je als politiek zijnde de mensen dwingen zich daaraan aan te passen?
De politiek moet altijd de burgers dwingen zich aan te passen aan de anderen.. Ook al hebben die andere mensen foute gedachtes of hebben ze fouten dingen gedaan.
Als een nazi met vlag door mijn straat loopt, zal ik me afkeren en hem laten lopen.. als ie maar gauw doorloopt. Dat is aanpassen. Als ik die nazi met stenen ga bekogelen dan zegt de politiek: burger.. je moet je aanpassen. En een politieman grijpt in.
Als die nazi gewoon loopt zonder vlag dan heb ik helemaal geen grond meer om me niet aan te passen.

quote:
Ik ben nogmaals, een linksje, heb ook nooit begrepen waarom linksjes de vrouwen ongelijkheid bij moslims met de mantel der liefde bedekte in de jaren 80 al.
Is dat zo ? Of is het een kwestie dat mensen niet de juiste woorden en toon konden vinden om de kritiek te formuleren? De echte vreemdelingenhater kan dat ook niet. Die zei dat allemaal agressief .

quote:
Nooit maar de minste moeite gedaan om dat die moslims dat uit hun hoofd te praten ook.
Misschien moeten we als linksjes dat toch een keer rechtzetten ook.
Mensen betuttelen: foei.. meneertje.. je bent fout.. pas je aan of rot op.
Leef je uit in die rechtsheid.
pi_149943456
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 01:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nu schuif je met stereotyperingen.
De meeste moslimbuurmannen die leiden gewoon rustig hun eigen leven. Wel of niet tolerant'
Net zoals de meeste intolerante nonmoslimbuurmannen rustg hun eigen leven leiden.Het zijn zeker niet allemaal brievenbuspissers.
En iedereen moet zich altijd aanpassen aan de mensen om hem/haar heen.
Ook al is een buurman een extreemrechtse lul .. Zolang hij niet lastig is voor de buren... moeten ook de buren zich aanpassen... leven en laten leven.

[..]

De politiek moet altijd de burgers dwingen zich aan te passen aan de anderen.. Ook al hebben die andere mensen foute gedachtes of hebben ze fouten dingen gedaan.
Als een nazi met vlag door mijn straat loopt, zal ik me afkeren en hem laten lopen.. als ie maar gauw doorloopt. Dat is aanpassen. Als ik die nazi met stenen ga bekogelen dan zegt de politiek: burger.. je moet je aanpassen. En een politieman grijpt in.
Als die nazi gewoon loopt zonder vlag dan heb ik helemaal geen grond meer om me niet aan te passen.

[..]

Is dat zo ? Of is het een kwestie dat mensen niet de juiste woorden en toon konden vinden om de kritiek te formuleren? De echte vreemdelingenhater kan dat ook niet. Die zei dat allemaal agressief .

[..]

Mensen betuttelen: foei.. meneertje.. je bent fout.. pas je aan of rot op.
Leef je uit in die rechtsheid.
Dan ga ik maar naar Nieuw-Zeeland. :D.
I´m back.
pi_149943552
Dit gaat alleen om de uitspraak van die meneer in OP, Bluesdude. Uiteraard mag je je bedenkingen hebben bij die multiculturaliteit, lijkt me. Het is niet zo dat je of voor multiculturaliteit bent of een nazi. Onzin. Heeft ook geen ene reet met de zwager van KoosVogels die Egyptenaar is of Nederlands-Indiërs te maken. Als je anti-Joden, anti-geschiedenis, anti-moderniteit, anti-homogelijkheid, anti-vrouwengelijkheid, anti-gelijkheid sws, anti-rationaliteit, anti-de aarde draait om de zon bent, wat ben je dan? Moeten we daar diep voor op de knieën gaan? Moeten die Hagenezen zich daaraan aan passen, en uiteindelijk natuurlijk iedereen in NL? Kan toch niet waar zijn?
Je moet er een beetje uit "snappen" dat dit zielige mensjes zijn. Dat zijn ze niet. En dat werd bewezen door de opkomst van IS.
Niet 9/11 was een cesuur, de opkomst van IS was dat, de recrutering van strijders hier in het westen (geboren en getogen), het feit dat veel westerse moslims veel gemeen hebben met IS althans door waar ze achter staan in principe. Daar waar we eerder nog geloofden dat ook de moslims (eindelijk) in hun Arabische lente voor democratie en mensenrechten gingen. Naïef.

Heb je die foto's niet gezien van de vermoorden in greppels, net als bij Babi Jar?

[ Bericht 13% gewijzigd door Ryan3 op 23-02-2015 03:03:36 ]
I´m back.
pi_149944049
Buitenlanders komen hierheen, zij passen zich maar aan. Dat een Nederlander het accepteert dat hij met zulk volk moet samenleven tot daar aan toe. Maar het moet niet zo zijn dat wij ons aan hun moeten gaan aanpassen. Zij komen hier tenslotte in ONS land wonen.
Ben 't spuugzat aan het worden dat wij Nederlanders altijd maar moeten buigen voor die buitenlanders die door links altijd maar worden binnengehaald. Net alsof wij ze zo graag willen hebben.
pi_149948289
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 02:56 schreef Carlos93 het volgende:
Buitenlanders komen hierheen, zij passen zich maar aan. Dat een Nederlander het accepteert dat hij met zulk volk moet samenleven tot daar aan toe. Maar het moet niet zo zijn dat wij ons aan hun moeten gaan aanpassen. Zij komen hier tenslotte in ONS land wonen.
Ben 't spuugzat aan het worden dat wij Nederlanders altijd maar moeten buigen voor die buitenlanders die door links altijd maar worden binnengehaald. Net alsof wij ze zo graag willen hebben.
Ook op verplichte cursus.
pi_149948939
quote:
Waarin moet je je dan allemaal aanpassen? Waar bestaat dat gebuig van jou uit in je verdere leven?
pi_149949011
quote:

Ben 't spuugzat aan het worden dat wij Nederlanders altijd maar moeten buigen voor die buitenlanders die door links altijd maar worden binnengehaald.
Dat was rechts, niet links.
pi_149949299
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarin moet je je dan allemaal aanpassen? Waar bestaat dat gebuig van jou uit in je verdere leven?
Moskee hier, moskee daar. Buitenlanders die zwarte piet willen veranderen. Buitenlanders die hun eigen gewoontes houden, Buitenlanders die onze kerst willen aanpassen. Daarnaast betalen we met z'n allen voor al die buitenlanders een groot gedeelte. Ben je dat zelf niet spuugzat?

En nee, het gaat mij niet specifiek om de Islam, want in mijn ogen is iedere vorm van geloof belachelijk en gebaseerd op sprookjes. Of het nou het Christendom is of de Islam.
pi_149949438
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:24 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Moskee hier, moskee daar. Buitenlanders die zwarte piet willen veranderen. Buitenlanders die hun eigen gewoontes houden, Buitenlanders die onze kerst willen aanpassen. Daarnaast betalen we met z'n allen voor al die buitenlanders een groot gedeelte. Ben je dat zelf niet spuugzat?
Een moskee is aanpassen, moet je erheen dan?
Buitenlanders die zwarte piet willen veranderen? Je weet dat dat voornamelijk surinaamse/antiliaanse nederlanders waren en een stevige hand autochtonen? Waarom noem je mensen die hier geboren en getogen zijn buitenlanders?
Kerst aanpassen, wie wil dat dan? Je weet dat de gevalletjes van geen kerstboom niet door moslims zijn aangevraagd? Dat er eigenlijk geen enkele roep in die richting te horen is uit die hoek? Dat dit meer over domme mensen ging die dachten dat anderen dat fijn zouden vinden en wat andere redenen die niets met aanpassen aan wie dan ook te maken hadden.
En ik moet voor zoveel betalen wat ik niet leuk vind, het is niet anders, maakt mij niet zo uit waar iemand vandaan komt, als die persoon kan werken moeten ze dat doen.
pi_149949650
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Een moskee is aanpassen, moet je erheen dan?
Buitenlanders die zwarte piet willen veranderen? Je weet dat dat voornamelijk surinaamse/antiliaanse nederlanders waren en een stevige hand autochtonen? Waarom noem je mensen die hier geboren en getogen zijn buitenlanders?
Kerst aanpassen, wie wil dat dan? Je weet dat de gevalletjes van geen kerstboom niet door moslims zijn aangevraagd? Dat er eigenlijk geen enkele roep in die richting te horen is uit die hoek? Dat dit meer over domme mensen ging die dachten dat anderen dat fijn zouden vinden en wat andere redenen die niets met aanpassen aan wie dan ook te maken hadden.
En ik moet voor zoveel betalen wat ik niet leuk vind, het is niet anders, maakt mij niet zo uit waar iemand vandaan komt, als die persoon kan werken moeten ze dat doen.
Een moskee hoef ik niet in, maar ik moet 'm wel aanschouwen. Dat is al aanpassen, want die gebouwen horen hier niet.

Kerst verbieden? Volg de VN maar eens en alle berichten eromheen. Is nog bij onze 'vriendin' Verene Sheperd geweest.

Ik heb verder ook geen probleem met de goede buitenlanders, die hier komen om te werken, en zich aanpassen aan onze cultuur. Waar ik wel een hekel aan heb is aan de buitenlanders die zich niet aanpassen. En dan heb ik het niet specifiek over getinte mensen, maar ook gewoon over blanke personen uit het oosten.

Laatst was het zelfs zo erg in een winkel, dat een Poolse man in het Pools ging praten tegen een kassamedewerker. Toen ze te verstaan gaf dat zij de Poolse taal niet machtig was en dat hij maar gewoon Nederlands praat, werd hij nog boos ook. En dat is niet de eerste keer dat ik zoiets zie bij dat volk.
pi_149949756
quote:

[..]

En nee, het gaat mij niet specifiek om de Islam, want in mijn ogen is iedere vorm van geloof belachelijk en gebaseerd op sprookjes. Of het nou het Christendom is of de Islam.
Kut Amerikanen met hun kut Coca-cola :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_149949943
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:38 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Een moskee hoef ik niet in, maar ik moet 'm wel aanschouwen. Dat is al aanpassen, want die gebouwen horen hier niet.
Het stikt van de lelijke gebouwen, hoort hier alleen thuis wat jij leuk vindt om naar te kijken?

quote:
Kerst verbieden? Volg de VN maar eens en alle berichten eromheen. Is nog bij onze 'vriendin' Verene Sheperd geweest.
Kerst???????? Volgens mij haal je nu kerst en sinterklaas door elkaar.

quote:
Ik heb verder ook geen probleem met de goede buitenlanders, die hier komen om te werken, en zich aanpassen aan onze cultuur. Waar ik wel een hekel aan heb is aan de buitenlanders die zich niet aanpassen. En dan heb ik het niet specifiek over getinte mensen, maar ook gewoon over blanke personen uit het oosten.

Laatst was het zelfs zo erg in een winkel, dat een Poolse man in het Pools ging praten tegen een kassamedewerker. Toen ze te verstaan gaf dat zij de Poolse taal niet machtig was en dat hij maar gewoon Nederlands praat, werd hij nog boos ook. En dat is niet de eerste keer dat ik zoiets zie bij dat volk.
Veel van die polen werken hier dan ook onder poolse bedrijven, lekker goedkoop voor de nederlandse bedrijven die ze inhuren. Die hebben helemaal geen tijd om nederlands te leren, wonen hier ook niet echt.
Degene die hier wel echt komen wonen gaan meestal wel nederlands spreken, veel jonge stelletjes die zich hier gewoon vestigen en een gezinnetje op gaan bouwen.
Woon hier in een polenrijke omgeving inmiddels, je merkt wel verschil tussen degene die zich hier echt vestigen en degene die in de "polenhokken" zitten en die via bepaalde constructie's hier zijn, maar niet echt hier wonen.
pi_149950016
quote:
En toch maak je je druk om kerst?
pi_149950226
Zoek maar eens op google naar Verene Sheperd + kerst. Dan krijg je toch een lijst met resultaten over uitspraken die kerst willen verbieden.
En wat dat betreft zijn we ook niet het eerste land. Engeland is het zelfs in delen van London verboden geworden om kerstmuziek te draaien in een winkel, of een kerstboom te hebben in je etalage.
pi_149951260
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 02:25 schreef Bilge het volgende:
'Rasechte'. :') Net alsof allochtonen neppe, of tweederangs burgers zijn.

Gelijke monniken, gelijke kappen. ^O^
Heeeeeey Bilge
pi_149951404
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:41 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Heeeeeey Bilge
Heeeeeeeeeey Bortecinem
Je suis Charlie Sheen
pi_149951713
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:46 schreef NotYou het volgende:

[..]

Heeeeeeeeeey Bortecinem
Heeeeey NotYou!!!!1

Hoe gaat het met jou?
pi_149951734
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:55 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Heeeeey NotYou!!!!1

Hoe gaat het met jou?
Jaaaa goed en met jou? xoxo
Je suis Charlie Sheen
pi_149951769
quote:
10s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:55 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ja goed en met jou? xoxo
Ja beetje ziekjes maar verder oke. Kus terug.
pi_149951825
quote:
17s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:56 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja beetje ziekjes maar verder oke. Kus terug.
Toch geen ebola hè? Of pfeiffer? :@
Je suis Charlie Sheen
pi_149951861
Nah, gewoon een verkoudheidje. Komt allemaaaaal goed.
pi_149961845
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:03 schreef Carlos93 het volgende:
Zoek maar eens op google naar Verene Sheperd + kerst. Dan krijg je toch een lijst met resultaten over uitspraken die kerst willen verbieden.
En wat dat betreft zijn we ook niet het eerste land. Engeland is het zelfs in delen van London verboden geworden om kerstmuziek te draaien in een winkel, of een kerstboom te hebben in je etalage.
Ik zocht op google. Ik vond nergens een uitspraak van haar waar ze zei dat ze kerstviering wilt verbieden.
Beetje dom van je. Tenzij je met een citaat en link kan komen.
pi_149962085
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:26 schreef Ceberut het volgende:

[..]

dan moet je oprotten
Inderdaad. Neem jij die shariadriehoek, half Gouda, Kanaleneiland en Amsterdam West even mee dan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_149962170
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:55 schreef RAVW het volgende:

[..]

Dat zijn nou net de wijken die vroegah zo gezellig waren ... spoor , schilders , moerwijk ...
nu durft je er haast niet meer binnen te komen ... om over de laak maar te zwijgen ...

beter een Hagenees zijn dan een Hagenaar .. ( maar goed mijn roots komen uit spoorwijk )
Zelf kom ik uit Scheveningen/Duindorp.

Wel ongelooflijk hoe het in enkele tientallen jaren zo veranderd is.
pi_149962182
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 18:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Inderdaad. Neem jij die shariadriehoek, half Gouda, Kanaleneiland en Amsterdam West even mee dan?
Je kunt niet een regio oppakken als een vloerkleed en vervoeren. In dit geval zou het jatten zijn.
Absurd hoor. En dat in die regio "sharia" zou heersen is ook non-sens.
  maandag 23 februari 2015 @ 20:56:30 #198
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_149967601
Geen populaire mening wat ik hier ga verkondigingen, maar ik vind dat beide kanten moeten geven en nemen als het op de integratie van minderheden aankomt. De meerderheid mag best wat meer rekening met de culturele verschillen van de minderheid houden. Net zoals de minderheid de gewoonte van de meerderheid wat meer moet gaan accepteren (ze leven tenslotte hier in de Nederlandse cultuur en niet in het land van herkomst). Goed plan dus om iedereen erbij te betrekken, want uiteindelijk los je het integratieprobleem niet op door je alleen op de minderheid te richten.
  Moderator maandag 23 februari 2015 @ 21:11:21 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149968247
integratie is een middel, geen doel

als iemand heel de dag Turks of Grieks of Roemeens wil praten dan zal mij dat echt een rotzorg wezen, zolang hij maar op legale wijze in zijn of haar levensonderhoud kan voorzien

kun je dat niet dan is het handig om de taal te gaan leren enzo maar dat moet van de persoon zelf uitgaan
pi_149968949
Mensen doen hier alsof wijken als Transvaal en de Schilderswijk zulke leuke wijken waren. Ik kom daar sinds het begin van de jaren '80, en het was altijd al een samenraapsel van minderwaardigheid. Alleen de kleur van de mensen is veranderd, en er licht minder hondenpoep op straat.

Ook dat gelul over de Islam, alsof al die 140 nationaliteiten Moslim zijn.

Dat autochtonen moeten integreren, tsja. Het ligt eraan hoe je het ziet. Mensen geven er meteen een negatieve draai aan, maar het is natuurlijk wel een ding dat je niet zomaar anderen moet wegzetten. Het komt van beiden kanten. Want laten we wel wezen, als je iets tegen iemand hebt, puur omdat hij er is, dan kan die persoon zich nog zo gedragen naar jouw gewoontes, je mot hem gewoon niet. En dat 'niet motten' daar moeten mensen zich overheen zetten.

Het gaat niet alleen om Marokkanen, maar ook om andere mensen die uit heel andere delen van de wereld komen, en dus minder met Marokkanen te maken hebben dan Nederlanders/autochtonen.

Dat gelul van mensen als DrMabuse komt ook erg over als die domme straat-Marokkanen die ontkennen dat er een probleem bij hun zit, en zichzelf als een soort van norm zien en doen alsof ze je aan hun geen probleem hebt als anderen zich maar naar hun norm gedragen. Het ding is alleen dat dit laatste onzin is, en ze zich gewoon als de dominante kracht willen zien en het liefst anderen willen kunnen vertellen wanneer ze het wel of niet goed doen. Daarnaast kunnen ze gewoon niet omgaan met het gegeven dat ze iets van hun comfortzone moeten opgeven doordat er andere mensen met een kleurtje zijn. Ze willen gewoon vervelend kunnen zijn, en wanneer ze het terugkrijgen 'racist!!!' kunnen roepen. Dat is met mensen als DrMabuse niet veel anders aangezien ze iedere gevraagde aanpassing door iemand als Baldewsingh meteen als een soort van onderdrukking zien. En dan ook nog eens door iemand met zo'n gekke naam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')