Leuk dat je copy paste uit een quote die je niet letterlijk wil neerzetten omdat je dan weet dat je nat gaat. Je hebt al gezichtsverlies geleden, maak het nou niet erger. Je ziet zelf al dat ik nooit ook maar in de buurt van die quote bent geweest, dus wat de fuck ben je nou aan het raaskallen meid?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach rot op scorpie, de reactie waar jij als eerste op reageert komt af van een reactie op een tekst die wel degelijk over de islam gaat. Lees gewoon eens terug en kijk eens waar je zelf op reageert.
Deze dus:
[..]
Ik? Waar heb ik dat gezegd?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb jij zijn antwoord op die vraag gelezen? Zoals gezegd had hij die ook in een simpel "ja" kunnen vatten.
Hij zegt dus wel wat meer dan dat dit hem opvalt.
En waarom beticht je deze man van "westenhaat" eigenlijk?
simpel, jij wil of kan het niet zien en dat is prima... zonde maar je kan er niks aan doen, we spreken elkaar nog wel een keer over een jaar of watquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat heeft de islam nu in godsnaam te maken met deze man? Hij is niet eens moslim.
Echt waar, heb je dan echt niet door dat dit echt helemaal nergens meer op slaat? Sorry, niet alleen jou, ik haak alleen in op jou reactie. Maar dit gaat toch echt helemaal nergens meer over?
Iemand met een buitenlands klinkende naam, uit surinaams nederland, woonachtig in nederland net voor de onafhankelijkheid van suriname, geen moslim, politiek actief onder de pvda.
Maar he, het gaat over de islam, hoe intolerant die wel niet is, daarom is deze man een vb van dat islamgevaar....
Potjandorie zeg, ik word er echt debiel van, hoe kan je deze gedachtegang volgen?
Wtf? Dat is de complete reactie waar ik op reageerde. Waarop op die reactie van mij dat plaatje werd gepost waarop jij dan weer reageerde.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leuk dat je copy paste uit een quote die je niet letterlijk wil neerzetten omdat je dan weet dat je nat gaat. Je hebt al gezichtsverlies geleden, maak het nou niet erger. Je ziet zelf al dat ik nooit ook maar in de buurt van die quote bent geweest, dus wat de fuck ben je nou aan het raaskallen meid?
Wat heeft deze man met de islam te maken????????quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:27 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
simpel, jij wil of kan het niet zien en dat is prima... zonde maar je kan er niks aan doen, we spreken elkaar nog wel een keer over een jaar of wat
Gelijke monniken gelijke kappen was het toch..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
De gemeente wil af van discriminatie en racisme door autochtonen?! Wat een schande zeg! Ik roep om Kamervragen!
Dus meneer wil een vrijheid van meningsuitingvrije zone van Den Haag maken? Het lijkt wel alsof de tijden van Verdonk en Balkende zijn teruggekeerd, die zeiden ook altijd dingen als dat we met zijn allen Nederlands gingen praten in de bus en wat we met zijn allen niet moesten willen en zo.quote:„We mogen niet wegkijken bij polarisatie tussen groepen Hagenaars”, schrijft PvdA-wethouder Rabin Baldewsingh volgens Trouw in zijn brief over integratie en discriminatie. Wederkerigheid en fatsoen zijn daarbij het uitgangspunt.
Autochtone Hagenaars moeten aanvaarden dat hun stad inwoners telt met 140 etnische achtergronden. Geluiden tegen nieuwkomers als 'jullie horen hier niet thuis' leiden tot gevoelens van buitengesloten worden. „Dat accepteren we niet in Den Haag.”
True, maar politici willen zich profileren. Is niet voor niets zo een wildgroei aan overheid op allerlei gebiedenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:
.
Politici besturen de overheid, niet de samenleving en zeker niet de burgers.
Het staat los van of je een grotere of kleinerer overheid wil, een politicus moet zijn plek kennen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
True, maar politici willen zich profileren. Is niet voor niets zo een wildgroei aan overheid op allerlei gebieden
Hypocriet, zo rollen de slachtofferol wannabee's natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe hysterisch erodome is op het moment dat er 1 opmerking over een naam wordt gemaakt en gaat ze volledig buiten context reageren, maar als je vervolgens over haar deelname aan de pro Palestina / pro IS demonstraties begint in DH gaat ze huilen over dat dingen uit context zijn gerukthypocriet much?
Als je een Downie bent vind je dat ze gelijk had ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:52 schreef sp3c het volgende:
naja in dit geval heeft ze wel gelijk natuurlijk ... als daar niet zo slap op gereageerd was dan was het geen dingetje geworden
Nee ze trok de "ich habe es nicht gewusst" kaart terwijl ze met d'r harses tussen de zwarte vlaggen stondquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hypocriet, zo rollen de slachtofferol wannabee's natuurlijk.
Hebben ze van de groep die ze als voorbeeld zien, daarbij glibberen ze van de stoel af bij de gedachte op te komen voor zielige kindjes in Afrika of onschuldige Palestijnen.
scherp als een mes ditquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je een Downie bent vind je dat ze gelijk had ja.
Maar hoe zit het nou met Hagenezen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ok_integreren__.html
Zoals te verwachten was wordt de discussie over integratie aangegrepen om alle mensen te veranderen in de modelburger die voldoet aan de normen en waarden zoals door onze samenleving is gewenst.
U wilt Nederlandse normen en waarden, dat is prima, de politiek gaat bepalen wat dat is en u moet zich maar aanpassen. Leve de Nederlandse cultuur, de politiek weet wat goed voor u is.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:50 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Voorbeelden zijn er te over ik noem het feit dat bepaalde mensen menen vrouwen hoeren te mogen noemen en mogen mishandelen en of misbruiken indien ze geen islamitische kleding dragen.
Ik zou dus mezelf moeten openstellen en me meer in hun gedachtegoed moeten inleven..
Nou zout maar op naar de woestijn met je achterlijke geloof en cultuur!
Integratie lukt niet omdat bepaalde groepen hun middeleeuwse opvattingen willen opdringen aan een moderne westerse maatschappij.
Men zegt toch letterlijk dat ook de nieuwkomers zich (logischerwijs) moeten aanpassen?quote:DEN HAAG - Iedereen moet zich in Den Haag aanpassen: nieuwkomers én de mensen die al generaties lang in de stad wonen. De gemeente richt het integratiebeleid daarom óók op Hagenaars die zich niet lekker voelen in de multiculturele stad, of zich daar tegen verzetten.
Hieruit blijkt dat het gaat om het niet accepteren van nieuwkomers omdat ze nieuwkomers zijn. Er staat nergens dat men moet accepteren dat de nieuwkomers middeleeuwse gebruiken met zich meebrengen (alsof überhaupt alle allochtonen middeleeuws gedrag vertonenquote:„We mogen niet wegkijken bij polarisatie tussen groepen Hagenaars”, schrijft PvdA-wethouder Rabin Baldewsingh volgens Trouw in zijn brief over integratie en discriminatie. Wederkerigheid en fatsoen zijn daarbij het uitgangspunt.
Autochtone Hagenaars moeten aanvaarden dat hun stad inwoners telt met 140 etnische achtergronden. Geluiden tegen nieuwkomers als 'jullie horen hier niet thuis' leiden tot gevoelens van buitengesloten worden. „Dat accepteren we niet in Den Haag.”
En hier richt de man zich nogmaals op nieuwkomers en geeft hij aan dat ze zich moeten aanpassen, dat ze moeten participeren en dat ze de Nederlandse samenleving moeten omarmen ipv wantrouwen.quote:Anderzijds roept Baldewsingh nieuwkomers op uit hun isolement te komen. Hij noemt expliciet minderheidsgroepen die zich 'opsluiten in de eigen groep en met groot wantrouwen kijken naar hun leef- en werkomgeving'.
Mag je het nog wel hebben over onze eigen Nederlandse cultuur of ben je dan discriminerend bezig?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:37 schreef Fisherman het volgende:
Er zijn ook genoeg mensen die niet integreren in onze eigen Nederlandse cultuur. Er zijn culturen binnen de eigen cultuur. Er zijn genoeg mensen die leven buiten de Nederlandse cultuur zoals ik die ken. Die mensen zijn worden in de volksmond ook wel "Tokkies" genoemd, de laaggeschoolde arme sloebers in achterstandswijken/volksbuurten. Zij hebben ook een een eigen cultuur en integreren ook niet met de normale cultuur zoals ik die ken.
Ja want de man heeft het inderdaad specifiek over jou, DrMabusequote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:08 schreef DrMabuse het volgende:
Ik integreren.
Als Nederlander en Hagenaar.
De debiliteit kent geen grenzen in dit land / deze stad.
Omdat die daar dan ook niet waren. Die vlaggen waren verboden daar en er zijn geen arrestatie's verricht volgens de kranten(en ook niks wat ik gezien heb).quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee ze trok de "ich habe es nicht gewusst" kaart terwijl ze met d'r harses tussen de zwarte vlaggen stondhilarishd topic was dat wel.
Wel een mega demonstratie zo te zienquote:Op zondag 22 februari 2015 10:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat die daar dan ook niet waren. Die vlaggen waren verboden daar en er zijn geen arrestatie's verricht volgens de kranten(en ook niks wat ik gezien heb).
Deze heb ik wel gezien trouwens:
[ afbeelding ]
Dat jij het zo wil draaien dat ik volgens jou bij de pro isis demo in de schilderswijk was weten we nu wel, begint een beetje saai te worden dat je dat echt sinds vorig jaar elke keer even op tafel moet gooien, ook al is je vanaf het begin afaan verteld dat ik daar niet was, dat ik in utrecht was.
Maar laten we ophouden met jouw stomme spelletje, laten we weer gewoon terug ontopic komen, vindt jij ook dat deze man hier niets over mag zeggen omdat hij een buitenlands klinkende naam heeft en een gekleurd velletje heeft? Je vindt het compleet normaal dat mensen daarover vallen?
Wat vindt je van zijn idee op dit gebied, dat er aan beide kanten wat aan de intolerantie gedaan moet worden en dat integratie ook van 2 kanten komt?
quote:Op zondag 22 februari 2015 10:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat die daar dan ook niet waren. Die vlaggen waren verboden daar en er zijn geen arrestatie's verricht volgens de kranten(en ook niks wat ik gezien heb).
Deze heb ik wel gezien trouwens:
[ afbeelding ]
Dat jij het zo wil draaien dat ik volgens jou bij de pro isis demo in de schilderswijk was weten we nu wel, begint een beetje saai te worden dat je dat echt sinds vorig jaar elke keer even op tafel moet gooien, ook al is je vanaf het begin afaan verteld dat ik daar niet was, dat ik in utrecht was.
Maar laten we ophouden met jouw stomme spelletje, laten we weer gewoon terug ontopic komen, vindt jij ook dat deze man hier niets over mag zeggen omdat hij een buitenlands klinkende naam heeft en een gekleurd velletje heeft? Je vindt het compleet normaal dat mensen daarover vallen?
Wat vindt je van zijn idee op dit gebied, dat er aan beide kanten wat aan de intolerantie gedaan moet worden en dat integratie ook van 2 kanten komt?
quote:Monday, August 11, 2014
Islamic Relief drukt stempel op Gazademo
Rond de duizend betogers trotseerden afgelopen zondag de regen in Utrecht, om tegen de oorlog in Gaza te demonstreren. Voormalig SP-prominent Anja Meulenbelt was ook weer van de partij. Andere aanwezige 'usual suspects' waren Mohammed Rabbae en Een ander Joods Geluid.
Judith Sargentini (Groenlinks) hield een moedige toespraak waarin ze de raketten van Hamas veroordeelde. Eindelijk eens een linkse politica die naar een oplossing van het Midden-Oosten-conflict streeft, maar dat werd haar niet in dank afgenomen. Boe-geroep en schelden maakten haar speech verder onhoorbaar. De organisatoren probeerden door middel van het afspelen van soera's uit de Koran haar vloeken in de kerk teniet te doen.
Het bidden en afspelen van versen uit de Koran waren niet de enige tekenen die erop wijzen dat de hele Pro-Palestina-Beweging in snel tempo aan het islamiseren is. Tijdens één van de toespraken werden de moslims van de niet-moslims gescheiden, door de moslims op te dragen een bepaald handgebaar te maken en de niet-moslims moesten een minuut hun mond houden, wat op zich geen slecht idee was. Maar het indelen van de mensheid in moslims, en niet-moslims, dat is het begin van een racistische discriminatie. Ik wil het maar even waarschuwend naar voren brengen.
Ik sprak tijdens de demonstratie met beroepsdemonstrante en 'boos vrouwtje' Jose van Leeuwen, ten einde mijn grote zorg over het bidden en de islamitische preken uit te spreken. Wat doet een seculier iemand als Jose hiermee? Nou daar was ik toch helemaal mee aan het verkeerde adres. "De Christenen voor Israël bidden toch ook, en daar heb jij blijkbaar geen moeite mee", voegde ze me, al sjekkiedraaiend, toe. Daar had ik dan niet meteen iets op terug te zeggen.
Vanaf het podium werd met regelmatige tussenpozen opgeroepen de collecte van de "Islamic Relief" te steunen. Er lopen mensen door het publiek die geld voor deze organisatie ophalen. Tevens was er een standje van deze organisatie aanwezig. Zoals we weten is de Islamic Relief een Hamas-mantelorganisatie, die in Israël om die reden verboden is.
Nadat mij duidelijk was geworden dat de gazademo van afgelopen zondag te Utrecht aan de Hamas-ondersteuners ten prooi was gevallen en dat de Nederlandse activisten daar geen weet van hebben, ofwel daar niets tegen wensen te ondernemen, keek ik nog eens scherp om mij heen. Amin Abou Rashed, ook wel Abou Eénarm genoemd, vanwege zijn ene ontbrekende arm, blijkt een prominente rol in het geheel te spelen. Hij staat bij het podium en spreekt met verschillende organisatoren. Zoals we weten heeft Amin Abou Rashed een grote betrokkenheid in de internationale moslimbroederschap en wordt gezien als de financier van Hamas in Nederland.
(Geheel links met pet: Amin Abou Rashed)
De regen hield niet op en de demonstratie kabbelde voort. Er werd opgeroepen toch vooral geen Joden te discrimineren maar de volgende spreker benadrukte dan weer dat "Israel niet bestaat en ook nooit bestaan heeft". Tegen zoveel ontkenning van de realiteit is geen kruid gewassen. Het wordt tijd weer eens terug te keren naar de thuissituatie. Tot de volgende keer.
Mevrouw multiculti is dus op een Hamas fundraiser geweest. (En had het kennelijk niet eens door.)quote:Amin Abou Rashed
Amin Abou Rashed (1967) is een Palestijns activist met de Nederlandse nationaliteit.
Rashed heeft zich via diverse stichtingen en actiegroepen ingezet voor de Palestijnse zaak. In het verleden werkte hij onder de naam Amin Abou Ibrahim voor de Nederlandse Al-Aqsa Stichting. Deze stichting was gelieerd aan Hamas en staat sinds 2003 op de lijst van verboden terroristische organisaties.[1] Rashed onderhield banden met de Holy Land Foundation, een Amerikaanse organisatie die in 2008 in de Verenigde Staten werd vervolgd vanwege het financieren van Hamas. Rashed is ook actief in de Stichting Palestijns Platform voor Mensenrechten en Solidariteit (PPMS).[2][3]. Rashed verloor eerder zijn arm in een actie tegen Israël.
In 2010 kwam Amin Abou Rashed in het nieuws als opvarende van het scheepskonvooi voor Gaza dat door de Israëlische marine werd opgebracht. Hij was een van de twee opvarenden met de Nederlandse nationaliteit, naast de antropologe Anne de Jong. Rashed is blijkens een publicatie op de website van de moslimbroederschap een van de initiatiefnemers van de Europese actie om de blokkade van Gaza te breken.[4] en wordt door de Israëlische geheime dienst beschouwd als 'chief Hamas fundraiser' in West-Europa.[5]
Zeg ik dat ergens dan? Het is scorpie die er een enorm ding van maakt.quote:Op zondag 22 februari 2015 11:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wel een mega demonstratie zo te zien
quote:Maar laten we ophouden met jouw stomme spelletje, laten we weer gewoon terug ontopic komen, vindt jij ook dat deze man hier niets over mag zeggen omdat hij een buitenlands klinkende naam heeft en een gekleurd velletje heeft? Je vindt het compleet normaal dat mensen daarover vallen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |