abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 21 februari 2015 @ 16:07:42 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149890040
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 13:16 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Sarcasme is iets wat u blijkbaar niet helemaal kunt vatten.
_O-

je moet het niet gebruiken als je het niet kunt herkennen nee

quote:
Het gaat niet om angst het gaat om constateren wat er gaande is in de maatschappij.
Je kop in het zand steken zoals men vooral op het binnenhof pleegt te doen is imho niet de manier om tot een oplossing te komen.
ok vertel maar

wat is er precies gaande waardoor we Nederland beter zelf alvast kunnen islameren?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_149890097
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Wordt dat echt gezegd? Of wordt er gezegd dat er aan beide kanten wel wat werk is?
Wat zijn nu echt de nederlandse waarden? Hoort "tolerantie" daar niet ook gewoon bij? Is het dan niet handig om iedereen eens daarop aan te spreken?

Daarnaast hebben we het hier over iemand die hier al sinds zijn 13de woont(net voor de onafhankelijkheid hier komen wonen, dus eigenlijk een geboren en getogen nederlander ;) ). Hoe durf je zo iemand aan te spreken op "buitenlander" zijn???????

Ik krijg echt een beetje een vieze smaak in mijn mond van dat buitenlander gelul. Wanneer is iemand eindelijk geen buitenlander meer?????? Of is het gewoon zo dat als iemands naam wat buitenlands klinkt, of het uiterlijk niet steriotype nederlands is iemand gewoon jouw mening moet accepteren, het zelfs ermee eens moet zijn om een nederlander te zijn?

Potjandorie zeg....
het probleem ligt vooral bij allochtonen die de islam aanhangen. En de islam is gewoon intollerant. Dat geeft problemen en aangezien hun het verrekken om zich aan te passen moeten wij ons gaan aanpassen en dat is voor mij onaceptabel
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_149890289
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Hagennezen moeten zich aanpassen?
[ afbeelding ]
_O_
pi_149890358
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

_O-

je moet het niet gebruiken als je het niet kunt herkennen nee

[..]

ok vertel maar

wat is er precies gaande waardoor we Nederland beter zelf alvast kunnen islameren?
Het is net alsof ik humor aan een Duitser aan het uitleggen ben.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_149890362
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:09 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

het probleem ligt vooral bij allochtonen die de islam aanhangen. En de islam is gewoon intollerant. Dat geeft problemen en aangezien hun het verrekken om zich aan te passen moeten wij ons gaan aanpassen en dat is voor mij onaceptabel
Wat heeft de islam nu in godsnaam te maken met deze man? Hij is niet eens moslim.

Echt waar, heb je dan echt niet door dat dit echt helemaal nergens meer op slaat? Sorry, niet alleen jou, ik haak alleen in op jou reactie. Maar dit gaat toch echt helemaal nergens meer over?
Iemand met een buitenlands klinkende naam, uit surinaams nederland, woonachtig in nederland net voor de onafhankelijkheid van suriname, geen moslim, politiek actief onder de pvda.
Maar he, het gaat over de islam, hoe intolerant die wel niet is, daarom is deze man een vb van dat islamgevaar....

Potjandorie zeg, ik word er echt debiel van, hoe kan je deze gedachtegang volgen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_149890410
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet echt, het antwoord op de vraag had ook in een "ja" gevat kunnen worden namelijk.

Waarom doet het feit dat deze man een "buitenlandse" achternaam heeft er ook maar iets toe?
Hij zegt alleen maar dat dit hem opvalt. Jij maakt er gelijk van dat -alle- allochtonen maar hun mond moeten houden, zoiets. Je overdrijft.

En wat het ertoe doet is dat die buitenlanders zich zo snel gekwetst voelen als wij kritiek hebben op hun westerhaat en wellicht dit er iets mee te maken heeft.
pi_149890418
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat heeft de islam nu in godsnaam te maken met deze man? Hij is niet eens moslim.

Echt waar, heb je dan echt niet door dat dit echt helemaal nergens meer op slaat? Sorry, niet alleen jou, ik haak alleen in op jou reactie. Maar dit gaat toch echt helemaal nergens meer over?
Iemand met een buitenlands klinkende naam, uit surinaams nederland, woonachtig in nederland net voor de onafhankelijkheid van suriname, geen moslim, politiek actief onder de pvda.
Maar he, het gaat over de islam, hoe intolerant die wel niet is, daarom is deze man een vb van dat islamgevaar....

Potjandorie zeg, ik word er echt debiel van, hoe kan je deze gedachtegang volgen?
  Moderator zaterdag 21 februari 2015 @ 16:25:35 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_149890582
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:17 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Het is net alsof ik humor aan een Duitser aan het uitleggen ben.
wat is er aan de hand
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_149890708
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:19 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi om te zien hoe hysterisch erodome is op het moment dat er 1 opmerking over een naam wordt gemaakt en gaat ze volledig buiten context reageren, maar als je vervolgens over haar deelname aan de pro Palestina / pro IS demonstraties begint in DH gaat ze huilen over dat dingen uit context zijn gerukt :D hypocriet much?
pi_149891130
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hij zegt alleen maar dat dit hem opvalt. Jij maakt er gelijk van dat -alle- allochtonen maar hun mond moeten houden, zoiets. Je overdrijft.

En wat het ertoe doet is dat die buitenlanders zich zo snel gekwetst voelen als wij kritiek hebben op hun westerhaat en wellicht dit er iets mee te maken heeft.
Heb jij zijn antwoord op die vraag gelezen? Zoals gezegd had hij die ook in een simpel "ja" kunnen vatten.
Hij zegt dus wel wat meer dan dat dit hem opvalt.

En waarom beticht je deze man van "westenhaat" eigenlijk?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_149891146
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:19 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Stel je voor dat je eens echt zou antwoorden...

Wat heeft deze man, die geen moslim is, een geboren en getogen nederlander is die actief is voor de pvda met de islam te maken?
pi_149891170
:')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149891196
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mooi om te zien hoe hysterisch erodome is op het moment dat er 1 opmerking over een naam wordt gemaakt en gaat ze volledig buiten context reageren, maar als je vervolgens over haar deelname aan de pro Palestina / pro IS demonstraties begint in DH gaat ze huilen over dat dingen uit context zijn gerukt :D hypocriet much?
Een naam, die buitelands klinkt. Daarom gaat dit over de islam....

Dat deze man geen moslim is, niet uit een islamitisch gebied komt of wat dan ook doet er niets toe. Buitenlands klinkende naam is isis terrorist.
Zo nu beter, zeg ik nu wat je wil?
pi_149891222
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149891339
Onlangs nog dat programma op NPO1, met al die verschillende mensen. :7
Die Hagenees probeert echt, alsook andere goede mensen, maar die partiepooper, mag ik deze persoon zo noemen? ja dat mag ik...manmanman wat moeten we er mee aan :{ :? ;( }:| :*

Wij Nederlanders zijn echt geen racisten,de meesten van ons kunnen met iedereen door 1 deur :)
Juliie maken het ons erg lastig, en kan het nog krommer? jawel... :? ah hier is nog rustig... *; al houd ik de bushaltes goed in de gaten als ik daar ben..je weet tog. ;)
pi_149891366
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Een naam, die buitelands klinkt. Daarom gaat dit over de islam....
De quote waarop je als een volslagen debiel reageerde heeft het hele woord islam niet eens gebruikt, maar toch ga jij helemaal over je theewater en insinueer je van alles en nog wat, zonder onderbouwing.

quote:
Dat deze man geen moslim is, niet uit een islamitisch gebied komt of wat dan ook doet er niets toe. Buitenlands klinkende naam is isis terrorist.
Zo nu beter, zeg ik nu wat je wil?
Je moet echt eens beter leren lezen, volgens mij ben je gehersenspoeld tijdens al die demonstraties.
pi_149891459
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:49 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]
pi_149891497
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De quote waarop je als een volslagen debiel reageerde heeft het hele woord islam niet eens gebruikt, maar toch ga jij helemaal over je theewater en insinueer je van alles en nog wat, zonder onderbouwing.
Ik reageer hier dan ook op jou, die wel degelijk de islam aan de haren erbij trekt.
In de vraag daar staan niets over de islam.

quote:
Je moet echt eens beter leren lezen, volgens mij ben je gehersenspoeld tijdens al die demonstraties.
Waarom gaat je rant dan wel over de islam, want die heeft geen klote te maken met deze man.
pi_149891523
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:57 schreef erodome het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_149891537
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik reageer hier dan ook op jou, die wel degelijk de islam aan de haren erbij trekt.
In de vraag daar staan niets over de islam.

Vertel, waar haal ik de islam erbij? Wijs mij het aan in een letterlijke quote.

quote:
Waarom gaat je rant dan wel over de islam, want die heeft geen klote te maken met deze man.
Waar? Show me waar ik rant over de islam in dit topic.

Letterlijke quotes, kom maar op.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2015 17:00:34 ]
pi_149891577
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Vertel, waar haal ik de islam erbij? Wijs mij het aan in een letterlijke quote.

[..]

Waar? Show me waar ik rant over de islam in dit topic.
Je haalt een ander onderwerp aan, over de ene pro palestina demo waar ik ben geweest. Waar je dan gelijk weer pro isis van moet maken om het idee te geven dat het ergens anders over gaat.
pi_149891632
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Je haalt een ander onderwerp aan, over de ene pro palestina demo waar ik ben geweest. Waar je dan gelijk weer pro isis van moet maken om het idee te geven dat het ergens anders over gaat.
Ik vroeg om letterlijke quotes waar ik de islam bij de haren in dit topic bij haal. Dat is je niet gelukt, sterker nog, je hebt geen idee hoe hypocriet je wel niet bent met je opmerkingen en je pro-ISIS demonstratie deelname. Je faalt wederom, keihard en overduidelijk. Stop gewoon met reageren in dit topic want je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk met je debiele uitspraken en je woordendiarree die je uit je toetsenbord weet te persen. En nu tjeften jij.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2015 17:04:28 ]
pi_149891674
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik vroeg om letterlijke quotes waar ik de islam bij de haren in dit topic bij haal. Dat is je niet gelukt, sterker nog, je hebt geen idee hoe hypocriet je wel niet bent met je opmerkingen in dit topic. Je faalt wederom, keihard en overduidelijk. Stop gewoon met reageren in dit topic want je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk met je debiele uitspraken en je woordendiarree die je uit je toetsenbord weet te persen. En nu tjeften jij.
Ach rot op scorpie, de reactie waar jij als eerste op reageert komt af van een reactie op een tekst die wel degelijk over de islam gaat. Lees gewoon eens terug en kijk eens waar je zelf op reageert.

Deze dus:

quote:
pi_149891700
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:49 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt mijn haar ziet er momenteel net zo uit ik moet nodig naar de kapper :o
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_149891735
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Ach rot op scorpie, de reactie waar jij als eerste op reageert komt af van een reactie op een test die wel degelijk over de islam gaat. Lees gewoon eens terug en kijk eens waar je zelf op reageert.
Als het zo was dan had je ondertussen wel allang letterlijke quotes erbij kunnen halen van mij waarin ik rant over de islam, zoals je zo stoer beweerde. Het lukt je niet, omdat het er simpelweg niet is.

Geef nou gewoon toe dat je door overmatige jeuk aan je kut buiten alle properties als een volslagen debiel reageerde op dingen die simpelweg niet in dit topic stonden, dit ga je niet winnen, je zit vastgelult.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')