en jouw oplossing is om er officieel een islamstaat van te makenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:50 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Voorbeelden zijn er te over ik noem het feit dat bepaalde mensen menen vrouwen hoeren te mogen noemen en mogen mishandelen en of misbruiken indien ze geen islamitische kleding dragen.
Ik zou dus mezelf moeten openstellen en me meer in hun gedachtegoed moeten inleven..
Nou zout maar op naar de woestijn met je achterlijke geloof en cultuur!
Integratie lukt niet omdat bepaalde groepen hun middeleeuwse opvattingen willen opdringen aan een moderne westerse maatschappij.
Nee wat we al vele decennia opofferen is onze vrijheden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:00 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
En jij hebt je eerstgeboren dochter aangeboden aan die mensen, of hoe moet ik dat offer precies voor me zien?
Sarcasme is iets wat u blijkbaar niet helemaal kunt vatten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
en jouw oplossing is om er officieel een islamstaat van te maken
ik heb er zelf weinig (geen) last van dus mijn keuze zou het niet zijn maar het is natuurlijk een mening die je mag hebben ... angst is alleen wel een beetje een slechte raadgever
Open je ogen!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:16 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Sarcasme is iets wat u blijkbaar niet helemaal kunt vatten.
Het gaat niet om angst het gaat om constateren wat er gaande is in de maatschappij.
Je kop in het zand steken zoals men vooral op het binnenhof pleegt te doen is imho niet de manier om tot een oplossing te komen.
Een struisvogel in dit topic wie had dat gedacht..quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:46 schreef Metalfrost het volgende:
Grappig dat altijd een politiek bewindspersoon met een exotische achternaam hier over begint..
Jij stemt PvdA?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Daarom PVDA, juist nu!
PVDA, voor streng integratiebeleid.
Hij vraagt wat jij hebt opgeofferd en de enige voorbeelden die je aan kunt halen zijn nieuwsberichten waar je je heel druk om maakt, maar die je niet eens had meegekregen als je die dag geen tijd had om te internetten.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:14 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Nee wat we al vele decennia opofferen is onze vrijheden.
Een voorbeeld is het weghalen van een tekening van een school omdat het bepaalde mensen die intolerant zijn onvoldoende tolerantie hebben om een tekening te aanschouwen.
Een ander voorbeeld is dat in bepaalde wijken vrouwen niet durven komen omdat ze geen sluier dragen en dus letterlijk vogelvrij zijn bijvoorbeeld Oosterwij te Gouda.
Ik heb jaren in GoudaIslamabad aan de ijssel gewoond dus ga mij niet uitleggen hoe erg het is gesteld daar.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:42 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Hij vraagt wat jij hebt opgeofferd en de enige voorbeelden die je aan kunt halen zijn nieuwsberichten waar je je heel druk om maakt, maar die je niet eens had meegekregen als je die dag geen tijd had om te internetten.
Dit plaatje schiet me te binnen:
[ afbeelding ]
Ben je ooit in je leven in de Schilderswijk of Oosterwij geweest? Want er lopen in beide wijken gewoon vrouwen ongesluierd rond. Maar volgens de Telegraaf durven ze dat niet, dus we kunnen beter een islamitische staat van Nederland maken.![]()
Racisme, acceptatie, tolerantie en discriminatie werken maar 1 kant op, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]Geldt dat ook voor de rasechte Hagenees die horen dat moslims ze niet moeten?twitter:RSBaldewsingh twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 09:31:05Ik hoor té vaak in de stad "Ze moeten ons niet!". Dat gevoel moeten we wegnemen en het welbevinden bevorderen. #integratiebeleidDH reageer retweet
Aha, je bent dus niet zomaar onwetend, maar verkondigt glasharde leugens. Zo komen we er wel met zijn allen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:59 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Ik heb jaren in GoudaIslamabad aan de ijssel gewoond dus ga mij niet uitleggen hoe erg het is gesteld daar.
Blijf vooral je kop in het zand steken en probeer vooral mensen die wel weten waar het om gaat belachelijk te maken met de zoveelste dooddoener.
Jij bent hier de leugenaar.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:05 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Aha, je bent dus niet zomaar onwetend, maar verkondigt glasharde leugens. Zo komen we er wel met zijn allen.
De laatste keer dat ik in Oosterwij belandde, paar maanden terug, was op een feestje vol drugs, alcohol en losse dames. Maar nee man, alleen maar gesluierde vrouwen daar.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:06 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Jij bent hier de leugenaar.
En dat weet je donders goed.
Als mensen kiezen om in isolement te leven moeten ze dat recht wat mij betreft ook hebben. Volgens mij is het allemaal één pot nat, dat we voor andere mensen beslissen dat ze niet zelf mogen kiezen hoe ze hun leven inrichten ook als ze verder niemand kwaad doen omdat het niet past bij wat "de samenleving" zou vinden. Ik vind dat je je er niet mee hebt te bemoeien.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:38 schreef TorroFernandes het volgende:
Als we met zijn allen een samenleving moeten vormen, is het toch belangrijk dat nieuwkomers uit hun isolement komen en onderdeel van deze samenleving worden?
Kom op zeg... Kijk eerst eens naar hoe armzalig met name moslims omgaan met het verschijnsel integratie. Praten we daarna verder over een paar tokkieopmerkingen.quote:Autochtone Hagenaars moeten aanvaarden dat hun stad inwoners telt met 140 etnische achtergronden. Geluiden tegen nieuwkomers als 'jullie horen hier niet thuis' leiden tot gevoelens van buitengesloten worden. „Dat accepteren we niet in Den Haag.”
Dat recht hebben ze in principe, tot op een bepaalde hoogte, maar het is als samenleving onwenselijk dat te veel mensen dat doen. Daarom dus beleid om mensen te stimuleren zich beter in deze maatschappij te bewegen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als mensen kiezen om in isolement te leven moeten ze dat recht wat mij betreft ook hebben. Volgens mij is het allemaal één pot nat, dat we voor andere mensen beslissen dat ze niet zelf mogen kiezen hoe ze hun leven inrichten ook als ze verder niemand kwaad doen omdat het niet past bij wat "de samenleving" zou vinden. Ik vind dat je je er niet mee hebt te bemoeien.
Sommige FOK!'ers hebben dit groot afgedrukt en ingelijst in hun woonkamer hangen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 13:42 schreef TorroFernandes het volgende:
Dit plaatje schiet me te binnen:
als ik naar turkije emigreer of marokko moet ik me aanpassen aan hun cultuur en dat is normaal, wat degene met die moeilijke naam wil is het omdraaien. Als iemand hier woont die vanuit een ander land en cultuur zich hier niet op zijn plek voelt dan is het wellicht beter om naar een land te gaan waar ze zich wel prettig voelen. Of zich aanpassen aan de Nederlandse cultuur. Natuurlijk mag iedereen zeggen wat ze vinden, maar dat is niet genoeg wij moeten ons gaan aanpassen en dat is hoe je het ook wend of keert van de zottequote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:04 schreef erodome het volgende:
[..]
????????????
Meen je dit nu echt serieus? Als iemand geen jan jansen heet moeten ze hun mond maar houden, omdat de naam niet "nederlands" genoeg is?
Ik denk dat je een beetje te emotioneel reageert Eroquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:04 schreef erodome het volgende:
[..]
????????????
Meen je dit nu echt serieus? Als iemand geen jan jansen heet moeten ze hun mond maar houden, omdat de naam niet "nederlands" genoeg is?
Wordt dat echt gezegd? Of wordt er gezegd dat er aan beide kanten wel wat werk is?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als ik naar turkije emigreer of marokko moet ik me aanpassen aan hun cultuur en dat is normaal, wat degene met die moeilijke naam wil is het omdraaien. Als iemand hier woont die vanuit een ander land en cultuur zich hier niet op zijn plek voelt dan is het wellicht beter om naar een land te gaan waar ze zich wel prettig voelen. Of zich aanpassen aan de Nederlandse cultuur. Natuurlijk mag iedereen zeggen wat ze vinden, maar dat is niet genoeg wij moeten ons gaan aanpassen en dat is hoe je het ook wend of keert van de zotte
Niet echt, het antwoord op de vraag had ook in een "ja" gevat kunnen worden namelijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje te emotioneel reageert Ero
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |