Ook op verplichte cursus.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:56 schreef Carlos93 het volgende:
Buitenlanders komen hierheen, zij passen zich maar aan. Dat een Nederlander het accepteert dat hij met zulk volk moet samenleven tot daar aan toe. Maar het moet niet zo zijn dat wij ons aan hun moeten gaan aanpassen. Zij komen hier tenslotte in ONS land wonen.
Ben 't spuugzat aan het worden dat wij Nederlanders altijd maar moeten buigen voor die buitenlanders die door links altijd maar worden binnengehaald. Net alsof wij ze zo graag willen hebben.
Waarin moet je je dan allemaal aanpassen? Waar bestaat dat gebuig van jou uit in je verdere leven?quote:Op maandag 23 februari 2015 02:56 schreef Carlos93 het volgende:
Buitenlanders komen hierheen, zij passen zich maar aan. Dat een Nederlander het accepteert dat hij met zulk volk moet samenleven tot daar aan toe. Maar het moet niet zo zijn dat wij ons aan hun moeten gaan aanpassen. Zij komen hier tenslotte in ONS land wonen.
Ben 't spuugzat aan het worden dat wij Nederlanders altijd maar moeten buigen voor die buitenlanders die door links altijd maar worden binnengehaald. Net alsof wij ze zo graag willen hebben.
Dat was rechts, niet links.quote:Op maandag 23 februari 2015 02:56 schreef Carlos93 het volgende:
Ben 't spuugzat aan het worden dat wij Nederlanders altijd maar moeten buigen voor die buitenlanders die door links altijd maar worden binnengehaald.
Moskee hier, moskee daar. Buitenlanders die zwarte piet willen veranderen. Buitenlanders die hun eigen gewoontes houden, Buitenlanders die onze kerst willen aanpassen. Daarnaast betalen we met z'n allen voor al die buitenlanders een groot gedeelte. Ben je dat zelf niet spuugzat?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarin moet je je dan allemaal aanpassen? Waar bestaat dat gebuig van jou uit in je verdere leven?
Een moskee is aanpassen, moet je erheen dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:24 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Moskee hier, moskee daar. Buitenlanders die zwarte piet willen veranderen. Buitenlanders die hun eigen gewoontes houden, Buitenlanders die onze kerst willen aanpassen. Daarnaast betalen we met z'n allen voor al die buitenlanders een groot gedeelte. Ben je dat zelf niet spuugzat?
Een moskee hoef ik niet in, maar ik moet 'm wel aanschouwen. Dat is al aanpassen, want die gebouwen horen hier niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Een moskee is aanpassen, moet je erheen dan?
Buitenlanders die zwarte piet willen veranderen? Je weet dat dat voornamelijk surinaamse/antiliaanse nederlanders waren en een stevige hand autochtonen? Waarom noem je mensen die hier geboren en getogen zijn buitenlanders?
Kerst aanpassen, wie wil dat dan? Je weet dat de gevalletjes van geen kerstboom niet door moslims zijn aangevraagd? Dat er eigenlijk geen enkele roep in die richting te horen is uit die hoek? Dat dit meer over domme mensen ging die dachten dat anderen dat fijn zouden vinden en wat andere redenen die niets met aanpassen aan wie dan ook te maken hadden.
En ik moet voor zoveel betalen wat ik niet leuk vind, het is niet anders, maakt mij niet zo uit waar iemand vandaan komt, als die persoon kan werken moeten ze dat doen.
Kut Amerikanen met hun kut Coca-colaquote:Op maandag 23 februari 2015 11:24 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Moskee hier, moskee daar. Buitenlanders die zwarte piet willen veranderen. Buitenlanders die hun eigen gewoontes houden, Buitenlanders die onze kerst willen aanpassen. Daarnaast betalen we met z'n allen voor al die buitenlanders een groot gedeelte. Ben je dat zelf niet spuugzat?
En nee, het gaat mij niet specifiek om de Islam, want in mijn ogen is iedere vorm van geloof belachelijk en gebaseerd op sprookjes. Of het nou het Christendom is of de Islam.
Het stikt van de lelijke gebouwen, hoort hier alleen thuis wat jij leuk vindt om naar te kijken?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:38 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Een moskee hoef ik niet in, maar ik moet 'm wel aanschouwen. Dat is al aanpassen, want die gebouwen horen hier niet.
Kerst???????? Volgens mij haal je nu kerst en sinterklaas door elkaar.quote:Kerst verbieden? Volg de VN maar eens en alle berichten eromheen. Is nog bij onze 'vriendin' Verene Sheperd geweest.
Veel van die polen werken hier dan ook onder poolse bedrijven, lekker goedkoop voor de nederlandse bedrijven die ze inhuren. Die hebben helemaal geen tijd om nederlands te leren, wonen hier ook niet echt.quote:Ik heb verder ook geen probleem met de goede buitenlanders, die hier komen om te werken, en zich aanpassen aan onze cultuur. Waar ik wel een hekel aan heb is aan de buitenlanders die zich niet aanpassen. En dan heb ik het niet specifiek over getinte mensen, maar ook gewoon over blanke personen uit het oosten.
Laatst was het zelfs zo erg in een winkel, dat een Poolse man in het Pools ging praten tegen een kassamedewerker. Toen ze te verstaan gaf dat zij de Poolse taal niet machtig was en dat hij maar gewoon Nederlands praat, werd hij nog boos ook. En dat is niet de eerste keer dat ik zoiets zie bij dat volk.
En toch maak je je druk om kerst?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:24 schreef Carlos93 het volgende:
En nee, het gaat mij niet specifiek om de Islam, want in mijn ogen is iedere vorm van geloof belachelijk en gebaseerd op sprookjes. Of het nou het Christendom is of de Islam.
Heeeeeey Bilgequote:Op zondag 22 februari 2015 02:25 schreef Bilge het volgende:
'Rasechte'.Net alsof allochtonen neppe, of tweederangs burgers zijn.
Gelijke monniken, gelijke kappen.
Jaaaa goed en met jou? xoxoquote:Op maandag 23 februari 2015 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeeeey NotYou!!!!1
Hoe gaat het met jou?
Toch geen ebola hè? Of pfeiffer?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja beetje ziekjes maar verder oke. Kus terug.
Ik zocht op google. Ik vond nergens een uitspraak van haar waar ze zei dat ze kerstviering wilt verbieden.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:03 schreef Carlos93 het volgende:
Zoek maar eens op google naar Verene Sheperd + kerst. Dan krijg je toch een lijst met resultaten over uitspraken die kerst willen verbieden.
En wat dat betreft zijn we ook niet het eerste land. Engeland is het zelfs in delen van London verboden geworden om kerstmuziek te draaien in een winkel, of een kerstboom te hebben in je etalage.
Inderdaad. Neem jij die shariadriehoek, half Gouda, Kanaleneiland en Amsterdam West even mee dan?quote:
Zelf kom ik uit Scheveningen/Duindorp.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
Dat zijn nou net de wijken die vroegah zo gezellig waren ... spoor , schilders , moerwijk ...
nu durft je er haast niet meer binnen te komen ... om over de laak maar te zwijgen ...
beter een Hagenees zijn dan een Hagenaar .. ( maar goed mijn roots komen uit spoorwijk )
Je kunt niet een regio oppakken als een vloerkleed en vervoeren. In dit geval zou het jatten zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Inderdaad. Neem jij die shariadriehoek, half Gouda, Kanaleneiland en Amsterdam West even mee dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |