Als het enkel brood noch vis is dan heb ik daar geen problemen meequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je maar niet achter het net vist.
Elke normale winkelier wil niet geassocieerd worden met die pauperwinkel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:46 schreef Saind het volgende:
Stijn http://www.dichtbij.nl/eindhoven/artikel/3356524/-
Zijn nu meerdere winkels
Is toch zo'n 1365 miljoen kilo winst.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke normale winkelier wil niet geassocieerd worden met die pauperwinkel.
Zie wel dat ze een omzet van 3,19 miljard euro hebben en een winst van 2730 miljoen pond.
Zat laatst in de kroeg te lullen met een ier die er werkt, ze draaiden op zondag in eindje twee ton omzet. Dat zijn toch veel shirtjes van een euroquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke normale winkelier wil niet geassocieerd worden met die pauperwinkel.
Zie wel dat ze een omzet van 3,19 miljard euro hebben en een winst van 2730 miljoen pond.
http://badum-tish.comquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is toch zo'n 1365 miljoen kilo winst.
Daar hebben ze in Bangladesh mooi hun energie aan besteed.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Zat laatst in de kroeg te lullen met een ier die er werkt, ze draaiden op zondag in eindje twee ton omzet. Dat zijn toch veel shirtjes van een euro
Ik houd mijn hart vast als V&D moet sluiten en Primark zijn slag slaat met die panden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Zat laatst in de kroeg te lullen met een ier die er werkt, ze draaiden op zondag in eindje twee ton omzet. Dat zijn toch veel shirtjes van een euro
Topshop komt er ook aan. Iets beter dan Primark, maar kwaliteit is het allemaal niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik houd mijn hart vast als V&D moet sluiten en Primark zijn slag slaat met die panden.
Brussel?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:54 schreef DonRaja het volgende:
Ik merkte deze week voor het eerst dat er geen rijen stonden om binnen te gaan bij de Primark hier.
Zelfde met boodschappen halen bij Aldi/Lidl/Action etc. Arm is het nieuwe rijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op zich wel bijzonder, toen ik op de middelbare school zat wou je echt niet gezien worden in shirts van een euro, nu is het hipper dan hip.
Dat begrijp ik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:58 schreef Smoofie het volgende:
@Opper . De schilderijen die in bezit zijn van Amerikanen bedoelde ik.
Goedkoop is duurkoop.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfde met boodschappen halen bij Aldi/Lidl/Action etc. Arm is het nieuwe rijk.
Ik ben eens bij de Pizzahut geweest in Sri Lanka. Daar ben ik erachter gekomen dat er nog steeds een standenmaatschappij heerst in Sri Lanka. Onze chauffeur en tevens gids moest namelijk ergens anders gaan zitten, zo jong als ik was had dat niet door. Ik zat dus op een gegeven moment naast de chauffeur.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:57 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben met wat collega's zojuist naar Pizzahut (niet mijn keus) geweest. Eén kreeg het voor elkaar 18 slices te eten bij het buffet en hij is zo mager als Stijn.
Zelfde in India. Onze chauffeurs/gidsen mochten niet in hetzelfde hotel blijven.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben eens bij de Pizzahut geweest in Sri Lanka. Daar ben ik erachter gekomen dat er nog steeds een standenmaatschappij heerst in Sri Lanka. Onze chauffeur en tevens gids moest namelijk ergens anders gaan zitten, zo jong als ik was had dat niet door. Ik zat dus op een gegeven moment naast de chauffeur.
Toen wij op doorreis waren heeft onze chauffeur in de auto geslapen denk ik. Sri Lanka kan ik je aanraden trouwens, prachtig land met een rijke geschiedenis.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfde in India. Onze chauffeurs/gidsen mochten niet in hetzelfde hotel blijven.
Nu bij wie is de molquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Toen wij op doorreis waren heeft onze chauffeur in de auto geslapen denk ik. Sri Lanka kan ik je aanraden trouwens, prachtig land met een rijke geschiedenis.
Klopt, ik heb daar één aflevering van gezien en herkende veel plekken.quote:
Best leuk. Ik kijk ook nog graag de japan editie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, ik heb daar één aflevering van gezien en herkende veel plekken.
Die kans bestaat. Maar dan wagen we het eropquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:09 schreef Smoofie het volgende:
Maar saind 10 uur zou ik miss nog redden. Alleen dan is de rij al kk lang me dunkt
Zal toch wel meevallen op donderdag?quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Die kans bestaat. Maar dan wagen we het erop
Hoeveel kost het , ik heb alleen een oude studentenkaartquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Die kans bestaat. Maar dan wagen we het erop
Geeltjequote:Op woensdag 18 februari 2015 14:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoeveel kost het , ik heb alleen een oude studentenkaart. En hoe moet ik het doen met eten
Jij bent natuurlijk voor het zwaar subsidieren zodat het goedkoper is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
geeltje voor een museum
nederland pls
Het wordt al zwaar gesubsidieerd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk voor het zwaar subsidieren zodat het goedkoper is.
Daaaaayum , 25 euquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Geeltje
We kunnen splitten, ik ga gratis
Als ik studenten OV laat zien , geloven ze dan dat ik een student ben?quote:
Heb je geen collegekaart? Anders ga jij op die museumkaart en ik op m'n collegekaart.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik studenten OV laat zien , geloven ze dan dat ik een student ben?
Collekaart van 2012quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je geen collegekaart? Anders ga jij op die museumkaart en ik op m'n collegekaart.
geen broertje zusje met CJP pas? Laat Stijn hem anders opsturen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik studenten OV laat zien , geloven ze dan dat ik een student ben?
De vorige keer was ik wel <18. Toen werk ik in het rijks gebeld door 4 rechercheurs met een huiszoekingsbevel. Trauma's allesquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Smoofie is toch klein.
Die is <18
wtf waarvoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
De vorige keer was ik wel <18. Toen werk ik in het rijks gebeld door 4 rechercheurs met een huiszoekingsbevel. Trauma's alles
vies volk van de popoquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Vuurwerk/bommen bouwen. Vaker verteld
Das wel vaag. Luchtpost kan gewoon op directe lijnvluchten mee en zeevracht gaat door Suezkanaal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:27 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens knut , ik had iets via amazon.de gekocht wat uit Japan kwam. Levertijd was 4 weken. Ik kijk nu naar tracktrace van Japan Post en het is naar New York verzonden , klopt dat? Dat het gia New York naar Europa gaat?
Dan klopt er dus iets niet =/. Ik wacht het af tot 24 feb , dan is de levertijd verstreken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Das wel vaag. Luchtpost kan gewoon op directe lijnvluchten mee en zeevracht gaat door Suezkanaal.
Training voor de tour van japan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Fietstocht naar school. Ik loop de school in. Kijk op het scherm. 7e uur uitval.
Fietstocht voor niks.
Ook randstedelingen gaan naar de Primark.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat we hier anti-provincialen zijn.
In de steden verkopen ze het meest mafkees.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat we hier anti-provincialen zijn.
1 keer geweest in Londen. Tering druk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook randstedelingen gaan naar de Primark.
Ja aan provincialen die heel gedurfd een dagje naar de stad komen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de steden verkopen ze het meest mafkees.
geloof ik niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook randstedelingen gaan naar de Primark.
Grootste winkel is in Manchesterquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1 keer geweest in Londen. Tering druk.
Allemaal tiener meisjes op koopjesjacht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grootste winkel is in Manchester
lijerquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grootste winkel is in Manchester
Ik heb dat gehad bij Nemo. Blijkbaar vinden ze het niet leuk als je onder de hekjes klimt bij de dak.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
De vorige keer was ik wel <18. Toen werk ik in het rijks gebeld door 4 rechercheurs met een huiszoekingsbevel. Trauma's alles
En Randstedelingen gaan er dus niet naar toequote:Op woensdag 18 februari 2015 14:38 schreef Saind het volgende:
[..]
In de randstad zie je provincialen in de primark, in de provincie zie je Belgen
Je ziet hier wel utrechtersquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En Randstedelingen gaan er dus niet naar toe
Dat zeg ik ook altijd, en dan gaat m'n huisgenoot uit Houten kankeren dat ie wel uit de randstad komtquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die denken alleen dat ze bij de Randstad horen.
Houtenquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, en dan gaat m'n huisgenoot uit Houten kankeren dat ie wel uit de randstad komt
Wij proberen ons vast te houden aan oud hollandsche waarden zoals stijlgevoel en persoonlijke verzorging.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En Randstedelingen gaan er dus niet naar toe
Dat kun je aan mij wel toevertrouwen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij proberen ons vast te houden aan oud hollandsche waarden zoals stijlgevoel en persoonlijke verzorging.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:09 schreef Smoofie het volgende:
Saind , adam weet nog wel dat Ajax morgen is he? Na al die carnaval blackouts.
nee dat schiet niet echt op zonder pedalenquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je zo harder, met zo'n houding Knut?
Goed puntquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef Saind het volgende:
[..]
nee dat schiet niet echt op zonder pedalen
Wat een mooie fietsquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit een prima opmerking.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef Saind het volgende:
[..]
nee dat schiet niet echt op zonder pedalen
Ziet er inderdaad niet zo smakelijk uit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:50 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
3,5 sterren
ik ga deze man echt ontvrienden
koud manquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dvengod![]()
Is het al zomer daar ouwe Bulgaar
0.0 strawberry bavquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad niet zo smakelijk uit.
Anderzijds had ik laatst echt een fantastisch alcoholvrij biertje op. Dus het kan wel.
Dat moet een grapje zijn van hem.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:50 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
3,5 sterren
ik ga deze man echt ontvrienden
Gemiddeld 21 is niet helemaal slecht nee, zou je hier voor tekenen als zomerquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Kankerkoud man
Maar vannacht bereiken we een minimum van -9 rond 01.00. Daarna gaat het alleen maar stijgen. Dit weekend al rond de 10 graden, daarna rond de 15 graden. Maar zomer laat nog wel eventjes op zich wachten. Al is april met gemiddeld 21 graden ook niet verkeerd natuurlijk.
Maart en April zijn al jaren warm hoor. Vaak is het in juli en augustus wat minder dan de jaren 2004-2010quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Gemiddeld 21 is niet helemaal slecht nee, zou je hier voor tekenen als zomer, hoop dat het nu ook afgelopen is met die konkokou en dat we niet in april nog vervelende snilbuitjes krijgen .
Ik vermoed dat deze in de top 10 bij mij zou komen te staan. Van onderen dan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:52 schreef Saind het volgende:
[..]
0.0 strawberry bav
ik weet het niet man
Hey JCquote:
2013 is het niet met je eensquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maart en April zijn al jaren warm hoor. Vaak is het in juli en augustus wat minder dan de jaren 2004-2010
Laatste vorstdag in 2013 was 1 meiquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey JC
[..]
2013 is het niet met je eens
[ afbeelding ]
Klopt .quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste helft 2013 was wel godvergeten koud.
Was toen een maand op de Balkan met nul wolken en 30 gradenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt .
En 2012 was die enorme klotezomer met nauwelijks zon en een record aan neerslag.
Ben toen dikke maand in Spanje geweest werd gek.
2009 en 2010 waren wel warmquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt .
En 2012 was die enorme klotezomer met nauwelijks zon en een record aan neerslag.
Ben toen dikke maand in Spanje geweest werd gek.
Lijkt me wel chill, nog steeds zo goedkoop of betaal je tegenwoordig gewoon de toeristische tarieven daar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Was toen een maand op de Balkan met nul wolken en 30 graden
De badplaatsen zijn vrij duur door de Russen maar alsnog goedkoopquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me wel chill, nog steeds zo goedkoop of betaal je tegenwoordig gewoon de toeristische tarieven daar.
Kan zijn dat ze de bulk naar de VS sturen en van daaruit weer naar Europa, uiteindelijk gaat het erom of jij het op tijd krijgtquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan klopt er dus iets niet =/. Ik wacht het af tot 24 feb , dan is de levertijd verstreken.
Toen had je toch die extreme winters met meters snil, ben toen nog een x ergens gestrand op een snelweg tussen Utrecht en Hilversum in 5 uur file.quote:
Had al mail gestuurd naar die winkel op Amazon. Het klopt niet, het pakketje staat op ' final delivery' ergens in de USAquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze de bulk naar de VS sturen en van daaruit weer naar Europa, uiteindelijk gaat het erom of jij het op tijd krijgt
Periode april-augustus was wel redelijk warm destijds. Vooral 2010.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen had je toch die extreme winters met meters snil, ben toen nog een x ergens gestrand op een snelweg tussen Utrecht en Hilversum in 5 uur file.
Ook zowat de enige keer dat dat afgegeven weeralarm NIET onterecht is gebleken.
Keertje checken dan, of dieper in binnenland aan zo'n prachtig meer zoals je daar veel ziet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:16 schreef Saind het volgende:
[..]
De badplaatsen zijn vrij duur door de Russen maar alsnog goedkoop
Nee dan is het inderdaad goed fout, die Japanners weten niet waar Nederland ligtquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had al mail gestuurd naar die winkel op Amazon. Het klopt niet, het pakketje staat op ' final delivery' ergens in de USA
Daar kan ik me dus geen zak van herinnerenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Typisch het volgende:
het gaat echt over het weer van een aantal jaar terug ja?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Typisch het volgende:
begin 2012 was er ook aardig wat sneeuw, dacht begin februari. Hele vrijdag toen met klas op pad geweest, 's avonds vanuit wassenaar naar leiden fietsen door de sneeuwquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:19 schreef Elan het volgende:
Nouja meters, er lag toen wel meer dan de afgelopen 2 winters bij elkaar.
[ afbeelding ]
Laten we het hebben voor de kansen van de Nederlandse ploegen in de EL.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Typisch het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Was toen een maand op de Balkan met nul wolken en 30 graden
PSV maakt geen kans joh.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Laten we het hebben voor de kansen van de Nederlandse ploegen in de EL.
Ik denk dat Ajax en PSV een goede kans maken, Feyenoord niet ondanks de blessures van Roma.
Ik weet alles nogquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus geen zak van herinneren
Lijkt me wel lastig korfballen dan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
begin 2012 was er ook aardig wat sneeuw, dacht begin februari. Hele vrijdag toen met klas op pad geweest, 's avonds vanuit wassenaar naar leiden fietsen door de sneeuw.
Wel leuk dat we een bestelbusje in de sloot zagen rijden
quequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet alles nog. Behalve de 11e juli 2010 post 2200
Zaalkorfbal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig korfballen dan.
Kroatie wel duur gewordenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:16 schreef Saind het volgende:
[..]
De badplaatsen zijn vrij duur door de Russen maar alsnog goedkoop
Adres copy past moet niet al te lastig zijn lijkt mij. Heb het via duitse Amazon besteld en met creditcard, dus als het mis is , hopelijk refund.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dan is het inderdaad goed fout, die Japanners weten niet waar Nederland ligt
Obama krijgt zendtijd op NPO2?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is een conferentie van een terrorist bezig op NPO2.
Die springen wel van hun stoel als ze Memphis en Guardado op het lijstje zien staan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenzij die Russen ze onderschatten natuurlijk.
Geen idee of ze dat doen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die springen wel van hun stoel als ze Memphis en Guardado op het lijstje zien staan.
Wedstrijdselectie Zenit:Zo kan je toch niet redeneren stinho, Ajax won tenslotte ook van City United en Barcelona.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Wat voor houding ?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Die springen wel van hun stoel als ze Memphis en Guardado op het lijstje zien staan.
Wedstrijdselectie Zenit:die wedstrijd boeit echt niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs psv'ers niet
Nou ja, stuur lijkt me wel nogal laag. Ik weet niet.. Ik ben geen wielrennerquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat voor houding ?
Nieuwe bika kano dit.
Mooi dingetje wel.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:27 schreef Smoofie het volgende:
Mijn geheugen heeft het altijd goed saind, alleen om capaciteit te behouden wordt er van alles gedelete. Kan me echt niets meer levendig herinneren van voor mn 11e. Ik 'weet' alleen dat het gebeurt is.
[..]
Wedstrijdselectie Zenit:Jammer dat Lombaerts en Fayzulin niet erbij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit vrij laag maar nog niet heel extreem. En volgens mij heeft kano nog niet de goede stuurpen, dit is een negatieve (maw schuin naar beneden) en volgens mij wil hij gewoon rechte.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, stuur lijkt me wel nogal laag. Ik weet niet.. Ik ben geen wielrenner
verkapte ajacied jijquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef Elan het volgende:
Hopelijk wint Ajax van die Polen dan kunnen jullie Inso pesten en het Pools voetbal belachelijk maken.
Slechtste Ajax ooit verslaat beste poolse club. Wel triest.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef Elan het volgende:
Hopelijk wint Ajax van die Polen dan kunnen jullie Inso pesten en het Pools voetbal belachelijk maken.
10 punten als je zonder googlen weet van wie deze fiets is/wasquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit vrij laag maar nog niet heel extreem. En volgens mij heeft kano nog niet de goede stuurpen, dit is een negatieve (maw schuin naar beneden) en volgens mij wil hij gewoon rechte.
Bij de profs is het nog erger
[ afbeelding ]
best wel treurig dat dat stadion daar halfvol zit morgenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
die wedstrijd boeit echt niemand
zelfs psv'ers niet
Legia verloor afgelopen weekend van Jagiellonia.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Slechtste Ajax ooit verslaat beste poolse club. Wel triest.
haha ja dat wordt echt lachen geblazen! xDquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef Elan het volgende:
Ajax ook altijs toch? Alleen de kuip zit altijd echt vol.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
best wel treurig dat dat stadion daar halfvol zit morgen
Ajax vult tenminste nog wel zo'n 70/75% lijkt me. Voor morgen zijn er van de 53346 al 45000 verkocht. Nog steeds moet het stadion natuurlijk wel vol zitten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax ook altijs toch? Alleen de kuip zit altijd echt vol.
Kogelsquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:32 schreef Smoofie het volgende:
Krijgen russiche spelers hun geld wel in Dollars? Of in Roebels
Dit doet mij denken aan dat jij riep dat PSV na de winterstop het toch weggeeft.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nodig. PSV vliegt er gegarandeerd uit tegen Zenit.
En dat Veltman het WK zou spelen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan dat jij riep dat PSV na de winterstop het toch weggeeft.
20%quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe groot schatten jullie de kans dat alle 3 de Nederlandse ploegen eruit vliegen?
Fred Rutten zit niet meer bij PSV.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan dat jij riep dat PSV na de winterstop het toch weggeeft.
Dat was Stijn dom varken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat was Shereyas ofzo dom varken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dat Veltman het WK zou spelen.
Proest.
Ik heb het over 2 maanden geleden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fred Rutten zit niet meer bij PSV.
Hij heeft toch gespeeldquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dat Veltman het WK zou spelen.
Proest.
Ah, ik wil mijzelf schuldbewust maken als je dat wilt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het over 2 maanden geleden.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet alleen ik, everzwijntje.
quote:Op zondag 30 november 2014 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er wel gerust op dat PSV gaat choken na de winterstop.
Legia heeft de beelden van Red Bull Salzburg gezien.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:36 schreef GGMM het volgende:
Ajax gaat door.
PSV en Feyenoord vliegen er uit.
Ik heb geen idee, in principe hebben PSV en Feyenoord weinig kans maar tegen sterke ploegen is het vaak makkelijker te verrassen dan zo'n no no club uit Polenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij nader inzien gooi ik het op 60%. Foutieve berekening
Als Guus_Geluk7 daar een topposter is, weet je genoeg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:45 schreef GGMM het volgende:
Zo, ik heb de mensen van KLB er even van langs gegeven.
Advocaat?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij heeft de wedstrijd van Ajax tegen Salzburg (0-3-verlies) nog niet teruggekeken, maar begreep wel dat de Oostenrijkers Ajax vroeg vastzetten. 'Ik zal erover nadenken om dat ook te doen', aldus Advocaat.
Uitslag: 4-0 Ajax.
Oh op die fiets, was niet echt duidelijk dat je refereerde naar Dickie tijdens Ajax-AZ. Kishna scoorde nog mooi toen. En siggy.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dick Advocaat vorig jaar op de vrijdag voor Ajax - AZ. Daar was jij ook bij.
Pics.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:45 schreef GGMM het volgende:
Siggy scoorde toen niet. Wel twee keer Lerin Duarte, een keer Kishna en Siem de Jong.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh op die fiets, was niet echt duidelijk dat je refereerde naar Dickie tijdens Ajax-AZ. Kishna scoorde nog mooi toen. En siggy.
Adam Hansen gok ik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
10 punten als je zonder googlen weet van wie deze fiets is/was
Prachtig.quote:
Siggy viel goed inquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Siggy scoorde toen niet. Wel twee keer Lerin Duarte, een keer Kishna en Siem de Jong.
En de laatste stuiptrekkingen van Fischer in een officiële voetbalwedstrijd.
2013 een giro etappe toch? Giro is zoveel leuker dan de TdF. Heerlijk als het sneeuwtquote:
Triest volk is het toch.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:52 schreef Elan het volgende:
Er zijn nu al Feyenoorders aangehouden in Rome
Teringspaghettivretersquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:54 schreef GGMM het volgende:
Op woensdag 18 februari 2015 16:52 schreef Elan het volgende:Er zijn nu al Feyenoorders aangehouden in Rome
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:45 schreef GGMM het volgende:
geen verrassing tochquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:52 schreef Elan het volgende:
Er zijn nu al Feyenoorders aangehouden in Rome
Wat wil je hiermee zeggen, Stijn?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Guus_Geluk7 daar een topposter is, weet je genoeg.
Racistische opmerking, dit. Hopelijk is Drizzt snel online.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat kom je hier nou trollen joh :S blijf lekker in je eigen SC
Zoiets zou jou nou niet overkomen he ouwe teletekstsupporter.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Matip het volgende:
Ik heb geen "eigen" SC, FOK! is van iedereen.
Wat een rare irrelevante hatelijke opmerking zeg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoiets zou jou nou niet overkomen he ouwe teletekstsupporter.
Alleen naar de arena voor de Toppers
En eventueel die neppe wannabe hoer van je mocht ze daar optreden ooit.
Drizzt is een prima modquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Racistische opmerking, dit. Hopelijk is Drizzt snel online.
Meningen verschillen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizzt is een prima modHelaas is zijn pc kapot momenteel.
Hey, jij ook hier? Gezellig man.quote:
Jeetjequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Fok is van Danny. Als fok van iedereen was hadden wij allang die zwarte piet emoticons verwijderd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Matip het volgende:
Heb je dan ook best gemist 2 weken zonder enige vorm van serieus gekibbel in de slowchat .quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare irrelevante hatelijke opmerking zeg.
Ga er niet inhoudelijk op in ook
Messentrekkers blijven messentrekken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn wel wat gewend op dit gebied
Ha-ha-haquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal Ajax morgen Legia kansen krijgen?
Hahahahha. Fok is van dictator d.an.ny and friends. Zeg maar eens noord-Amerika maar dan dat andere land met noord en het is doeidoei.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Matip het volgende:
goeie he.quote:
NB made in England ?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef Saind het volgende:
Aight
schoenen maand geleden besteld, nog niet binnen. Ze hadden brand in de fabriek en nu krijg ik 20% korting en alsnog schoenen. Niks mis mee
Die supporters ook, hopelijk komen er geen rellen anders heb je een paar dode Feyenorodsupporters.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn wel wat gewend op dit gebied
Dit boeit helemaal niemand.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef Saind het volgende:
Aight
schoenen maand geleden besteld, nog niet binnen. Ze hadden brand in de fabriek en nu krijg ik 20% korting en alsnog schoenen. Niks mis mee
Wat leuk voor jequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef Saind het volgende:
Aight
Ik zat er al op te wachtenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk voor jeIk ben..
Nee sorry ik kan het niet. Davy heeft gelijk
Een of ander Makank die denkt grappig te zijn.quote:
?quote:
PSV ook.quote:
Echt walgelijk ja.quote:
Gebeurt wel vaker, warehouse van ASOS (best wel hele grote online winkel) was laatst ook afgebrand. Dat ASOS al een tijdje geen winst meer maakt en een te grote voorraad aanhoudt laten we even buiten beschouwing.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat KLB-tuig verdient soms een flinke tik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Racistische opmerking, dit. Hopelijk is Drizzt snel online.
Hoi Drizzt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb tijdens het gamen of film kijken BSOD's, dus niet echt kapot.
[..]
Dat KLB-tuig verdient soms een flinke tik.
Dat "made in England" lijkt me stugquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker, warehouse van ASOS (best wel hele grote online winkel) was laatst ook afgebrand. Dat ASOS al een tijdje geen winst meer maakt en een te grote voorraad aanhoudt laten we even buiten beschouwing.
Hij is nog steeds ontdaan over mijn opmerking dat ik hem een vervelende user vind, terwijl ik dit meermaals betoogd heb.quote:
Zool eronder plakken zal wel als made in tellen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat "made in England" lijkt me stug
quote:
Wellicht alleen het labeltje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat "made in England" lijkt me stug
Klikspaanquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef GGMM het volgende:
Hallo Drizzt.
Ik zou niet teruglezen, davy loopt constant achter je rug om over je te lullen.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wellicht alleen het labeltje.
Davy is een toffe kerel, die doet dat niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef GGMM het volgende:
Hallo Drizzt.
Ik zou niet teruglezen, davy loopt constant achter je rug om over je te lullen.
Je moet gewoon normaal doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is nog steeds ontdaan over mijn opmerking dat ik hem een vervelende user vind, terwijl ik dit meermaals betoogd heb.
kijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Davy is een toffe kerel, die doet dat niet.
Ander doosje, maar de kans is klein, zeker voor die rond de 100 euro prijs, ik heb ook wel voor Italiaanse merken dubbele labels in kleding gezet, dan knippen ze daar het made in China eruit en komt made in Italy te voorschijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Zool eronder plakken zal wel als made in tellen?
Omdat Tjacka wat gemeens zei over een moderator en hij dat constateerde.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe jij dat ook voortaan.
[ afbeelding ]
Waarom had je een ban eigenlijk?
Bans worden niet besproken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 18 februari 2015 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat Tjacka wat gemeens zei over een moderator en hij dat constateerde.
Ik doe ALTIJD normaal tegen jouquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet altijd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik doe ALTIJD normaal tegen jou
Jij praat altijd achter mijn rug om
Word je af en toe niet moe van jezelf met die verslaving?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:13 schreef Saind het volgende:
Ik overweeg kort indrinken voor ik de trein in ga
Ajacied422twitter:VI_nl twitterde op woensdag 18-02-2015 om 14:47:41OFFICIEEL: Erwin van de Looi heeft zijn contract als hoofdtrainer van @fcgroningen met 1 seizoen verlengd http://t.co/PHBK3Gs3Jj reageer retweet
Noedelsquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vanavond? Ik ga spaghetti maken.
ja 48 uurquote:
Groningen gaat kapot.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:14 schreef Pascalus het volgende:
Ajacied422twitter:VI_nl twitterde op woensdag 18-02-2015 om 14:47:41OFFICIEEL: Erwin van de Looi heeft zijn contract als hoofdtrainer van @fcgroningen met 1 seizoen verlengd http://t.co/PHBK3Gs3Jj reageer retweet
Nou, inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat niemand dat door heeft zegt eigenlijk ook wel veel.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen gaat kapot.
Niet alleen door de gasboringen.
Ik had gisteren spaghetti voor 2 dagen gemaaktquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vanavond? Ik ga spaghetti maken.
6 users die even kwamen juichen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.
Ik wil niet opscheppen maar ik had binnen een minuut na m'n ban 6 DM's.
Ik>>insomnia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |