PSV ook.quote:
Echt walgelijk ja.quote:
Gebeurt wel vaker, warehouse van ASOS (best wel hele grote online winkel) was laatst ook afgebrand. Dat ASOS al een tijdje geen winst meer maakt en een te grote voorraad aanhoudt laten we even buiten beschouwing.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizzt is een prima modHelaas is zijn pc kapot momenteel.
Dat KLB-tuig verdient soms een flinke tik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Racistische opmerking, dit. Hopelijk is Drizzt snel online.
Hoi Drizzt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb tijdens het gamen of film kijken BSOD's, dus niet echt kapot.
[..]
Dat KLB-tuig verdient soms een flinke tik.
Dat "made in England" lijkt me stugquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker, warehouse van ASOS (best wel hele grote online winkel) was laatst ook afgebrand. Dat ASOS al een tijdje geen winst meer maakt en een te grote voorraad aanhoudt laten we even buiten beschouwing.
Hij is nog steeds ontdaan over mijn opmerking dat ik hem een vervelende user vind, terwijl ik dit meermaals betoogd heb.quote:
Zool eronder plakken zal wel als made in tellen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat "made in England" lijkt me stug
quote:
Wellicht alleen het labeltje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat "made in England" lijkt me stug
Klikspaanquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef GGMM het volgende:
Hallo Drizzt.
Ik zou niet teruglezen, davy loopt constant achter je rug om over je te lullen.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wellicht alleen het labeltje.
Davy is een toffe kerel, die doet dat niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef GGMM het volgende:
Hallo Drizzt.
Ik zou niet teruglezen, davy loopt constant achter je rug om over je te lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |