Siggy scoorde toen niet. Wel twee keer Lerin Duarte, een keer Kishna en Siem de Jong.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh op die fiets, was niet echt duidelijk dat je refereerde naar Dickie tijdens Ajax-AZ. Kishna scoorde nog mooi toen. En siggy.
Adam Hansen gok ik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
10 punten als je zonder googlen weet van wie deze fiets is/was
Prachtig.quote:
Siggy viel goed inquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Siggy scoorde toen niet. Wel twee keer Lerin Duarte, een keer Kishna en Siem de Jong.
En de laatste stuiptrekkingen van Fischer in een officiële voetbalwedstrijd.
2013 een giro etappe toch? Giro is zoveel leuker dan de TdF. Heerlijk als het sneeuwtquote:
Triest volk is het toch.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:52 schreef Elan het volgende:
Er zijn nu al Feyenoorders aangehouden in Rome
Teringspaghettivretersquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:54 schreef GGMM het volgende:
Op woensdag 18 februari 2015 16:52 schreef Elan het volgende:Er zijn nu al Feyenoorders aangehouden in Rome
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:45 schreef GGMM het volgende:
Zo, ik heb de mensen van KLB er even van langs gegeven.
geen verrassing tochquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:52 schreef Elan het volgende:
Er zijn nu al Feyenoorders aangehouden in Rome
Wat wil je hiermee zeggen, Stijn?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Guus_Geluk7 daar een topposter is, weet je genoeg.
Racistische opmerking, dit. Hopelijk is Drizzt snel online.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat kom je hier nou trollen joh :S blijf lekker in je eigen SC
Zoiets zou jou nou niet overkomen he ouwe teletekstsupporter.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Matip het volgende:
Ik heb geen "eigen" SC, FOK! is van iedereen.
Wat een rare irrelevante hatelijke opmerking zeg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoiets zou jou nou niet overkomen he ouwe teletekstsupporter.
Alleen naar de arena voor de Toppers
En eventueel die neppe wannabe hoer van je mocht ze daar optreden ooit.
Drizzt is een prima modquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Racistische opmerking, dit. Hopelijk is Drizzt snel online.
Meningen verschillen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizzt is een prima modHelaas is zijn pc kapot momenteel.
Hey, jij ook hier? Gezellig man.quote:
Jeetjequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizzt is een prima modHelaas is zijn pc kapot momenteel.
Fok is van Danny. Als fok van iedereen was hadden wij allang die zwarte piet emoticons verwijderd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Matip het volgende:
Heb je dan ook best gemist 2 weken zonder enige vorm van serieus gekibbel in de slowchat .quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare irrelevante hatelijke opmerking zeg.
Ga er niet inhoudelijk op in ook
Messentrekkers blijven messentrekken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn wel wat gewend op dit gebied
Ha-ha-haquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal Ajax morgen Legia kansen krijgen?
Hahahahha. Fok is van dictator d.an.ny and friends. Zeg maar eens noord-Amerika maar dan dat andere land met noord en het is doeidoei.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Matip het volgende:
goeie he.quote:
NB made in England ?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef Saind het volgende:
Aight
schoenen maand geleden besteld, nog niet binnen. Ze hadden brand in de fabriek en nu krijg ik 20% korting en alsnog schoenen. Niks mis mee
Die supporters ook, hopelijk komen er geen rellen anders heb je een paar dode Feyenorodsupporters.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn wel wat gewend op dit gebied
Dit boeit helemaal niemand.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef Saind het volgende:
Aight
schoenen maand geleden besteld, nog niet binnen. Ze hadden brand in de fabriek en nu krijg ik 20% korting en alsnog schoenen. Niks mis mee
Wat leuk voor jequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef Saind het volgende:
Aight
Ik zat er al op te wachtenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk voor jeIk ben..
Nee sorry ik kan het niet. Davy heeft gelijk
Een of ander Makank die denkt grappig te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |