Meningen verschillen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizzt is een prima modHelaas is zijn pc kapot momenteel.
Hey, jij ook hier? Gezellig man.quote:
Jeetjequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizzt is een prima modHelaas is zijn pc kapot momenteel.
Fok is van Danny. Als fok van iedereen was hadden wij allang die zwarte piet emoticons verwijderd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Matip het volgende:
Ik heb geen "eigen" SC, FOK! is van iedereen.
Heb je dan ook best gemist 2 weken zonder enige vorm van serieus gekibbel in de slowchat .quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare irrelevante hatelijke opmerking zeg.
Ga er niet inhoudelijk op in ook
Messentrekkers blijven messentrekken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn wel wat gewend op dit gebied
Ha-ha-haquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal Ajax morgen Legia kansen krijgen?
Hahahahha. Fok is van dictator d.an.ny and friends. Zeg maar eens noord-Amerika maar dan dat andere land met noord en het is doeidoei.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Matip het volgende:
Ik heb geen "eigen" SC, FOK! is van iedereen.
goeie he.quote:
NB made in England ?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef Saind het volgende:
Aight
schoenen maand geleden besteld, nog niet binnen. Ze hadden brand in de fabriek en nu krijg ik 20% korting en alsnog schoenen. Niks mis mee
Die supporters ook, hopelijk komen er geen rellen anders heb je een paar dode Feyenorodsupporters.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn wel wat gewend op dit gebied
Dit boeit helemaal niemand.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef Saind het volgende:
Aight
schoenen maand geleden besteld, nog niet binnen. Ze hadden brand in de fabriek en nu krijg ik 20% korting en alsnog schoenen. Niks mis mee
Wat leuk voor jequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:59 schreef Saind het volgende:
Aight
Ik zat er al op te wachtenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk voor jeIk ben..
Nee sorry ik kan het niet. Davy heeft gelijk
Een of ander Makank die denkt grappig te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |