Maart en April zijn al jaren warm hoor. Vaak is het in juli en augustus wat minder dan de jaren 2004-2010quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Gemiddeld 21 is niet helemaal slecht nee, zou je hier voor tekenen als zomer, hoop dat het nu ook afgelopen is met die konkokou en dat we niet in april nog vervelende snilbuitjes krijgen .
Ik vermoed dat deze in de top 10 bij mij zou komen te staan. Van onderen dan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:52 schreef Saind het volgende:
[..]
0.0 strawberry bav
ik weet het niet man
Hey JCquote:
2013 is het niet met je eensquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maart en April zijn al jaren warm hoor. Vaak is het in juli en augustus wat minder dan de jaren 2004-2010
Laatste vorstdag in 2013 was 1 meiquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey JC
[..]
2013 is het niet met je eens
[ afbeelding ]
Klopt .quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste helft 2013 was wel godvergeten koud.
Was toen een maand op de Balkan met nul wolken en 30 gradenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt .
En 2012 was die enorme klotezomer met nauwelijks zon en een record aan neerslag.
Ben toen dikke maand in Spanje geweest werd gek.
2009 en 2010 waren wel warmquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt .
En 2012 was die enorme klotezomer met nauwelijks zon en een record aan neerslag.
Ben toen dikke maand in Spanje geweest werd gek.
Lijkt me wel chill, nog steeds zo goedkoop of betaal je tegenwoordig gewoon de toeristische tarieven daar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Was toen een maand op de Balkan met nul wolken en 30 graden
De badplaatsen zijn vrij duur door de Russen maar alsnog goedkoopquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me wel chill, nog steeds zo goedkoop of betaal je tegenwoordig gewoon de toeristische tarieven daar.
Kan zijn dat ze de bulk naar de VS sturen en van daaruit weer naar Europa, uiteindelijk gaat het erom of jij het op tijd krijgtquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan klopt er dus iets niet =/. Ik wacht het af tot 24 feb , dan is de levertijd verstreken.
Toen had je toch die extreme winters met meters snil, ben toen nog een x ergens gestrand op een snelweg tussen Utrecht en Hilversum in 5 uur file.quote:
Had al mail gestuurd naar die winkel op Amazon. Het klopt niet, het pakketje staat op ' final delivery' ergens in de USAquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze de bulk naar de VS sturen en van daaruit weer naar Europa, uiteindelijk gaat het erom of jij het op tijd krijgt
Periode april-augustus was wel redelijk warm destijds. Vooral 2010.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen had je toch die extreme winters met meters snil, ben toen nog een x ergens gestrand op een snelweg tussen Utrecht en Hilversum in 5 uur file.
Ook zowat de enige keer dat dat afgegeven weeralarm NIET onterecht is gebleken.
Keertje checken dan, of dieper in binnenland aan zo'n prachtig meer zoals je daar veel ziet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:16 schreef Saind het volgende:
[..]
De badplaatsen zijn vrij duur door de Russen maar alsnog goedkoop
Nee dan is het inderdaad goed fout, die Japanners weten niet waar Nederland ligtquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had al mail gestuurd naar die winkel op Amazon. Het klopt niet, het pakketje staat op ' final delivery' ergens in de USA
Daar kan ik me dus geen zak van herinnerenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Typisch het volgende:
het gaat echt over het weer van een aantal jaar terug ja?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Typisch het volgende:
begin 2012 was er ook aardig wat sneeuw, dacht begin februari. Hele vrijdag toen met klas op pad geweest, 's avonds vanuit wassenaar naar leiden fietsen door de sneeuwquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:19 schreef Elan het volgende:
Nouja meters, er lag toen wel meer dan de afgelopen 2 winters bij elkaar.
[ afbeelding ]
Laten we het hebben voor de kansen van de Nederlandse ploegen in de EL.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Typisch het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Was toen een maand op de Balkan met nul wolken en 30 graden
PSV maakt geen kans joh.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Laten we het hebben voor de kansen van de Nederlandse ploegen in de EL.
Ik denk dat Ajax en PSV een goede kans maken, Feyenoord niet ondanks de blessures van Roma.
Ik weet alles nogquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus geen zak van herinneren
Lijkt me wel lastig korfballen dan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
begin 2012 was er ook aardig wat sneeuw, dacht begin februari. Hele vrijdag toen met klas op pad geweest, 's avonds vanuit wassenaar naar leiden fietsen door de sneeuw.
Wel leuk dat we een bestelbusje in de sloot zagen rijden
quequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet alles nog. Behalve de 11e juli 2010 post 2200
Zaalkorfbal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig korfballen dan.
Kroatie wel duur gewordenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:16 schreef Saind het volgende:
[..]
De badplaatsen zijn vrij duur door de Russen maar alsnog goedkoop
Adres copy past moet niet al te lastig zijn lijkt mij. Heb het via duitse Amazon besteld en met creditcard, dus als het mis is , hopelijk refund.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dan is het inderdaad goed fout, die Japanners weten niet waar Nederland ligt
Obama krijgt zendtijd op NPO2?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is een conferentie van een terrorist bezig op NPO2.
Die springen wel van hun stoel als ze Memphis en Guardado op het lijstje zien staan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenzij die Russen ze onderschatten natuurlijk.
Geen idee of ze dat doen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die springen wel van hun stoel als ze Memphis en Guardado op het lijstje zien staan.
Wedstrijdselectie Zenit:Zo kan je toch niet redeneren stinho, Ajax won tenslotte ook van City United en Barcelona.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Wat voor houding ?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je zo harder, met zo'n houding Knut?
[..]
Die springen wel van hun stoel als ze Memphis en Guardado op het lijstje zien staan.
Wedstrijdselectie Zenit:die wedstrijd boeit echt niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs psv'ers niet
Nou ja, stuur lijkt me wel nogal laag. Ik weet niet.. Ik ben geen wielrennerquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat voor houding ?
Nieuwe bika kano dit.
Mooi dingetje wel.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:27 schreef Smoofie het volgende:
Mijn geheugen heeft het altijd goed saind, alleen om capaciteit te behouden wordt er van alles gedelete. Kan me echt niets meer levendig herinneren van voor mn 11e. Ik 'weet' alleen dat het gebeurt is.
[..]
Wedstrijdselectie Zenit:Jammer dat Lombaerts en Fayzulin niet erbij zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit vrij laag maar nog niet heel extreem. En volgens mij heeft kano nog niet de goede stuurpen, dit is een negatieve (maw schuin naar beneden) en volgens mij wil hij gewoon rechte.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, stuur lijkt me wel nogal laag. Ik weet niet.. Ik ben geen wielrenner
verkapte ajacied jijquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef Elan het volgende:
Hopelijk wint Ajax van die Polen dan kunnen jullie Inso pesten en het Pools voetbal belachelijk maken.
Slechtste Ajax ooit verslaat beste poolse club. Wel triest.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef Elan het volgende:
Hopelijk wint Ajax van die Polen dan kunnen jullie Inso pesten en het Pools voetbal belachelijk maken.
10 punten als je zonder googlen weet van wie deze fiets is/wasquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zit vrij laag maar nog niet heel extreem. En volgens mij heeft kano nog niet de goede stuurpen, dit is een negatieve (maw schuin naar beneden) en volgens mij wil hij gewoon rechte.
Bij de profs is het nog erger
[ afbeelding ]
best wel treurig dat dat stadion daar halfvol zit morgenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
die wedstrijd boeit echt niemand
zelfs psv'ers niet
Legia verloor afgelopen weekend van Jagiellonia.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Slechtste Ajax ooit verslaat beste poolse club. Wel triest.
haha ja dat wordt echt lachen geblazen! xDquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:28 schreef Elan het volgende:
Ajax ook altijs toch? Alleen de kuip zit altijd echt vol.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
best wel treurig dat dat stadion daar halfvol zit morgen
Ajax vult tenminste nog wel zo'n 70/75% lijkt me. Voor morgen zijn er van de 53346 al 45000 verkocht. Nog steeds moet het stadion natuurlijk wel vol zitten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax ook altijs toch? Alleen de kuip zit altijd echt vol.
Kogelsquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:32 schreef Smoofie het volgende:
Krijgen russiche spelers hun geld wel in Dollars? Of in Roebels
Dit doet mij denken aan dat jij riep dat PSV na de winterstop het toch weggeeft.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nodig. PSV vliegt er gegarandeerd uit tegen Zenit.
En dat Veltman het WK zou spelen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan dat jij riep dat PSV na de winterstop het toch weggeeft.
20%quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe groot schatten jullie de kans dat alle 3 de Nederlandse ploegen eruit vliegen?
Fred Rutten zit niet meer bij PSV.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan dat jij riep dat PSV na de winterstop het toch weggeeft.
Dat was Stijn dom varken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat was Shereyas ofzo dom varken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dat Veltman het WK zou spelen.
Proest.
Ik heb het over 2 maanden geleden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fred Rutten zit niet meer bij PSV.
Hij heeft toch gespeeldquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dat Veltman het WK zou spelen.
Proest.
Ah, ik wil mijzelf schuldbewust maken als je dat wilt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het over 2 maanden geleden.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet alleen ik, everzwijntje.
quote:Op zondag 30 november 2014 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er wel gerust op dat PSV gaat choken na de winterstop.
Legia heeft de beelden van Red Bull Salzburg gezien.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:36 schreef GGMM het volgende:
Ajax gaat door.
PSV en Feyenoord vliegen er uit.
Ik heb geen idee, in principe hebben PSV en Feyenoord weinig kans maar tegen sterke ploegen is het vaak makkelijker te verrassen dan zo'n no no club uit Polenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij nader inzien gooi ik het op 60%. Foutieve berekening
Als Guus_Geluk7 daar een topposter is, weet je genoeg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:45 schreef GGMM het volgende:
Zo, ik heb de mensen van KLB er even van langs gegeven.
Advocaat?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij heeft de wedstrijd van Ajax tegen Salzburg (0-3-verlies) nog niet teruggekeken, maar begreep wel dat de Oostenrijkers Ajax vroeg vastzetten. 'Ik zal erover nadenken om dat ook te doen', aldus Advocaat.
Uitslag: 4-0 Ajax.
Oh op die fiets, was niet echt duidelijk dat je refereerde naar Dickie tijdens Ajax-AZ. Kishna scoorde nog mooi toen. En siggy.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dick Advocaat vorig jaar op de vrijdag voor Ajax - AZ. Daar was jij ook bij.
Pics.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:45 schreef GGMM het volgende:
Zo, ik heb de mensen van KLB er even van langs gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |