Je ziet hier wel utrechtersquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En Randstedelingen gaan er dus niet naar toe
Dat zeg ik ook altijd, en dan gaat m'n huisgenoot uit Houten kankeren dat ie wel uit de randstad komtquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die denken alleen dat ze bij de Randstad horen.
Houtenquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd, en dan gaat m'n huisgenoot uit Houten kankeren dat ie wel uit de randstad komt
Wij proberen ons vast te houden aan oud hollandsche waarden zoals stijlgevoel en persoonlijke verzorging.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En Randstedelingen gaan er dus niet naar toe
Dat kun je aan mij wel toevertrouwen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij proberen ons vast te houden aan oud hollandsche waarden zoals stijlgevoel en persoonlijke verzorging.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:09 schreef Smoofie het volgende:
Saind , adam weet nog wel dat Ajax morgen is he? Na al die carnaval blackouts.
nee dat schiet niet echt op zonder pedalenquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je zo harder, met zo'n houding Knut?
Goed puntquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef Saind het volgende:
[..]
nee dat schiet niet echt op zonder pedalen
Wat een mooie fietsquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit een prima opmerking.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:34 schreef Saind het volgende:
[..]
nee dat schiet niet echt op zonder pedalen
Ziet er inderdaad niet zo smakelijk uit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:50 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
3,5 sterren
ik ga deze man echt ontvrienden
koud manquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dvengod![]()
Is het al zomer daar ouwe Bulgaar
0.0 strawberry bavquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad niet zo smakelijk uit.
Anderzijds had ik laatst echt een fantastisch alcoholvrij biertje op. Dus het kan wel.
Dat moet een grapje zijn van hem.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:50 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
3,5 sterren
ik ga deze man echt ontvrienden
Gemiddeld 21 is niet helemaal slecht nee, zou je hier voor tekenen als zomerquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Kankerkoud man
Maar vannacht bereiken we een minimum van -9 rond 01.00. Daarna gaat het alleen maar stijgen. Dit weekend al rond de 10 graden, daarna rond de 15 graden. Maar zomer laat nog wel eventjes op zich wachten. Al is april met gemiddeld 21 graden ook niet verkeerd natuurlijk.
Maart en April zijn al jaren warm hoor. Vaak is het in juli en augustus wat minder dan de jaren 2004-2010quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Gemiddeld 21 is niet helemaal slecht nee, zou je hier voor tekenen als zomer, hoop dat het nu ook afgelopen is met die konkokou en dat we niet in april nog vervelende snilbuitjes krijgen .
Ik vermoed dat deze in de top 10 bij mij zou komen te staan. Van onderen dan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:52 schreef Saind het volgende:
[..]
0.0 strawberry bav
ik weet het niet man
Hey JCquote:
2013 is het niet met je eensquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maart en April zijn al jaren warm hoor. Vaak is het in juli en augustus wat minder dan de jaren 2004-2010
Laatste vorstdag in 2013 was 1 meiquote:Op woensdag 18 februari 2015 15:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey JC
[..]
2013 is het niet met je eens
[ afbeelding ]
Klopt .quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste helft 2013 was wel godvergeten koud.
Was toen een maand op de Balkan met nul wolken en 30 gradenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt .
En 2012 was die enorme klotezomer met nauwelijks zon en een record aan neerslag.
Ben toen dikke maand in Spanje geweest werd gek.
2009 en 2010 waren wel warmquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt .
En 2012 was die enorme klotezomer met nauwelijks zon en een record aan neerslag.
Ben toen dikke maand in Spanje geweest werd gek.
Lijkt me wel chill, nog steeds zo goedkoop of betaal je tegenwoordig gewoon de toeristische tarieven daar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Was toen een maand op de Balkan met nul wolken en 30 graden
De badplaatsen zijn vrij duur door de Russen maar alsnog goedkoopquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me wel chill, nog steeds zo goedkoop of betaal je tegenwoordig gewoon de toeristische tarieven daar.
Kan zijn dat ze de bulk naar de VS sturen en van daaruit weer naar Europa, uiteindelijk gaat het erom of jij het op tijd krijgtquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan klopt er dus iets niet =/. Ik wacht het af tot 24 feb , dan is de levertijd verstreken.
Toen had je toch die extreme winters met meters snil, ben toen nog een x ergens gestrand op een snelweg tussen Utrecht en Hilversum in 5 uur file.quote:
Had al mail gestuurd naar die winkel op Amazon. Het klopt niet, het pakketje staat op ' final delivery' ergens in de USAquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze de bulk naar de VS sturen en van daaruit weer naar Europa, uiteindelijk gaat het erom of jij het op tijd krijgt
Periode april-augustus was wel redelijk warm destijds. Vooral 2010.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Toen had je toch die extreme winters met meters snil, ben toen nog een x ergens gestrand op een snelweg tussen Utrecht en Hilversum in 5 uur file.
Ook zowat de enige keer dat dat afgegeven weeralarm NIET onterecht is gebleken.
Keertje checken dan, of dieper in binnenland aan zo'n prachtig meer zoals je daar veel ziet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:16 schreef Saind het volgende:
[..]
De badplaatsen zijn vrij duur door de Russen maar alsnog goedkoop
Nee dan is het inderdaad goed fout, die Japanners weten niet waar Nederland ligtquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had al mail gestuurd naar die winkel op Amazon. Het klopt niet, het pakketje staat op ' final delivery' ergens in de USA
Daar kan ik me dus geen zak van herinnerenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Typisch het volgende:
het gaat echt over het weer van een aantal jaar terug ja?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Typisch het volgende:
begin 2012 was er ook aardig wat sneeuw, dacht begin februari. Hele vrijdag toen met klas op pad geweest, 's avonds vanuit wassenaar naar leiden fietsen door de sneeuwquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:19 schreef Elan het volgende:
Nouja meters, er lag toen wel meer dan de afgelopen 2 winters bij elkaar.
[ afbeelding ]
Laten we het hebben voor de kansen van de Nederlandse ploegen in de EL.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Typisch het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Was toen een maand op de Balkan met nul wolken en 30 graden
PSV maakt geen kans joh.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Laten we het hebben voor de kansen van de Nederlandse ploegen in de EL.
Ik denk dat Ajax en PSV een goede kans maken, Feyenoord niet ondanks de blessures van Roma.
Ik weet alles nogquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus geen zak van herinneren
Lijkt me wel lastig korfballen dan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
begin 2012 was er ook aardig wat sneeuw, dacht begin februari. Hele vrijdag toen met klas op pad geweest, 's avonds vanuit wassenaar naar leiden fietsen door de sneeuw.
Wel leuk dat we een bestelbusje in de sloot zagen rijden
quequote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet alles nog. Behalve de 11e juli 2010 post 2200
Zaalkorfbal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig korfballen dan.
Kroatie wel duur gewordenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:16 schreef Saind het volgende:
[..]
De badplaatsen zijn vrij duur door de Russen maar alsnog goedkoop
Adres copy past moet niet al te lastig zijn lijkt mij. Heb het via duitse Amazon besteld en met creditcard, dus als het mis is , hopelijk refund.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dan is het inderdaad goed fout, die Japanners weten niet waar Nederland ligt
Obama krijgt zendtijd op NPO2?quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is een conferentie van een terrorist bezig op NPO2.
Die springen wel van hun stoel als ze Memphis en Guardado op het lijstje zien staan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenzij die Russen ze onderschatten natuurlijk.
Geen idee of ze dat doen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die springen wel van hun stoel als ze Memphis en Guardado op het lijstje zien staan.
Wedstrijdselectie Zenit:Zo kan je toch niet redeneren stinho, Ajax won tenslotte ook van City United en Barcelona.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Wat voor houding ?quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die springen wel van hun stoel als ze Memphis en Guardado op het lijstje zien staan.
Wedstrijdselectie Zenit:die wedstrijd boeit echt niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs psv'ers niet
Nou ja, stuur lijkt me wel nogal laag. Ik weet niet.. Ik ben geen wielrennerquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat voor houding ?
Nieuwe bika kano dit.
Mooi dingetje wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |