De vorige keer was ik wel <18. Toen werk ik in het rijks gebeld door 4 rechercheurs met een huiszoekingsbevel. Trauma's allesquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Smoofie is toch klein.
Die is <18
wtf waarvoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
De vorige keer was ik wel <18. Toen werk ik in het rijks gebeld door 4 rechercheurs met een huiszoekingsbevel. Trauma's alles
vies volk van de popoquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Vuurwerk/bommen bouwen. Vaker verteld
Das wel vaag. Luchtpost kan gewoon op directe lijnvluchten mee en zeevracht gaat door Suezkanaal.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:27 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens knut , ik had iets via amazon.de gekocht wat uit Japan kwam. Levertijd was 4 weken. Ik kijk nu naar tracktrace van Japan Post en het is naar New York verzonden , klopt dat? Dat het gia New York naar Europa gaat?
Dan klopt er dus iets niet =/. Ik wacht het af tot 24 feb , dan is de levertijd verstreken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Das wel vaag. Luchtpost kan gewoon op directe lijnvluchten mee en zeevracht gaat door Suezkanaal.
Training voor de tour van japan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Fietstocht naar school. Ik loop de school in. Kijk op het scherm. 7e uur uitval.
Fietstocht voor niks.
Ook randstedelingen gaan naar de Primark.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat we hier anti-provincialen zijn.
In de steden verkopen ze het meest mafkees.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat we hier anti-provincialen zijn.
1 keer geweest in Londen. Tering druk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook randstedelingen gaan naar de Primark.
Ja aan provincialen die heel gedurfd een dagje naar de stad komen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de steden verkopen ze het meest mafkees.
geloof ik niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook randstedelingen gaan naar de Primark.
Grootste winkel is in Manchesterquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1 keer geweest in Londen. Tering druk.
Allemaal tiener meisjes op koopjesjacht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grootste winkel is in Manchester
lijerquote:Op woensdag 18 februari 2015 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grootste winkel is in Manchester
Ik heb dat gehad bij Nemo. Blijkbaar vinden ze het niet leuk als je onder de hekjes klimt bij de dak.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
De vorige keer was ik wel <18. Toen werk ik in het rijks gebeld door 4 rechercheurs met een huiszoekingsbevel. Trauma's alles
En Randstedelingen gaan er dus niet naar toequote:Op woensdag 18 februari 2015 14:38 schreef Saind het volgende:
[..]
In de randstad zie je provincialen in de primark, in de provincie zie je Belgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |