PSV ook.quote:
Echt walgelijk ja.quote:
Gebeurt wel vaker, warehouse van ASOS (best wel hele grote online winkel) was laatst ook afgebrand. Dat ASOS al een tijdje geen winst meer maakt en een te grote voorraad aanhoudt laten we even buiten beschouwing.quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizzt is een prima modHelaas is zijn pc kapot momenteel.
Dat KLB-tuig verdient soms een flinke tik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Racistische opmerking, dit. Hopelijk is Drizzt snel online.
Hoi Drizzt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb tijdens het gamen of film kijken BSOD's, dus niet echt kapot.
[..]
Dat KLB-tuig verdient soms een flinke tik.
Dat "made in England" lijkt me stugquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker, warehouse van ASOS (best wel hele grote online winkel) was laatst ook afgebrand. Dat ASOS al een tijdje geen winst meer maakt en een te grote voorraad aanhoudt laten we even buiten beschouwing.
Hij is nog steeds ontdaan over mijn opmerking dat ik hem een vervelende user vind, terwijl ik dit meermaals betoogd heb.quote:
Zool eronder plakken zal wel als made in tellen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat "made in England" lijkt me stug
quote:
Wellicht alleen het labeltje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat "made in England" lijkt me stug
Klikspaanquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef GGMM het volgende:
Hallo Drizzt.
Ik zou niet teruglezen, davy loopt constant achter je rug om over je te lullen.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wellicht alleen het labeltje.
Davy is een toffe kerel, die doet dat niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef GGMM het volgende:
Hallo Drizzt.
Ik zou niet teruglezen, davy loopt constant achter je rug om over je te lullen.
Je moet gewoon normaal doenquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is nog steeds ontdaan over mijn opmerking dat ik hem een vervelende user vind, terwijl ik dit meermaals betoogd heb.
kijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Davy is een toffe kerel, die doet dat niet.
Ander doosje, maar de kans is klein, zeker voor die rond de 100 euro prijs, ik heb ook wel voor Italiaanse merken dubbele labels in kleding gezet, dan knippen ze daar het made in China eruit en komt made in Italy te voorschijnquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Zool eronder plakken zal wel als made in tellen?
Omdat Tjacka wat gemeens zei over een moderator en hij dat constateerde.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe jij dat ook voortaan.
[ afbeelding ]
Waarom had je een ban eigenlijk?
Bans worden niet besproken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 18 februari 2015 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat Tjacka wat gemeens zei over een moderator en hij dat constateerde.
Ik doe ALTIJD normaal tegen jouquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet altijd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik doe ALTIJD normaal tegen jou
Jij praat altijd achter mijn rug om
Word je af en toe niet moe van jezelf met die verslaving?quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:13 schreef Saind het volgende:
Ik overweeg kort indrinken voor ik de trein in ga
Ajacied422twitter:VI_nl twitterde op woensdag 18-02-2015 om 14:47:41OFFICIEEL: Erwin van de Looi heeft zijn contract als hoofdtrainer van @fcgroningen met 1 seizoen verlengd http://t.co/PHBK3Gs3Jj reageer retweet
Noedelsquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vanavond? Ik ga spaghetti maken.
ja 48 uurquote:
Groningen gaat kapot.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:14 schreef Pascalus het volgende:
Ajacied422twitter:VI_nl twitterde op woensdag 18-02-2015 om 14:47:41OFFICIEEL: Erwin van de Looi heeft zijn contract als hoofdtrainer van @fcgroningen met 1 seizoen verlengd http://t.co/PHBK3Gs3Jj reageer retweet
Nou, inderdaad.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat niemand dat door heeft zegt eigenlijk ook wel veel.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen gaat kapot.
Niet alleen door de gasboringen.
Ik had gisteren spaghetti voor 2 dagen gemaaktquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vanavond? Ik ga spaghetti maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |