En zijn een bron van ergernis. Mijn tram rijdt langs een groot P&R terrein langs de snelweg. Die mensen gaan dan voor het eerst met de tram en vinden dit al een uitje op zich. Het begint al wanneer ze hun OV chipkaart voor het display houden van de OV chipscanner....quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze brengen geld in het laatje
Ik heb kunstgeschiedenis als keuzevak gehad hier op de middelbare school.quote:
Ze hebben de hele wereld leeggetrokken geloof ik jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ooh, die werken uit de usa zijn er nu dan toch?
Werken uit Leiden. Die Rembrandt is het land nooit uit geweest.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ooh, die werken uit de usa zijn er nu dan toch?
Natuurlijke selectie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat er ook pasgeborenen in zo'n kliniek liggen met slechte longen bijv.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een tsunami van provincialen treft de Randstad.
In de Randstad weten we wat #thuglife is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En zijn een bron van ergernis. Mijn tram rijdt langs een groot P&R terrein langs de snelweg. Die mensen gaan dan voor het eerst met de tram en vinden dit al een uitje op zich. Het begint al wanneer ze hun OV chipkaart voor het display houden van de OV chipscanner....
Het ergste zijn de uren voor de zondagmatinee van een musical in het circustheater. Vriendinnengroepen, families met kinderen en de ene nog met een verschrikkelijker accent dan de andere.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Randstad weten we wat #thuglife is.
Als ik je nog een keer zie ga ik plat praten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het ergste zijn de uren voor de zondagmatinee van een musical in het circustheater. Vriendinnengroepen, families met kinderen en de ene nog met een verschrikkelijker accent dan de andere.
Heb je toch ook als je in het stadscentrum loopt. Dan is het eerder moeilijker om je niet aan ander volk te ergeren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het ergste zijn de uren voor de zondagmatinee van een musical in het circustheater. Vriendinnengroepen, families met kinderen en de ene nog met een verschrikkelijker accent dan de andere.
Nee, want daar kun je nog een andere kant op. In de tram zit je 20 minuten met dezelfde personen heel dicht in de buurt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je toch ook als je in het stadscentrum loopt. Dan is het eerder moeilijker om je niet aan ander volk te ergeren.
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik je nog een keer zie ga ik plat praten.
Betuws is ook echt zéldzaam lelijk. Combinatie van utrechts en brabantsquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk er nu al naar uit.
Littlerabbit heeft mij ooit van een Betuws accent beticht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Betuws is ook echt zéldzaam lelijk. Combinatie van utrechts en brabants
Littlerabbit is sympathiek en oprecht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Littlerabbit heeft mij ooit van een Betuws accent beticht.
Hij beloofde dat hij pics van halfnaakte negerinnen zou sturen na carnaval maar ik heb nog niets gezien.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Littlerabbit is sympathiek en oprecht.
Ik ben bang dat hij er onder is gekomen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij beloofde dat hij pics van halfnaakte negerinnen zou sturen na carnaval maar ik heb nog niets gezien.
Godverdomme, de Primarkquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, want daar kun je nog een andere kant op. In de tram zit je 20 minuten met dezelfde personen heel dicht in de buurt.
De terugweg is misschien nog erger omdat ze dan bepakt en bezakt zijn met die vieze bruine Primark tassen.
Gelukkig hebben we daar een gezamelijke aversie tegen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme, de Primark.
Dat doet me gelijk weer denken aan de horrorstad die Sweet Lake City heet.
Met blote snikkel buiten, ja tochquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:36 schreef Dven het volgende:
Volgende week temperaturen rond de 15 graden
Beetje vissen, niets mis mee.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met blote snikkel buiten, ja toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |