Hoe laat sta je normaal dan op, als je naar school gaat is het toch ook rond die tijd?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was , was een paar maanden voor de verbouwing. Maar 9 uur , moet ik 7 uur op. Met mijn ritme... :s
Vaccin hatersquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:12 schreef Dven het volgende:
Discussies met m'n beste vriend over vaccins.
Soms haat ik hem zo
Gelukkig heb ik hem kunnen uitleggen dat er in 1 banaan meer formaldehyde zit dan in alle vaccins bij elkaar, toen hij over de aanwezigheid van formaldehyde in vaccins begon
In VS is het ook weer hot item op moment.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
mensen kunnen daar wel in doorslaan ja
Ja mazelen toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In VS is het ook weer hot item op moment.
Yes. En las nu ook dat er kinderartsen waren die ongevaccineerde kinderen niet in hun praktijken wilden omdat het te gevaarlijk is als je mazelen heb enzo.quote:
Ik skip alles in de ochtend, sowieso skip ik veel want het is totaal onnodig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe laat sta je normaal dan op, als je naar school gaat is het toch ook rond die tijd?
Je hebt het hier ook nog steeds die biblebelters en natuur zweversquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Yes. En las nu ook dat er kinderartsen waren die ongevaccineerde kinderen niet in hun praktijken wilden omdat het te gevaarlijk is als je mazelen heb enzo.
Struggle dus.
School is overratedquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik skip alles in de ochtend, sowieso skip ik veel want het is totaal onnodig.
Komt door de buitenlanders. Eigen volk eerst!quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:20 schreef Smoofie het volgende:
En die rij ... dat het nog steeds zo druk is.
Er is nu een bijzondere expositiequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:20 schreef Smoofie het volgende:
Wat ook raar is. Want het vaccin beschermt. Dus interesseert jou het nu dat er een mazelenlijer rondloopt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Yes. En las nu ook dat er kinderartsen waren die ongevaccineerde kinderen niet in hun praktijken wilden omdat het te gevaarlijk is als je mazelen heb enzo.
Struggle dus.
rembrandt expositie tochquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:20 schreef Smoofie het volgende:
omdat er ook pasgeborenen in zo'n kliniek liggen met slechte longen bijv.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat ook raar is. Want het vaccin beschermt. Dus interesseert jou het nu dat er een mazelenlijer rondloopt.
Ze brengen geld in het laatjequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een tsunami van provincialen treft de Randstad.
Ik hoopte dat het maandag rustig zou zijn omdat alle brabos dronken waren maar dat viel tegenquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een tsunami van provincialen treft de Randstad.
Je wordt oudquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Lijkt me wel leuk rembrandt expo ik zeg eerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |