God, wat slechtquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://road.cc/content/ne(...)head-head-rap-battle
Kijk dat filmpje sked
Dat laatste album van atmosphere is echt bizar goed renequote:
Het zal er denk ik ook wel van afhangen van wie je verliest. Bij Valverde krijg je sneller argwaan dan bij een simpele Belgquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lijkt me echt eindeloos kut als prof wielrenner altijd die twijfel of je eerlijk verliest. Sagan die ineens 8 maanden niks wint of mollema die al 40-45 keer 2e werd achter "sterker dan ooit" Valverde.
Lemons is nog beter imoquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat laatste album van atmosphere is echt bizar goed rene
Wat een ontdekking op een doordeweekse dinsdag
Als iedereen dopet is het toch altijd eerlijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lijkt me echt eindeloos kut als prof wielrenner altijd die twijfel of je eerlijk verliest. Sagan die ineens 8 maanden niks wint of mollema die al 40-45 keer 2e werd achter "sterker dan ooit" Valverde.
Nee, dan wint degene met beste dopequote:Op woensdag 18 februari 2015 00:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Als iedereen dopet is het toch altijd eerlijk
Dat was in tijdperk Armstrong, ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Als iedereen dopet is het toch altijd eerlijk
Of met de meeste, of die al de betere aanleg hadquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dan wint degene met beste dope
En hier waarom ik geen wielrennen kijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dan wint degene met beste dope
Ik vind deze toffer denk ik maar misschien is dat nieuwigheidquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lemons is nog beter imoGeweldige groep.
Voetbal wint de club met meeste geld. same same but differentquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:13 schreef Saind het volgende:
[..]
En hier waarom ik geen wielrennen kijk
De beste voetballers winnen. Niet de beste doktersquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetbal wint de club met meeste geld. same same but different
En Let me know that you knowquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fylax
[..]
Ja, vet nummer is dat inderdaad. Vind de openingstrack ook teringvet.
Ik wens je een hele fijne dag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fylax
[..]
Ja, vet nummer is dat inderdaad. Vind de openingstrack ook teringvet.
Heb je morgen vrij of heb je gewoon skitta?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En Let me know that you know
Rusland - Nederlandquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:16 schreef Saind het volgende:
[..]
De beste voetballers winnen. Niet de beste dokters
De club die de beste voetballers kan kopen wint. De ploeg die de beste doping kan kopen wint.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:16 schreef Saind het volgende:
[..]
De beste voetballers winnen. Niet de beste dokters
6 uur wekker en op de bikaquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je morgen vrij of heb je gewoon skitta?
Ben een paar keer in het Diekman en de Grolsch Veste geweest en één keer in: Het Kasteel, ArenA, de Kuip, Rat Verlegh, Koning Willem II, Galgenwaard en Gelredome.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel eens stadion bezocht ?
Eendagswedstrijden zijn Gelukkig nog uitzonderingquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:17 schreef Sked het volgende:
[..]
De club die de beste voetballers kan kopen wint. De ploeg die de beste doping kan kopen wint.
Eendagswedstrijden zijn ook nog altijd de beste, omdat de koers over het algemeen het meest open is. Ik hoop ook nog altijd dat ze oortjes afschaffen in WT-wedstrijdenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eendagswedstrijden zijn Gelukkig nog uitzondering
Is dit jaarquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Eendagswedstrijden zijn ook nog altijd de beste, omdat de koers over het algemeen het meest open is. Ik hoop ook nog altijd dat ze oortjes afschaffen in WT-wedstrijden
Dat heb ik niet meegekregen. Communicatie verpest gewoon de openheid van de koers, dus alles rondom communicatie dat verboden wordt is goedquote:
Ook teams van 6 man graag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen. Communicatie verpest gewoon de openheid van de koers, dus alles rondom communicatie dat verboden wordt is goed
Ja eens, maar algemene radio zou wel goed zijn denk ik. Zeker in Nederland met al die zooi op de weg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen. Communicatie verpest gewoon de openheid van de koers, dus alles rondom communicatie dat verboden wordt is goed
Alleen dan zonder voorsprong ed door te gevenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja eens, maar algemene radio zou wel goed zijn denk ik. Zeker in Nederland met al die zooi op de weg.
Wauw. 8 uur is heilig voor mijquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ma - vr is 6 Sowieso de max. 1 of 2 nog minder lukt ook wel
Met drank op slaap ik ook liever meerquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:36 schreef Saind het volgende:
Ik moet zeggen als ik nuchter ben gaat 7 ook.
Is gewenning . Als student ging ik ook dood bij 8 uur slaapquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:36 schreef Saind het volgende:
Ik moet zeggen als ik nuchter ben gaat 7 ook.
Ik slaap liever niet omdat slaap de neef is van de dood.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Slapen doe je als je dood bent
Het is eigenlijk echt zonde van je tijd. Hopelijk vinden ze ooit een alternatiefquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik slaap liever niet omdat slaap de neef is van de dood.
Is niet rullevant genoeg voor wetenschappersquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is eigenlijk echt zonde van je tijd. Hopelijk vinden ze ooit een alternatief
Misschien voor us armyquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Is niet rullevant genoeg voor wetenschappers
Dat was fake.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:01 schreef Saind het volgende:
[..]
De Russen schijnen er mee geexperimenteerd te hebben, geen succes.
Commando missiesquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Zodat ze 24/7 met een maximaal leger kunnen schieten?
Bedankt voor je vergevingsgezindheid.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan gebeuren Golvende_Galjoen.
als m'n baas het wil kan het wel, het is sowieso rustig ivm Chinees Nieuwjaar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zaagmans heeft bij mij allang de week doormidden gezaagd, maar bij jou?
Eerste helft was dat aan het spel van PSG te wijten, tweede helft aan Chelsea.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
als m'n baas het wil kan het wel, het is sowieso rustig ivm Chinees Nieuwjaar.
Wat een zaadpot gisteren
Aan beide wel hoor, toen het 0-1 werd weet je dat Chelski al helemaal niets meer doetquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste helft was dat aan het spel van PSG te wijten, tweede helft aan Chelsea.
12 uur pasquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zaagmans heeft bij mij allang de week doormidden gezaagd, maar bij jou?
Tot de 0-1 was het Chelsea aan de bal en counterde PSG.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan beide wel hoor, toen het 0-1 werd weet je dat Chelski al helemaal niets meer doet
de bal hebben is wat anders dan domineren Frankquote:Op woensdag 18 februari 2015 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot de 0-1 was het Chelsea aan de bal en counterde PSG.
Stijn is niet objectief wat betreft PSG.Gister deed die ook alzo raar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan beide wel hoor, toen het 0-1 werd weet je dat Chelski al helemaal niets meer doet
man man manquote:Dode man Wijchen kwam na ruzie op het spoor terecht
De man die dinsdagavond overleed nadat hij werd aangereden door een trein in het Gelderse Wijchen, was op het spoor terechtgekomen bij een vechtpartij. De 32-jarige Nijmegenaar kon niet meer op tijd op het perron klimmen.
Drie mannen en een vrouw zijn opgepakt, omdat ze meer zouden weten over wat er is gebeurd, aldus een politiewoordvoerder woensdagmorgen.
Twee mannen kregen in de trein van Nijmegen naar Wijchen ruzie. Ze belden beiden vrienden om hen te komen helpen. De twee groepen troffen elkaar op het NS-station in Wijchen.
Ook echt vrienden bellenquote:
dat is dus mijn bijdrage aan de shirtsponsoring van Ajaxquote:Door deze wijzigingen stijgen uw abonnementskosten met: ¤ 1,15 per maand
Ben benieuwd wanneer de ijsbeertweeling naar buiten magquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Topic #3838 wat leuk.
Een blije tijger [ afbeelding ]
quote:
niet hard genoeg voor de trein testquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah het was een NEC harde kern jongen.
Je baas? Heb je die?quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
als m'n baas het wil kan het wel, het is sowieso rustig ivm Chinees Nieuwjaar.
Wat een zaadpot gisteren
Haha.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Soms moet er ook gewerkt worden.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wens jou ook het beste.
Wat moet Lelieveld bij Feyenoord en hoe de fuck maakt hij een eigen goalquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik speel momenteel FM. De vierde wedstrijd van '23/24. Nummer 1 tegen Nummer 2 van het vorige seizoen. NEC tegen Feyenoord
Uitslag 7-1.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat moet Lelieveld bij Feyenoord en hoe de fuck maakt hij een eigen goal
Leukquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik speel momenteel FM. De vierde wedstrijd van '23/24. Nummer 1 tegen Nummer 2 van het vorige seizoen. NEC tegen Feyenoord
Uitslag 7-1.
Jij bent Feyenoord toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Uitslag 7-1.
Oh nee, zal ik later even gaan doen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je nog een foto gemaakt van de bierwinkel?
En wat kost zo'n 6 pack?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh nee, zal ik later even gaan doen.
Wat doet 2019/2020 daar op die plek?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kampioen geworden met NEC, genot.
Weet ik ook niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat doet 2019/2020 daar op die plek?
Ik ben nu in seizoen 4. 2 seizoenen Club Brugge en ruim 1 seizoen Feyenoord. Clasie en van Beek willen niet verlengen
Doe 's niequote:Op woensdag 18 februari 2015 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Sked vindt dit leuk.
Higler als scheids. Dan kan het nooit goed gaanquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Sked vindt dit leuk.
Ik won met 5-4 van Ajax. Zivkovic scoorde 3x voor Ajax en 1x een Braziliaan die vorig seizoen 39 (!!) goals maakte in de Eredivisie. Zijn naam is me even ontschoten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Sked vindt dit leuk.
wie spelen er vandaag?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vermakelijk spelletje hoor, zeker tijdens CL duels die het kijken eigenlijk niet waard zijn.
Schalke20:45quote:
Dan hangt deze jongen met een pilsje op z'n pens op 't IJquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schalke20:45
Real Madrid.Referee: Atkinson (ENG) - Stadium: Arena AufSchalke, Gelsenkirchen (GER)Basel20:45
Porto.Referee: Clattenburg (ENG) - Stadium: St. Jakob-Park, Basel (SUI)
Ga je weer naar Damsko?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan hangt deze jongen met een pilsje op z'n pens op 't IJ
in een boot neem ik aan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan hangt deze jongen met een pilsje op z'n pens op 't IJ
Hoop dat Rembrandt er al is. Hij is momenteel vaak laat.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Morgen AjaxGa nu alvast, morgenvroeg naar het Rijks
Graag een leuke gif van de genotskool van huntelaar vorig jaar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Real wint met 1-3.
Hier hoorde u het eerst.
Ik overweeg een TR te maken voor deze grap.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoop dat Rembrandt er al is. Hij is momenteel vaak laat.
Rijks wil ik ook wel een keer heenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Morgen AjaxGa nu alvast, morgenvroeg naar het Rijks
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Graag een leuke gif van de genotskool van huntelaar vorig jaar.
De 1-6 eretreffer. Lekker hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Een KOEKOEK is op zijn plaats.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Ik weet niet wat ik indrukwekkender vind. Hoe hij die bal inschiet of dat hij niet in de 16 staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem wel leuk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik overweeg een TR te maken voor deze grap.
Ze hebben nu een tentoonstelling over Rembrandt, extra tofquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rijks wil ik ook wel een keer heen
[..]BOEM HOP KOEKOEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dus het probleem, ik kan niet tegen in de rij staanquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze hebben nu een tentoonstelling over Rembrandt, extra tofSowieso lang geleden dat ik geweest ben, toen stond het nog in de steigers. Kwam er maandag om 11 uur langs en toen stond er echt al een barre rij dus ik ga maar vroeg
Volgens mij was het een counter.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik indrukwekkender vind. Hoe hij die bal inschiet of dat hij niet in de 16 staat
Nee als er al een rij staat draai ik weer om. Toch een museumkaart.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ik kan niet tegen in de rij staan
Je moet even een museumkaart regelen, dan ben je zo binnen. Als je in een jaar naar 4 grote musea gaat heb je de kosten er uit en voor -26 is de kaart nog goedkoper volgens mij.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze hebben nu een tentoonstelling over Rembrandt, extra tofSowieso lang geleden dat ik geweest ben, toen stond het nog in de steigers. Kwam er maandag om 11 uur langs en toen stond er echt al een barre rij dus ik ga maar vroeg
TE LAAAAAATquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet even een museumkaart regelen, dan ben je zo binnen. Als je in een jaar naar 4 grote musea gaat heb je de kosten er uit en voor -26 is de kaart nog goedkoper volgens mij.
Vooral die rijen bij het Anne Frankhuis zijn ongezond.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ik kan niet tegen in de rij staan
Ik kon de vorige keer gelijk doorlopen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral die rijen bij het Anne Frankhuis zijn ongezond.
Was dat zo'n 70 jaar geleden of wat?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kon de vorige keer gelijk doorlopen.
Bovendien heb ik thuis ook een boekenkast. Dat kan je van een rembrand niet zeggen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga voor de lol naar het Vaticaan, dan zijn Nederlandse rijen niks meer aanquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen eckte boekenkast.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bovendien heb ik thuis ook een boekenkast. Dat kan je van een rembrand niet zeggen.
Leen 'm altijd.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Museumkaart is relaxt. Maak er best vaak gebruik van.
MBO ouders?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen eckte boekenkast.
Ze wisten dat ik zou komen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Was dat zo'n 70 jaar geleden of wat?
Ook daar kan het wel meevallen als je op de goede tijdstippen gaat. De rijen lijken langer dan ze daadwerkelijk zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga voor de lol naar het Vaticaan, dan zijn Nederlandse rijen niks meer aan
Uhquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft wel eens zijn hoofd gestoten bij de boekenkast=
Bij die opstap, Hans.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Uh
Nee
Je loopt toch ook niet tegen de muur aan
Wel mn hand toen ik met de hitlergroet naar binnen liep.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij die opstap, Hans.
[ afbeelding ]
0/10quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel mn hand toen ik met de hitlergroet naar binnen liep.
Je moet ook even naar Museum Ons' Lieve Heer op Solder, is de moeite waard. En dat zit bovendien naast de Prael.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Uh
Nee
Je loopt toch ook niet tegen de muur aan
Kinderachtige grap.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vaker geweestquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet ook even naar Museum Ons' Lieve Heer op Solder, is de moeite waard. En dat zit bovendien naast de Prael.
KnutdeIJNSBeerquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De matige grappen zijn in overvloed vandaag.quote:
Wansmaak woensdagquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De matige grappen zijn in overvloed vandaag.
wowquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kinderachtige grap.
1/10 voor de grap met een weging van 6
Aenraeder.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Vaker geweestBij de Prael nog niet.
Iedereen naar de sneeuw?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:25 schreef Saind het volgende:
Ik ben de hele week alleen thuis, ff de asbak naast de wc zetten. Bakkie espresso erbij en gas erop
Dat snap ik helemaal niet, maar goed daar ben ik al geweest een jaar of 40-45 geledenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Elfde gebod (een paar pandjes verder) is ook leuk. Heeft een aardige wisseltap.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij het aepjen geweest?
Morgen eens kijken in die hoek. En kijken of ik smoof de temple in krijgquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja. Elfde gebod (een paar pandjes verder) is ook leuk. Heeft een aardige wisseltap.
Rembrandthuis vond ik boeiender.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb niks met het anne frank huis. Het interesseert me niet.
Criquiellon is overledenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb niks met het anne frank huis. Het interesseert me niet.
Ga je nog knokken met de vriendjes van Inso?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Morgen eens kijken in die hoek. En kijken of ik smoof de temple in krijg
zijn van brouwerij veranderd, is nu gulpener, dus zullen ook een ander assortiment bier hebbenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij het aepjen geweest?
Saind kennende gaat hij bier ruilen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je nog knokken met de vriendjes van Inso?
Dat is een vooruitgang.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn van brouwerij veranderd, is nu gulpener, dus zullen ook een ander assortiment bier hebben
Saind zal moeite hebben iets weg te geven.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Saind kennende gaat hij bier ruilen.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Saind kennende gaat hij bier ruilen.
ze hadden wel het mooiste Heineken uithangbord van de stad maar dat was er toch al afgereden door een hoge vrachtwagenquote:
Staan er nog Romeinen in het veld dan?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer maakt Kazim voor het eerst ruzie met een Romein op het veld?
Whahah heldenquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe laat? En hoi stijn, geen school?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij zin om morgenochtend naar het rijks te gaan?
drie tussenuren op de woensdagquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe laat? En hoi stijn, geen school?
Moet je geen huiswerk maken? Of vul jij zo je z-uren?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
drie tussenuren op de woensdag
Bilalquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huiswerk is er praktisch niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet je geen huiswerk maken? Of vul jij zo je z-uren?
Heb jij een percentage van Pindakaasetende Marokkanen?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bilal
Die gozer heeft echt veel te weinig pindakaas gegeten.
Tussen negen en elfquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe laat? En hoi stijn, geen school?
5% waarvan 2% met stukjes noot.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een percentage van Pindakaasetende Marokkanen?
Die ouderwetse rode? Zonde.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn van brouwerij veranderd, is nu gulpener, dus zullen ook een ander assortiment bier hebben
Die 2% was badrr?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
5% waarvan 2% met stukjes noot.
Je bent op dreef hequote:Op woensdag 18 februari 2015 12:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij is nog niet met zijn neus in de boter gevallen zo te zien.
dat is boter aan de galg smerenquote:
Er zijn dagen dan schut ik ze zo uit mijn mouw. Vooral in de zomer gaat dat goed met korte mouwtjes.quote:
Schutquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn dagen dan schut ik ze zo uit mijn mouw. Vooral in de zomer gaat dat goed met korte mouwtjes.
Laatste berichtgeving is dat het een NEC-supporter was.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
zie je dat het toch nog kneuziger kon na het voor de trein duw nieuwsfeitje?
twitter:NEC_Nijmegen twitterde op woensdag 18-02-2015 om 10:53:07Namens alle medewerkers van N.E.C. wensen we de nabestaanden van Rocky en de HKN veel sterkte toe met dit onwerkelijke verlies reageer retweet
Eh.. oke.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dat jullie weinig gerelt hebben toen ik ban had. Valt me tegen van grtd harde kern
Grtd is met pensioen
GRTD boeit ons niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dat jullie weinig gerelt hebben toen ik ban had. Valt me tegen van grtd harde kern
Grtd is met pensioen
Grtd?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Grtd is met pensioen
Ik ben bang voor FM-posts. Kan het niet meer aan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een teleurstellende post, dit.
Laatste keer dat ik er was , was een paar maanden voor de verbouwing. Maar 9 uur , moet ik 7 uur op. Met mijn ritme... :squote:
Ik stuur je een foto van de rij die er om 11 uur al stond.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was , was een paar maanden voor de verbouwing. Maar 9 uur , moet ik 7 uur op. Met mijn ritme... :s
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was , was een paar maanden voor de verbouwing. Maar 9 uur , moet ik 7 uur op. Met mijn ritme... :s
Hoe laat sta je normaal dan op, als je naar school gaat is het toch ook rond die tijd?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vaccin hatersquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:12 schreef Dven het volgende:
Discussies met m'n beste vriend over vaccins.
Soms haat ik hem zo
Gelukkig heb ik hem kunnen uitleggen dat er in 1 banaan meer formaldehyde zit dan in alle vaccins bij elkaar, toen hij over de aanwezigheid van formaldehyde in vaccins begon
In VS is het ook weer hot item op moment.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
mensen kunnen daar wel in doorslaan ja
Ja mazelen toch?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In VS is het ook weer hot item op moment.
Yes. En las nu ook dat er kinderartsen waren die ongevaccineerde kinderen niet in hun praktijken wilden omdat het te gevaarlijk is als je mazelen heb enzo.quote:
Ik skip alles in de ochtend, sowieso skip ik veel want het is totaal onnodig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe laat sta je normaal dan op, als je naar school gaat is het toch ook rond die tijd?
Je hebt het hier ook nog steeds die biblebelters en natuur zweversquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Yes. En las nu ook dat er kinderartsen waren die ongevaccineerde kinderen niet in hun praktijken wilden omdat het te gevaarlijk is als je mazelen heb enzo.
Struggle dus.
School is overratedquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik skip alles in de ochtend, sowieso skip ik veel want het is totaal onnodig.
Komt door de buitenlanders. Eigen volk eerst!quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:20 schreef Smoofie het volgende:
En die rij ... dat het nog steeds zo druk is.
Er is nu een bijzondere expositiequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:20 schreef Smoofie het volgende:
Wat ook raar is. Want het vaccin beschermt. Dus interesseert jou het nu dat er een mazelenlijer rondloopt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Yes. En las nu ook dat er kinderartsen waren die ongevaccineerde kinderen niet in hun praktijken wilden omdat het te gevaarlijk is als je mazelen heb enzo.
Struggle dus.
rembrandt expositie tochquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:20 schreef Smoofie het volgende:
omdat er ook pasgeborenen in zo'n kliniek liggen met slechte longen bijv.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat ook raar is. Want het vaccin beschermt. Dus interesseert jou het nu dat er een mazelenlijer rondloopt.
Ze brengen geld in het laatjequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een tsunami van provincialen treft de Randstad.
Ik hoopte dat het maandag rustig zou zijn omdat alle brabos dronken waren maar dat viel tegenquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je wordt oudquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Lijkt me wel leuk rembrandt expo ik zeg eerlijk
En zijn een bron van ergernis. Mijn tram rijdt langs een groot P&R terrein langs de snelweg. Die mensen gaan dan voor het eerst met de tram en vinden dit al een uitje op zich. Het begint al wanneer ze hun OV chipkaart voor het display houden van de OV chipscanner....quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze brengen geld in het laatje
Ik heb kunstgeschiedenis als keuzevak gehad hier op de middelbare school.quote:
Ze hebben de hele wereld leeggetrokken geloof ik jaquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ooh, die werken uit de usa zijn er nu dan toch?
Werken uit Leiden. Die Rembrandt is het land nooit uit geweest.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ooh, die werken uit de usa zijn er nu dan toch?
Natuurlijke selectie.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat er ook pasgeborenen in zo'n kliniek liggen met slechte longen bijv.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In de Randstad weten we wat #thuglife is.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En zijn een bron van ergernis. Mijn tram rijdt langs een groot P&R terrein langs de snelweg. Die mensen gaan dan voor het eerst met de tram en vinden dit al een uitje op zich. Het begint al wanneer ze hun OV chipkaart voor het display houden van de OV chipscanner....
Het ergste zijn de uren voor de zondagmatinee van een musical in het circustheater. Vriendinnengroepen, families met kinderen en de ene nog met een verschrikkelijker accent dan de andere.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Randstad weten we wat #thuglife is.
Als ik je nog een keer zie ga ik plat praten.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het ergste zijn de uren voor de zondagmatinee van een musical in het circustheater. Vriendinnengroepen, families met kinderen en de ene nog met een verschrikkelijker accent dan de andere.
Heb je toch ook als je in het stadscentrum loopt. Dan is het eerder moeilijker om je niet aan ander volk te ergeren.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het ergste zijn de uren voor de zondagmatinee van een musical in het circustheater. Vriendinnengroepen, families met kinderen en de ene nog met een verschrikkelijker accent dan de andere.
Nee, want daar kun je nog een andere kant op. In de tram zit je 20 minuten met dezelfde personen heel dicht in de buurt.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je toch ook als je in het stadscentrum loopt. Dan is het eerder moeilijker om je niet aan ander volk te ergeren.
Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik je nog een keer zie ga ik plat praten.
Betuws is ook echt zéldzaam lelijk. Combinatie van utrechts en brabantsquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk er nu al naar uit.
Littlerabbit heeft mij ooit van een Betuws accent beticht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Betuws is ook echt zéldzaam lelijk. Combinatie van utrechts en brabants
Littlerabbit is sympathiek en oprecht.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Littlerabbit heeft mij ooit van een Betuws accent beticht.
Hij beloofde dat hij pics van halfnaakte negerinnen zou sturen na carnaval maar ik heb nog niets gezien.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Littlerabbit is sympathiek en oprecht.
Ik ben bang dat hij er onder is gekomen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij beloofde dat hij pics van halfnaakte negerinnen zou sturen na carnaval maar ik heb nog niets gezien.
Godverdomme, de Primarkquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, want daar kun je nog een andere kant op. In de tram zit je 20 minuten met dezelfde personen heel dicht in de buurt.
De terugweg is misschien nog erger omdat ze dan bepakt en bezakt zijn met die vieze bruine Primark tassen.
Gelukkig hebben we daar een gezamelijke aversie tegen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme, de Primark.
Dat doet me gelijk weer denken aan de horrorstad die Sweet Lake City heet.
Met blote snikkel buiten, ja tochquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:36 schreef Dven het volgende:
Volgende week temperaturen rond de 15 graden
Beetje vissen, niets mis mee.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met blote snikkel buiten, ja toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |