God, wat slechtquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://road.cc/content/ne(...)head-head-rap-battle
Kijk dat filmpje sked
Dat laatste album van atmosphere is echt bizar goed renequote:
Het zal er denk ik ook wel van afhangen van wie je verliest. Bij Valverde krijg je sneller argwaan dan bij een simpele Belgquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lijkt me echt eindeloos kut als prof wielrenner altijd die twijfel of je eerlijk verliest. Sagan die ineens 8 maanden niks wint of mollema die al 40-45 keer 2e werd achter "sterker dan ooit" Valverde.
Lemons is nog beter imoquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat laatste album van atmosphere is echt bizar goed rene
Wat een ontdekking op een doordeweekse dinsdag
Als iedereen dopet is het toch altijd eerlijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lijkt me echt eindeloos kut als prof wielrenner altijd die twijfel of je eerlijk verliest. Sagan die ineens 8 maanden niks wint of mollema die al 40-45 keer 2e werd achter "sterker dan ooit" Valverde.
Nee, dan wint degene met beste dopequote:Op woensdag 18 februari 2015 00:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Als iedereen dopet is het toch altijd eerlijk
Dat was in tijdperk Armstrong, ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Als iedereen dopet is het toch altijd eerlijk
Of met de meeste, of die al de betere aanleg hadquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dan wint degene met beste dope
En hier waarom ik geen wielrennen kijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dan wint degene met beste dope
Ik vind deze toffer denk ik maar misschien is dat nieuwigheidquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lemons is nog beter imoGeweldige groep.
Voetbal wint de club met meeste geld. same same but differentquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:13 schreef Saind het volgende:
[..]
En hier waarom ik geen wielrennen kijk
De beste voetballers winnen. Niet de beste doktersquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetbal wint de club met meeste geld. same same but different
En Let me know that you knowquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fylax
[..]
Ja, vet nummer is dat inderdaad. Vind de openingstrack ook teringvet.
Ik wens je een hele fijne dag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fylax
[..]
Ja, vet nummer is dat inderdaad. Vind de openingstrack ook teringvet.
Heb je morgen vrij of heb je gewoon skitta?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En Let me know that you know
Rusland - Nederlandquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:16 schreef Saind het volgende:
[..]
De beste voetballers winnen. Niet de beste dokters
De club die de beste voetballers kan kopen wint. De ploeg die de beste doping kan kopen wint.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:16 schreef Saind het volgende:
[..]
De beste voetballers winnen. Niet de beste dokters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |