God, wat slechtquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://road.cc/content/ne(...)head-head-rap-battle
Kijk dat filmpje sked
Dat laatste album van atmosphere is echt bizar goed renequote:
Het zal er denk ik ook wel van afhangen van wie je verliest. Bij Valverde krijg je sneller argwaan dan bij een simpele Belgquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lijkt me echt eindeloos kut als prof wielrenner altijd die twijfel of je eerlijk verliest. Sagan die ineens 8 maanden niks wint of mollema die al 40-45 keer 2e werd achter "sterker dan ooit" Valverde.
Lemons is nog beter imoquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat laatste album van atmosphere is echt bizar goed rene
Wat een ontdekking op een doordeweekse dinsdag
Als iedereen dopet is het toch altijd eerlijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lijkt me echt eindeloos kut als prof wielrenner altijd die twijfel of je eerlijk verliest. Sagan die ineens 8 maanden niks wint of mollema die al 40-45 keer 2e werd achter "sterker dan ooit" Valverde.
Nee, dan wint degene met beste dopequote:Op woensdag 18 februari 2015 00:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Als iedereen dopet is het toch altijd eerlijk
Dat was in tijdperk Armstrong, ja.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Als iedereen dopet is het toch altijd eerlijk
Of met de meeste, of die al de betere aanleg hadquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dan wint degene met beste dope
En hier waarom ik geen wielrennen kijkquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dan wint degene met beste dope
Ik vind deze toffer denk ik maar misschien is dat nieuwigheidquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lemons is nog beter imoGeweldige groep.
Voetbal wint de club met meeste geld. same same but differentquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:13 schreef Saind het volgende:
[..]
En hier waarom ik geen wielrennen kijk
De beste voetballers winnen. Niet de beste doktersquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voetbal wint de club met meeste geld. same same but different
En Let me know that you knowquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fylax
[..]
Ja, vet nummer is dat inderdaad. Vind de openingstrack ook teringvet.
Ik wens je een hele fijne dag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fylax
[..]
Ja, vet nummer is dat inderdaad. Vind de openingstrack ook teringvet.
Heb je morgen vrij of heb je gewoon skitta?quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En Let me know that you know
Rusland - Nederlandquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:16 schreef Saind het volgende:
[..]
De beste voetballers winnen. Niet de beste dokters
De club die de beste voetballers kan kopen wint. De ploeg die de beste doping kan kopen wint.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:16 schreef Saind het volgende:
[..]
De beste voetballers winnen. Niet de beste dokters
6 uur wekker en op de bikaquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je morgen vrij of heb je gewoon skitta?
Ben een paar keer in het Diekman en de Grolsch Veste geweest en één keer in: Het Kasteel, ArenA, de Kuip, Rat Verlegh, Koning Willem II, Galgenwaard en Gelredome.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel eens stadion bezocht ?
Eendagswedstrijden zijn Gelukkig nog uitzonderingquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:17 schreef Sked het volgende:
[..]
De club die de beste voetballers kan kopen wint. De ploeg die de beste doping kan kopen wint.
Eendagswedstrijden zijn ook nog altijd de beste, omdat de koers over het algemeen het meest open is. Ik hoop ook nog altijd dat ze oortjes afschaffen in WT-wedstrijdenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eendagswedstrijden zijn Gelukkig nog uitzondering
Is dit jaarquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Eendagswedstrijden zijn ook nog altijd de beste, omdat de koers over het algemeen het meest open is. Ik hoop ook nog altijd dat ze oortjes afschaffen in WT-wedstrijden
Dat heb ik niet meegekregen. Communicatie verpest gewoon de openheid van de koers, dus alles rondom communicatie dat verboden wordt is goedquote:
Ook teams van 6 man graag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen. Communicatie verpest gewoon de openheid van de koers, dus alles rondom communicatie dat verboden wordt is goed
Ja eens, maar algemene radio zou wel goed zijn denk ik. Zeker in Nederland met al die zooi op de weg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen. Communicatie verpest gewoon de openheid van de koers, dus alles rondom communicatie dat verboden wordt is goed
Alleen dan zonder voorsprong ed door te gevenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja eens, maar algemene radio zou wel goed zijn denk ik. Zeker in Nederland met al die zooi op de weg.
Wauw. 8 uur is heilig voor mijquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ma - vr is 6 Sowieso de max. 1 of 2 nog minder lukt ook wel
Met drank op slaap ik ook liever meerquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:36 schreef Saind het volgende:
Ik moet zeggen als ik nuchter ben gaat 7 ook.
Is gewenning . Als student ging ik ook dood bij 8 uur slaapquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:36 schreef Saind het volgende:
Ik moet zeggen als ik nuchter ben gaat 7 ook.
Ik slaap liever niet omdat slaap de neef is van de dood.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Slapen doe je als je dood bent
Het is eigenlijk echt zonde van je tijd. Hopelijk vinden ze ooit een alternatiefquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik slaap liever niet omdat slaap de neef is van de dood.
Is niet rullevant genoeg voor wetenschappersquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is eigenlijk echt zonde van je tijd. Hopelijk vinden ze ooit een alternatief
Misschien voor us armyquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Is niet rullevant genoeg voor wetenschappers
Dat was fake.quote:Op woensdag 18 februari 2015 01:01 schreef Saind het volgende:
[..]
De Russen schijnen er mee geexperimenteerd te hebben, geen succes.
Commando missiesquote:Op woensdag 18 februari 2015 01:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Zodat ze 24/7 met een maximaal leger kunnen schieten?
Bedankt voor je vergevingsgezindheid.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan gebeuren Golvende_Galjoen.
als m'n baas het wil kan het wel, het is sowieso rustig ivm Chinees Nieuwjaar.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zaagmans heeft bij mij allang de week doormidden gezaagd, maar bij jou?
Eerste helft was dat aan het spel van PSG te wijten, tweede helft aan Chelsea.quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
als m'n baas het wil kan het wel, het is sowieso rustig ivm Chinees Nieuwjaar.
Wat een zaadpot gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |