6 uur wekker en op de bikaquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je morgen vrij of heb je gewoon skitta?
Ben een paar keer in het Diekman en de Grolsch Veste geweest en één keer in: Het Kasteel, ArenA, de Kuip, Rat Verlegh, Koning Willem II, Galgenwaard en Gelredome.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel eens stadion bezocht ?
Eendagswedstrijden zijn Gelukkig nog uitzonderingquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:17 schreef Sked het volgende:
[..]
De club die de beste voetballers kan kopen wint. De ploeg die de beste doping kan kopen wint.
Eendagswedstrijden zijn ook nog altijd de beste, omdat de koers over het algemeen het meest open is. Ik hoop ook nog altijd dat ze oortjes afschaffen in WT-wedstrijdenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eendagswedstrijden zijn Gelukkig nog uitzondering
Is dit jaarquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Eendagswedstrijden zijn ook nog altijd de beste, omdat de koers over het algemeen het meest open is. Ik hoop ook nog altijd dat ze oortjes afschaffen in WT-wedstrijden
Dat heb ik niet meegekregen. Communicatie verpest gewoon de openheid van de koers, dus alles rondom communicatie dat verboden wordt is goedquote:
Ook teams van 6 man graag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen. Communicatie verpest gewoon de openheid van de koers, dus alles rondom communicatie dat verboden wordt is goed
Ja eens, maar algemene radio zou wel goed zijn denk ik. Zeker in Nederland met al die zooi op de weg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen. Communicatie verpest gewoon de openheid van de koers, dus alles rondom communicatie dat verboden wordt is goed
Alleen dan zonder voorsprong ed door te gevenquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja eens, maar algemene radio zou wel goed zijn denk ik. Zeker in Nederland met al die zooi op de weg.
Wauw. 8 uur is heilig voor mijquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ma - vr is 6 Sowieso de max. 1 of 2 nog minder lukt ook wel
Met drank op slaap ik ook liever meerquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:36 schreef Saind het volgende:
Ik moet zeggen als ik nuchter ben gaat 7 ook.
Is gewenning . Als student ging ik ook dood bij 8 uur slaapquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:36 schreef Saind het volgende:
Ik moet zeggen als ik nuchter ben gaat 7 ook.
Ik slaap liever niet omdat slaap de neef is van de dood.quote:Op woensdag 18 februari 2015 00:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Slapen doe je als je dood bent
Het is eigenlijk echt zonde van je tijd. Hopelijk vinden ze ooit een alternatiefquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik slaap liever niet omdat slaap de neef is van de dood.
Is niet rullevant genoeg voor wetenschappersquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is eigenlijk echt zonde van je tijd. Hopelijk vinden ze ooit een alternatief
Misschien voor us armyquote:Op woensdag 18 februari 2015 00:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Is niet rullevant genoeg voor wetenschappers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |