dat is boter aan de galg smerenquote:
Er zijn dagen dan schut ik ze zo uit mijn mouw. Vooral in de zomer gaat dat goed met korte mouwtjes.quote:
Schutquote:Op woensdag 18 februari 2015 12:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn dagen dan schut ik ze zo uit mijn mouw. Vooral in de zomer gaat dat goed met korte mouwtjes.
Laatste berichtgeving is dat het een NEC-supporter was.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
zie je dat het toch nog kneuziger kon na het voor de trein duw nieuwsfeitje?
twitter:NEC_Nijmegen twitterde op woensdag 18-02-2015 om 10:53:07Namens alle medewerkers van N.E.C. wensen we de nabestaanden van Rocky en de HKN veel sterkte toe met dit onwerkelijke verlies reageer retweet
Eh.. oke.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dat jullie weinig gerelt hebben toen ik ban had. Valt me tegen van grtd harde kern
Grtd is met pensioen
GRTD boeit ons niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dat jullie weinig gerelt hebben toen ik ban had. Valt me tegen van grtd harde kern
Grtd is met pensioen
Grtd?quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Grtd is met pensioen
Ik ben bang voor FM-posts. Kan het niet meer aan.quote:Op woensdag 18 februari 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een teleurstellende post, dit.
Laatste keer dat ik er was , was een paar maanden voor de verbouwing. Maar 9 uur , moet ik 7 uur op. Met mijn ritme... :squote:
Ik stuur je een foto van de rij die er om 11 uur al stond.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was , was een paar maanden voor de verbouwing. Maar 9 uur , moet ik 7 uur op. Met mijn ritme... :s
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was , was een paar maanden voor de verbouwing. Maar 9 uur , moet ik 7 uur op. Met mijn ritme... :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |