Als het enkel brood noch vis is dan heb ik daar geen problemen meequote:Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je maar niet achter het net vist.
Elke normale winkelier wil niet geassocieerd worden met die pauperwinkel.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:46 schreef Saind het volgende:
Stijn http://www.dichtbij.nl/eindhoven/artikel/3356524/-
Zijn nu meerdere winkels
Is toch zo'n 1365 miljoen kilo winst.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke normale winkelier wil niet geassocieerd worden met die pauperwinkel.
Zie wel dat ze een omzet van 3,19 miljard euro hebben en een winst van 2730 miljoen pond.
Zat laatst in de kroeg te lullen met een ier die er werkt, ze draaiden op zondag in eindje twee ton omzet. Dat zijn toch veel shirtjes van een euroquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke normale winkelier wil niet geassocieerd worden met die pauperwinkel.
Zie wel dat ze een omzet van 3,19 miljard euro hebben en een winst van 2730 miljoen pond.
http://badum-tish.comquote:Op woensdag 18 februari 2015 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is toch zo'n 1365 miljoen kilo winst.
Daar hebben ze in Bangladesh mooi hun energie aan besteed.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Zat laatst in de kroeg te lullen met een ier die er werkt, ze draaiden op zondag in eindje twee ton omzet. Dat zijn toch veel shirtjes van een euro
Ik houd mijn hart vast als V&D moet sluiten en Primark zijn slag slaat met die panden.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Zat laatst in de kroeg te lullen met een ier die er werkt, ze draaiden op zondag in eindje twee ton omzet. Dat zijn toch veel shirtjes van een euro
Topshop komt er ook aan. Iets beter dan Primark, maar kwaliteit is het allemaal niet.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik houd mijn hart vast als V&D moet sluiten en Primark zijn slag slaat met die panden.
Brussel?quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:54 schreef DonRaja het volgende:
Ik merkte deze week voor het eerst dat er geen rijen stonden om binnen te gaan bij de Primark hier.
Zelfde met boodschappen halen bij Aldi/Lidl/Action etc. Arm is het nieuwe rijk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op zich wel bijzonder, toen ik op de middelbare school zat wou je echt niet gezien worden in shirts van een euro, nu is het hipper dan hip.
Dat begrijp ik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:58 schreef Smoofie het volgende:
@Opper . De schilderijen die in bezit zijn van Amerikanen bedoelde ik.
Goedkoop is duurkoop.quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zelfde met boodschappen halen bij Aldi/Lidl/Action etc. Arm is het nieuwe rijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |