• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
Waar moet iedereen nou straks z'n dope halenquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:51 schreef Blistering het volgende:
Weer een schietpartij en een dode in damsco
In Volendam.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:00 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Waar moet iedereen nou straks z'n dope halen
Harde sanering in de business. Is de Blokker niets bij.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:51 schreef Blistering het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Harde sanering in de business. Is de Blokker niets bij.
De witgoedsector?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Harde sanering in de business. Is de Blokker niets bij.
Weer in Nieuw-West, dolle boel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:51 schreef Blistering het volgende:
Nee, dit is in de familiesfeer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar dit was geen mocro crime maffia moord toch?
Je weet dat wij een van de weinigen zijn straks? Bijna iedereen skipt FAR ivm iets van Vevonosquote:
Jup, maar zoals ik al eerder zei: hij is niet zo maar van me af. Wil daarnaast ook niet de indruk wekken dat het vak mij niet kan boeien door weg te blijven. En HC terugkijken komt het vaak toch niet van, schiet erbij in.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet dat wij een van de weinigen zijn straks? Bijna iedereen skipt FAR ivm iets van Vevonos
Je gaat naar de rechtbank? Dat ziet er van binnen lelijk uit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, maar zoals ik al eerder zei: hij is niet zo maar van me af. Wil daarnaast ook niet de indruk wekken dat het vak mij niet kan boeien door weg te blijven. En HC terugkijken komt het vaak toch niet van, schiet erbij in.
Vanmiddag afreizen richting Amsterdam Zuid, de Parnassusweg 220, toren F moet ik wezen. Ben benieuwd hoe het daar van binnen eruit ziet.
Van buiten ziet het er lelijk uit als ik Google Maps moet geloven.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:39 schreef Valid het volgende:
[..]
Je gaat naar de rechtbank? Dat ziet er van binnen lelijk uit.
Wat ga je daar doen?
Ah, tof! Succes.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Van buiten ziet het er lelijk uit als ik Google Maps moet geloven.Maar ach, dan kan het binnen wellicht beter uitpakken. Ik ga naar een zitting van de bestuursrechter als gemachtigde namens de verzoekende partij.
Van9tot5quote:
Je hebt gelijk, het ziet er inderdaad lelijk uit. Veel beton, grijze vloertegels en lichtgrijs hout maakt het niet je van het. Nog een half uurtje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:39 schreef Valid het volgende:
[..]
Je gaat naar de rechtbank? Dat ziet er van binnen lelijk uit.
Inderdaad. Deze massage is broodnodig, want als ik vermoeid ben, dan hoopt alle vermoeidheid zich op bij mijn schouders.quote:
Ik heb ook een massage nodigquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze massage is broodnodig, want als ik vermoeid ben, dan hoopt alle vermoeidheid zich op bij mijn schouders.
Kijk eens hier rond zou ik zeggen: https://www.treatwell.nl/quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook een massage nodigkan amper m'n rechterarm gebruiken door t verven gister
Oh oh ohquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook een massage nodigkan amper m'n rechterarm gebruiken door t verven gister
Nou nou nouquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
toch wel het minste wat je kan doen als dank..
ah, een blije afsluiting?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nou nou
Ik had hem een heerlijk toetje aangeboden maar daar had hij vreemd genoeg geen interesse in
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat doe je nou preuts? Het is nauwelijks prostitutie te noemen als hij je betaalt in arbeid.
misschien vind ik dat wel ja....quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
wie weet vindt jij het wel harstikke lekker
Gebroken wit zeker?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jazeker, van een grauwe witte kleur naar stralend, helder blauw
Geeft niet, ik deed het graag voor jequote:
maagdelijk blauw?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jazeker, van een grauwe witte kleur naar stralend, helder blauw
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2015 15:46:47 ]
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ik vind het niet fijn dat je mijn schoenen op FOK! plaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je Brand meenemen? genotquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geeft niet, ik deed het graag voor je
Ik heb zojuist brand gehaald voor vanavond, dit wordt genieten
Stuur een mail naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn dat je mijn schoenen op FOK! plaatst.
zou zou ik dat maar eens proberen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien vind ik dat wel ja....
Ga ik zeker doenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stuur een mail naar forum@fok.nl
Wat doe je naast rechten dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:42 schreef Joosie200 het volgende:
En oh: complimenten krijgen vanwege de keuze voor een goede studie
iedere tram/metro zit naar mijn gevoel vol met kansjeugd die groot onrecht door hun docent is aangedaanquote:
Toch een serieus probleem.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
In de categorie weer eens wat anders: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-door-vriendin.dhtml
Een zelfstudie handelen-doe-je-zoquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat doe je naast rechten dan?
"Het kan niet zo zijn dat"quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een zelfstudie handelen-doe-je-zo
Het ging als volgt. De rechter in kwestie merkte terecht op dat ik mijn pa/ma geholpen had met hun bezwaar- en beroepschrift en haalde uit de manier van antwoorden op de zitting kennelijk naar voren dat ik ervaring had met juridisch werk en/of een dergelijke studie had gedaan.
Tis niet alsof ik op de zitting ga hengelen naar complimentjes. Maar ze zullen gezien de lading aan zaken die ze afhandelen meteen kunnen aanvoelen of iemand juridisch geschoold is of niet. Als er een vraag gesteld wordt beantwoord ik die zoals het hoort.
Check, check, check en uncheck.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
"Het kan niet zo zijn dat"
"Dat hangt er vanaf"
"Dit lijkt mij strijdig met Europees Recht"
"Volgens mij heeft de Hoge Raad gezegd"
Nicequote:Op donderdag 12 februari 2015 17:41 schreef Joosie200 het volgende:
Potver, ik mag meedoen als kandidaat bij miljoenenjacht
Mogelijk eerder miljonair zijn dan onze Y.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nog mooier. Ik speelde gratis mee en had meteen opgezegd
Linda:Deal or no deal?quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Mogelijk eerder miljonair zijn dan onze Y.
ik heb een nieuwe brommer nodig, die gun je me dan wel he?quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Linda:Deal or no deal?
Ik: denk het niet Job *gooit kastje dicht* Ik word eerder miljonair dan Yreal
We zijn toch vrienden?quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Linda:Deal or no deal?
Ik: denk het niet Job *gooit kastje dicht* Ik word eerder miljonair dan Yreal
Wel ons even opnoemen hè? Als het zo ver komt dan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:41 schreef Joosie200 het volgende:
Potver, ik mag meedoen als kandidaat bij miljoenenjachtGefeliciteerd met uw prijs. In de trekking van januari is uw wijkcode in de prijzen gevallen en u mag daarom meedoen als kandidaat in de Postcodeloterij.nl miljoenenjacht op vrijdag 20 maart
![]()
Ze zullen 'm alleen wel steeds moeten afkappen, met z'n monologen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:56 schreef Valid het volgende:
Haha nee geintje, heel vet. Ik ga zeker kijken.
Ik ga er vanuit dat je ze allemaal in de strijd gooit: "Denk het niet Job!", "Geen goede deal no?", "Dit bod is driewerf waardeloos" en "Wat een kwalitatief uitermate teleurstellend resultaat", etc.
Linda: we gaan alvast naar de reclame, dit duurt te langquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ze zullen 'm alleen wel steeds moeten afkappen, met z'n monologen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wel ons even opnoemen hè? Als het zo ver komt dan.
Klopt. Als publiek maak je wel kans, zonder daar als publiek te zitten sowieso niet. Dus hoe dan ook een gratis cadeau en wie weet wel in een gouden kleur of met een gouden wikkel > kan ik de belhamel uithangenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:58 schreef Mshauri het volgende:
Dat je deelnemer bent betekent toch alleen dat je in het publiek mag zitten?
Spoiler-alert!quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mensen, Joosie is een jurist. Die komt niet door de rekenronde.
Misschien was er vandaag ook wel iets anders heel leuks te doen voor de notariële student he slimmerdquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:42 schreef Etsu het volgende:
41 mensen ingeschreven, 10 zijn er komen opdagen. Wel chill, zo'n privéles FAR, los van het feit dat het stom is.
Je hebt minimaal gemiddeld een 7,5 nodig toch? Vrije harde eis destijds.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:16 schreef dude86 het volgende:
Iemand hier die de master Informatierecht aan de UvA doet (of deed) en mij wat kan vertellen over de selectieprocedure?
Ik wil heel graag deze master gaan doen, maar ik heb niet echt een indrukwekkend cv of cijferlijst te overleggen. Is het mogelijk om met een goede motivatie toch toegelaten te worden?
dat was voor de tweejarige variant toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt minimaal gemiddeld een 7,5 nodig toch? Vrije harde eis destijds.
Dat kan best de onderzoeksmaster zijn geweest hoor. Is al weer even geleden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat was voor de tweejarige variant toch?
Opaquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat kan best de onderzoeksmaster zijn geweest hoor. Is al weer even geleden.
Hoi erik.quote:
Jij bent toch wel een beetje zijn protegé.quote:
Ik zie de gelijkenis nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij bent toch wel een beetje zijn protegé.
Speedy heeft nog niet half de persoonlijkheid van Erik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij bent toch wel een beetje zijn protegé.
Jij doet toch fiscaal?quote:
Meh. Nee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien was er vandaag ook wel iets anders heel leuks te doen voor de notariële student he slimmerd
het was weer een wilde avond in Groningen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef Etsu het volgende:
Het is een feit: ik ben beter in poolen dan Pax. 2 potjes en 2x verloren
Wit en zwart in de eerste minuten in zo'n gat mikken
Twee mannen, een keu.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
het was weer een wilde avond in Groningen...
De fok-hitlist of wat? Eerst bij Thock, nu bij jou in de buurt, wie mag zich opmaken voor de volgende?quote:
Hier is van het weekeinde iemand met de dood bedreigd.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De fok-hitlist of wat? Eerst bij Thock, nu bij jou in de buurt, wie mag zich opmaken voor de volgende?
Nu bezig met het vijfde biertje...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
het was weer een wilde avond in Groningen...
wowwwquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu bezig met het vijfde biertje...
Fuck it, let's go bowlin'quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Trouwens best wel weer eens leuk, poolen of bowlen of zo. Klein biertje erbij.
Hangt er dan ook zo'n vibe tussen jullie? Dat jij hard stoot richting het gat en paxcon dan zo erotisch aan zijn stok frutselt? Met careless whisper op de achtergrond?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef Etsu het volgende:
Het is een feit: ik ben beter in poolen dan Pax. 2 potjes en 2x verloren
Wit en zwart in de eerste minuten in zo'n gat mikken
Nee man. A different corner dan hè.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hangt er dan ook zo'n vibe tussen jullie? Dat jij hard stoot richting het gat en paxcon dan zo erotisch aan zijn stok frutselt? Met careless whisper op de achtergrond?
Voor jou een vraag en voor ons een weet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hangt er dan ook zo'n vibe tussen jullie? Dat jij hard stoot richting het gat en paxcon dan zo erotisch aan zijn stok frutselt? Met careless whisper op de achtergrond?
Neuh, al 1,5 uur (apartquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:18 schreef Yreal het volgende:
Dus, is het al spannend geworden in grun?
Zozoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neuh, al 1,5 uur (apart) thuis ofzo, maar wel druk aan het whatsappen (
).
Ik ga zo slapen.
Heb je de gekke broer al die graag een taco wil zijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:40 schreef Yreal het volgende:
James McGillZo'n advocaat wil ik worden
#'emotioneel'momentjequote:
Aan dat soort mensen heb je niets, vooral niet te veel moeite in stoppen, zeker niet als zij niet onderneemt om iets te fixen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
#'emotioneel'momentje
Misschien heb je al gelezen dat het tussen mij en m'n huisgenote de laatste maanden niet zo lekker liep i.v.m. het financiële gedeelte (ze betaalde d'r huur te laat enzo). Uiteindelijk alles toch gekregen, maar sindsdien hebben we alleen maar discussies en ruziesVertrouwen is helemaal weg en we negeren elkaar al een week. Ik heb viavia begrepen dat zij wil verhuizen, mijn gevoel zegt dat de vriendschap over is en dat ik haar uit het huis wil hebben.
Ik heb haar een whatsappje gestuurd met erin dat ik wil praten omdat ik het allemaal zo kinderachtig vind (na een week niks zeggen/elkaar negeren), om te proberen te redden wat er te redden valt, maar ik weet niet. Ik heb mezelf de tijd gegeven om tot maandag af te wachten of ze wat zegt en of ze me nog steeds negeert. Als ze me nog steeds negeert, ga ik maandag de huur opzeggen. Ik wil haar een stapje voor zijn (geen idee waarom, dat voelt op een of andere manier goed).
Maar. Dan blijf ik alleen achter. Een volledig huis met twee slaapkamers. Veel te groot voor mij alleen. Wat moet ik dan? De vrije kamer verhuren aan een onbekend iemand en daarmee proberen of het huis verkopen? Ik wil het huis niet kwijtHuis verkopen aan een stel o.i.d. en zelf verhuizen naar een kleiner appartementje?
Dilemma. Ik weet niet wat ik wil.Ik weet niet wat voordelig is voor mij. Ik weet niet wat ik kan doen. Ik voel me machteloos op dit moment.
![]()
Het huis is gewoon veel te groot. Een grote woonkamer, keuken, badkamer, wc, inloopkastruimte, 2 slaapkamers, washok en nog een zolder. 3 verdiepingen (en nog een trap vanaf de begane grond). Wtf moet ik daar allemaal mee in m'n eentje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Aan dat soort mensen heb je niets, vooral niet te veel moeite in stoppen, zeker niet als zij niet onderneemt om iets te fixen.
Wat betreft je huis: Waarom is het te groot? Lekker de ruimte hebben is ook erg fijn. Je kan het altijd voor een premium prijs te koop aan bieden onder het mom van niet geschoten is altijd mis, en kijken wat er van komt.
De serie is wat serieuzer dan ik had verwachtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:40 schreef Yreal het volgende:
James McGillZo'n advocaat wil ik worden
Kijk uit de ses moderator vindt het niet leuk als het gewone volk hier postquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:38 schreef Iwanius het volgende:
Niet je toekomst teveel laten afhangen van wat je op tv ziet.
In de realiteit is het beroep wat eerst zo spannend en interessant leek vaak verre van dat.
Dit is wel Nederland hè.
quote:
Waarom zou je in godsnaam nu alweer verkopen. Bouw het lekker vol met spullen man, heerlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het huis is gewoon veel te groot. Een grote woonkamer, keuken, badkamer, wc, inloopkastruimte, 2 slaapkamers, washok en nog een zolder. 3 verdiepingen (en nog een trap vanaf de begane grond). Wtf moet ik daar allemaal mee in m'n eentje.In januari is m'n huisgenote ook 3 weken weggeweest ivm persoonlijke redenen en kreeg ik m'n geld maar niet (en hebben we ook 3 weken ruzie gemaakt). Ene kant vond ik het wel chill, heel huis voor mezelf, maar aan de andere kant: veel te groot, eenzaamheid.
Als ik daarop terugkijk, dan heb ik liever iets kleiners voor mezelf als ik die kamer niet verhuurd krijg i.p.v. dat ik met een heel huis 'opgescheept zit'.
Huis verkopen boven wat ik ervoor betaald heb (180k) lukt niet, denk ik. Al heb ik wel een inloopkast erin gebouwd daarna, maar betwijfel of ik het voor 186k verkocht krijg. Voor lager gaat het niet weg, dat staat vast. Daarom denk ik aan verhuren.
neem een katquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het huis is gewoon veel te groot. Een grote woonkamer, keuken, badkamer, wc, inloopkastruimte, 2 slaapkamers, washok en nog een zolder. 3 verdiepingen (en nog een trap vanaf de begane grond). Wtf moet ik daar allemaal mee in m'n eentje.In januari is m'n huisgenote ook 3 weken weggeweest ivm persoonlijke redenen en kreeg ik m'n geld maar niet (en hebben we ook 3 weken ruzie gemaakt). Ene kant vond ik het wel chill, heel huis voor mezelf, maar aan de andere kant: veel te groot, eenzaamheid.
Als ik daarop terugkijk, dan heb ik liever iets kleiners voor mezelf als ik die kamer niet verhuurd krijg i.p.v. dat ik met een heel huis 'opgescheept zit'.
Huis verkopen boven wat ik ervoor betaald heb (180k) lukt niet, denk ik. Al heb ik wel een inloopkast erin gebouwd daarna, maar betwijfel of ik het voor 186k verkocht krijg. Voor lager gaat het niet weg, dat staat vast. Daarom denk ik aan verhuren.
Is natuurlijk afhankelijk wat je gaat doen als je studie klaar is. Ben je van plan om in de provincie te blijven? Indien ja dan zou ik er gewoon lekker blijven zitten en genieten van de ruimte. Zo niet dan zou ik lekker een nieuw huisgenootje zoeken via Facebook / Kamernet oid. Laat je iedereen hospiteren met een fles drankquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Trek jij je daar wat van aan dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 04:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit de ses moderator vindt het niet leuk als het gewone volk hier post
Waar kan ik me opgeven?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je hier maar blijft posten vind ik alles goedquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Gisteren een goed gesprek met mijn vrouw gehad. Ik heb serieus overwogen om de studie stop te zetten; nu toch besloten om door te zetten. De combinatie met mijn werk valt me zwaar, zeker met de eindstreep nog zo ver weg.
Jij bent altijd van harte welkomquote:Op vrijdag 13 februari 2015 04:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit de ses moderator vindt het niet leuk als het gewone volk hier post
goedzo. Gewoon knallen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Gisteren een goed gesprek met mijn vrouw gehad. Ik heb serieus overwogen om de studie stop te zetten; nu toch besloten om door te zetten. De combinatie met mijn werk valt me zwaar, zeker met de eindstreep nog zo ver weg.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een sauna als die kamer vrij komt? Kan niks anders verzinnen wat daar moet komen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 06:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam nu alweer verkopen. Bouw het lekker vol met spullen man, heerlijk.
Bioscoop kamer? Game room? Home gym? Pooltafel? Studeerkamer?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een sauna als die kamer vrij komt? Kan niks anders verzinnen wat daar moet komen.
Ik kijk bijna nooit tv. waarom een bioscoop wel?quote:
Ik haat gamen.quote:Game room?
Kan.quote:Home gym?
Kan.quote:Pooltafel?
studeer altijd aan de eettafel.quote:Studeerkamer?
Dan ga je nooit meer fitnessen he...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit tv. waarom een bioscoop wel?
[..]
Ik haat gamen.
[..]
Kan.
[..]
Kan.
[..]
studeer altijd aan de eettafel.
Sauna heeft m'n voorkeur.
Darkroom?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bioscoop kamer? Game room? Home gym? Pooltafel? Studeerkamer?
Kom kom, ik kan het ook !quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
En bedankt voor de bemoedigende teksten. We gaan gewoon verder.
Mag dat niet?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:34 schreef Joosie200 het volgende:
Wel geinig. Ik zit te wachten bij de enquêtekamer, komen uit een nabij gelegen kamer twee partijen inclusief advocaat naar buiten gelopen. Gaan beide advocaten van verzoeker/verweerde recht voor mij op de gang overleggen.
Alles mag, ik vond het gewoon grappig. Zat zelf te wachten tot de bode de zaak uitriep, komen ze recht voor mij staan om eruit proberen te komen op de gang in het rechtsgebouw. Kon gewoon luistervinken en het maakte die twee kennelijk niks uitquote:
Fittie !quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:00 schreef Etsu het volgende:
Wow, ze reageert op WA. Over 2 uur komt ze.
quote:
johannes_vermeer, maar hij heeft wel een hondquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:22 schreef Etsu het volgende:
Erover gehad. Lang verhaal. Samengevat: sommige mensen hebben lopen stoken tussen ons en we hebben nu een verhaal gedaan, we snappen elkaar en zijn ook niet boos op elkaar. Maar ze heeft wel veel problemen (wat ik al een tijdje wist (financiën en paar persoonlijke dingen)), dus heeft ze aangegeven dat ze denkt dat ze gaat verhuizen. Ik heb gezegd dat ik het prima vind. We blijven wel vrienden en afspreken enzo, maar ze moet gewoon aan zichzelf werken en dat kan ze als beste als ze alleen is/op zichzelf gaat. Heeft niks met mij te maken verder.
Kortom: iemand die een kamer zoekt?
Paxcon, we hebben een indringerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
johannes_vermeer, maar hij heeft wel een hond
Zie de post boven die van jou. Die geldt dus ook voor jou.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit wel tegen Mortaxx maar niet tegen mij Paxcon02?
Vriendjespolitiek zeg ik jequote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit wel tegen Mortaxx maar niet tegen mij Paxcon02?
Dat had ik even niet gezien, ik geef je het voordeel van de twijfel. Toch had ik iets hartelijker onthaald kunnen worden dan bijvoorbeeld Tiesje deed.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zie de post boven die van jou. Die geldt dus ook voor jou.
Jammer dat je jezelf gelijk zo'n agressieve toon aanmeet.
Paxcon qq. Ties02quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek zeg ik je
Volgens mij werken Paxcon en Tiesje samen om ons te weren.
Nou gelukkig is alles weer opgelostquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had ik even niet gezien, ik geef je het voordeel van de twijfel. Toch had ik iets hartelijker onthaald kunnen worden dan bijvoorbeeld Tiesje deed.
Maar uiteraard was dat positief bedoeld want het is een erg sympathieke jongen die ik een lang en gelukkig leven toewens.
Hoi Johannes.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had ik even niet gezien, ik geef je het voordeel van de twijfel. Toch had ik iets hartelijker onthaald kunnen worden dan bijvoorbeeld Tiesje deed.
Maar uiteraard was dat positief bedoeld want het is een erg sympathieke jongen die ik een lang en gelukkig leven toewens.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon qq. Ties02
Hopelijk doe ik het nu goed.
De Setter is in voorlopige hechtenis genomen wegens wildplassen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Johannes.
Wanneer krijg ik nieuwe pics van je Setter?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Setter is in voorlopige hechtenis genomen wegens wildplassen.
Ik zoek nog een advocaat.
Tiesje is bereid om je te helpen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Setter is in voorlopige hechtenis genomen wegens wildplassen.
Ik zoek nog een advocaat.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ome Ike was flink onderhanden genomen tijdens de massage. Er waren echt flinke spierblokkades. De masseuse heeft hard moeten werken.
Heb je nog een hossel gezet zoals je dat normaal bij de serveersters doet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ome Ike was flink onderhanden genomen tijdens de massage. Er waren echt flinke spierblokkades. De masseuse heeft hard moeten werken.
Ties lijkt mij een uitstekende advocaat, dat zei ik vandaag ook al tegen hem.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tiesje is bereid om je te helpen.
Zo wordt die gedwongen om met jou te overleggen en kan die jou niet negeren.
Heeft die je toen weer genegeerd?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ties lijkt mij een uitstekende advocaat, dat zei ik vandaag ook al tegen hem.
Waar is de Seniorenpartij?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:57 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij moet ik links gaan stemmen
Wat denk je zelf?quote:
Ik wil je iets anders aanraden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:57 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij moet ik links gaan stemmen
Daar zullen we het nog wel een keer over hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
[..]
Ik wil je iets anders aanraden.
En terechtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb al die gare partijen er even uitgefilterd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In lid 1 is toch geen beleidsvrijheid toegekend? Immers zijn dat de eisen waaraan het bestuursorgaan zich moet houden. Lid 2 heeft het echter wel door het woord "kan". Klopt dit?![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:03 schreef Accursius het volgende:
Bestuursrechtkenners, even een korte vraag.Er is in lid 1 inderdaad geen beleidsvrijheid, maar je motivering is een beetje vaag. Er is geen beleidsvrijheid omdat het bestuursorgaan verplicht is een vergunningsaanvraag te weigeren indien sprake is van een van die omstandigheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In lid 1 is toch geen beleidsvrijheid toegekend? Immers zijn dat de eisen waaraan het bestuursorgaan zich moet houden. Lid 2 heeft het echter wel door het woord "kan". Klopt dit?
In lid 2 is inderdaad sprake van beleidsvrijheid, en gezien de vage omschrijvingen ook van beoordelingsvrijheid en beoordelingsruimte, maar je moet dan even opzoeken wat precies bij welke term hoort.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2015 18:42:32 ]
Dus je hebt duidelijk gemaakt dat het meer een antwoord is als "dat hangt af van de omstandigheden van het geval".quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:41 schreef Yreal het volgende:
Ah, ik mocht op het hbo geen juridisch onderzoek doen omdat mijn begeleider dacht dat een juridisch vraagstuk simpelweg op ja of nee neerkomt
uhu. En dat dat bij dit vraagstuk zelfs nog onzekerder is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dus je hebt duidelijk gemaakt dat het meer een antwoord is als "dat hangt af van de omstandigheden van het geval".
Logisch ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wel mooi dat de prijs van benzine altijd veel sneller reageert op stijgingen dan op dalingen.*
*van de olieprijs.
De romantiek staat al in een grote vaasquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:46 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Tosti's als romantische maal voor twee?
Nounounou, spotje toch!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De romantiek staat al in een grote vaas
Daar gaat je godenlichaam...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:49 schreef Etsu het volgende:
Goed idee, tosti's. Maar even wit brood en kaas halen straks.
vergeet niet de chorizo en curryquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:49 schreef Etsu het volgende:
Goed idee, tosti's. Maar even wit brood en kaas halen straks.
quote:
Ik eet eigenlijk alleen met ham en kaas. Heel af en toe met tomaat.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:51 schreef Mshauri het volgende:
[..]
vergeet niet de chorizo en curry
God, je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen met ham en kaas. Heel af en toe met tomaat.
Is chorizo lekker dan?
Het wordt er wel wat vettig van, maar ik vind het heerlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen met ham en kaas. Heel af en toe met tomaat.
Is chorizo lekker dan?
Bart weetquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
God, je weet niet wat je mist
Bruin brood + chorizo + oude kaas
Misschien is dit boek dan iets voor jouquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:56 schreef Yreal het volgende:
Ik eet nog alleen maar radijsjes en wortels...
Zit in een fase dat ik weer eens niks kan eten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien is dit boek dan iets voor jou
[ afbeelding ]
Bij tosti's vind ik wit brood lekkerder dan bruin brood. Heb een tijdje met mais gedaan (omdat ik geen wit hadquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
God, je weet niet wat je mist
Bruin brood + chorizo + oude kaas
Waarom?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zit in een fase dat ik weer eens niks kan eten.
Mozzarella moet ik maar ook eens proberen idd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:56 schreef Boterbartje het volgende:
Tevens is een tosti ook lekker met panchetta, mozarella en tomaat
Ga gewoon gelijk naar https://www.youtube.com/feed/subscriptionsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:27 schreef Mshauri het volgende:
Kan je er ook voor zorgen dat je die verschrikkelijke Enzo Snol niet meer ziet op de voorpagina van youtube?
Ik heb geen subscriptionsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ga gewoon gelijk naar https://www.youtube.com/feed/subscriptions
Mwoah, ik heb er ook niet zoveel mee, maar vind het wel leuk om als een kuddedier mee te doen. Heb zelf ook 2 kaartjes gestuurd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:36 schreef Yreal het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die de huidige vorm van valentijnsdag dom vind?
anoniem?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb er ook niet zoveel mee, maar vind het wel leuk om als een kuddedier mee te doen. Heb zelf ook 2 kaartjes gestuurd.
Nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je nog een hossel gezet zoals je dat normaal bij de serveersters doet?
Haha, kijk hem jelly zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:45 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb nog geen kaartje ontvangen van je Ets
Mijn hond ookquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haha, kijk hem jelly zijn.
Ik wel
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer eens bent.
Paxcon gaat dit verwijderenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat leuk zeg, ik ben gek op hondjes
Hij heeft Ties gepijpt?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes is bevoegd om hier te posten, jij niet.
Ja B3 en leuke baanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zou iedereen veel te veel missen joh. Hoe gaat het met je studie? B3?
Duur geintje he.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah fijn. Het is weer tijd voor de gemeentelijke belastingen.
Ik kreeg er een mooi foldertje van de waterschappen bij. Kan ik mij inlezen waar mijn geld naar toe gaatquote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kreeg er een mooi foldertje van de waterschappen bij. Kan ik mij inlezen waar mijn geld naar toe gaat
B2. Ik heb een korte existentiële crisis achter de rug qua studie, maar ik zet door.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:57 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja B3 en leuke baan. Hoe ver ben jij?
Ah, maar je doet het toch maar mooi. Waar ben je nu mee bezig?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
B2. Ik heb een korte existentiële crisis achter de rug qua studie, maar ik zet door.
Wat dacht je ervan om in plaats van te wachten gewoon je boek een open te slaanquote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:31 schreef Etsu het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een voorstander van zo'n systeem dat je om de paar weken een tentamen hebt en de paar weken daarvoor je je bezig houdt met een vak.Nu zit ik eigenlijk een beetje te wachten tot eind maart zodat ik weer 3 tentamens kan knallen
Neuh.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:32 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Wat dacht je ervan om in plaats van te wachten gewoon je boek een open te slaan
Volgens mij is dat net het systeem dat ze op de EUR bij rechten hanteren in de bachelor.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:31 schreef Etsu het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een voorstander van zo'n systeem dat je om de paar weken een tentamen hebt en de paar weken daarvoor je je bezig houdt met een vak.Nu zit ik eigenlijk een beetje te wachten tot maart zodat ik weer 3 tentamens kan knallen
En bevalt het?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat net het systeem dat ze op de EUR bij rechten hanteren in de bachelor.
Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
En bevalt het?
Hier doen ze het ook bij de andere faculteiten, maar hoor er verschillende verhalen over.
Overeenkomstenrecht.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:29 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ah, maar je doet het toch maar mooi. Waar ben je nu mee bezig?
En jij bent nu ergens bij een top kantoor aan het rondlopen als stagiair?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:29 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ah, maar je doet het toch maar mooi. Waar ben je nu mee bezig?
Natuurlijk, NG is slim.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
En jij bent nu ergens bij een top kantoor aan het rondlopen als stagiair?
Sporten is toch leuk man.quote:Op zondag 15 februari 2015 14:33 schreef Etsu het volgende:
Liever studeren dan fitnessen en lunchen
Huisgenote gaat vandaag verhuizen, dan met schone lei beginnen.
Ik mag niet klagenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
En jij bent nu ergens bij een top kantoor aan het rondlopen als stagiair?
Gewoon een vlotte babbelquote:
Vind je het leuk?quote:
Goed om te horen. Volhouden, desnoods op een iets lager tempo dan gepland - al duurt het dan natuurlijk ook langer voordat je klaar bent.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
B2. Ik heb een korte existentiële crisis achter de rug qua studie, maar ik zet door.
Komt goed.quote:Op zondag 15 februari 2015 16:02 schreef Valid het volgende:
[..]
Goed om te horen. Volhouden, desnoods op een iets lager tempo dan gepland - al duurt het dan natuurlijk ook langer voordat je klaar bent.
jaloersquote:Op zondag 15 februari 2015 15:44 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen.
[..]
Gewoon een vlotte babbel
[..]
Vind je het leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |