En terechtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb al die gare partijen er even uitgefilterd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In lid 1 is toch geen beleidsvrijheid toegekend? Immers zijn dat de eisen waaraan het bestuursorgaan zich moet houden. Lid 2 heeft het echter wel door het woord "kan". Klopt dit?![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:03 schreef Accursius het volgende:
Bestuursrechtkenners, even een korte vraag.Er is in lid 1 inderdaad geen beleidsvrijheid, maar je motivering is een beetje vaag. Er is geen beleidsvrijheid omdat het bestuursorgaan verplicht is een vergunningsaanvraag te weigeren indien sprake is van een van die omstandigheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In lid 1 is toch geen beleidsvrijheid toegekend? Immers zijn dat de eisen waaraan het bestuursorgaan zich moet houden. Lid 2 heeft het echter wel door het woord "kan". Klopt dit?
In lid 2 is inderdaad sprake van beleidsvrijheid, en gezien de vage omschrijvingen ook van beoordelingsvrijheid en beoordelingsruimte, maar je moet dan even opzoeken wat precies bij welke term hoort.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2015 18:42:32 ]
Dus je hebt duidelijk gemaakt dat het meer een antwoord is als "dat hangt af van de omstandigheden van het geval".quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:41 schreef Yreal het volgende:
Ah, ik mocht op het hbo geen juridisch onderzoek doen omdat mijn begeleider dacht dat een juridisch vraagstuk simpelweg op ja of nee neerkomt
uhu. En dat dat bij dit vraagstuk zelfs nog onzekerder is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dus je hebt duidelijk gemaakt dat het meer een antwoord is als "dat hangt af van de omstandigheden van het geval".
Logisch ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wel mooi dat de prijs van benzine altijd veel sneller reageert op stijgingen dan op dalingen.*
*van de olieprijs.
De romantiek staat al in een grote vaasquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:46 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Tosti's als romantische maal voor twee?
Nounounou, spotje toch!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De romantiek staat al in een grote vaas
Daar gaat je godenlichaam...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:49 schreef Etsu het volgende:
Goed idee, tosti's. Maar even wit brood en kaas halen straks.
vergeet niet de chorizo en curryquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:49 schreef Etsu het volgende:
Goed idee, tosti's. Maar even wit brood en kaas halen straks.
quote:
Ik eet eigenlijk alleen met ham en kaas. Heel af en toe met tomaat.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:51 schreef Mshauri het volgende:
[..]
vergeet niet de chorizo en curry
God, je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen met ham en kaas. Heel af en toe met tomaat.
Is chorizo lekker dan?
Het wordt er wel wat vettig van, maar ik vind het heerlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen met ham en kaas. Heel af en toe met tomaat.
Is chorizo lekker dan?
Bart weetquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
God, je weet niet wat je mist
Bruin brood + chorizo + oude kaas
Misschien is dit boek dan iets voor jouquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:56 schreef Yreal het volgende:
Ik eet nog alleen maar radijsjes en wortels...
Zit in een fase dat ik weer eens niks kan eten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien is dit boek dan iets voor jou
[ afbeelding ]
Bij tosti's vind ik wit brood lekkerder dan bruin brood. Heb een tijdje met mais gedaan (omdat ik geen wit hadquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
God, je weet niet wat je mist
Bruin brood + chorizo + oude kaas
Waarom?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zit in een fase dat ik weer eens niks kan eten.
Mozzarella moet ik maar ook eens proberen idd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:56 schreef Boterbartje het volgende:
Tevens is een tosti ook lekker met panchetta, mozarella en tomaat
Ga gewoon gelijk naar https://www.youtube.com/feed/subscriptionsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:27 schreef Mshauri het volgende:
Kan je er ook voor zorgen dat je die verschrikkelijke Enzo Snol niet meer ziet op de voorpagina van youtube?
Ik heb geen subscriptionsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ga gewoon gelijk naar https://www.youtube.com/feed/subscriptions
Mwoah, ik heb er ook niet zoveel mee, maar vind het wel leuk om als een kuddedier mee te doen. Heb zelf ook 2 kaartjes gestuurd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:36 schreef Yreal het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die de huidige vorm van valentijnsdag dom vind?
anoniem?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb er ook niet zoveel mee, maar vind het wel leuk om als een kuddedier mee te doen. Heb zelf ook 2 kaartjes gestuurd.
Nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je nog een hossel gezet zoals je dat normaal bij de serveersters doet?
Haha, kijk hem jelly zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:45 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb nog geen kaartje ontvangen van je Ets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |