Als je hier maar blijft posten vind ik alles goedquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Gisteren een goed gesprek met mijn vrouw gehad. Ik heb serieus overwogen om de studie stop te zetten; nu toch besloten om door te zetten. De combinatie met mijn werk valt me zwaar, zeker met de eindstreep nog zo ver weg.
Jij bent altijd van harte welkomquote:Op vrijdag 13 februari 2015 04:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit de ses moderator vindt het niet leuk als het gewone volk hier post
goedzo. Gewoon knallen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Gisteren een goed gesprek met mijn vrouw gehad. Ik heb serieus overwogen om de studie stop te zetten; nu toch besloten om door te zetten. De combinatie met mijn werk valt me zwaar, zeker met de eindstreep nog zo ver weg.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Een sauna als die kamer vrij komt? Kan niks anders verzinnen wat daar moet komen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 06:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam nu alweer verkopen. Bouw het lekker vol met spullen man, heerlijk.
Bioscoop kamer? Game room? Home gym? Pooltafel? Studeerkamer?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een sauna als die kamer vrij komt? Kan niks anders verzinnen wat daar moet komen.
Ik kijk bijna nooit tv. waarom een bioscoop wel?quote:
Ik haat gamen.quote:Game room?
Kan.quote:Home gym?
Kan.quote:Pooltafel?
studeer altijd aan de eettafel.quote:Studeerkamer?
Dan ga je nooit meer fitnessen he...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit tv. waarom een bioscoop wel?
[..]
Ik haat gamen.
[..]
Kan.
[..]
Kan.
[..]
studeer altijd aan de eettafel.
Sauna heeft m'n voorkeur.
Darkroom?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bioscoop kamer? Game room? Home gym? Pooltafel? Studeerkamer?
Kom kom, ik kan het ook !quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
En bedankt voor de bemoedigende teksten. We gaan gewoon verder.
Mag dat niet?quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:34 schreef Joosie200 het volgende:
Wel geinig. Ik zit te wachten bij de enquêtekamer, komen uit een nabij gelegen kamer twee partijen inclusief advocaat naar buiten gelopen. Gaan beide advocaten van verzoeker/verweerde recht voor mij op de gang overleggen.
Alles mag, ik vond het gewoon grappig. Zat zelf te wachten tot de bode de zaak uitriep, komen ze recht voor mij staan om eruit proberen te komen op de gang in het rechtsgebouw. Kon gewoon luistervinken en het maakte die twee kennelijk niks uitquote:
Fittie !quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:00 schreef Etsu het volgende:
Wow, ze reageert op WA. Over 2 uur komt ze.
quote:
johannes_vermeer, maar hij heeft wel een hondquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:22 schreef Etsu het volgende:
Erover gehad. Lang verhaal. Samengevat: sommige mensen hebben lopen stoken tussen ons en we hebben nu een verhaal gedaan, we snappen elkaar en zijn ook niet boos op elkaar. Maar ze heeft wel veel problemen (wat ik al een tijdje wist (financiën en paar persoonlijke dingen)), dus heeft ze aangegeven dat ze denkt dat ze gaat verhuizen. Ik heb gezegd dat ik het prima vind. We blijven wel vrienden en afspreken enzo, maar ze moet gewoon aan zichzelf werken en dat kan ze als beste als ze alleen is/op zichzelf gaat. Heeft niks met mij te maken verder.
Kortom: iemand die een kamer zoekt?
Paxcon, we hebben een indringerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
johannes_vermeer, maar hij heeft wel een hond
Zie de post boven die van jou. Die geldt dus ook voor jou.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit wel tegen Mortaxx maar niet tegen mij Paxcon02?
Vriendjespolitiek zeg ik jequote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit wel tegen Mortaxx maar niet tegen mij Paxcon02?
Dat had ik even niet gezien, ik geef je het voordeel van de twijfel. Toch had ik iets hartelijker onthaald kunnen worden dan bijvoorbeeld Tiesje deed.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zie de post boven die van jou. Die geldt dus ook voor jou.
Jammer dat je jezelf gelijk zo'n agressieve toon aanmeet.
Paxcon qq. Ties02quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek zeg ik je
Volgens mij werken Paxcon en Tiesje samen om ons te weren.
Nou gelukkig is alles weer opgelostquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had ik even niet gezien, ik geef je het voordeel van de twijfel. Toch had ik iets hartelijker onthaald kunnen worden dan bijvoorbeeld Tiesje deed.
Maar uiteraard was dat positief bedoeld want het is een erg sympathieke jongen die ik een lang en gelukkig leven toewens.
Hoi Johannes.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had ik even niet gezien, ik geef je het voordeel van de twijfel. Toch had ik iets hartelijker onthaald kunnen worden dan bijvoorbeeld Tiesje deed.
Maar uiteraard was dat positief bedoeld want het is een erg sympathieke jongen die ik een lang en gelukkig leven toewens.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon qq. Ties02
Hopelijk doe ik het nu goed.
De Setter is in voorlopige hechtenis genomen wegens wildplassen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi Johannes.
Wanneer krijg ik nieuwe pics van je Setter?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Setter is in voorlopige hechtenis genomen wegens wildplassen.
Ik zoek nog een advocaat.
Tiesje is bereid om je te helpen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Setter is in voorlopige hechtenis genomen wegens wildplassen.
Ik zoek nog een advocaat.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ome Ike was flink onderhanden genomen tijdens de massage. Er waren echt flinke spierblokkades. De masseuse heeft hard moeten werken.
Heb je nog een hossel gezet zoals je dat normaal bij de serveersters doet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ome Ike was flink onderhanden genomen tijdens de massage. Er waren echt flinke spierblokkades. De masseuse heeft hard moeten werken.
Ties lijkt mij een uitstekende advocaat, dat zei ik vandaag ook al tegen hem.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tiesje is bereid om je te helpen.
Zo wordt die gedwongen om met jou te overleggen en kan die jou niet negeren.
Heeft die je toen weer genegeerd?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ties lijkt mij een uitstekende advocaat, dat zei ik vandaag ook al tegen hem.
Waar is de Seniorenpartij?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:57 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij moet ik links gaan stemmen
Wat denk je zelf?quote:
Ik wil je iets anders aanraden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:57 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij moet ik links gaan stemmen
Daar zullen we het nog wel een keer over hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
[..]
Ik wil je iets anders aanraden.
En terechtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb al die gare partijen er even uitgefilterd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In lid 1 is toch geen beleidsvrijheid toegekend? Immers zijn dat de eisen waaraan het bestuursorgaan zich moet houden. Lid 2 heeft het echter wel door het woord "kan". Klopt dit?![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:03 schreef Accursius het volgende:
Bestuursrechtkenners, even een korte vraag.Er is in lid 1 inderdaad geen beleidsvrijheid, maar je motivering is een beetje vaag. Er is geen beleidsvrijheid omdat het bestuursorgaan verplicht is een vergunningsaanvraag te weigeren indien sprake is van een van die omstandigheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In lid 1 is toch geen beleidsvrijheid toegekend? Immers zijn dat de eisen waaraan het bestuursorgaan zich moet houden. Lid 2 heeft het echter wel door het woord "kan". Klopt dit?
In lid 2 is inderdaad sprake van beleidsvrijheid, en gezien de vage omschrijvingen ook van beoordelingsvrijheid en beoordelingsruimte, maar je moet dan even opzoeken wat precies bij welke term hoort.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2015 18:42:32 ]
Dus je hebt duidelijk gemaakt dat het meer een antwoord is als "dat hangt af van de omstandigheden van het geval".quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:41 schreef Yreal het volgende:
Ah, ik mocht op het hbo geen juridisch onderzoek doen omdat mijn begeleider dacht dat een juridisch vraagstuk simpelweg op ja of nee neerkomt
uhu. En dat dat bij dit vraagstuk zelfs nog onzekerder is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dus je hebt duidelijk gemaakt dat het meer een antwoord is als "dat hangt af van de omstandigheden van het geval".
Logisch ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wel mooi dat de prijs van benzine altijd veel sneller reageert op stijgingen dan op dalingen.*
*van de olieprijs.
De romantiek staat al in een grote vaasquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:46 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Tosti's als romantische maal voor twee?
Nounounou, spotje toch!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De romantiek staat al in een grote vaas
Daar gaat je godenlichaam...quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:49 schreef Etsu het volgende:
Goed idee, tosti's. Maar even wit brood en kaas halen straks.
vergeet niet de chorizo en curryquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:49 schreef Etsu het volgende:
Goed idee, tosti's. Maar even wit brood en kaas halen straks.
quote:
Ik eet eigenlijk alleen met ham en kaas. Heel af en toe met tomaat.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:51 schreef Mshauri het volgende:
[..]
vergeet niet de chorizo en curry
God, je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen met ham en kaas. Heel af en toe met tomaat.
Is chorizo lekker dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |