Van9tot5quote:
Je hebt gelijk, het ziet er inderdaad lelijk uit. Veel beton, grijze vloertegels en lichtgrijs hout maakt het niet je van het. Nog een half uurtje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:39 schreef Valid het volgende:
[..]
Je gaat naar de rechtbank? Dat ziet er van binnen lelijk uit.
Inderdaad. Deze massage is broodnodig, want als ik vermoeid ben, dan hoopt alle vermoeidheid zich op bij mijn schouders.quote:
Ik heb ook een massage nodigquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze massage is broodnodig, want als ik vermoeid ben, dan hoopt alle vermoeidheid zich op bij mijn schouders.
Kijk eens hier rond zou ik zeggen: https://www.treatwell.nl/quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook een massage nodigkan amper m'n rechterarm gebruiken door t verven gister
Oh oh ohquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook een massage nodigkan amper m'n rechterarm gebruiken door t verven gister
Nou nou nouquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
toch wel het minste wat je kan doen als dank..
ah, een blije afsluiting?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nou nou
Ik had hem een heerlijk toetje aangeboden maar daar had hij vreemd genoeg geen interesse in
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat doe je nou preuts? Het is nauwelijks prostitutie te noemen als hij je betaalt in arbeid.
misschien vind ik dat wel ja....quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
wie weet vindt jij het wel harstikke lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |