• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
Waar moet iedereen nou straks z'n dope halenquote:Op woensdag 11 februari 2015 20:51 schreef Blistering het volgende:
Weer een schietpartij en een dode in damsco
In Volendam.quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:00 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Waar moet iedereen nou straks z'n dope halen
Harde sanering in de business. Is de Blokker niets bij.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:51 schreef Blistering het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Harde sanering in de business. Is de Blokker niets bij.
De witgoedsector?quote:Op woensdag 11 februari 2015 21:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Harde sanering in de business. Is de Blokker niets bij.
Weer in Nieuw-West, dolle boel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:51 schreef Blistering het volgende:
Nee, dit is in de familiesfeer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar dit was geen mocro crime maffia moord toch?
Je weet dat wij een van de weinigen zijn straks? Bijna iedereen skipt FAR ivm iets van Vevonosquote:
Jup, maar zoals ik al eerder zei: hij is niet zo maar van me af. Wil daarnaast ook niet de indruk wekken dat het vak mij niet kan boeien door weg te blijven. En HC terugkijken komt het vaak toch niet van, schiet erbij in.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet dat wij een van de weinigen zijn straks? Bijna iedereen skipt FAR ivm iets van Vevonos
Je gaat naar de rechtbank? Dat ziet er van binnen lelijk uit.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, maar zoals ik al eerder zei: hij is niet zo maar van me af. Wil daarnaast ook niet de indruk wekken dat het vak mij niet kan boeien door weg te blijven. En HC terugkijken komt het vaak toch niet van, schiet erbij in.
Vanmiddag afreizen richting Amsterdam Zuid, de Parnassusweg 220, toren F moet ik wezen. Ben benieuwd hoe het daar van binnen eruit ziet.
Van buiten ziet het er lelijk uit als ik Google Maps moet geloven.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:39 schreef Valid het volgende:
[..]
Je gaat naar de rechtbank? Dat ziet er van binnen lelijk uit.
Wat ga je daar doen?
Ah, tof! Succes.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Van buiten ziet het er lelijk uit als ik Google Maps moet geloven.Maar ach, dan kan het binnen wellicht beter uitpakken. Ik ga naar een zitting van de bestuursrechter als gemachtigde namens de verzoekende partij.
Van9tot5quote:
Je hebt gelijk, het ziet er inderdaad lelijk uit. Veel beton, grijze vloertegels en lichtgrijs hout maakt het niet je van het. Nog een half uurtje.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:39 schreef Valid het volgende:
[..]
Je gaat naar de rechtbank? Dat ziet er van binnen lelijk uit.
Inderdaad. Deze massage is broodnodig, want als ik vermoeid ben, dan hoopt alle vermoeidheid zich op bij mijn schouders.quote:
Ik heb ook een massage nodigquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze massage is broodnodig, want als ik vermoeid ben, dan hoopt alle vermoeidheid zich op bij mijn schouders.
Kijk eens hier rond zou ik zeggen: https://www.treatwell.nl/quote:Op donderdag 12 februari 2015 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook een massage nodigkan amper m'n rechterarm gebruiken door t verven gister
Oh oh ohquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook een massage nodigkan amper m'n rechterarm gebruiken door t verven gister
Nou nou nouquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
toch wel het minste wat je kan doen als dank..
ah, een blije afsluiting?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nou nou
Ik had hem een heerlijk toetje aangeboden maar daar had hij vreemd genoeg geen interesse in
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat doe je nou preuts? Het is nauwelijks prostitutie te noemen als hij je betaalt in arbeid.
misschien vind ik dat wel ja....quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
wie weet vindt jij het wel harstikke lekker
Gebroken wit zeker?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jazeker, van een grauwe witte kleur naar stralend, helder blauw
Geeft niet, ik deed het graag voor jequote:
maagdelijk blauw?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jazeker, van een grauwe witte kleur naar stralend, helder blauw
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2015 15:46:47 ]
quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ik vind het niet fijn dat je mijn schoenen op FOK! plaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je Brand meenemen? genotquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geeft niet, ik deed het graag voor je
Ik heb zojuist brand gehaald voor vanavond, dit wordt genieten
Stuur een mail naar forum@fok.nlquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn dat je mijn schoenen op FOK! plaatst.
zou zou ik dat maar eens proberen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien vind ik dat wel ja....
Ga ik zeker doenquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stuur een mail naar forum@fok.nl
Wat doe je naast rechten dan?quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:42 schreef Joosie200 het volgende:
En oh: complimenten krijgen vanwege de keuze voor een goede studie
iedere tram/metro zit naar mijn gevoel vol met kansjeugd die groot onrecht door hun docent is aangedaanquote:
Toch een serieus probleem.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
In de categorie weer eens wat anders: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-door-vriendin.dhtml
Een zelfstudie handelen-doe-je-zoquote:Op donderdag 12 februari 2015 15:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat doe je naast rechten dan?
"Het kan niet zo zijn dat"quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een zelfstudie handelen-doe-je-zo
Het ging als volgt. De rechter in kwestie merkte terecht op dat ik mijn pa/ma geholpen had met hun bezwaar- en beroepschrift en haalde uit de manier van antwoorden op de zitting kennelijk naar voren dat ik ervaring had met juridisch werk en/of een dergelijke studie had gedaan.
Tis niet alsof ik op de zitting ga hengelen naar complimentjes. Maar ze zullen gezien de lading aan zaken die ze afhandelen meteen kunnen aanvoelen of iemand juridisch geschoold is of niet. Als er een vraag gesteld wordt beantwoord ik die zoals het hoort.
Check, check, check en uncheck.quote:Op donderdag 12 februari 2015 16:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
"Het kan niet zo zijn dat"
"Dat hangt er vanaf"
"Dit lijkt mij strijdig met Europees Recht"
"Volgens mij heeft de Hoge Raad gezegd"
Nicequote:Op donderdag 12 februari 2015 17:41 schreef Joosie200 het volgende:
Potver, ik mag meedoen als kandidaat bij miljoenenjacht
Mogelijk eerder miljonair zijn dan onze Y.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nog mooier. Ik speelde gratis mee en had meteen opgezegd
Linda:Deal or no deal?quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Mogelijk eerder miljonair zijn dan onze Y.
ik heb een nieuwe brommer nodig, die gun je me dan wel he?quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Linda:Deal or no deal?
Ik: denk het niet Job *gooit kastje dicht* Ik word eerder miljonair dan Yreal
We zijn toch vrienden?quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Linda:Deal or no deal?
Ik: denk het niet Job *gooit kastje dicht* Ik word eerder miljonair dan Yreal
Wel ons even opnoemen hè? Als het zo ver komt dan.quote:Op donderdag 12 februari 2015 17:41 schreef Joosie200 het volgende:
Potver, ik mag meedoen als kandidaat bij miljoenenjachtGefeliciteerd met uw prijs. In de trekking van januari is uw wijkcode in de prijzen gevallen en u mag daarom meedoen als kandidaat in de Postcodeloterij.nl miljoenenjacht op vrijdag 20 maart
![]()
Ze zullen 'm alleen wel steeds moeten afkappen, met z'n monologen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:56 schreef Valid het volgende:
Haha nee geintje, heel vet. Ik ga zeker kijken.
Ik ga er vanuit dat je ze allemaal in de strijd gooit: "Denk het niet Job!", "Geen goede deal no?", "Dit bod is driewerf waardeloos" en "Wat een kwalitatief uitermate teleurstellend resultaat", etc.
Linda: we gaan alvast naar de reclame, dit duurt te langquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ze zullen 'm alleen wel steeds moeten afkappen, met z'n monologen.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 19:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wel ons even opnoemen hè? Als het zo ver komt dan.
Klopt. Als publiek maak je wel kans, zonder daar als publiek te zitten sowieso niet. Dus hoe dan ook een gratis cadeau en wie weet wel in een gouden kleur of met een gouden wikkel > kan ik de belhamel uithangenquote:Op donderdag 12 februari 2015 19:58 schreef Mshauri het volgende:
Dat je deelnemer bent betekent toch alleen dat je in het publiek mag zitten?
Spoiler-alert!quote:Op donderdag 12 februari 2015 20:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mensen, Joosie is een jurist. Die komt niet door de rekenronde.
Misschien was er vandaag ook wel iets anders heel leuks te doen voor de notariële student he slimmerdquote:Op donderdag 12 februari 2015 09:42 schreef Etsu het volgende:
41 mensen ingeschreven, 10 zijn er komen opdagen. Wel chill, zo'n privéles FAR, los van het feit dat het stom is.
Je hebt minimaal gemiddeld een 7,5 nodig toch? Vrije harde eis destijds.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:16 schreef dude86 het volgende:
Iemand hier die de master Informatierecht aan de UvA doet (of deed) en mij wat kan vertellen over de selectieprocedure?
Ik wil heel graag deze master gaan doen, maar ik heb niet echt een indrukwekkend cv of cijferlijst te overleggen. Is het mogelijk om met een goede motivatie toch toegelaten te worden?
dat was voor de tweejarige variant toch?quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt minimaal gemiddeld een 7,5 nodig toch? Vrije harde eis destijds.
Dat kan best de onderzoeksmaster zijn geweest hoor. Is al weer even geleden.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat was voor de tweejarige variant toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |