Het wordt er wel wat vettig van, maar ik vind het heerlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk alleen met ham en kaas. Heel af en toe met tomaat.
Is chorizo lekker dan?
Bart weetquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
God, je weet niet wat je mist
Bruin brood + chorizo + oude kaas
Misschien is dit boek dan iets voor jouquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:56 schreef Yreal het volgende:
Ik eet nog alleen maar radijsjes en wortels...
Zit in een fase dat ik weer eens niks kan eten.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien is dit boek dan iets voor jou
[ afbeelding ]
Bij tosti's vind ik wit brood lekkerder dan bruin brood. Heb een tijdje met mais gedaan (omdat ik geen wit hadquote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
God, je weet niet wat je mist
Bruin brood + chorizo + oude kaas
Waarom?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zit in een fase dat ik weer eens niks kan eten.
Mozzarella moet ik maar ook eens proberen idd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:56 schreef Boterbartje het volgende:
Tevens is een tosti ook lekker met panchetta, mozarella en tomaat
Ga gewoon gelijk naar https://www.youtube.com/feed/subscriptionsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:27 schreef Mshauri het volgende:
Kan je er ook voor zorgen dat je die verschrikkelijke Enzo Snol niet meer ziet op de voorpagina van youtube?
Ik heb geen subscriptionsquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ga gewoon gelijk naar https://www.youtube.com/feed/subscriptions
Mwoah, ik heb er ook niet zoveel mee, maar vind het wel leuk om als een kuddedier mee te doen. Heb zelf ook 2 kaartjes gestuurd.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:36 schreef Yreal het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die de huidige vorm van valentijnsdag dom vind?
anoniem?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb er ook niet zoveel mee, maar vind het wel leuk om als een kuddedier mee te doen. Heb zelf ook 2 kaartjes gestuurd.
Nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je nog een hossel gezet zoals je dat normaal bij de serveersters doet?
Haha, kijk hem jelly zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 15:45 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb nog geen kaartje ontvangen van je Ets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |