quote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Voor een ieder die me een DM heeft gestuurd: ik werk niet bij UPC en/of Ziggo. Dat is een grapje tussen mij en Sideshow.
Hoe ging RGS?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
HeldBreaking Bad is gruwelijk
Morgen eindelijk weer colleges na een maand vrij te hebben gehad. Net al even de stof doorgenomen voor IER, ziet er erg boeiend uit
Dat had ik op 5 januari al, 8 voor gehaaldquote:
Oowja, nu herinner ik het me weer. Mooi cijfer!quote:Op maandag 9 februari 2015 19:43 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat had ik op 5 januari al, 8 voor gehaaldHeb m'n eerste semester afgesloten met een 7,25 gemiddeld schijnbaar.
Thanks! Ben benieuwd hoe het 2e semester gaat verlopen.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef Accursius het volgende:
[..]
Oowja, nu herinner ik het me weer. Mooi cijfer!en mooi gemiddelde!
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Voor een ieder die me een DM heeft gestuurd: ik werk niet bij UPC en/of Ziggo. Dat is een grapje tussen mij en Sideshow.
lurkers of vaste gasten?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Eerder inhoudsloos lullen. Joosie weet daar wel wat van.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:39 schreef Aethereal het volgende:
Tering wat is deze SC druk. Dacht dat advocaten niet van praten hielden
Nou dat heb je dan compleet verkeerd.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:39 schreef Aethereal het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eerder inhoudsloos lullen. Joosie weet daar wel wat van.
Nou, ik ken echte lulbatsen die voornamelijk zichzelf graag horen brallen en dat zijn toch echt financiele mensen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nou dat heb je dan compleet verkeerd.
Er is geen groep die zichzelf zo graag hoort praten.
Huh? Praatzieke groep bij uitstek.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:39 schreef Aethereal het volgende:
Stop making excusesquote:Op maandag 9 februari 2015 00:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
heel veel gedoe iedere keer. Sinds dat je hier weg ben gegaan altijd pech rond het rechtsgeschiedenis tentamen
Ik stuur nu een DM met de vraag of je bij UPC en/of Ziggo werkt.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
dmquote:Op maandag 9 februari 2015 23:31 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Stop making excuses. Zelfs die "crisis" is onzin als je gewoon een beetje tijd en aandacht in netwerken steekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |