Klopt. Sommige dingen lagen echt voor de hand in de wet, maar dat ben ik gewoon vergetenquote:Op maandag 9 februari 2015 16:02 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zie nu wel in waarom ik strafproces niet gehaald heb. Als je Hauschildt en De Cubber door elkaar haalt, niet alle criteria weet op te sommen voor voorlopige hechtenis, artikel 61 Sv wel doorneemt maar het dan verkeerd toepast dan gaat het hard. Plan van aanpak voor de her en straf 3 nieuw: arresten stampen en correct toepassen. Slaag ik daar wel in dan is een 7 zo in handbereik.
Uh nee sorryquote:Op maandag 9 februari 2015 15:08 schreef Etsu het volgende:
ties, kom ff naar straf nabespreking, kom 1 punt te kort voor een 8 en heb er al 2 bijgeluld
Beter dan omvallen toch?quote:
Jaloers. Breaking Bad is zo dik. You're in for a hell of a ridequote:Op maandag 9 februari 2015 19:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Manmanman wijf
[..]
Beter dan omvallen toch?
In ander nieuws. Net begonnen aan Breaking Bad. Eerste 5 afleveringen alweer gehad. Mooie serie wel
Oh zeker wel. Beter pro-actief handelen. Zal alleen wel druk worden op m'n werkquote:
Vandaag Better Call Saul op Netflix.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:14 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Jaloers. Breaking Bad is zo dik. You're in for a hell of a ride
Marskramer in de buurt?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Beter pro-actief handelen. Zal alleen wel druk worden op m'n werk
Ik ben een beetje huiverig. Denk je dat het wat is?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vandaag Better Call Saul op Netflix.
Het wordt geen comedy. Ik denk alleen dat ik Walt en Jesse ga missen.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:16 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ik ben een beetje huiverig. Denk je dat het wat is?
Zeg, mijn decoder van Ziggo weigert nu dus dienst he. Ondanks de instellingen te hebben gewijzigd. Beetje jammer.quote:
Ja die nieuwe jongens hebben de boel nog niet op orde. DM me even voor een maand gratis HBO.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zeg, mijn decoder van Ziggo weigert nu dus dienst he. Ondanks de instellingen te hebben gewijzigd. Beetje jammer.
Prima service van #upcziggoquote:Op maandag 9 februari 2015 19:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja die nieuwe jongens hebben de boel nog niet op orde. DM me even voor een maand gratis HBO.
Ja, tof. Ik hou ook wel van dat zenuwwachtige van die vent en ook van die momenten dat het eigenlijk een beetje knullig is. Goed geregisseerd.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:14 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Jaloers. Breaking Bad is zo dik. You're in for a hell of a ride
Mag ik ook?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja die nieuwe jongens hebben de boel nog niet op orde. DM me even voor een maand gratis HBO.
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:17 schreef Paxcon het volgende:
Alles wat de Blokker heeft heeft de Action goedkoper
Welja.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, tof. Ik hou ook wel van dat zenuwwachtige van die vent en ook van die momenten dat het eigenlijk een beetje knullig is. Goed geregisseerd.
[..]
Mag ik ook?
Heldquote:Op maandag 9 februari 2015 19:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Beter dan omvallen toch?
In ander nieuws. Net begonnen aan Breaking Bad. Eerste 5 afleveringen alweer gehad. Mooie serie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |