Klopt. Sommige dingen lagen echt voor de hand in de wet, maar dat ben ik gewoon vergetenquote:Op maandag 9 februari 2015 16:02 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zie nu wel in waarom ik strafproces niet gehaald heb. Als je Hauschildt en De Cubber door elkaar haalt, niet alle criteria weet op te sommen voor voorlopige hechtenis, artikel 61 Sv wel doorneemt maar het dan verkeerd toepast dan gaat het hard. Plan van aanpak voor de her en straf 3 nieuw: arresten stampen en correct toepassen. Slaag ik daar wel in dan is een 7 zo in handbereik.
Uh nee sorryquote:Op maandag 9 februari 2015 15:08 schreef Etsu het volgende:
ties, kom ff naar straf nabespreking, kom 1 punt te kort voor een 8 en heb er al 2 bijgeluld
Beter dan omvallen toch?quote:
Jaloers. Breaking Bad is zo dik. You're in for a hell of a ridequote:Op maandag 9 februari 2015 19:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Manmanman wijf
[..]
Beter dan omvallen toch?
In ander nieuws. Net begonnen aan Breaking Bad. Eerste 5 afleveringen alweer gehad. Mooie serie wel
Oh zeker wel. Beter pro-actief handelen. Zal alleen wel druk worden op m'n werkquote:
Vandaag Better Call Saul op Netflix.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:14 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Jaloers. Breaking Bad is zo dik. You're in for a hell of a ride
Marskramer in de buurt?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Beter pro-actief handelen. Zal alleen wel druk worden op m'n werk
Ik ben een beetje huiverig. Denk je dat het wat is?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vandaag Better Call Saul op Netflix.
Het wordt geen comedy. Ik denk alleen dat ik Walt en Jesse ga missen.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:16 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Ik ben een beetje huiverig. Denk je dat het wat is?
Zeg, mijn decoder van Ziggo weigert nu dus dienst he. Ondanks de instellingen te hebben gewijzigd. Beetje jammer.quote:
Ja die nieuwe jongens hebben de boel nog niet op orde. DM me even voor een maand gratis HBO.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zeg, mijn decoder van Ziggo weigert nu dus dienst he. Ondanks de instellingen te hebben gewijzigd. Beetje jammer.
Prima service van #upcziggoquote:Op maandag 9 februari 2015 19:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja die nieuwe jongens hebben de boel nog niet op orde. DM me even voor een maand gratis HBO.
Ja, tof. Ik hou ook wel van dat zenuwwachtige van die vent en ook van die momenten dat het eigenlijk een beetje knullig is. Goed geregisseerd.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:14 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Jaloers. Breaking Bad is zo dik. You're in for a hell of a ride
Mag ik ook?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja die nieuwe jongens hebben de boel nog niet op orde. DM me even voor een maand gratis HBO.
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:17 schreef Paxcon het volgende:
Alles wat de Blokker heeft heeft de Action goedkoper
Welja.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, tof. Ik hou ook wel van dat zenuwwachtige van die vent en ook van die momenten dat het eigenlijk een beetje knullig is. Goed geregisseerd.
[..]
Mag ik ook?
Heldquote:Op maandag 9 februari 2015 19:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Beter dan omvallen toch?
In ander nieuws. Net begonnen aan Breaking Bad. Eerste 5 afleveringen alweer gehad. Mooie serie wel
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Voor een ieder die me een DM heeft gestuurd: ik werk niet bij UPC en/of Ziggo. Dat is een grapje tussen mij en Sideshow.
Hoe ging RGS?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
HeldBreaking Bad is gruwelijk
Morgen eindelijk weer colleges na een maand vrij te hebben gehad. Net al even de stof doorgenomen voor IER, ziet er erg boeiend uit
Dat had ik op 5 januari al, 8 voor gehaaldquote:
Oowja, nu herinner ik het me weer. Mooi cijfer!quote:Op maandag 9 februari 2015 19:43 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat had ik op 5 januari al, 8 voor gehaaldHeb m'n eerste semester afgesloten met een 7,25 gemiddeld schijnbaar.
Thanks! Ben benieuwd hoe het 2e semester gaat verlopen.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:44 schreef Accursius het volgende:
[..]
Oowja, nu herinner ik het me weer. Mooi cijfer!en mooi gemiddelde!
quote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Voor een ieder die me een DM heeft gestuurd: ik werk niet bij UPC en/of Ziggo. Dat is een grapje tussen mij en Sideshow.
lurkers of vaste gasten?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Eerder inhoudsloos lullen. Joosie weet daar wel wat van.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:39 schreef Aethereal het volgende:
Tering wat is deze SC druk. Dacht dat advocaten niet van praten hielden
Nou dat heb je dan compleet verkeerd.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:39 schreef Aethereal het volgende:
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eerder inhoudsloos lullen. Joosie weet daar wel wat van.
Nou, ik ken echte lulbatsen die voornamelijk zichzelf graag horen brallen en dat zijn toch echt financiele mensen.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nou dat heb je dan compleet verkeerd.
Er is geen groep die zichzelf zo graag hoort praten.
Huh? Praatzieke groep bij uitstek.quote:Op maandag 9 februari 2015 20:39 schreef Aethereal het volgende:
Stop making excusesquote:Op maandag 9 februari 2015 00:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
heel veel gedoe iedere keer. Sinds dat je hier weg ben gegaan altijd pech rond het rechtsgeschiedenis tentamen
Ik stuur nu een DM met de vraag of je bij UPC en/of Ziggo werkt.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
dmquote:Op maandag 9 februari 2015 23:31 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Stop making excuses. Zelfs die "crisis" is onzin als je gewoon een beetje tijd en aandacht in netwerken steekt.
quote:Ook al rondde Van der Grinten in 2013 cum laude twee masters af (in Tilburg en Maastricht), liep ze een studentstage bij Spong Advocaten en hield ze er een hele trits nevenactiviteiten naast haar studie op na, een baan in het strafrecht vinden viel ondanks haar cv nog niet mee. Het zijn dan ook moeilijke tijden voor jonge advocaten, met de wetenschap dat het aantal plekken voor advocaat-stagiaires sinds 2007 is gehalveerd.
Advocatie.nlquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:59 schreef Ties02 het volgende:
Waar lees je dit erik?
Bevestigt mijn twijfel voor een strafrecht master alsmaar meer
En toch eind goed, al goed in de alinea daaronder:quote:
http://www.advocatie.nl/b(...)beedigd-als-advocaatquote:Na een periode van solliciteren bij kantoren door het hele land, vond Van der Grinten uiteindelijk onderdak ‘in haar achtertuin’, bij De Rooij Van Wijk advocaten in Eindhoven. “Ik had eerlijk gezegd verwacht dat het makkelijker zou gaan met mijn cv, maar ben nu helemaal op mijn plek.” Afgelopen vrijdag 30 januari werd ze beëdigd tot advocaat, vanaf half maart maakt ze deel uit van de derde lichting advocaat-stagiaires die begint aan de vernieuwde advocatenopleiding.
eens met deze postquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:58 schreef eriksd het volgende:
Hottie hoor. Snap niet waarom dat zo lang duurde.
D'r achternaam had ze in ieder geval mee. Als ze daadwerkelijk familie was dan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En toch eind goed, al goed in de alinea daaronder:
[..]
http://www.advocatie.nl/b(...)beedigd-als-advocaat
Helemaal op rolletjes. Tweede semester is weer lekker bezig, mooie vakjes erbijquote:
Je hebt toch een telefoon?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:21 schreef Yreal het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan mensen die thuis op hun desktop een wachtwoord zetten
Moet je langs zodat de kat niet alleen is, kan je niet even op fb gaan zitten ofzo
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:21 schreef Yreal het volgende:
Moet je langs zodat de kat niet alleen is, kan je niet even op fb gaan zitten ofzo
Meh. op eerste gezicht niet lelijk maar ze heeft zo'n dikke knobbel in haar neus en haar gezicht klopt ook niet helemaal. Lijkt me wel leuke vlotte meid en ze schrijft wel prima.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:58 schreef eriksd het volgende:
Hottie hoor. Snap niet waarom dat zo lang duurde.
BIER!quote:Dankzij de aantrekkende economie zal de vraag naar de diensten van advocaten in 2015 met één tot drie procent toenemen. Dat voorspelt de Rabobank in een nieuwe Cijfers & Trends-analyse over de advocatuur. Hierbij is driekwart van de vraag naar juridische diensten afkomstig van bedrijven; het resterende kwart komt vanuit particulieren.
Dit.quote:
Je bedoelt dat je erop staat?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik post dit vanaf mijn Nokia 3310!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |