quote:Ook al rondde Van der Grinten in 2013 cum laude twee masters af (in Tilburg en Maastricht), liep ze een studentstage bij Spong Advocaten en hield ze er een hele trits nevenactiviteiten naast haar studie op na, een baan in het strafrecht vinden viel ondanks haar cv nog niet mee. Het zijn dan ook moeilijke tijden voor jonge advocaten, met de wetenschap dat het aantal plekken voor advocaat-stagiaires sinds 2007 is gehalveerd.
Advocatie.nlquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:59 schreef Ties02 het volgende:
Waar lees je dit erik?
Bevestigt mijn twijfel voor een strafrecht master alsmaar meer
En toch eind goed, al goed in de alinea daaronder:quote:
http://www.advocatie.nl/b(...)beedigd-als-advocaatquote:Na een periode van solliciteren bij kantoren door het hele land, vond Van der Grinten uiteindelijk onderdak ‘in haar achtertuin’, bij De Rooij Van Wijk advocaten in Eindhoven. “Ik had eerlijk gezegd verwacht dat het makkelijker zou gaan met mijn cv, maar ben nu helemaal op mijn plek.” Afgelopen vrijdag 30 januari werd ze beëdigd tot advocaat, vanaf half maart maakt ze deel uit van de derde lichting advocaat-stagiaires die begint aan de vernieuwde advocatenopleiding.
eens met deze postquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:58 schreef eriksd het volgende:
Hottie hoor. Snap niet waarom dat zo lang duurde.
D'r achternaam had ze in ieder geval mee. Als ze daadwerkelijk familie was dan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En toch eind goed, al goed in de alinea daaronder:
[..]
http://www.advocatie.nl/b(...)beedigd-als-advocaat
Helemaal op rolletjes. Tweede semester is weer lekker bezig, mooie vakjes erbijquote:
Je hebt toch een telefoon?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:21 schreef Yreal het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan mensen die thuis op hun desktop een wachtwoord zetten
Moet je langs zodat de kat niet alleen is, kan je niet even op fb gaan zitten ofzo
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:21 schreef Yreal het volgende:
Moet je langs zodat de kat niet alleen is, kan je niet even op fb gaan zitten ofzo
Meh. op eerste gezicht niet lelijk maar ze heeft zo'n dikke knobbel in haar neus en haar gezicht klopt ook niet helemaal. Lijkt me wel leuke vlotte meid en ze schrijft wel prima.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:58 schreef eriksd het volgende:
Hottie hoor. Snap niet waarom dat zo lang duurde.
BIER!quote:Dankzij de aantrekkende economie zal de vraag naar de diensten van advocaten in 2015 met één tot drie procent toenemen. Dat voorspelt de Rabobank in een nieuwe Cijfers & Trends-analyse over de advocatuur. Hierbij is driekwart van de vraag naar juridische diensten afkomstig van bedrijven; het resterende kwart komt vanuit particulieren.
Dit.quote:
Je bedoelt dat je erop staat?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik post dit vanaf mijn Nokia 3310!
Goed.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:16 schreef Monnet het volgende:
Super. Ik moet hier weer eens wat vaker gaan posten. Hoe is 't met jou?
Ik vergeef het je nog steeds niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:16 schreef Monnet het volgende:
Super. Ik moet hier weer eens wat vaker gaan posten. Hoe is 't met jou?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vergeef het je nog steeds niet.
ik ben hier best lekker bezig. Een saai boekje doorgelezen over hoe je met recht moet communiceren, opdracht voor morgen doorgelezen en nu ga ik beginnen met een begin van een presentatie van ca. 1,5 minuut. Oh, en 2 boeken gereserveerd bij de UB en straks ophalen.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben hier best lekker bezig. Een saai boekje doorgelezen over hoe je met recht moet communiceren, opdracht voor morgen doorgelezen en nu ga ik beginnen met een begin van een presentatie van ca. 1,5 minuut. Oh, en 2 boeken gereserveerd bij de UB en straks ophalen.
Productief dagje wel.
Blackboard?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:59 schreef Etsu het volgende:
Weten jullie een goed boek/goede website waarop staat aan welke eisen/opmaak/opbouw je paper moet voldoen?
Zoiets nog nooit gedaan/gemaakt, dus alles is welkom.
Nee. Anders vroeg ik het hier niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
lijkt me dat ze ergens bij de vakinfo toch wel de eisen moeten publiceren.
Denk aan een lichaam en diens organenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:38 schreef Accursius het volgende:
De Gemeente X en de Universiteit Y zijn toch geen bestuursorganen? Ook al bevatten zij rechtspersoonlijkheid en zijn ze krachtens publiekrecht ingesteld dan nog vallen ze er toch buiten? Omdat zij niet het bestuur dragen (Dit doet namelijk het college B+W etc).
Klopt dit?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Denk aan een lichaam en diens organenJe hebt het lichaam/omhulsel ala gemeente, en diens (bestuurs)organen college B&W e.d.
1. Klik op deze link: https://mijn.waarligtjouwtax.nl/registerquote:
Waarom is het gestorte geld bij Robeco enkel zichtbaar als 'huidige waarde' en is het 'beschikbare saldo' 0?quote:
Heb je direct in een Robeco ONE fonds gestort? Of staat het nog op de spaarrekening (Roparco heet dat geloof ik)?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom is het gestorte geld bij Robeco enkel zichtbaar als 'huidige waarde' en is het 'beschikbare saldo' 0?
Ja, het staat op dat Roparcoquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heb je direct in een Robeco ONE fonds gestort? Of staat het nog op de spaarrekening (Roparco heet dat geloof ik)?
Gastquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:42 schreef Etsu het volgende:
Je hebt aandeelhouder, directeur-grootaandeelhouder en bestuurders. Wat is de definitie eigenlijk?
Ik dacht aan rechtsfiguren, maar twijfel best over.
omgquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:42 schreef Etsu het volgende:
Je hebt aandeelhouder, directeur-grootaandeelhouder en bestuurders. Wat is de definitie eigenlijk?
Ik dacht aan rechtsfiguren, maar twijfel best over.
Ik denk dat de storting nog verwerkt moet worden dan.quote:
Hij heeft zijn mond weer eens vol ??quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
paxcon is heel druk met andere dingen en heeft geen tijd voor jou
Mijn storting is na twee dagen verwerkt. Als ik dan een fonds wil aankopen krijg ik de melding dat ik geen beschikbaar saldo heb. Ik zie ook dat het op die site op 0 staat maar dat de 'huidige waarde' van m'n Roparco wel 100 euro is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik denk dat de storting nog verwerkt moet worden dan.
Dan kun je nu zeker ook nog geen aankoopopdracht plaatsen?
Geen dankquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:57 schreef Etsu het volgende:
Nou, 'actoren' zocht ik. Dankjullie wel voor jullie hulp.
In waar dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Floor heeft net ergens in liggen rollen. De tering wat stinkt die hond
Gek. Ik zou het nog een dag de tijd geven, en anders even mailen/bellen met Robeco.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn storting is na twee dagen verwerkt. Als ik dan een fonds wil aankopen krijg ik de melding dat ik geen beschikbaar saldo heb. Ik zie ook dat het op die site op 0 staat maar dat de 'huidige waarde' van m'n Roparco wel 100 euro is.
En ik kreeg vanochtend een mailtje dat de storting is afgerond.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gek. Ik zou het nog een dag de tijd geven, en anders even mailen/bellen met Robeco.
Ja dat is me niet echt duidelijk. Ze is niet echt vies of zo, maar ze stinkt een uur in de wind.quote:
Hoog tijd om het als ingangstoets te verheffen wil je een zetel in kunnen nemenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:09 schreef Etsu het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)s-en-zakken-allemaal
Weet jij waar die Selfservice UB is op de 1e etage in de UB? Links bij de kopieerapparaten?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoog tijd om het als ingangstoets te verheffen wil je een zetel in kunnen nemen
Jup, tenzij ze die weer verplaatst hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet jij waar die Selfservice UB is op de 1e etage in de UB? Links bij de kopieerapparaten?![]()
quote:Nooit een boek geleend
Thanks.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, tenzij ze die weer verplaatst hebben.
[..]
koop nou gewoon wat trackers. Veel goedkoper en meer rendement.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom is het gestorte geld bij Robeco enkel zichtbaar als 'huidige waarde' en is het 'beschikbare saldo' 0?
he?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:57 schreef Etsu het volgende:
Nou, 'actoren' zocht ik. Dankjullie wel voor jullie hulp.
Maak jij een beetje winst dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
koop nou gewoon wat trackers. Veel goedkoper en meer rendement.
Nee, ondanks dat ik verkondig dat trackers de beste optie is, volg ik mijn eigen advies niet omdat ik trackers saai vind en graag zelf mijn aandelen uit kiesquote:
Staan de antwoorden ook ergens? Ben nou wel benieuwd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:09 schreef Etsu het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)s-en-zakken-allemaal
FB / .gifvquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
wow ik wist niet dat dit kon (die filmpjes embedden)
Oh jeetje ik zie hetquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
FB / .gifv
Dat plaatje in de OP is wel wat voor jou denk ik
Sow lang niet gezienquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:34 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
goed verhaal. Je krijgt een ballon.
Zou je niet wat meer interactie willen? Leer je ook meer nieuwe mensen kennen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:36 schreef Blistering het volgende:
Alle hoorcolleges worden opgenomen4 dagen weekend
4 contacturen per week
Met Paxje gaat alles goedquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:39 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Klopt.hoe is het met Paxje?
Yep, ik ben nog steeds een ambtenaar zonder nieuwe cao.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Met Paxje gaat alles goed
Ben je lekker aan het werk?
Nice!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:40 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb net prachtige muurverf gekocht
Arctic blue
Ze hebben de werkgroepen van het eerste semester opgeheven en allemaal nieuwe werkgroepen gemaakt. Morgen m'n eerste werkgroep, dus ik ben benieuwd naar alle nieuwe mensen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou je niet wat meer interactie willen? Leer je ook meer nieuwe mensen kennen.
SNL is wel top natuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:43 schreef Valid het volgende:
Wat een waardeloze onderwerpen weer in DWDD. Vind het echt steeds minder leuk. Bijna alleen nog maar persoonlijke hobby horses van Matthijs.
DWDD is waardeloos. Verknochte PvdA programma.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:43 schreef Valid het volgende:
Wat een waardeloze onderwerpen weer in DWDD. Vind het echt steeds minder leuk. Bijna alleen nog maar persoonlijke hobby horses van Matthijs.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:09 schreef Etsu het volgende:
Jongens jongens
Ik heb spierballen na 4x fitnessenVorige week zag je amper wat maar nu
Ben wel goed op weg4x in een week
Maar dat was waarschijnlijk pump.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]was misschien wel raar daar net maar ben wel trots op
Zou dan wel iets van een vereniging doen ofzo om dat op te vullen. Of een teamsport.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ze hebben de werkgroepen van het eerste semester opgeheven en allemaal nieuwe werkgroepen gemaakt. Morgen m'n eerste werkgroep, dus ik ben benieuwd naar alle nieuwe mensen.
Maar voor de rest, ja meer interactie kan nuttig zijn. Maar blijkbaar wordt dat als onnodig geacht op de UU.
Weet niet hoe dat bij andere uni's zit eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |